abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136000207
Wat een nacht. Mijn idee om vandaag weer structuur in mijn dag te brengen gaat dat ook niet lukken. Vannacht weer helse buikpijn, heb ik al eens eerder gehad. Maar was al een lange tijd weggebleven. (Verschrikkelijke "kramp", ik kan de pijn niet goed uitleggen) uiteindelijk viel ik rond half 4 in slaap. En heb ik vanaf die tijd heel licht geslapen.
Nu voelt heel mijn buik "rauwig" aan.

Zo maar licht ontbijten. Want moet vanmiddag een paar uurtjes werken.
Vind het zo ellendig dat ik niet weet waar de pijn vandaan komt. De eerste keer ben ik er zelfs voor op de eerste hulp geweest, en konden ze niets vinden. Ook is er een echo gemaakt waar niets op te zien was.

Mijn planning voor vandaag is dus wat weinig.

O-L: Ik denk een boterhammetje met jam. En ik kook misschien een eitje!
T: een kop verse tomatensoep.
D: Een pistoletje kaas, met tomatensoep
T: een bakje kwark met een beetje honing.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136000538
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben altijd wat ongeīnspireerd als het gaat om groenten. :+ Het voorbereidende werk vind ik niet erg. Wat zouden jullie in een tomatensoep doen?

Italiaanse roerbakmix: Panklare zak met paprika, tomaat, prei, courgette, champignons, witte kool en uien voor het bereiden van een Italiaans gerecht.

Hmz, ik houd niet van champignons. Van witte kool word ik ook niet heel vrolijk, maar die eet ik wel.

AH Provenįaalse wokgroente: Een panklare groentebasis voor het bereiden van ratatouille. Met courgette, paprika, uien, peen en peterselie.

Ziet er al beter uit.
In die van AH zit geen champignons. Oh wacht, ze hebben volgens mij ook een Italiaanse met champignons.
Ik heb er trouwens ook eens een restje groene paprika door gedaan maar dat ging vreemd smaken, rode is veel beter voor deze soep.
Spoilers!
pi_136000559
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat een nacht. Mijn idee om vandaag weer structuur in mijn dag te brengen gaat dat ook niet lukken. Vannacht weer helse buikpijn, heb ik al eens eerder gehad. Maar was al een lange tijd weggebleven. (Verschrikkelijke "kramp", ik kan de pijn niet goed uitleggen) uiteindelijk viel ik rond half 4 in slaap. En heb ik vanaf die tijd heel licht geslapen.
Nu voelt heel mijn buik "rauwig" aan.

Zo maar licht ontbijten. Want moet vanmiddag een paar uurtjes werken.
Vind het zo ellendig dat ik niet weet waar de pijn vandaan komt. De eerste keer ben ik er zelfs voor op de eerste hulp geweest, en konden ze niets vinden. Ook is er een echo gemaakt waar niets op te zien was.

Mijn planning voor vandaag is dus wat weinig.

O-L: Ik denk een boterhammetje met jam. En ik kook misschien een eitje!
T: een kop verse tomatensoep.
D: Een pistoletje kaas, met tomatensoep
T: een bakje kwark met een beetje honing.
Wat naar, vooral als ze niets kunnen vinden :*
Spoilers!
pi_136000667
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan eet je toch ook nog een keer broccoli deze week? Ik gooi ook geen hele stronk broccoli in mijn soep :D
Dat kan in theorie allemaal wel, maar het is niet praktisch. Mijn lief ontfermt zich over ons weekmenu en hij heeft daar de vrije hand in. Het irriteert hem mateloos als ik me daarmee bemoei. :Y)

Joycie, wat naar, vooral dat er geen oorzaak gevonden wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_136000824
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat kan in theorie allemaal wel, maar het is niet praktisch. Mijn lief ontfermt zich over ons weekmenu en hij heeft daar de vrije hand in. Het irriteert hem mateloos als ik me daarmee bemoei. :Y)
Ik zou gewoon voor een keertje zo'n zak kopen en desnoods er het een en ander uitplukken ;)
Spoilers!
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 11:59:00 #66
5428 crew  miss_sly
pi_136000869
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Joycie, wat naar, vooral dat er geen oorzaak gevonden wordt.
Ja, weet je, dan zoek je het maar uit :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136000990
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, weet je, dan zoek je het maar uit :P
Ik koop wel gewoon een groentemix en pluk de champignons eruit. :+

Ik heb wel eens de illusie gehad dat ik het vol kon houden om naar de Turk te gaan en daar verse groentes te kopen in uiteenlopende hoeveelheden, die ik dan zou gebruiken voor soepen en avondeten en zelfs smoothies. Maar uiteindelijk lukt dat gewoon niet. De groentes komen niet op, ik vind het te veel moeite om groentes te sprokkelen, en het is makkelijk een zak kant-en-klaar spul bij de supermarkt te kopen. Ik doe geen moeite meer om mijn leven te beteren. :+
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 12:04:54 #68
5428 crew  miss_sly
pi_136001106
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik koop wel gewoon een groentemix en pluk de champignons eruit. :+

Ik heb wel eens de illusie gehad dat ik het vol kon houden om naar de Turk te gaan en daar verse groentes te kopen in uiteenlopende hoeveelheden, die ik dan zou gebruiken voor soepen en avondeten en zelfs smoothies. Maar uiteindelijk lukt dat gewoon niet. De groentes komen niet op, ik vind het te veel moeite om groentes te sprokkelen, en het is makkelijk een zak kant-en-klaar spul bij de supermarkt te kopen. Ik doe geen moeite meer om mijn leven te beteren. :+
Ik doe het niet. Ik vind die zakken groentemixen er vaak heel verlept en onsmakelijk uitzien en er zit te veel goedkope zooi in (uien, prei) en te weinig lekkere groente. En dat vind ik zonde van mijn eten, dus koop ik alles los en plan mijn overige eten er een beetje omheen.
pi_136001171
Ik koop zowel zakken als veel vers. Het ligt er een beetje aan waar ik het voor gebruik eigenlijk. Voor door de soep maakt het me niet zo heel veel uit.
Spoilers!
pi_136001173
Ik koop trouwens liever een zakje te dure groentes dan voor hetzelfde geld alles los en in grotere hoeveelheden te kopen als het betekent dat ik in het laatste geval weg moet gooien. Ik heb erg moeite met het weggooien van eten.

Wij hebben trouwens wel goede ervaring met zakken groentes. Het gaat soms mis, maar het komt niet veel voor. Met sla gaat het prima, spinazie, wortel-ui, andijvie. Groentemixen kopen we niet omdat mijn lief niet van prei houdt, en er zit bijna altijd prei in. Maar als ik voor mezelf soep ga maken, is dat geen issue.
pi_136001247
Ik vind voorgesneden groente echt ideaal. Ik ga sla, andijvie en boerenkool echt niet zelf snijden en schoonmaken hoor.
Spoilers!
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 12:10:19 #72
5428 crew  miss_sly
pi_136001274
Ik heb het ook specifiek over die groentemixen. Overige dingen koop ik, mits het er goed uitziet, ook zeker wel voorgesneden en zo!
pi_136001284
Ik vind de andijviestamppot van mijn moeder wel veel lekkerder dan die van mijn lief, en volgens haar is het geheim om zelf de andijvie te snijden en dat héél fijn te doen. Maar hey, m'n lief kookt al elke dag, dus ik heb het wel afgeleerd om commentaar te leveren. :+

Vanavond eten we Indiaas van Marks & Spencer. :D
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 12:14:29 #74
5428 crew  miss_sly
pi_136001437
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de andijviestamppot van mijn moeder wel veel lekkerder dan die van mijn lief, en volgens haar is het geheim om zelf de andijvie te snijden en dat héél fijn te doen. Maar hey, m'n lief kookt al elke dag, dus ik heb het wel afgeleerd om commentaar te leveren. :+

Ik denk dat ze met dat heel fijn snijden wel gelijk heeft. Maar ik zou het ook niet zeggen :P

Ik kook thuis eigenlijk altijd, behalve op BSO-dagen omdat ik dan te laat thuis ben. Dan eten we eenvoudige dingen (B kiest dan ook het simpelste uit van HelloFresh :D).
pi_136001477
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat ze met dat heel fijn snijden wel gelijk heeft. Maar ik zou het ook niet zeggen :P

Ik kook thuis eigenlijk altijd, behalve op BSO-dagen omdat ik dan te laat thuis ben. Dan eten we eenvoudige dingen (B kiest dan ook het simpelste uit van HelloFresh :D).
Enquęte al ingevuld? Wij hebben aangegeven wel kant-en-klare maaltijden mee naar huis te willen nemen als de prijs-kwaliteitverhouding in orde is.

Voor de anderen: onze kinderen gaan naar dezelfde BSO en die heeft ouders aangeboden om biologische maaltijden te bereiden, bijvoorbeeld om al aan het kind te geven of om mee naar huis te laten nemen door de ouders.
pi_136001478
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Claudia_x het volgende:

Is met hutspot ook zo, verse wortelen en uien smaken 10x sterker en dus meer smaak aan de stamppot :Y
Ik heb ze toevallig ook net gekocht voor de hutspot woensdag!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 12:16:57 #77
5428 crew  miss_sly
pi_136001526
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Enquęte al ingevuld? Wij hebben aangegeven wel kant-en-klare maaltijden mee naar huis te willen nemen als die prijs-kwaliteitverhouding in orde is.
O ja, moet ik het nog even met B over hebben. Ik vind het op dinsdag en/of vrijdag ook best een idee als S daar vast eet, we haar bij thuiskomst rustig aan naar bed doen en we dan zelf later eten, bijvoorbeeld. Maar meen naar huis nemen van de maaltijd vind ik ook wel wat en ik denk B ook :+
pi_136001535
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Is met hutspot ook zo, verse wortelen en uien smaken 10x sterker en dus meer smaak aan de stamppot :Y
Ik heb ze toevallig ook net gekocht voor de hutspot woensdag!
Vergeet de witte bonen niet! Da's het geheim van m'n vaders hutspot.
pi_136001540
Ik kook altijd maar J helpt wel vaak met snijden. En hij kneedt gehakt en snijdt kip, daar moet ik van kokhalzen :') In het weekend eten we bijna altijd iets van de barbecue, gisteren fazant, dat doen we samen.
Spoilers!
pi_136001566
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
In het weekend eten we bijna altijd iets van de barbecue, gisteren fazant, dat doen we samen.
Oh! Mag ik bij jullie komen wonen?
pi_136001585
quote:
17s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh! Mag ik bij jullie komen wonen?
We hebben sinds een paar weken aparte logeerkamer dus dat zou best kunnen ;)

Mijn vriend heeft een kamado en staat dus echt in weer en wind op dat ding te kokkerellen. Ik had dat nooit verwacht van hem maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar omdat het een keramische barbecue is, hoef je er niet vaak bij te kijken. Hij heeft een thermometer op wifi dus hij kan binnen de temperatuur van het apparaat en van het vlees aflezen.
Spoilers!
pi_136001623
Ik kan heel goed gehakt kneden. 8-)

Ik word heel vrolijk van zulke tradities, samen bezig zijn met het eten. Moet ik ook maar weer eens gaan invoeren voor de weekeindes. Ik houd van slow cooking, de hele zondag iets op hebben staan.
pi_136001658
Na mijn spinaziesoep fiasco maar contact opgenomen met Soup & zo op Facebook. Als ik het recept wil voor hun pittige spinaziesoep moet ik even bellen, want op de blog staat het nog niet en hun receptenboekjes zijn op. ;( Misschien dat ik maar gewoon bel dan.

O: Regenboogsalade
T: Oploskoffie
L: Kwark met chia, goji, pompoenpitten en muesli
T: Chips van zoete aardappel (huisgemaakt)
D: Uit eten, weet nog niet wat
pi_136001744
Oh ja, ik las gisteren in de folders van Etos en Kruidvat dat die ook chiazaad enzo gaan verkopen.
Spoilers!
pi_136001782
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vergeet de witte bonen niet! Da's het geheim van m'n vaders hutspot.
Dat schijnt uit een andere regio te komen, mijn tante uit Barneveld doet het ook. Ik vind het vies en zonde :D Doe er ook geen spekjes door. Goeie hutspot heeft zat smaak :Y Ik doe trouwens wel een pot runderbouillon bij (een daarop verminderde hoeveelheid) het kookwater, dan krijg je allemaal kleine vezeltjes rundvlees erdoor. En peper erdoor na het stampen.
pi_136001784
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik las gisteren in de folders van Etos en Kruidvat dat die ook chiazaad enzo gaan verkopen.
Ik koop al die superfoods nu bij de locale groenteboer. Veel goedkoper dan in de winkel.
pi_136001952
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik koop al die superfoods nu bij de locale groenteboer. Veel goedkoper dan in de winkel.
Is dat zo? :o Wat doen Gojibessen bij de groenteboer qua prijs?
Mokkel met stuntstok
pi_136002122
Verdorie, ik had nog naar de Action gewild voor die sport tops. Die zit naast de AH en daar kom ik net vandaahaan ;(
Misschien dat ik vanmiddag nog de moed kan vinden.
pi_136002205
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Is dat zo? :o Wat doen Gojibessen bij de groenteboer qua prijs?
Voor een bakje was het nu geloof ik 4 euro, terwijl je in de natuurwinkel hier voor een soortgelijke hoeveelheid 10 euro betaalt.
pi_136002285
Bij onze groenteboer betaal ik 2 euro voor 100 gram gojibessen. (Dat is de prijs voor bijna alle superfoods bij onze groenteboer)
  maandag 27 januari 2014 @ 12:45:41 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136002545
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We hebben sinds een paar weken aparte logeerkamer dus dat zou best kunnen ;)

Mijn vriend heeft een kamado en staat dus echt in weer en wind op dat ding te kokkerellen. Ik had dat nooit verwacht van hem maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar omdat het een keramische barbecue is, hoef je er niet vaak bij te kijken. Hij heeft een thermometer op wifi dus hij kan binnen de temperatuur van het apparaat en van het vlees aflezen.
:D Srsly? _O-

Mijn baas is net terug van een maand Azie en ze heeft een zak met vruchtenchips mee, shit, de gefrituurde ananas is echt lekker! :o
/op handen zitten gaat...

Ik heb vrijdag ook weer ingeslagen bij de groenteboer idd. 2 bakken goji, 1 bak cranberry en 1 bak chia: 19 euro! :o
Maar goed, ik vind die bessen echt lekker door de kwark en de chia daar blijf ik ook in geloven. :Y
pi_136002795
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:Y Hij is IT'er en gek op snufjes. Dit is echt de ideale manier om hobby en werk te combineren. Hij houdt ook in excel bij wat hij wanneer op welke temperatuur en hoe lang heeft gemaakt. En na hoeveel minuten de marinade er over ging en hoe lang het vlees heeft gemarineerd enzo *;
Spoilers!
pi_136002804
Bij onze groenteboer hebben ze trouwens ook veel soorten ongebrande noten! En aangezien mijn salaris binnen is ga ik vanavond na het werk even inslaan!

Hoelang zou je noten kunnen bewaren als de zak open is?
pi_136002852
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Dat schijnt uit een andere regio te komen, mijn tante uit Barneveld doet het ook. Ik vind het vies en zonde :D Doe er ook geen spekjes door. Goeie hutspot heeft zat smaak :Y Ik doe trouwens wel een pot runderbouillon bij (een daarop verminderde hoeveelheid) het kookwater, dan krijg je allemaal kleine vezeltjes rundvlees erdoor. En peper erdoor na het stampen.
Klinkt heerlijk, jouw variant!

En mijn vader komt ook uit de omgeving Barneveld, dus dat is vast geen toeval!
pi_136003101
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:Y Hij is IT'er en gek op snufjes. Dit is echt de ideale manier om hobby en werk te combineren. Hij houdt ook in excel bij wat hij wanneer op welke temperatuur en hoe lang heeft gemaakt. En na hoeveel minuten de marinade er over ging en hoe lang het vlees heeft gemarineerd enzo *;
Een man naar mijn hart!

Ik ben in mijn nopjes met FatSecret en mijn Withings-app waarin m'n gewicht en vetpercentage worden bijgehouden, en m'n Wellness-app waarin ik tijdens het sporten aan kan geven welke onderdelen ik heb gehad.
pi_136003102
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij onze groenteboer hebben ze trouwens ook veel soorten ongebrande noten! En aangezien mijn salaris binnen is ga ik vanavond na het werk even inslaan!

Hoelang zou je noten kunnen bewaren als de zak open is?
Donker en vooral droog bewaren, in een bakje oid. Dan gaan ze echt wel tot een paar weken mee.

Claudia, wat een toeval -of niet dus haha- , grappig! En bedankt, hij valt hier thuis ook erg in de smaak.

[ Bericht 3% gewijzigd door PluisigNijntje op 27-01-2014 13:08:01 ]
pi_136003522
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:59 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Donker en vooral droog bewaren, in een bakje oid. Dan gaan ze echt wel tot een paar weken mee.

Claudia, wat een toeval -of niet dus haha- , grappig! En bedankt, hij valt hier thuis ook erg in de smaak.
Ik heb van de zakjes met een schuifsluiting (echt wat een omschrijving weer :p). Daar kan ik ze wel in bewaren. Donker liggen ze sowieso in de la. En droog ook wel!

Eens kijken of ze ook gemengde noten hebben. Dan kan ik een lekker muesli-notenbrood maken van de week!
pi_136004248
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:11 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb van de zakjes met een schuifsluiting (echt wat een omschrijving weer :p). Daar kan ik ze wel in bewaren. Donker liggen ze sowieso in de la. En droog ook wel!

Eens kijken of ze ook gemengde noten hebben. Dan kan ik een lekker muesli-notenbrood maken van de week!
Even met je handen de lucht eruit strijken en dan dicht doen, dan komt het vast goed :Y

Zelf brood maken O+ Ik durf dat niet :@
  maandag 27 januari 2014 @ 13:46:24 #99
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_136004897
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb vrijdag ook weer ingeslagen bij de groenteboer idd. 2 bakken goji, 1 bak cranberry en 1 bak chia: 19 euro! :o
Maar goed, ik vind die bessen echt lekker door de kwark en de chia daar blijf ik ook in geloven. :Y
Bij welke groenteboer haal jij dat dan BE?
Ik haal nu goji en chia bij De Tuinen maar de goji zou ik liever vers hebben. Weet iemand toevallig waar je dat in Rotterdam kan halen?

In hutspot horen brúine bonen mensen. :+
A grand adventure has begun.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:47:52 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136004946
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef Keshet het volgende:

[..]

Bij welke groenteboer haal jij dat dan BE?
Ik haal nu goji en chia bij De Tuinen maar de goji zou ik liever vers hebben. Weet iemand toevallig waar je dat in Rotterdam kan halen?

In hutspot horen brúine bonen mensen. :+
Er zit bij ons in het winkelcetrum een groenteboer en in het centrum van de stad zit er ook eentje met een vrij uitgebreid assortiment noten en superfoods tegenwoordig.
Zijn trouwens ook wel gedroogde gojibessen hoor. :Y
  maandag 27 januari 2014 @ 13:53:49 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136005169
Soep is geniaal om restjes mee op te maken;
Kippenbouillon met alles wat op moet en eventueel nog kippenpootjes of kipfilet erbij in.
Ideaal en erg lekker vind ik zelf :P
Gister gemaakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calorietechnisch zeer interessant. Als smaakmaker een beetje rode peper, iets geplette knflook, gember, citroensap, gedroogde bieslook en peterselie.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136005708
Help!
Gisteren een stuk gorgonzola gebruikt en nu ligt ie in de verpakking in de koelkast. Zal dat goed blijven tot zaterdag?
pi_136006871
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Help!
Gisteren een stuk gorgonzola gebruikt en nu ligt ie in de verpakking in de koelkast. Zal dat goed blijven tot zaterdag?
Ik denk het wel :)
pi_136007208
Ik ging dus net speciaal terug naar de Action voor dat sporthemdje, hebben ze hem niet binnengekregen :'( :(
pi_136009030
Ik zie net in een folder melocakes staan. Ik vind dat dus echt goor maar ik heb er zo'm trek in ineens. Ik betrapte me erop dat ik al een plan aan het bekokstoven was om ze te gaan halen ;(

* Lucky_Strike propt een paar lepels kwark in haar hoofd, gaat braaf een rondje lopen en loopt op de terugweg de supermarkten op SQ tempo voorbij.
Spoilers!
pi_136009554
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vond net goji bessen bij de Xenos voor 1 euro per zakje van 125 gram. Geen idee of het wat is, heb ze sowieso nog nooit geprobeerd.
pi_136009773
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ik vond net goji bessen bij de Xenos voor 1 euro per zakje van 125 gram. Geen idee of het wat is, heb ze sowieso nog nooit geprobeerd.
1 euro voor 125 gram, da's toch heel goedkoop? :o
waar lagen ze?
Mokkel met stuntstok
  maandag 27 januari 2014 @ 15:57:59 #108
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136009866
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig, ik denk er nl. ook over om te gaan wandelen tussen de middag.
Alleen omdat ik op dins- en donderdag al hardloop tussen de middag vind ik het eig heel ongezellig om vandaag ook te gaan, dan heb ik geen een dag waarop ik even bij kan kleppen met mijn collega's. ;)
Ik klep tijdens het lopen bij met de collega's ;)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 15:58:57 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136009894
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik klep tijdens het lopen bij met de collega's ;)
Slim, maar ik krijg ze hier niet mee. :')
pi_136009895
De Etos heeft sportshirtjes voor 8 euro. Geen idee van de kwaliteit, heb het in m'n mandje geflikkerd en zie het straks wel. Ik moet écht beter met m'n geld om leren gaan. Van wat ik net bij d'r schoonheidsspecialiste hb uitgegeven had ik een maand boodschappen kunnen doen :@.
pi_136009911
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

1 euro voor 125 gram, da's toch heel goedkoop? :o
waar lagen ze?
Dat dacht ik dus ook :) Hier lagen ze bij de nootjes.
pi_136009944
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:59 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook :) Hier lagen ze bij de nootjes.
Hmm, deze Xenos heeft geen aparte nootjesafdeling, maar ik ga toch even kijken morgen, dank je!
Mokkel met stuntstok
pi_136009947
quote:
17s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Van wat ik net bij d'r schoonheidsspecialiste hb uitgegeven had ik een maand boodschappen kunnen doen :@.
Wat laat je daar zoal doen?

Ik ben een schoonheidsbehandelingsmaagd.
pi_136009986
quote:
De Etos heeft sportshirtjes voor 8 euro. Geen idee van de kwaliteit, heb het in m'n mandje geflikkerd en zie het straks wel. Ik moet écht beter met m'n geld om leren gaan. Van wat ik net bij d'r schoonheidsspecialiste hb uitgegeven had ik een maand boodschappen kunnen doen :@.
Maar je kunt nu wel megaknap boodschappen doen O+
Mokkel met stuntstok
  maandag 27 januari 2014 @ 16:02:12 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136010007
quote:
Ach, mooi zijn is ook wat waard toch?

Hoe is het met je na de training? Nog spierpijn?
  maandag 27 januari 2014 @ 16:03:02 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136010033
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat laat je daar zoal doen?

Ik ben een schoonheidsbehandelingsmaagd.
Same here... ik durf nooit naar binnen want ik weet niet wat ik er moet doen. :D
Had in Singapore een plek waar je gewoon ritsrats je wenkbrauwen kon laten doen, dat was veel laagdrempeliger.
pi_136010059
Ja en waar let je op bij goede schoonheidsspecialiste? Ik wil al jaren mn wenkbrauwen eens goed onder handen laten nemen omdat ik het zelf niet kan maar huuu eng.
pi_136010081
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:00 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Hmm, deze Xenos heeft geen aparte nootjesafdeling, maar ik ga toch even kijken morgen, dank je!
Bij het snoepgoed denk ik dan, daar staat bij ons een apart schap bij met nootjes, popcorn, etc. En dan dus ook de goji bessen.
pi_136010244
quote:
Laat even weten of het wat is!
  maandag 27 januari 2014 @ 16:12:15 #120
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136010376
quote:
17s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ja en waar let je op bij goede schoonheidsspecialiste? Ik wil al jaren mn wenkbrauwen eens goed onder handen laten nemen omdat ik het zelf niet kan maar huuu eng.
Sowieso hoe hun eigen wenkbrauwen eruit zien. :+

Maar ik wil ze ook wel eens doen voor je. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')