De koeling werd elke week grondig schoongemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En hoe zagen de rubbertjes van de koelkast eruit? Want ik denk niet dat daar het keurmerk verdient wordt
O, ik heb geen idee. Moest het bij de slager (bijbaantjes alles) altijd in plastic zakjes stoppen en in de koeling rijden.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Er zijn toch zat dingen die goed blijven buiten de koeling?
Het is afgedekt tegen stof en vuil en verder is er niets mis mee. Sterker nog, veel gedroogd vlees wordt lekkerder als het een tijdje ligt.
Wulps in het algemeen of als mannen het uitspreken of als vrouwen het uitspreken? Is het vergelijkbaar met dat een chick wel een zachte G kan hebben maar mannen met een zachte G een beetje gay raken? Of denk ik nu geheel verkeerd.quote:
Allereerst raakte ik de sleutel + slot van mijn reiskoffer kwijt. Vervolgens lekte mijn waterfles in mijn handbagage, om even later een ander frisdrank flesje in mijn handbagage ding te lekken, om vervolgens uiteidnelijk niet op de lijst te staan om in te checken in het vliegtuig, om vervolgens toen ik eindelijk tickets had gefouileerd te moeten wordenquote:
Dat is rauw en vers vlees.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik heb geen idee. Moest het bij de slager (bijbaantjes alles) altijd in plastic zakjes stoppen en in de koeling rijden.
DAT IERS ACCENT IS GEWOONquote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wulps in het algemeen of als mannen het uitspreken of als vrouwen het uitspreken? Is het vergelijkbaar met dat een chick wel een zachte G kan hebben maar mannen met een zachte G een beetje gay raken? Of denk ik nu geheel verkeerd.
Lekker. Liet je ook nog een broodje jam op de verkeerde kant vallen? Dan is je pechdag compleet.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allereerst raakte ik de sleutel + slot van mijn reiskoffer kwijt. Vervolgens lekte mijn waterfles in mijn handbagage, om even later een ander frisdrank flesje in mijn handbagage ding te lekken, om vervolgens uiteidnelijk niet op de lijst te staan om in te checken in het vliegtuig, om vervolgens toen ik eindelijk tickets had gefouileerd te moeten wordenTot zo ver.
Jeetje. Hoe gaat het met je maandbudget?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, misschien weet ik niet waar we het over hebben. Jeetje.
man man manquote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
De koeling werd elke week grondig schoongemaakt.
[..]
O, ik heb geen idee. Moest het bij de slager (bijbaantjes alles) altijd in plastic zakjes stoppen en in de koeling rijden.
Jezus wat een faalquote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wulps in het algemeen of als mannen het uitspreken of als vrouwen het uitspreken? Is het vergelijkbaar met dat een chick wel een zachte G kan hebben maar mannen met een zachte G een beetje gay raken? Of denk ik nu geheel verkeerd.
[..]
Allereerst raakte ik de sleutel + slot van mijn reiskoffer kwijt. Vervolgens lekte mijn waterfles in mijn handbagage, om even later een ander frisdrank flesje in mijn handbagage ding te lekken, om vervolgens uiteidnelijk niet op de lijst te staan om in te checken in het vliegtuig, om vervolgens toen ik eindelijk tickets had gefouileerd te moeten wordenTot zo ver.
Heb je tips van filmpjes/series whatever waarbij het echt goed te horen is?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker. Liet je ook nog een broodje jam op de verkeerde kant vallen? Dan is je pechdag compleet.
zegt de blonde godquote:
Heb nog 38,11 euro voor tot de 11e.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jeetje. Hoe gaat het met je maandbudget?
Gewoon enkeltje Dublin doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je tips van filmpjes/series whatever waarbij het echt goed te horen is?Ik kan wel youtuben, maar dat blijft beetje random zoeken etc.
1. Inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
man man man
[..]
Jezus wat een faal![]()
1. Reiskoffers moeten een nummerslot hebben![]()
2. Wie neemt er nou vloeistof mee in de handbagage?![]()
![]()
3. geen metalen voorwerpen meenemen door de scanner
tot zover mijn reistips
Ik houd deze tip zeker in mijn achterhoofd.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
zegt de blonde god
kijk lr, zo doe je dat gewoon
[..]
Heb nog 38,11 euro voor tot de 11e.
[..]
Gewoon enkeltje Dublin doen.
Nee je blijft weg volgend jaarquote:Op maandag 27 januari 2014 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
zegt de blonde god
kijk lr, zo doe je dat gewoon
[..]
Heb nog 38,11 euro voor tot de 11e.
[..]
Gewoon enkeltje Dublin doen.
Moet te doen zijn toch?quote:
Alsof jij wel mij tijdens mijn minor mag komen opzoeken.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee je blijft weg volgend jaarFlips mag wel komen
geen coke? Lafjesquote:Op maandag 27 januari 2014 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1. Inderdaad.
2. Nou, tot voor de douane was het idee best chill
3. er was iets met mijn schoenen, maar na nog een scan bleek ik geen coke of wapens mee te hebben
[..]
Ik houd deze tip zeker in mijn achterhoofd.
Ok, eerlijk ruilen dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet te doen zijn toch?
[..]
Alsof jij wel mij tijdens mijn minor mag komen opzoeken.
Geef vooral geld uit aan sociale zooi.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wat ik de afgelopen drie dagen heb uitgegeven maar oké
Nee.quote:
Ik raak jou daar toch kwijtquote:Op maandag 27 januari 2014 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geef vooral geld uit aan sociale zaai.
[..]
Nee.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wat ik de afgelopen drie dagen heb uitgegeven maar oké
Zo sociaal van jequote:Op maandag 27 januari 2014 01:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee je blijft weg volgend jaarFlips mag wel komen
Gewoon verkopen tochquote:
het is het einde van de maandquote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begin van de maand hè. Rijke tatta.
Weet ikquote:Op maandag 27 januari 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo sociaal van je
[..]
Gewoon verkopen toch
Lijkt wel heel coolquote:
'wat' understatement van heb ik jou daar.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik![]()
ik slik het altijd in bolletjes, poept wat lastiger, maar gaat soepeler door die scan
[..]
Lijkt wel heel cool
ervaring mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'wat' understatement van heb ik jou daar.
Goed zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is het einde van de maand
maar ik snap wat je bedoelt
Ik proef ietsje sarcasme.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Ezell het volgende:
Tchock lijkt mij een verstandige jongen die goed met zijn geld omgaat.
Meende het wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik proef ietsje sarcasme.
[ afbeelding ]
Gewoon Indiaas gaan eten dus?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar het feit dat wikipedia zegt dat er laxeermiddelen nodig zijn
Ja weet niet. Door te gaan eten, zet je je lichaam in werking etc. Dus wie weet tast je lichaam die bolletjes ook aan en ga je dood aan een overdosis drugs.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon Indiaas gaan eten dus?
Dan ga je er wel uit met een klapper hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet. Door te gaan eten, zet je je lichaam in werking etc. Dus wie weet tast je lichaam die bolletjes ook aan en ga je dood aan een overdosis drugs.
Karma.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet. Door te gaan eten, zet je je lichaam in werking etc. Dus wie weet tast je lichaam die bolletjes ook aan en ga je dood aan een overdosis drugs.
Valt vies tegen. Als een bolletje coke knapt heb je in no-time een hartaanvalquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ga je er wel uit met een klapper hoor
ohquote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Als een bolletje coke knapt heb je in no-time een hartaanval
even schuimbekken en je bent weg jaquote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Als een bolletje coke knapt heb je in no-time een hartaanval
Denk niet dat je die klapper als prettig ervaartquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ga je er wel uit met een klapper hoor
Zo zou je het ook kunnen noemen.quote:
Aangenomen dat ze niet gedwongen zijn kan ik altijd maar moeilijk medelijden met zulke mensen hebben. Je leven en vrijheid riskeren voor dat soort lullige bedragenquote:
ZUllen wij dan maar?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet quoten. Maar wat doe je zo Ezell? Seks met Typisch is nooit mijn hoofdstreven geweest.
Jeetje en ik maar denken dat we goed op weg waren.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet quoten. Maar wat doe je zo Ezell? Seks met Typisch is nooit mijn hoofdstreven geweest.
Uh ja, eens mijn hosselskills laten zien. Wat is jouw hoofdstreven dan wel?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat versta je onder gedwongen?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangenomen dat ze niet gedwongen zijn kan ik altijd maar moeilijk medelijden met zulke mensen hebben. Je leven en vrijheid riskeren voor dat soort lullige bedragen
En waarom bijv. dan niet gedwongen als in omdat ze weinig keus hebben qua leven?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dreiging met geweld of dood voor henzelf of vrienden/familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |