abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135962305
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135962333
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef F1978 het volgende:

[..]

Kan ze zelf niet antwoorden, moet jij dat voor haar doen ofzo _O-
Antwoord ik? Nee. Ik lach je uit. En ik weet ook niet of ik nu moet huilen of lachen. Maar ik denk het eerste, huilen met tranen van het lachen. Echt man.. wat verbeeld je je. Mafkees.
pi_135962372
F1978 nu is het wel klaar met je geflame. Ontopic meedoen of een ander topic uitzoeken aub.
Mokkel met stuntstok
pi_135962383
quote:

[..]

Klopt, want in dit topic zitten preutse vrouwen.... daar hoor jij ook bij, dus niet vreemd idd... _O-
Wat een aparte conclusie
op dieet is dus direct verbonden aan preuts zijn?

Die arme vriend van mij ;(
Oh en arme ik! Mijn lief is ook al op dieet ;(

En stom van ons, want het is misschien niet veel maar met neuken verbrand je ook calorieën
En als er een piemel in je mond zit, past er geen taartje bij! Dat zou het voedingscentrum eens op moeten schrijven!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 26 januari 2014 @ 14:57:59 #5
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_135962388
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Antwoord ik? Nee. Ik lach je uit. En ik weet ook niet of ik nu moet huilen of lachen. Maar ik denk het eerste, huilen met tranen van het lachen. Echt man.. wat verbeeld je je. Mafkees.
ja dat is toch een antwoord hoor, slimmerd... :W
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_135962540
Altijd goed voor vrouwen zijn. Ook als ze jou een debieltje vinden, ondanks dat het preutse biggies zijn :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135963267
quote:

[..]

Klopt, want in dit topic zitten preutse vrouwen.... daar hoor jij ook bij, dus niet vreemd idd... _O-
Geen hosselskills en ook al geen logica. Zwaar leven.
pi_135963656
Wat een logica inderdaad
pi_135963672
PIEMELS :9
pi_135963748
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Altijd goed voor vrouwen zijn. Ook als ze jou een debieltje vinden, ondanks dat het preutse biggies zijn :Y
preutse biggies :9

neuken? :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enniehow, fijne flow nog steeds, dit weekend een beetje los gegaan op wat biertjes en wat minder verantwoord eten, maar wel een super gezellig weekend gehad.
Ik merk toch dat ik doordeweeks strenger voor mezelf kan zijn qua keuzes dan in het weekend
Afgelopen woensdag was er weer 4 ons af.

Minpunten : ik heb beginnende keelpijn en begin flink te snotteren -O-
Dus we gaan even zien wat het deze week gaat brengen.
pi_135963772
:@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_135963948
*plukt wat dames van de kast af* Zielige kast... en voer die trollen nou eens niet, worden ze dik van :P.

Lola was goed je weer eens te zien en te spreken :* Binnenkort gaan we bootcampmeet doen hoor >:) ! Hier ook aardig wat extra kcal gisteren in vloeibaar goud/roodbruine vorm afhankelijk van het soort bier. Of cider :9. En 3 gangen diner met baileys/chocolade creme brulee. Maar wat een heerlijke avond _O_

Nu de komende dagen weer netjes binnen mn lijntjes eten want zondag is het feest en neemt oma de hele familie mee uit eten :Y) Nomz.
pi_135964037
Tijd voor een wijntje :9
pi_135964059
quote:
17s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:33 schreef douche-eendje het volgende:
*plukt wat dames van de kast af* Zielige kast... en voer die trollen nou eens niet, worden ze dik van :P.

Lola was goed je weer eens te zien en te spreken :* Binnenkort gaan we bootcampmeet doen hoor >:) ! Hier ook aardig wat extra kcal gisteren in vloeibaar goud/roodbruine vorm afhankelijk van het soort bier. Of cider :9. En 3 gangen diner met baileys/chocolade creme brulee. Maar wat een heerlijke avond _O_

Nu de komende dagen weer netjes binnen mn lijntjes eten want zondag is het feest en neemt oma de hele familie mee uit eten :Y) Nomz.
Jaa samen bootcampen _O- :D
pi_135964098
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jaa samen bootcampen _O- :D
Samen afgebeuld worden is altijd leuker dan alleen O+
pi_135964421
quote:
17s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Samen afgebeuld worden is altijd leuker dan alleen O+
Jij bent al wat gewend, voornamelijk lachen omdat ik last heb van de zwaartekracht zeker _O-
pi_135965788
Vanochtend gewogen 88 kg *O* -3 <3
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135969594
Alles. Doet. Pijn.
pi_135969806
Alles?

* DancingPhoebe trekt suggestief een wenkbrauw op...
pi_135970010
Zie P, ik heb je gemist in het topic O+. Nee m'n foef houdt zich staande, maar daar is het wel mee gezegd. In m'n benen heb ik stiekem nog redelijk wat spierkracht blijkbaar, dankzij het hardlopen waarschijnlijk, maar m'n armen en vooral borst/buikspieren zijn lachwekkend slap. Dat wordt dus hard werken de komende tijd. En vanavond m'n haar wassen in sessies, denk ik :').

Het was wel erg leuk *O*.
pi_135970165
quote:
Bokwa

Bokwa deelnemers tekenen letters en cijfers met hun voeten tijdens het beoefenen van een energieke cardio workout routine. Dit alles op actuele hedendaagse muziek. Het concept dat geschikt is voor elke leeftijd schrijft al dansend de letters en cijfers zoals bijvoorbeeld de L,3.J en K en vele andere combinaties op de vloer.
wat.
  zondag 26 januari 2014 @ 18:08:10 #22
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135970297
quote:
15s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

wat.
Ik ben benieuwd hoe dat eruitziet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135970654
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dat eruitziet. :')

De nieuwe zumba :P
  zondag 26 januari 2014 @ 18:39:40 #24
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135971270
quote:
Ik pas denk ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135971581
Ik blijf wel lekker bootcampen. Is ook jezelf regelmatig voor paal zetten maar dan net even anders :+
pi_135971672
Zumba vond ik leuk (en mis ik ook wel in onze sportschool) maar dit slaan we even over :D
pi_135971854
God, nee, zumba :'). Dansen is alleen ok als ik goéd dronken ben. En om dat nou te doen voor zo'n groepsles is ook weer zo wat.
pi_135971911
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
God, nee, zumba :'). Dansen is alleen ok als ik goéd dronken ben. En om dat nou te doen voor zo'n groepsles is ook weer zo wat.
:D dat zou wel bijzonder zijn
  zondag 26 januari 2014 @ 19:34:45 #29
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135973330
Zumba werkte voor mij niet, omdat ik jaren écht latin en ballroom gedanst heb. Ik wist te goed hoe alle latinpasjes wel moesten en kon voor mezelf niet maken om ze maar half-half te doen.

Hier een best aardige eetdag:
O: 1 pistoletje met lv smeerkaas en komkommer. 250 ml lv yoghurt met 3 lepels kersen.
T: Een mini kokosrotsje.
L: IJsbergsla, komkommer, augurk, plak 30+kaas, 3 volkoren crackers, 2 gekookte eitjes en een beetje dressing.
T: Plak banaannotenbrood, rooibosthee met kaneelsiroop en opgeschuimde sojamelk.
D: 250 gr gestoomde groente (wortel, broccoli, bloemkool), gebakken aardappeltjes, 1/2 kipfilet met twee eetlepels zelfgemaakte satésaus.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 26 januari 2014 @ 19:45:15 #30
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_135973815
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen hosselskills en ook al geen logica. Zwaar leven.
Ja he, heb je geen medelijden met zo iemand als dat ik ben :'(

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:26 schreef Sarabi het volgende:
Wat een logica inderdaad
Tja, bij zit nooit logica... ik ben oliedom, je hebt geen idee :'(
quote:
17s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
PIEMELS :9
Die heb ik ook helaas niet :'(
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_135973995
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef Tink89 het volgende:
Zumba werkte voor mij niet, omdat ik jaren écht latin en ballroom gedanst heb. Ik wist te goed hoe alle latinpasjes wel moesten en kon voor mezelf niet maken om ze maar half-half te doen.

Oja dat kan ik mij goed voorstellen.
Dat had ik ook bij de bellydance stukjes en die kwamen gelukkig niet al te vaak voor.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:51:41 #32
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135974073
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat klinkt wel weer als goed vermaak. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135974286
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:45 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja he, heb je geen medelijden met zo iemand als dat ik ben :'(

[..]

Tja, bij zit nooit logica... ik ben oliedom, je hebt geen idee :'(

[..]

Die heb ik ook helaas niet :'(
Het was echt klaar, klaar nu.
Mokkel met stuntstok
  zondag 26 januari 2014 @ 19:58:29 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135974430
Was het btw al iemand opgevallen dat m'n goede voornemen 'niet ingaan op trollen' was? ;)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 08:03:33 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135995683
Gooooooedemorgen!

Hoe is het met de weekendkilo's?
pi_135995761
quote:
lijkt me erg leuk!

Moet er nu alleen ff niet aan denken. Heb de conditie van een beschimmeld poffertje. 4x sporten prr week zonder problemen. .. 1 operatie en ik stel niks meer voor.
kan niet wachten om weer te mogen sporten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 27 januari 2014 @ 08:36:41 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135995952
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 08:15 schreef Vicky het volgende:

[..]

lijkt me erg leuk!

Moet er nu alleen ff niet aan denken. Heb de conditie van een beschimmeld poffertje. 4x sporten prr week zonder problemen. .. 1 operatie en ik stel niks meer voor.
Geef je lijf vooral even goed de tijd om te herstellen, een operatie is altijd een aanslag op je conditie.

Ik heb zelf al weken last van mijn linkerhak/hiel. Ga denk ik toch maar eens langs de huisarts, het is bijzonder vervelend en wordt niet beter.
  maandag 27 januari 2014 @ 09:02:46 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135996230
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 08:03 schreef Tink89 het volgende:
Gooooooedemorgen!

Hoe is het met de weekendkilo's?
Mwoah... Ik was onderweg naar beneden maar gisteren een goddelijk lekkeren, maar flink rijk belegde, pizza op en ik was net een volgezogen spons gisterenavond. :')
Even een dag of 2 de tijd nemen maar om al dat zout (ham, salami, gorgonzola, olijven) en vocht weer kwijt te raken.

Lijstje voor vandaag:

O: Bak kwark m bessen, goji, chia en wat havermout
T: niks (ik merk dat ik in de ochtend vaak prima zonder T kan, dus heb bedacht eens te kijken of ik die over kan slaan om zo in de middag en avond, wanneer ik wel trek heb, wat meer ruimte te creeren.
L: witlofsalade m ham en kaas (en ik ben helaas mijn roggebrood vergeten. :{ )
T: 2 gekookte eieren, appel
D: Macaroni m tomaten-groentesaus

Ik heb me ten doel gesteld dat ik voordat ik naar de VS ga (16 feb) 3 kilo kwijt moet zijn.
Dat moet lukken, want ze zijn er ook in een week of 3-4 aangekomen. :@

[ Bericht 19% gewijzigd door BE op 27-01-2014 09:16:12 ]
pi_135996622
Ik weet nu al dat ik een mager dagje zal hebben...
Mijn keel voelt aan als schuurpapier en verder voel ik me belabberd dus ik ga eens kijken hoever ik met mijn lijstje kom....

O: 2 x 10granenbeschuitjes van Bolletje met kaas
T: Appeltje
L: Kom verse groentesoep met halve ciabatta
T: verse sjus + banaantje
of ik maak een smoothie met spinazie... ik weet het nog niet :')
D: geen idee nog, kan nog soep worden, anders iets met roerbakgroenten

Veel thee en water O+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 09:29:54 ]
  maandag 27 januari 2014 @ 09:57:18 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135997250
damn, ik weet dat ik veel drop en thuisbezorgd heb gevreten tijdens een week ziek thuis zitten, maar 2 kilo erbij? :') we houden het maar op vocht vasthouden
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_135997380
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef Tink89 het volgende:
Dat had ik met tae bo. Ik heb een paar jaar gekickbokst en ik kreeg het echt niet voor elkaar om de juiste passen te verruilen met verkeerde. Dit bokwa gebeuren lijkt me wel leuk trouwens, ik zou heel graag iemand zijn die dat doet :7

Lijstje:
O: smoothie
T: kleine eierkoek, peer
L: Italiaanse tomatensoep met veel groenten en een bruine boterham
T: worteltjes, opkikker, vruchtenkwark
A: erwtenrisotto met een salade
Spoilers!
  maandag 27 januari 2014 @ 10:03:11 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135997405
quote:
13s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:57 schreef eleusis het volgende:
damn, ik weet dat ik veel drop en thuisbezorgd heb gevreten tijdens een week ziek thuis zitten, maar 2 kilo erbij? :') we houden het maar op vocht vasthouden
Deels wel, deels ook niet waarschijnlijk. Als je een week niet beweegt en meer eet dan anders, is dat deels vocht, maar deels ook gewoon aankomen. De kilo's komen er snel aan, maar waarschijnlijk kunnen ze er dus ook redelijk snel weer af...

Lijstje voor vandaag:
O: 4 volkoren crackers het brood is op. 2 met linerapaté, 2 met pindakaas. 250 ml lv yoghurt, 2 el cruesli met noten ook de muesli is op, vandaag even boodschappen doen
T: Pakje crackertjes.
L: 3 volkoren. 1 30+kaas met appelstroop, 2 linerapaté. Stuk komkommer.
T: Appel, misschien twee.
D: Yakitori: 1/2 kipfilet met marinade, paprika, champignons en gekruide rijst.
B: Half uurtje lunchwandelen en vioolspelen. Is geen sport, maar is beter dan achter m'n bureau zitten.
T: Misschien een minikokosrotsje als ik daar nog trek in heb.
pi_135997448
Laat ik ook maar weer eens een half uurtje gaan lunchwandelen, goed idee Tink!
Spoilers!
  maandag 27 januari 2014 @ 10:12:12 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135997623
Grappig, ik denk er nl. ook over om te gaan wandelen tussen de middag.
Alleen omdat ik op dins- en donderdag al hardloop tussen de middag vind ik het eig heel ongezellig om vandaag ook te gaan, dan heb ik geen een dag waarop ik even bij kan kleppen met mijn collega's. ;)
pi_135997952
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw en ik heb een atl O+ .
Heb me zaterdag dus druk gemaakt om niks..

Ik wou eigenlijk snel even naar de winkel om kwark te halen voor ontbijt, maar ik heb zo'n honger dat ik denk ik eerst maar een broodje ga eten.

Vanavond wraps met kip, mais, kidneybonen, ui, paprika, sla en salsa :9
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135998676
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 08:15 schreef Vicky het volgende:

[..]

lijkt me erg leuk!

Ja, ongelooflijk is dat, hè. Dat zal wel weer conditie en kracht opbouwen worden. Maar daarna voel je je extra stoer. Is je operatie goed gelukt?

Het is voor mij precies een jaar geleden dat ik weer een longembolie kreeg en fysiek nog zo weinig kon dat ik er enorm gefrustreerd door was. Ik voel me momenteel echt heel tof omdat ik in een jaar tijd veel heb bereikt, vooral wat mijn gezondheid betreft. Vandaag heb ik in de sportschool alles weer een tandje zwaarder gedaan en dat was een symbolische overwinning op mezelf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_135998895
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat had ik met tae bo. Ik heb een paar jaar gekickbokst en ik kreeg het echt niet voor elkaar om de juiste passen te verruilen met verkeerde. Dit bokwa gebeuren lijkt me wel leuk trouwens, ik zou heel graag iemand zijn die dat doet :7

Lijstje:
O: smoothie
T: kleine eierkoek, peer
L: Italiaanse tomatensoep met veel groenten en een bruine boterham
T: worteltjes, opkikker, vruchtenkwark
A: erwtenrisotto met een salade
Maak je de soep zelf? Zo ja: recept!
pi_135998926
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw en ik heb een atl O+ .
Heb me zaterdag dus druk gemaakt om niks..
^O^
pi_135999098
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, ongelooflijk is dat, hè. Dat zal wel weer conditie en kracht opbouwen worden. Maar daarna voel je je extra stoer. Is je operatie goed gelukt?

Het is voor mij precies een jaar geleden dat ik weer een longembolie kreeg en fysiek nog zo weinig kon dat ik er enorm gefrustreerd door was. Ik voel me momenteel echt heel tof omdat ik in een jaar tijd veel heb bereikt, vooral wat mijn gezondheid betreft. Vandaag heb ik in de sportschool alles weer een tandje zwaarder gedaan en dat was een symbolische overwinning op mezelf.
de arts was tevreden.
Het uiteinde van mijn sleutelbeen zag er niet netjes uit. Daar hebben ze een stukje van weggehaald
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135999120
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maak je de soep zelf? Zo ja: recept!
Jazeker! Het is een recept van Allerhande. Heel simpel, heel makkelijk en heel dieetverantwoord. Ik maak hem zonder pasta, zonder omelet en met wat Italiaans gekruide magere gehaktballetjes.
Spoilers!
pi_135999226
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jazeker! Het is een recept van Allerhande. Heel simpel, heel makkelijk en heel dieetverantwoord. Ik maak hem zonder pasta, zonder omelet en met wat Italiaans gekruide magere gehaktballetjes.
Oh jum! Vooral met ei lijkt me lekker. Ik ben alleen niet zo'n fan van die groentemixen. Daar zit altijd zoveel prei in. Maar toch maar eens proberen. Ik heb al weken een soepcraving.
pi_135999276
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh jum! Vooral met ei lijkt me lekker. Ik ben alleen niet zo'n fan van die groentemixen. Daar zit altijd zoveel prei in. Maar toch maar eens proberen. Ik heb al weken een soepcraving.
Gewoon even zelf groente snijden als je tijd hebt ^O^
Word ik altijd heel relaxed van :D
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 11:11:42 #53
5428 crew  miss_sly
pi_135999284
quote:

[..]

Ik vind die groentemixen vreselijk, dus koop gewoon altijd de groenten die ik ergens in wil doen los. Kijk even in de zak wat er in zit, dan weet je wat italiaans zou moeten zijn ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135999301
quote:

[..]

Het stelt echt zo weinig voor, maar deze soep doet het echt al jaren voor me. Hij is ook ideaal om in te vriezen.

Ik ben niet val alle zakken voorgesneden groente fan maar wel van de Italiaanse en Provencaalse van AH. Handig ook als ze in de bonus en/of afgeprijsd zijn, dan neem ik altijd wat extra mee voor in de vriezer.
Spoilers!
pi_135999438
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:11 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Gewoon even zelf groente snijden als je tijd hebt ^O^
Word ik altijd heel relaxed van :D
Ik ben altijd wat ongeïnspireerd als het gaat om groenten. :+ Het voorbereidende werk vind ik niet erg. Wat zouden jullie in een tomatensoep doen?

Italiaanse roerbakmix: Panklare zak met paprika, tomaat, prei, courgette, champignons, witte kool en uien voor het bereiden van een Italiaans gerecht.

Hmz, ik houd niet van champignons. Van witte kool word ik ook niet heel vrolijk, maar die eet ik wel.

AH Provençaalse wokgroente: Een panklare groentebasis voor het bereiden van ratatouille. Met courgette, paprika, uien, peen en peterselie.

Ziet er al beter uit.
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 11:23:33 #56
5428 crew  miss_sly
pi_135999645
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben altijd wat ongeïnspireerd als het gaat om groenten. :+ Het voorbereidende werk vind ik niet erg. Wat zouden jullie in een tomatensoep doen?

Italiaanse roerbakmix: Panklare zak met paprika, tomaat, prei, courgette, champignons, witte kool en uien voor het bereiden van een Italiaans gerecht.

Hmz, ik houd niet van champignons. Van witte kool word ik ook niet heel vrolijk, maar die eet ik wel.

AH Provençaalse wokgroente: Een panklare groentebasis voor het bereiden van ratatouille. Met courgette, paprika, uien, peen en peterselie.

Ziet er al beter uit.
Ik zou echt zelf groente kopen. Je kunt er elke groente in doen die je lekker vindt. Broccoli kan er prima in, peen/wortel, knolselderij en verse peterselie bijvoorbeeld.
  maandag 27 januari 2014 @ 11:26:49 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135999757
Ik gebruikte meestal van die zakken italiaanse roerbakgroente in mijn pastasauzen, maar daar zit tegenwoordig bij de lidl wel heel veel winterpeen/wortel in en dat ging je echt proeven.
Dus nu ben ik over gestapt op zo'n bak macaroni-groente, maar daar zit idd wel heel veel prei in.
Maar ja, op werkdagen is het gemak van zo'n zak/bak wel erg groot. :Y
pi_135999850
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zou echt zelf groente kopen. Je kunt er elke groente in doen die je lekker vindt. Broccoli kan er prima in, peen/wortel, knolselderij en verse peterselie bijvoorbeeld.
Ik ben de enige die zo'n groentemix eet, dus ik kan niet zomaar een enorm stuk broccoli kopen. Een wortel los kopen gaat al wat makkelijker, maar om die reden vind ik groentemixen wel vrij ideaal.
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 11:32:27 #59
5428 crew  miss_sly
pi_135999911
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben de enige die zo'n groentemix eet, dus ik kan niet zomaar een enorm stuk broccoli kopen. Een wortel los kopen gaat al wat makkelijker, maar om die reden vind ik groentemixen wel vrij ideaal.
Dan eet je toch ook nog een keer broccoli deze week? Ik gooi ook geen hele stronk broccoli in mijn soep :D
pi_136000038
Je kunt er van alles in doen. Sowieso wel een beetje prei ( maar dan het witte/licht groene deel en niet die droge donkergroene meuk wat in zo'n zakje zit), peen, knolselderij, paprika, tomaten, courgette. Alles waar je nog een restje van hebt liggen.
Taugé kan ook als je het niet erg vind dat dat meer oosters is.
Oh ja en idd broccoli, bloemkool. Wel in mini roosjes en waarschijnlijk geen hele idd :P
En sperziebonen in kleine stukjes!
pi_136000207
Wat een nacht. Mijn idee om vandaag weer structuur in mijn dag te brengen gaat dat ook niet lukken. Vannacht weer helse buikpijn, heb ik al eens eerder gehad. Maar was al een lange tijd weggebleven. (Verschrikkelijke "kramp", ik kan de pijn niet goed uitleggen) uiteindelijk viel ik rond half 4 in slaap. En heb ik vanaf die tijd heel licht geslapen.
Nu voelt heel mijn buik "rauwig" aan.

Zo maar licht ontbijten. Want moet vanmiddag een paar uurtjes werken.
Vind het zo ellendig dat ik niet weet waar de pijn vandaan komt. De eerste keer ben ik er zelfs voor op de eerste hulp geweest, en konden ze niets vinden. Ook is er een echo gemaakt waar niets op te zien was.

Mijn planning voor vandaag is dus wat weinig.

O-L: Ik denk een boterhammetje met jam. En ik kook misschien een eitje!
T: een kop verse tomatensoep.
D: Een pistoletje kaas, met tomatensoep
T: een bakje kwark met een beetje honing.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136000538
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ziet er al beter uit.
In die van AH zit geen champignons. Oh wacht, ze hebben volgens mij ook een Italiaanse met champignons.
Ik heb er trouwens ook eens een restje groene paprika door gedaan maar dat ging vreemd smaken, rode is veel beter voor deze soep.
Spoilers!
pi_136000559
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat een nacht. Mijn idee om vandaag weer structuur in mijn dag te brengen gaat dat ook niet lukken. Vannacht weer helse buikpijn, heb ik al eens eerder gehad. Maar was al een lange tijd weggebleven. (Verschrikkelijke "kramp", ik kan de pijn niet goed uitleggen) uiteindelijk viel ik rond half 4 in slaap. En heb ik vanaf die tijd heel licht geslapen.
Nu voelt heel mijn buik "rauwig" aan.

Zo maar licht ontbijten. Want moet vanmiddag een paar uurtjes werken.
Vind het zo ellendig dat ik niet weet waar de pijn vandaan komt. De eerste keer ben ik er zelfs voor op de eerste hulp geweest, en konden ze niets vinden. Ook is er een echo gemaakt waar niets op te zien was.

Mijn planning voor vandaag is dus wat weinig.

O-L: Ik denk een boterhammetje met jam. En ik kook misschien een eitje!
T: een kop verse tomatensoep.
D: Een pistoletje kaas, met tomatensoep
T: een bakje kwark met een beetje honing.
Wat naar, vooral als ze niets kunnen vinden :*
Spoilers!
pi_136000667
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan eet je toch ook nog een keer broccoli deze week? Ik gooi ook geen hele stronk broccoli in mijn soep :D
Dat kan in theorie allemaal wel, maar het is niet praktisch. Mijn lief ontfermt zich over ons weekmenu en hij heeft daar de vrije hand in. Het irriteert hem mateloos als ik me daarmee bemoei. :Y)

Joycie, wat naar, vooral dat er geen oorzaak gevonden wordt.
pi_136000824
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat kan in theorie allemaal wel, maar het is niet praktisch. Mijn lief ontfermt zich over ons weekmenu en hij heeft daar de vrije hand in. Het irriteert hem mateloos als ik me daarmee bemoei. :Y)
Ik zou gewoon voor een keertje zo'n zak kopen en desnoods er het een en ander uitplukken ;)
Spoilers!
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 11:59:00 #66
5428 crew  miss_sly
pi_136000869
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Joycie, wat naar, vooral dat er geen oorzaak gevonden wordt.
Ja, weet je, dan zoek je het maar uit :P
pi_136000990
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, weet je, dan zoek je het maar uit :P
Ik koop wel gewoon een groentemix en pluk de champignons eruit. :+

Ik heb wel eens de illusie gehad dat ik het vol kon houden om naar de Turk te gaan en daar verse groentes te kopen in uiteenlopende hoeveelheden, die ik dan zou gebruiken voor soepen en avondeten en zelfs smoothies. Maar uiteindelijk lukt dat gewoon niet. De groentes komen niet op, ik vind het te veel moeite om groentes te sprokkelen, en het is makkelijk een zak kant-en-klaar spul bij de supermarkt te kopen. Ik doe geen moeite meer om mijn leven te beteren. :+
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 12:04:54 #68
5428 crew  miss_sly
pi_136001106
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik koop wel gewoon een groentemix en pluk de champignons eruit. :+

Ik heb wel eens de illusie gehad dat ik het vol kon houden om naar de Turk te gaan en daar verse groentes te kopen in uiteenlopende hoeveelheden, die ik dan zou gebruiken voor soepen en avondeten en zelfs smoothies. Maar uiteindelijk lukt dat gewoon niet. De groentes komen niet op, ik vind het te veel moeite om groentes te sprokkelen, en het is makkelijk een zak kant-en-klaar spul bij de supermarkt te kopen. Ik doe geen moeite meer om mijn leven te beteren. :+
Ik doe het niet. Ik vind die zakken groentemixen er vaak heel verlept en onsmakelijk uitzien en er zit te veel goedkope zooi in (uien, prei) en te weinig lekkere groente. En dat vind ik zonde van mijn eten, dus koop ik alles los en plan mijn overige eten er een beetje omheen.
pi_136001171
Ik koop zowel zakken als veel vers. Het ligt er een beetje aan waar ik het voor gebruik eigenlijk. Voor door de soep maakt het me niet zo heel veel uit.
Spoilers!
pi_136001173
Ik koop trouwens liever een zakje te dure groentes dan voor hetzelfde geld alles los en in grotere hoeveelheden te kopen als het betekent dat ik in het laatste geval weg moet gooien. Ik heb erg moeite met het weggooien van eten.

Wij hebben trouwens wel goede ervaring met zakken groentes. Het gaat soms mis, maar het komt niet veel voor. Met sla gaat het prima, spinazie, wortel-ui, andijvie. Groentemixen kopen we niet omdat mijn lief niet van prei houdt, en er zit bijna altijd prei in. Maar als ik voor mezelf soep ga maken, is dat geen issue.
pi_136001247
Ik vind voorgesneden groente echt ideaal. Ik ga sla, andijvie en boerenkool echt niet zelf snijden en schoonmaken hoor.
Spoilers!
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 12:10:19 #72
5428 crew  miss_sly
pi_136001274
Ik heb het ook specifiek over die groentemixen. Overige dingen koop ik, mits het er goed uitziet, ook zeker wel voorgesneden en zo!
pi_136001284
Ik vind de andijviestamppot van mijn moeder wel veel lekkerder dan die van mijn lief, en volgens haar is het geheim om zelf de andijvie te snijden en dat héél fijn te doen. Maar hey, m'n lief kookt al elke dag, dus ik heb het wel afgeleerd om commentaar te leveren. :+

Vanavond eten we Indiaas van Marks & Spencer. :D
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 12:14:29 #74
5428 crew  miss_sly
pi_136001437
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de andijviestamppot van mijn moeder wel veel lekkerder dan die van mijn lief, en volgens haar is het geheim om zelf de andijvie te snijden en dat héél fijn te doen. Maar hey, m'n lief kookt al elke dag, dus ik heb het wel afgeleerd om commentaar te leveren. :+

Ik denk dat ze met dat heel fijn snijden wel gelijk heeft. Maar ik zou het ook niet zeggen :P

Ik kook thuis eigenlijk altijd, behalve op BSO-dagen omdat ik dan te laat thuis ben. Dan eten we eenvoudige dingen (B kiest dan ook het simpelste uit van HelloFresh :D).
pi_136001477
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat ze met dat heel fijn snijden wel gelijk heeft. Maar ik zou het ook niet zeggen :P

Ik kook thuis eigenlijk altijd, behalve op BSO-dagen omdat ik dan te laat thuis ben. Dan eten we eenvoudige dingen (B kiest dan ook het simpelste uit van HelloFresh :D).
Enquête al ingevuld? Wij hebben aangegeven wel kant-en-klare maaltijden mee naar huis te willen nemen als de prijs-kwaliteitverhouding in orde is.

Voor de anderen: onze kinderen gaan naar dezelfde BSO en die heeft ouders aangeboden om biologische maaltijden te bereiden, bijvoorbeeld om al aan het kind te geven of om mee naar huis te laten nemen door de ouders.
pi_136001478
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Claudia_x het volgende:

Is met hutspot ook zo, verse wortelen en uien smaken 10x sterker en dus meer smaak aan de stamppot :Y
Ik heb ze toevallig ook net gekocht voor de hutspot woensdag!
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 12:16:57 #77
5428 crew  miss_sly
pi_136001526
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Enquête al ingevuld? Wij hebben aangegeven wel kant-en-klare maaltijden mee naar huis te willen nemen als die prijs-kwaliteitverhouding in orde is.
O ja, moet ik het nog even met B over hebben. Ik vind het op dinsdag en/of vrijdag ook best een idee als S daar vast eet, we haar bij thuiskomst rustig aan naar bed doen en we dan zelf later eten, bijvoorbeeld. Maar meen naar huis nemen van de maaltijd vind ik ook wel wat en ik denk B ook :+
pi_136001535
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Is met hutspot ook zo, verse wortelen en uien smaken 10x sterker en dus meer smaak aan de stamppot :Y
Ik heb ze toevallig ook net gekocht voor de hutspot woensdag!
Vergeet de witte bonen niet! Da's het geheim van m'n vaders hutspot.
pi_136001540
Ik kook altijd maar J helpt wel vaak met snijden. En hij kneedt gehakt en snijdt kip, daar moet ik van kokhalzen :') In het weekend eten we bijna altijd iets van de barbecue, gisteren fazant, dat doen we samen.
Spoilers!
pi_136001566
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
In het weekend eten we bijna altijd iets van de barbecue, gisteren fazant, dat doen we samen.
Oh! Mag ik bij jullie komen wonen?
pi_136001585
quote:
17s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh! Mag ik bij jullie komen wonen?
We hebben sinds een paar weken aparte logeerkamer dus dat zou best kunnen ;)

Mijn vriend heeft een kamado en staat dus echt in weer en wind op dat ding te kokkerellen. Ik had dat nooit verwacht van hem maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar omdat het een keramische barbecue is, hoef je er niet vaak bij te kijken. Hij heeft een thermometer op wifi dus hij kan binnen de temperatuur van het apparaat en van het vlees aflezen.
Spoilers!
pi_136001623
Ik kan heel goed gehakt kneden. 8-)

Ik word heel vrolijk van zulke tradities, samen bezig zijn met het eten. Moet ik ook maar weer eens gaan invoeren voor de weekeindes. Ik houd van slow cooking, de hele zondag iets op hebben staan.
pi_136001658
Na mijn spinaziesoep fiasco maar contact opgenomen met Soup & zo op Facebook. Als ik het recept wil voor hun pittige spinaziesoep moet ik even bellen, want op de blog staat het nog niet en hun receptenboekjes zijn op. ;( Misschien dat ik maar gewoon bel dan.

O: Regenboogsalade
T: Oploskoffie
L: Kwark met chia, goji, pompoenpitten en muesli
T: Chips van zoete aardappel (huisgemaakt)
D: Uit eten, weet nog niet wat
pi_136001744
Oh ja, ik las gisteren in de folders van Etos en Kruidvat dat die ook chiazaad enzo gaan verkopen.
Spoilers!
pi_136001782
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vergeet de witte bonen niet! Da's het geheim van m'n vaders hutspot.
Dat schijnt uit een andere regio te komen, mijn tante uit Barneveld doet het ook. Ik vind het vies en zonde :D Doe er ook geen spekjes door. Goeie hutspot heeft zat smaak :Y Ik doe trouwens wel een pot runderbouillon bij (een daarop verminderde hoeveelheid) het kookwater, dan krijg je allemaal kleine vezeltjes rundvlees erdoor. En peper erdoor na het stampen.
pi_136001784
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik las gisteren in de folders van Etos en Kruidvat dat die ook chiazaad enzo gaan verkopen.
Ik koop al die superfoods nu bij de locale groenteboer. Veel goedkoper dan in de winkel.
pi_136001952
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik koop al die superfoods nu bij de locale groenteboer. Veel goedkoper dan in de winkel.
Is dat zo? :o Wat doen Gojibessen bij de groenteboer qua prijs?
Mokkel met stuntstok
pi_136002122
Verdorie, ik had nog naar de Action gewild voor die sport tops. Die zit naast de AH en daar kom ik net vandaahaan ;(
Misschien dat ik vanmiddag nog de moed kan vinden.
pi_136002205
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Is dat zo? :o Wat doen Gojibessen bij de groenteboer qua prijs?
Voor een bakje was het nu geloof ik 4 euro, terwijl je in de natuurwinkel hier voor een soortgelijke hoeveelheid 10 euro betaalt.
pi_136002285
Bij onze groenteboer betaal ik 2 euro voor 100 gram gojibessen. (Dat is de prijs voor bijna alle superfoods bij onze groenteboer)
  maandag 27 januari 2014 @ 12:45:41 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136002545
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We hebben sinds een paar weken aparte logeerkamer dus dat zou best kunnen ;)

Mijn vriend heeft een kamado en staat dus echt in weer en wind op dat ding te kokkerellen. Ik had dat nooit verwacht van hem maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar omdat het een keramische barbecue is, hoef je er niet vaak bij te kijken. Hij heeft een thermometer op wifi dus hij kan binnen de temperatuur van het apparaat en van het vlees aflezen.
:D Srsly? _O-

Mijn baas is net terug van een maand Azie en ze heeft een zak met vruchtenchips mee, shit, de gefrituurde ananas is echt lekker! :o
/op handen zitten gaat...

Ik heb vrijdag ook weer ingeslagen bij de groenteboer idd. 2 bakken goji, 1 bak cranberry en 1 bak chia: 19 euro! :o
Maar goed, ik vind die bessen echt lekker door de kwark en de chia daar blijf ik ook in geloven. :Y
pi_136002795
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:Y Hij is IT'er en gek op snufjes. Dit is echt de ideale manier om hobby en werk te combineren. Hij houdt ook in excel bij wat hij wanneer op welke temperatuur en hoe lang heeft gemaakt. En na hoeveel minuten de marinade er over ging en hoe lang het vlees heeft gemarineerd enzo *;
Spoilers!
pi_136002804
Bij onze groenteboer hebben ze trouwens ook veel soorten ongebrande noten! En aangezien mijn salaris binnen is ga ik vanavond na het werk even inslaan!

Hoelang zou je noten kunnen bewaren als de zak open is?
pi_136002852
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Dat schijnt uit een andere regio te komen, mijn tante uit Barneveld doet het ook. Ik vind het vies en zonde :D Doe er ook geen spekjes door. Goeie hutspot heeft zat smaak :Y Ik doe trouwens wel een pot runderbouillon bij (een daarop verminderde hoeveelheid) het kookwater, dan krijg je allemaal kleine vezeltjes rundvlees erdoor. En peper erdoor na het stampen.
Klinkt heerlijk, jouw variant!

En mijn vader komt ook uit de omgeving Barneveld, dus dat is vast geen toeval!
pi_136003101
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:Y Hij is IT'er en gek op snufjes. Dit is echt de ideale manier om hobby en werk te combineren. Hij houdt ook in excel bij wat hij wanneer op welke temperatuur en hoe lang heeft gemaakt. En na hoeveel minuten de marinade er over ging en hoe lang het vlees heeft gemarineerd enzo *;
Een man naar mijn hart!

Ik ben in mijn nopjes met FatSecret en mijn Withings-app waarin m'n gewicht en vetpercentage worden bijgehouden, en m'n Wellness-app waarin ik tijdens het sporten aan kan geven welke onderdelen ik heb gehad.
pi_136003102
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij onze groenteboer hebben ze trouwens ook veel soorten ongebrande noten! En aangezien mijn salaris binnen is ga ik vanavond na het werk even inslaan!

Hoelang zou je noten kunnen bewaren als de zak open is?
Donker en vooral droog bewaren, in een bakje oid. Dan gaan ze echt wel tot een paar weken mee.

Claudia, wat een toeval -of niet dus haha- , grappig! En bedankt, hij valt hier thuis ook erg in de smaak.

[ Bericht 3% gewijzigd door PluisigNijntje op 27-01-2014 13:08:01 ]
pi_136003522
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:59 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Donker en vooral droog bewaren, in een bakje oid. Dan gaan ze echt wel tot een paar weken mee.

Claudia, wat een toeval -of niet dus haha- , grappig! En bedankt, hij valt hier thuis ook erg in de smaak.
Ik heb van de zakjes met een schuifsluiting (echt wat een omschrijving weer :p). Daar kan ik ze wel in bewaren. Donker liggen ze sowieso in de la. En droog ook wel!

Eens kijken of ze ook gemengde noten hebben. Dan kan ik een lekker muesli-notenbrood maken van de week!
pi_136004248
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:11 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb van de zakjes met een schuifsluiting (echt wat een omschrijving weer :p). Daar kan ik ze wel in bewaren. Donker liggen ze sowieso in de la. En droog ook wel!

Eens kijken of ze ook gemengde noten hebben. Dan kan ik een lekker muesli-notenbrood maken van de week!
Even met je handen de lucht eruit strijken en dan dicht doen, dan komt het vast goed :Y

Zelf brood maken O+ Ik durf dat niet :@
  maandag 27 januari 2014 @ 13:46:24 #99
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_136004897
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb vrijdag ook weer ingeslagen bij de groenteboer idd. 2 bakken goji, 1 bak cranberry en 1 bak chia: 19 euro! :o
Maar goed, ik vind die bessen echt lekker door de kwark en de chia daar blijf ik ook in geloven. :Y
Bij welke groenteboer haal jij dat dan BE?
Ik haal nu goji en chia bij De Tuinen maar de goji zou ik liever vers hebben. Weet iemand toevallig waar je dat in Rotterdam kan halen?

In hutspot horen brúine bonen mensen. :+
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')