abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135962305
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135962333
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef F1978 het volgende:

[..]

Kan ze zelf niet antwoorden, moet jij dat voor haar doen ofzo _O-
Antwoord ik? Nee. Ik lach je uit. En ik weet ook niet of ik nu moet huilen of lachen. Maar ik denk het eerste, huilen met tranen van het lachen. Echt man.. wat verbeeld je je. Mafkees.
pi_135962372
F1978 nu is het wel klaar met je geflame. Ontopic meedoen of een ander topic uitzoeken aub.
Mokkel met stuntstok
pi_135962383
quote:

[..]

Klopt, want in dit topic zitten preutse vrouwen.... daar hoor jij ook bij, dus niet vreemd idd... _O-
Wat een aparte conclusie
op dieet is dus direct verbonden aan preuts zijn?

Die arme vriend van mij ;(
Oh en arme ik! Mijn lief is ook al op dieet ;(

En stom van ons, want het is misschien niet veel maar met neuken verbrand je ook calorieën
En als er een piemel in je mond zit, past er geen taartje bij! Dat zou het voedingscentrum eens op moeten schrijven!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 26 januari 2014 @ 14:57:59 #5
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_135962388
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Antwoord ik? Nee. Ik lach je uit. En ik weet ook niet of ik nu moet huilen of lachen. Maar ik denk het eerste, huilen met tranen van het lachen. Echt man.. wat verbeeld je je. Mafkees.
ja dat is toch een antwoord hoor, slimmerd... :W
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_135962540
Altijd goed voor vrouwen zijn. Ook als ze jou een debieltje vinden, ondanks dat het preutse biggies zijn :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135963267
quote:

[..]

Klopt, want in dit topic zitten preutse vrouwen.... daar hoor jij ook bij, dus niet vreemd idd... _O-
Geen hosselskills en ook al geen logica. Zwaar leven.
pi_135963656
Wat een logica inderdaad
pi_135963672
PIEMELS :9
pi_135963748
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Altijd goed voor vrouwen zijn. Ook als ze jou een debieltje vinden, ondanks dat het preutse biggies zijn :Y
preutse biggies :9

neuken? :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enniehow, fijne flow nog steeds, dit weekend een beetje los gegaan op wat biertjes en wat minder verantwoord eten, maar wel een super gezellig weekend gehad.
Ik merk toch dat ik doordeweeks strenger voor mezelf kan zijn qua keuzes dan in het weekend
Afgelopen woensdag was er weer 4 ons af.

Minpunten : ik heb beginnende keelpijn en begin flink te snotteren -O-
Dus we gaan even zien wat het deze week gaat brengen.
pi_135963772
:@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_135963948
*plukt wat dames van de kast af* Zielige kast... en voer die trollen nou eens niet, worden ze dik van :P.

Lola was goed je weer eens te zien en te spreken :* Binnenkort gaan we bootcampmeet doen hoor >:) ! Hier ook aardig wat extra kcal gisteren in vloeibaar goud/roodbruine vorm afhankelijk van het soort bier. Of cider :9. En 3 gangen diner met baileys/chocolade creme brulee. Maar wat een heerlijke avond _O_

Nu de komende dagen weer netjes binnen mn lijntjes eten want zondag is het feest en neemt oma de hele familie mee uit eten :Y) Nomz.
pi_135964037
Tijd voor een wijntje :9
pi_135964059
quote:
17s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:33 schreef douche-eendje het volgende:
*plukt wat dames van de kast af* Zielige kast... en voer die trollen nou eens niet, worden ze dik van :P.

Lola was goed je weer eens te zien en te spreken :* Binnenkort gaan we bootcampmeet doen hoor >:) ! Hier ook aardig wat extra kcal gisteren in vloeibaar goud/roodbruine vorm afhankelijk van het soort bier. Of cider :9. En 3 gangen diner met baileys/chocolade creme brulee. Maar wat een heerlijke avond _O_

Nu de komende dagen weer netjes binnen mn lijntjes eten want zondag is het feest en neemt oma de hele familie mee uit eten :Y) Nomz.
Jaa samen bootcampen _O- :D
pi_135964098
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jaa samen bootcampen _O- :D
Samen afgebeuld worden is altijd leuker dan alleen O+
pi_135964421
quote:
17s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Samen afgebeuld worden is altijd leuker dan alleen O+
Jij bent al wat gewend, voornamelijk lachen omdat ik last heb van de zwaartekracht zeker _O-
pi_135965788
Vanochtend gewogen 88 kg *O* -3 <3
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135969594
Alles. Doet. Pijn.
pi_135969806
Alles?

* DancingPhoebe trekt suggestief een wenkbrauw op...
pi_135970010
Zie P, ik heb je gemist in het topic O+. Nee m'n foef houdt zich staande, maar daar is het wel mee gezegd. In m'n benen heb ik stiekem nog redelijk wat spierkracht blijkbaar, dankzij het hardlopen waarschijnlijk, maar m'n armen en vooral borst/buikspieren zijn lachwekkend slap. Dat wordt dus hard werken de komende tijd. En vanavond m'n haar wassen in sessies, denk ik :').

Het was wel erg leuk *O*.
pi_135970165
quote:
Bokwa

Bokwa deelnemers tekenen letters en cijfers met hun voeten tijdens het beoefenen van een energieke cardio workout routine. Dit alles op actuele hedendaagse muziek. Het concept dat geschikt is voor elke leeftijd schrijft al dansend de letters en cijfers zoals bijvoorbeeld de L,3.J en K en vele andere combinaties op de vloer.
wat.
  zondag 26 januari 2014 @ 18:08:10 #22
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135970297
quote:
15s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

wat.
Ik ben benieuwd hoe dat eruitziet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135970654
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dat eruitziet. :')

De nieuwe zumba :P
  zondag 26 januari 2014 @ 18:39:40 #24
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135971270
quote:
Ik pas denk ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135971581
Ik blijf wel lekker bootcampen. Is ook jezelf regelmatig voor paal zetten maar dan net even anders :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')