het is het einde van de maandquote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begin van de maand hè. Rijke tatta.
Weet ikquote:Op maandag 27 januari 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo sociaal van je
[..]
Gewoon verkopen toch
Lijkt wel heel coolquote:
'wat' understatement van heb ik jou daar.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik![]()
ik slik het altijd in bolletjes, poept wat lastiger, maar gaat soepeler door die scan
[..]
Lijkt wel heel cool
ervaring mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'wat' understatement van heb ik jou daar.
Goed zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is het einde van de maand
maar ik snap wat je bedoelt
Ik proef ietsje sarcasme.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Ezell het volgende:
Tchock lijkt mij een verstandige jongen die goed met zijn geld omgaat.
Meende het wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik proef ietsje sarcasme.
[ afbeelding ]
Gewoon Indiaas gaan eten dus?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar het feit dat wikipedia zegt dat er laxeermiddelen nodig zijn
Ja weet niet. Door te gaan eten, zet je je lichaam in werking etc. Dus wie weet tast je lichaam die bolletjes ook aan en ga je dood aan een overdosis drugs.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon Indiaas gaan eten dus?
Dan ga je er wel uit met een klapper hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet. Door te gaan eten, zet je je lichaam in werking etc. Dus wie weet tast je lichaam die bolletjes ook aan en ga je dood aan een overdosis drugs.
Karma.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet. Door te gaan eten, zet je je lichaam in werking etc. Dus wie weet tast je lichaam die bolletjes ook aan en ga je dood aan een overdosis drugs.
Valt vies tegen. Als een bolletje coke knapt heb je in no-time een hartaanvalquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ga je er wel uit met een klapper hoor
ohquote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Als een bolletje coke knapt heb je in no-time een hartaanval
even schuimbekken en je bent weg jaquote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Als een bolletje coke knapt heb je in no-time een hartaanval
Denk niet dat je die klapper als prettig ervaartquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ga je er wel uit met een klapper hoor
Zo zou je het ook kunnen noemen.quote:
Aangenomen dat ze niet gedwongen zijn kan ik altijd maar moeilijk medelijden met zulke mensen hebben. Je leven en vrijheid riskeren voor dat soort lullige bedragenquote:
ZUllen wij dan maar?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet quoten. Maar wat doe je zo Ezell? Seks met Typisch is nooit mijn hoofdstreven geweest.
Jeetje en ik maar denken dat we goed op weg waren.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet quoten. Maar wat doe je zo Ezell? Seks met Typisch is nooit mijn hoofdstreven geweest.
Uh ja, eens mijn hosselskills laten zien. Wat is jouw hoofdstreven dan wel?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat versta je onder gedwongen?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangenomen dat ze niet gedwongen zijn kan ik altijd maar moeilijk medelijden met zulke mensen hebben. Je leven en vrijheid riskeren voor dat soort lullige bedragen
En waarom bijv. dan niet gedwongen als in omdat ze weinig keus hebben qua leven?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dreiging met geweld of dood voor henzelf of vrienden/familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |