quote:Op maandag 27 januari 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom bijv. dan niet gedwongen als in omdat ze weinig keus hebben qua leven?Nou ja, hoe bedoel je dat? Als het gaat om armoede vind ik nog steeds dat mensen het niet moeten doen. Er zijn natuurlijk wel omstandigheden te bedenken dat er geen uitweg is, maar dat zal de uitzondering zijn. Meestal zijn het domme mensen die denken even snel een klapper te kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik dan jouw FOK!account?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel die seks met Typisch. En ik maar denken dat je te vertrouwen viel. Geen DM's meer voor jou.
Als je morgen op het nieuws ziet "student springt van de 11de naar beneden bij station Dijkzigt" mag je je schuldig voelen.
Dan ga ik nu nog een beetje lezen. Dag
Ik bedoelde het zoals je hem nu uitlegt.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, hoe bedoel je dat? Als het gaat om armoede vind ik nog steeds dat mensen het niet moeten doen. Er zijn natuurlijk wel omstandigheden te bedenken dat er geen uitweg is, maar dat zal de uitzondering zijn. Meestal zijn het domme mensen die denken even snel een klapper te kunnen maken.
O.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Sof heeft dat al afgedwongen mijn excuses Typisch. Met mijn schitterende Top500 notering
Zet je addblock uit zodat je weer kunt quoten want dit is echt heel irritantquote:Op maandag 27 januari 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Sof heeft dat al afgedwongen mijn excuses Typisch. Met mijn schitterende Top500 notering
Dat lijkt altijd zo 's nachtsquote:Op maandag 27 januari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
Kut ik liet een wasrek omflikkeren in de gang en het maakte echt een oorverdovende knal
Ja nee, dit was echt heel erg hardquote:
Ohquote:Op maandag 27 januari 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja nee, dit was echt heel erg hardOren piepen er van. En er slapen twee huisgenoten één deur er vandaan
Bitch puh-quote:Op maandag 27 januari 2014 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik zou maar ontbijtje op bed voor ze maken
Ik sta altijd klaar voor je.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt strontverkouden.
Ik kan wel een aantal troostende knuffels gebruiken.
Goodmorning!quote:
Beterschap ggmmquote:Op maandag 27 januari 2014 08:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt strontverkouden.
Ik kan wel een aantal troostende knuffels gebruiken.
Jaja "schrijven"quote:Op maandag 27 januari 2014 09:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn arme, arme hand. Zoveel geschreven als motorisch gestoorde.
Heb jij ook zo lekker geslapen?quote:
jaquote:
Jaaquote:
Maar je hebt wel lekker geslapenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:24 schreef supersof het volgende:
Nu pas wakkerik wilde om 9.46 de bus naar de bieb nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |