SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwoord ik? Nee. Ik lach je uit. En ik weet ook niet of ik nu moet huilen of lachen. Maar ik denk het eerste, huilen met tranen van het lachen. Echt man.. wat verbeeld je je. Mafkees.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Kan ze zelf niet antwoorden, moet jij dat voor haar doen ofzo
Wat een aparte conclusiequote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, want in dit topic zitten preutse vrouwen.... daar hoor jij ook bij, dus niet vreemd idd...
ja dat is toch een antwoord hoor, slimmerd...quote:Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Antwoord ik? Nee. Ik lach je uit. En ik weet ook niet of ik nu moet huilen of lachen. Maar ik denk het eerste, huilen met tranen van het lachen. Echt man.. wat verbeeld je je. Mafkees.
Geen hosselskills en ook al geen logica. Zwaar leven.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, want in dit topic zitten preutse vrouwen.... daar hoor jij ook bij, dus niet vreemd idd...
preutse biggiesquote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Altijd goed voor vrouwen zijn. Ook als ze jou een debieltje vinden, ondanks dat het preutse biggies zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enniehow, fijne flow nog steeds, dit weekend een beetje los gegaan op wat biertjes en wat minder verantwoord eten, maar wel een super gezellig weekend gehad.
Ik merk toch dat ik doordeweeks strenger voor mezelf kan zijn qua keuzes dan in het weekend
Afgelopen woensdag was er weer 4 ons af.
Minpunten : ik heb beginnende keelpijn en begin flink te snotteren
Dus we gaan even zien wat het deze week gaat brengen.
Jaa samen bootcampenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:33 schreef douche-eendje het volgende:
*plukt wat dames van de kast af* Zielige kast... en voer die trollen nou eens niet, worden ze dik van.
Lola was goed je weer eens te zien en te sprekenBinnenkort gaan we bootcampmeet doen hoor
! Hier ook aardig wat extra kcal gisteren in vloeibaar goud/roodbruine vorm afhankelijk van het soort bier. Of cider
. En 3 gangen diner met baileys/chocolade creme brulee. Maar wat een heerlijke avond
![]()
Nu de komende dagen weer netjes binnen mn lijntjes eten want zondag is het feest en neemt oma de hele familie mee uit etenNomz.
Jij bent al wat gewend, voornamelijk lachen omdat ik last heb van de zwaartekracht zekerquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Samen afgebeuld worden is altijd leuker dan alleen
wat.quote:Bokwa
Bokwa deelnemers tekenen letters en cijfers met hun voeten tijdens het beoefenen van een energieke cardio workout routine. Dit alles op actuele hedendaagse muziek. Het concept dat geschikt is voor elke leeftijd schrijft al dansend de letters en cijfers zoals bijvoorbeeld de L,3.J en K en vele andere combinaties op de vloer.
Ik ben benieuwd hoe dat eruitziet.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat eruitziet.
Ik pas denk ik.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
God, nee, zumba. Dansen is alleen ok als ik goéd dronken ben. En om dat nou te doen voor zo'n groepsles is ook weer zo wat.
Ja he, heb je geen medelijden met zo iemand als dat ik benquote:Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen hosselskills en ook al geen logica. Zwaar leven.
Tja, bij zit nooit logica... ik ben oliedom, je hebt geen ideequote:
Die heb ik ook helaas nietquote:
Oja dat kan ik mij goed voorstellen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef Tink89 het volgende:
Zumba werkte voor mij niet, omdat ik jaren écht latin en ballroom gedanst heb. Ik wist te goed hoe alle latinpasjes wel moesten en kon voor mezelf niet maken om ze maar half-half te doen.
Dat klinkt wel weer als goed vermaak.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
God, nee, zumba. Dansen is alleen ok als ik goéd dronken ben. En om dat nou te doen voor zo'n groepsles is ook weer zo wat.
Het was echt klaar, klaar nu.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja he, heb je geen medelijden met zo iemand als dat ik ben
[..]
Tja, bij zit nooit logica... ik ben oliedom, je hebt geen idee
[..]
Die heb ik ook helaas niet
lijkt me erg leuk!quote:
Geef je lijf vooral even goed de tijd om te herstellen, een operatie is altijd een aanslag op je conditie.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
lijkt me erg leuk!
Moet er nu alleen ff niet aan denken. Heb de conditie van een beschimmeld poffertje. 4x sporten prr week zonder problemen. .. 1 operatie en ik stel niks meer voor.
kan niet wachten om weer te mogen sporten
Mwoah... Ik was onderweg naar beneden maar gisteren een goddelijk lekkeren, maar flink rijk belegde, pizza op en ik was net een volgezogen spons gisterenavond.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:03 schreef Tink89 het volgende:
Gooooooedemorgen!
Hoe is het met de weekendkilo's?
Dat had ik met tae bo. Ik heb een paar jaar gekickbokst en ik kreeg het echt niet voor elkaar om de juiste passen te verruilen met verkeerde. Dit bokwa gebeuren lijkt me wel leuk trouwens, ik zou heel graag iemand zijn die dat doetquote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef Tink89 het volgende:
Zumba werkte voor mij niet, omdat ik jaren écht latin en ballroom gedanst heb. Ik wist te goed hoe alle latinpasjes wel moesten en kon voor mezelf niet maken om ze maar half-half te doen.
Deels wel, deels ook niet waarschijnlijk. Als je een week niet beweegt en meer eet dan anders, is dat deels vocht, maar deels ook gewoon aankomen. De kilo's komen er snel aan, maar waarschijnlijk kunnen ze er dus ook redelijk snel weer af...quote:Op maandag 27 januari 2014 09:57 schreef eleusis het volgende:
damn, ik weet dat ik veel drop en thuisbezorgd heb gevreten tijdens een week ziek thuis zitten, maar 2 kilo erbij?we houden het maar op vocht vasthouden
Ja, ongelooflijk is dat, hè. Dat zal wel weer conditie en kracht opbouwen worden. Maar daarna voel je je extra stoer. Is je operatie goed gelukt?quote:Op maandag 27 januari 2014 08:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
lijkt me erg leuk!
Moet er nu alleen ff niet aan denken. Heb de conditie van een beschimmeld poffertje. 4x sporten prr week zonder problemen. .. 1 operatie en ik stel niks meer voor.
kan niet wachten om weer te mogen sporten
Maak je de soep zelf? Zo ja: recept!quote:Op maandag 27 januari 2014 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat had ik met tae bo. Ik heb een paar jaar gekickbokst en ik kreeg het echt niet voor elkaar om de juiste passen te verruilen met verkeerde. Dit bokwa gebeuren lijkt me wel leuk trouwens, ik zou heel graag iemand zijn die dat doet![]()
Lijstje:
O: smoothie
T: kleine eierkoek, peer
L: Italiaanse tomatensoep met veel groenten en een bruine boterham
T: worteltjes, opkikker, vruchtenkwark
A: erwtenrisotto met een salade
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw en ik heb een atl.
Heb me zaterdag dus druk gemaakt om niks..
de arts was tevreden.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk is dat, hè. Dat zal wel weer conditie en kracht opbouwen worden. Maar daarna voel je je extra stoer. Is je operatie goed gelukt?
Het is voor mij precies een jaar geleden dat ik weer een longembolie kreeg en fysiek nog zo weinig kon dat ik er enorm gefrustreerd door was. Ik voel me momenteel echt heel tof omdat ik in een jaar tijd veel heb bereikt, vooral wat mijn gezondheid betreft. Vandaag heb ik in de sportschool alles weer een tandje zwaarder gedaan en dat was een symbolische overwinning op mezelf.
Jazeker! Het is een recept van Allerhande. Heel simpel, heel makkelijk en heel dieetverantwoord. Ik maak hem zonder pasta, zonder omelet en met wat Italiaans gekruide magere gehaktballetjes.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maak je de soep zelf? Zo ja: recept!
Oh jum! Vooral met ei lijkt me lekker. Ik ben alleen niet zo'n fan van die groentemixen. Daar zit altijd zoveel prei in. Maar toch maar eens proberen. Ik heb al weken een soepcraving.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jazeker! Het is een recept van Allerhande. Heel simpel, heel makkelijk en heel dieetverantwoord. Ik maak hem zonder pasta, zonder omelet en met wat Italiaans gekruide magere gehaktballetjes.
Gewoon even zelf groente snijden als je tijd hebtquote:Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh jum! Vooral met ei lijkt me lekker. Ik ben alleen niet zo'n fan van die groentemixen. Daar zit altijd zoveel prei in. Maar toch maar eens proberen. Ik heb al weken een soepcraving.
Ik vind die groentemixen vreselijk, dus koop gewoon altijd de groenten die ik ergens in wil doen los. Kijk even in de zak wat er in zit, dan weet je wat italiaans zou moeten zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh jum! Vooral met ei lijkt me lekker. Ik ben alleen niet zo'n fan van die groentemixen. Daar zit altijd zoveel prei in. Maar toch maar eens proberen. Ik heb al weken een soepcraving.
Het stelt echt zo weinig voor, maar deze soep doet het echt al jaren voor me. Hij is ook ideaal om in te vriezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat ongeïnspireerd als het gaat om groenten.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Gewoon even zelf groente snijden als je tijd hebt![]()
Word ik altijd heel relaxed van
Ik zou echt zelf groente kopen. Je kunt er elke groente in doen die je lekker vindt. Broccoli kan er prima in, peen/wortel, knolselderij en verse peterselie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat ongeïnspireerd als het gaat om groenten.Het voorbereidende werk vind ik niet erg. Wat zouden jullie in een tomatensoep doen?
Italiaanse roerbakmix: Panklare zak met paprika, tomaat, prei, courgette, champignons, witte kool en uien voor het bereiden van een Italiaans gerecht.
Hmz, ik houd niet van champignons. Van witte kool word ik ook niet heel vrolijk, maar die eet ik wel.
AH Provençaalse wokgroente: Een panklare groentebasis voor het bereiden van ratatouille. Met courgette, paprika, uien, peen en peterselie.
Ziet er al beter uit.
Ik ben de enige die zo'n groentemix eet, dus ik kan niet zomaar een enorm stuk broccoli kopen. Een wortel los kopen gaat al wat makkelijker, maar om die reden vind ik groentemixen wel vrij ideaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou echt zelf groente kopen. Je kunt er elke groente in doen die je lekker vindt. Broccoli kan er prima in, peen/wortel, knolselderij en verse peterselie bijvoorbeeld.
Dan eet je toch ook nog een keer broccoli deze week? Ik gooi ook geen hele stronk broccoli in mijn soepquote:Op maandag 27 januari 2014 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben de enige die zo'n groentemix eet, dus ik kan niet zomaar een enorm stuk broccoli kopen. Een wortel los kopen gaat al wat makkelijker, maar om die reden vind ik groentemixen wel vrij ideaal.
In die van AH zit geen champignons. Oh wacht, ze hebben volgens mij ook een Italiaanse met champignons.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat ongeïnspireerd als het gaat om groenten.Het voorbereidende werk vind ik niet erg. Wat zouden jullie in een tomatensoep doen?
Italiaanse roerbakmix: Panklare zak met paprika, tomaat, prei, courgette, champignons, witte kool en uien voor het bereiden van een Italiaans gerecht.
Hmz, ik houd niet van champignons. Van witte kool word ik ook niet heel vrolijk, maar die eet ik wel.
AH Provençaalse wokgroente: Een panklare groentebasis voor het bereiden van ratatouille. Met courgette, paprika, uien, peen en peterselie.
Ziet er al beter uit.
Wat naar, vooral als ze niets kunnen vindenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat een nacht. Mijn idee om vandaag weer structuur in mijn dag te brengen gaat dat ook niet lukken. Vannacht weer helse buikpijn, heb ik al eens eerder gehad. Maar was al een lange tijd weggebleven. (Verschrikkelijke "kramp", ik kan de pijn niet goed uitleggen) uiteindelijk viel ik rond half 4 in slaap. En heb ik vanaf die tijd heel licht geslapen.
Nu voelt heel mijn buik "rauwig" aan.
Zo maar licht ontbijten. Want moet vanmiddag een paar uurtjes werken.
Vind het zo ellendig dat ik niet weet waar de pijn vandaan komt. De eerste keer ben ik er zelfs voor op de eerste hulp geweest, en konden ze niets vinden. Ook is er een echo gemaakt waar niets op te zien was.
Mijn planning voor vandaag is dus wat weinig.
O-L: Ik denk een boterhammetje met jam. En ik kook misschien een eitje!
T: een kop verse tomatensoep.
D: Een pistoletje kaas, met tomatensoep
T: een bakje kwark met een beetje honing.
Dat kan in theorie allemaal wel, maar het is niet praktisch. Mijn lief ontfermt zich over ons weekmenu en hij heeft daar de vrije hand in. Het irriteert hem mateloos als ik me daarmee bemoei.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan eet je toch ook nog een keer broccoli deze week? Ik gooi ook geen hele stronk broccoli in mijn soep
Ik zou gewoon voor een keertje zo'n zak kopen en desnoods er het een en ander uitplukkenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat kan in theorie allemaal wel, maar het is niet praktisch. Mijn lief ontfermt zich over ons weekmenu en hij heeft daar de vrije hand in. Het irriteert hem mateloos als ik me daarmee bemoei.
Ja, weet je, dan zoek je het maar uitquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat kan in theorie allemaal wel, maar het is niet praktisch. Mijn lief ontfermt zich over ons weekmenu en hij heeft daar de vrije hand in. Het irriteert hem mateloos als ik me daarmee bemoei.
Joycie, wat naar, vooral dat er geen oorzaak gevonden wordt.
Ik koop wel gewoon een groentemix en pluk de champignons eruit.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, weet je, dan zoek je het maar uit
Ik doe het niet. Ik vind die zakken groentemixen er vaak heel verlept en onsmakelijk uitzien en er zit te veel goedkope zooi in (uien, prei) en te weinig lekkere groente. En dat vind ik zonde van mijn eten, dus koop ik alles los en plan mijn overige eten er een beetje omheen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik koop wel gewoon een groentemix en pluk de champignons eruit.
Ik heb wel eens de illusie gehad dat ik het vol kon houden om naar de Turk te gaan en daar verse groentes te kopen in uiteenlopende hoeveelheden, die ik dan zou gebruiken voor soepen en avondeten en zelfs smoothies. Maar uiteindelijk lukt dat gewoon niet. De groentes komen niet op, ik vind het te veel moeite om groentes te sprokkelen, en het is makkelijk een zak kant-en-klaar spul bij de supermarkt te kopen. Ik doe geen moeite meer om mijn leven te beteren.
Ik denk dat ze met dat heel fijn snijden wel gelijk heeft. Maar ik zou het ook niet zeggenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de andijviestamppot van mijn moeder wel veel lekkerder dan die van mijn lief, en volgens haar is het geheim om zelf de andijvie te snijden en dat héél fijn te doen. Maar hey, m'n lief kookt al elke dag, dus ik heb het wel afgeleerd om commentaar te leveren.
Vanavond eten we Indiaas van Marks & Spencer.
Enquête al ingevuld? Wij hebben aangegeven wel kant-en-klare maaltijden mee naar huis te willen nemen als de prijs-kwaliteitverhouding in orde is.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met dat heel fijn snijden wel gelijk heeft. Maar ik zou het ook niet zeggen
Ik kook thuis eigenlijk altijd, behalve op BSO-dagen omdat ik dan te laat thuis ben. Dan eten we eenvoudige dingen (B kiest dan ook het simpelste uit van HelloFresh).
Is met hutspot ook zo, verse wortelen en uien smaken 10x sterker en dus meer smaak aan de stamppotquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de andijviestamppot van mijn moeder wel veel lekkerder dan die van mijn lief, en volgens haar is het geheim om zelf de andijvie te snijden en dat héél fijn te doen. Maar hey, m'n lief kookt al elke dag, dus ik heb het wel afgeleerd om commentaar te leveren.
Vanavond eten we Indiaas van Marks & Spencer.
O ja, moet ik het nog even met B over hebben. Ik vind het op dinsdag en/of vrijdag ook best een idee als S daar vast eet, we haar bij thuiskomst rustig aan naar bed doen en we dan zelf later eten, bijvoorbeeld. Maar meen naar huis nemen van de maaltijd vind ik ook wel wat en ik denk B ookquote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Enquête al ingevuld? Wij hebben aangegeven wel kant-en-klare maaltijden mee naar huis te willen nemen als die prijs-kwaliteitverhouding in orde is.
Vergeet de witte bonen niet! Da's het geheim van m'n vaders hutspot.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Is met hutspot ook zo, verse wortelen en uien smaken 10x sterker en dus meer smaak aan de stamppot
Ik heb ze toevallig ook net gekocht voor de hutspot woensdag!
Oh! Mag ik bij jullie komen wonen?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
In het weekend eten we bijna altijd iets van de barbecue, gisteren fazant, dat doen we samen.
We hebben sinds een paar weken aparte logeerkamer dus dat zou best kunnenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh! Mag ik bij jullie komen wonen?
Dat schijnt uit een andere regio te komen, mijn tante uit Barneveld doet het ook. Ik vind het vies en zondequote:Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vergeet de witte bonen niet! Da's het geheim van m'n vaders hutspot.
Ik koop al die superfoods nu bij de locale groenteboer. Veel goedkoper dan in de winkel.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik las gisteren in de folders van Etos en Kruidvat dat die ook chiazaad enzo gaan verkopen.
Is dat zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik koop al die superfoods nu bij de locale groenteboer. Veel goedkoper dan in de winkel.
Voor een bakje was het nu geloof ik 4 euro, terwijl je in de natuurwinkel hier voor een soortgelijke hoeveelheid 10 euro betaalt.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Is dat zo?Wat doen Gojibessen bij de groenteboer qua prijs?
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben sinds een paar weken aparte logeerkamer dus dat zou best kunnen
Mijn vriend heeft een kamado en staat dus echt in weer en wind op dat ding te kokkerellen. Ik had dat nooit verwacht van hem maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar omdat het een keramische barbecue is, hoef je er niet vaak bij te kijken. Hij heeft een thermometer op wifi dus hij kan binnen de temperatuur van het apparaat en van het vlees aflezen.
quote:
Klinkt heerlijk, jouw variant!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat schijnt uit een andere regio te komen, mijn tante uit Barneveld doet het ook. Ik vind het vies en zondeDoe er ook geen spekjes door. Goeie hutspot heeft zat smaak
Ik doe trouwens wel een pot runderbouillon bij (een daarop verminderde hoeveelheid) het kookwater, dan krijg je allemaal kleine vezeltjes rundvlees erdoor. En peper erdoor na het stampen.
Een man naar mijn hart!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Hij is IT'er en gek op snufjes. Dit is echt de ideale manier om hobby en werk te combineren. Hij houdt ook in excel bij wat hij wanneer op welke temperatuur en hoe lang heeft gemaakt. En na hoeveel minuten de marinade er over ging en hoe lang het vlees heeft gemarineerd enzo
Donker en vooral droog bewaren, in een bakje oid. Dan gaan ze echt wel tot een paar weken mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij onze groenteboer hebben ze trouwens ook veel soorten ongebrande noten! En aangezien mijn salaris binnen is ga ik vanavond na het werk even inslaan!
Hoelang zou je noten kunnen bewaren als de zak open is?
Ik heb van de zakjes met een schuifsluiting (echt wat een omschrijving weer :p). Daar kan ik ze wel in bewaren. Donker liggen ze sowieso in de la. En droog ook wel!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Donker en vooral droog bewaren, in een bakje oid. Dan gaan ze echt wel tot een paar weken mee.
Claudia, wat een toeval -of niet dus haha- , grappig! En bedankt, hij valt hier thuis ook erg in de smaak.
Even met je handen de lucht eruit strijken en dan dicht doen, dan komt het vast goedquote:Op maandag 27 januari 2014 13:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb van de zakjes met een schuifsluiting (echt wat een omschrijving weer :p). Daar kan ik ze wel in bewaren. Donker liggen ze sowieso in de la. En droog ook wel!
Eens kijken of ze ook gemengde noten hebben. Dan kan ik een lekker muesli-notenbrood maken van de week!
Bij welke groenteboer haal jij dat dan BE?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Srsly?
Ik heb vrijdag ook weer ingeslagen bij de groenteboer idd. 2 bakken goji, 1 bak cranberry en 1 bak chia: 19 euro!![]()
Maar goed, ik vind die bessen echt lekker door de kwark en de chia daar blijf ik ook in geloven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |