Moet je nog naar de VK of ben je al overgedragen? Misschien kunnen ze je morgen strippen, dan komt ze misschien nog vanzelfquote:Op zondag 26 januari 2014 20:09 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, dat is bij ons ook zo. Het leek mij niet veilig om het wiegje te verhogen, maar dat ligt natuurlijk ook wel aan het soort wiegje. Wij hebben de green lullaby.
[ afbeelding ]
Dus we moeten maar even zien hoe het gaat, denk ik.
Verder had ik vandaag echt een off-day. Hoe relaxed ik gisteren was, vandaag kwam denk ik de terugval na de realisatie dat mijn bevalling misschien toch ook medisch gaat worden en ik gewoon zo graag wil dat ze komt en het wachten niet goed meer trek. Ik werd ook nog eens heel emotioneel toen ik verdrietig op bed was gaan liggen en toen dat lege wiegje zag staan naast het bed.
Morgenochtend hebben we weer afspraak in het ziekenhuis en ik heb net met mijn vriend een lijstje met vragen opgesteld. Zaterdag heb ik geen gynaecoloog gezien, alleen een verloskundige en een co-assistente. Toen ik aan die laatste iets vroeg zei ze: 'oh dat weet ik niet, maar ik ga wel even een folder voor u halen'. Dat wil ik morgen niet op die manier..
Ik zou het liefst bloot bevallen, maar kan heel lastig inschatten of ik me dan op dat moment daar misschien opgelaten om zou voelenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:10 schreef Kimpossible het volgende:
Ik denk dat ik gewoon in een hemdje van de h&m beval. Ik word altijd een beetje benauwd van hoogsluitende shirts en veel stof
En echt naar de ha idd bar, icm die harde buiken zou ik het risico niet nemen!
Zure dingen drinken. Maar huisarts is wel nr 1quote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand enig idee wat je nog meer kunt doen als je een blaasintsteking hebt? Buiten veel drinken,cranberrysap.
mijn nichtje heeft er last van en gaat gepaard met harde buiken, ze word er angstig van.
en is pas 1april uitgerekend
Ik was ook zo bezig met wat ik aanwilde tijdens het bevallen, maar na het douchen vond ik alles te veel moeite en lag naakt op bed.. Het kon me allemaal echt niks meer schelenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou het liefst bloot bevallen, maar kan heel lastig inschatten of ik me dan op dat moment daar misschien opgelaten om zou voelen.
Dat is nou juist een klusje voor je vriendquote:Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er is!
We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Phaidra het volgende:
Ik had het tijdens het persen zo heet dat ik tussen de weeën door zo ongeveer het shirt dat ik aan had losscheurde![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef DJMomo het volgende:
Oh ik krijg er helemaal zin in! Ben zo benieuwd hoe het zal gaan. En naar kleine Jaap enzo natuurlijk.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een zwart bigshirt, maar kan die hier in het dorp niet vinden.
Ik heb nu een t-shirt liggen met daarop de tekst "I'm tweeting this".
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Als jij Japie er even snel uitwerkt heb je binnen no-time vast weer gewone voetjes Momo.
Hier ook een diepe navelquote:Op zondag 26 januari 2014 19:09 schreef Chanty het volgende:
Ik heb echt een hele diepe navel dus ben benieuwd of die gaat ploppen. Lijkt me idd best pijnlijk. Staat toch heel wat spanning op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jazeker joh! Zo erg is het niet eensquote:Denk dat je daar zo weer vanaf bent
Ik heb toen bij de H&M een hele fijne, dunnere badjas gehaaldquote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef Dot. het volgende:En ik heb alleen een mega dikke badjas, dus ik wil nog een dunnere zodat we niet de 20 kilo koffer mee hoeven te nemen...
We hebben vanmiddag wat buikfoto's gemaakt, heel mooi! Alleen ik ben niet zo'n goed fotomodel![]()
Ik bedacht me vanmiddag dat ik het juist wel fijn vond dat ik geen zomerbaby krijg. Nu hoef ik iig mn benen niet zo vaak te scherenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?
Serieus. Doe mij maar een zomerbaby. Dan kun je tenminste slippers aan. Nu kom ik niet verder dan losse gympies of uggs. En dat voor iemand met een schoenen tiken niet raar dat ik liever niet meer sta of loop he? Man wat een moeie benen
Ja das ook wel een goeie. Nu doe ik het eens per week ofzo. Verder heb ik er de puf niet echt voor. Wat een gedoe met zo'n buik.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmiddag dat ik het juist wel fijn vond dat ik geen zomerbaby krijg. Nu hoef ik iig mn benen niet zo vaak te scheren
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Dot. het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag dat ik het juist wel fijn vond dat ik geen zomerbaby krijg. Nu hoef ik iig mn benen niet zo vaak te scheren
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
En heb je 's zomers niet veel meer last van vocht vasthouden enzo? Bij warm weer is dat toch altijd erger?
Mijne is begin november geboren, maar ik moest dus wel de zomer door. Merkte dat qua vocht vasthouden idd goedquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
En heb je 's zomers niet veel meer last van vocht vasthouden enzo? Bij warm weer is dat toch altijd erger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik in ieder geval niet gemist aan de zwangerschap![]()
![]()
Dat was behoorlijk wat vocht dan idd!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef mignonne het volgende:
hahaha herkenbaar, ik had ook van die boomstronkjes <3 bij allebei, zowel in de zomer als in de winter dus![]()
En aan het einde van de kraamweek zat ik weer op mn pre-zwangerschapsgewicht. En dat voor iemand die bijna 25 kg aankwam...
Er is hoopquote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef mignonne het volgende:
hahaha herkenbaar, ik had ook van die boomstronkjes <3 bij allebei, zowel in de zomer als in de winter dus![]()
En aan het einde van de kraamweek zat ik weer op mn pre-zwangerschapsgewicht. En dat voor iemand die bijna 25 kg aankwam...
Daar zit je dan wel bijna de hele kraamweek voor op de wcquote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Er is hoopNa de kraamweek alles kwijt, yes please!
Ach, van die weinig geconcentreerde urine plast vast fijner icm ontplofte molquote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Daar zit je dan wel bijna de hele kraamweek voor op de wc![]()
En 's nachts lekk0r zwet0n in je bedbrr
Oooh, fijn te horen dat het kanquote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef mignonne het volgende:
Kan de kraam mooi elke dag het bed verschonenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Tip van de zwangerschapsgymjuf was om onder de douche te plassen, dan prikt het niet zoquote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ach, van die weinig geconcentreerde urine plast vast fijner icm ontplofte molelluk nadeel hep ze voordeel!
17 x per dag douchenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip van de zwangerschapsgymjuf was om onder de douche te plassen, dan prikt het niet zo![]()
![]()
.
Ik wil niet je bubble bursten maar eh... koester die tipquote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip van de zwangerschapsgymjuf was om onder de douche te plassen, dan prikt het niet zo![]()
![]()
.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
17 x per dag douchenen dan na de kraamperiode standaard aandrang voelen op het moment dat de waterstralen je lijf raken, omdat Pavlov. Hahaha
Ja, met een beetje pech dat ook nog.quote:
*knip*quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
![]()
.
hier ook! Maar 'gelukkig' nog een katheter die ze om die reden ook nog wat langer hebben laten zitten. Was ook 25 kilo lichter twee weken na haar geboorte.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:24 schreef Vlindur het volgende:
En echt. Dat plassen onder de douche is zo fijn! Verzacht de boel enorm.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet er bij het terug kijken van de foto's weer om lachen
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik in ieder geval niet gemist aan de zwangerschap![]()
![]()
als ik dat krijg kan ik samen met oma zitten klagen over dikke olifantenpoten
En coole navel!
[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty op 27-01-2014 08:14:40 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Jij stopt ook met 34 weken toch? Ik vind het werken an sich ook niet zwaar, maar het reizen wel. Zo lang ik op m'n werk maar genoeg afwissel met zitten en lopen gaat het prima, maar een uur enkele reis in die rot Sprinter is gegarandeerd rug en kontpijnquote:Op maandag 27 januari 2014 07:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Och het valt allemaal wel mee hoor, ik voel me in het weekend meestal brakker dan doordeweeks. Dan heb ik moeite om uit bed te komen, op te staan van de bank etc. Allemaal pijntjes in mijn rug. Als ik werk heb ik van dat alles (bijna) geen last. May sound strange, maar zo is het echt. Enige wat wel zwaar wordt nu is aankleden. Die sokken en schoenen krijg ik bijna niet meer zelf aan door mijn dikke buik.
Daar ga je! Ik wens je een heel fijne bevalling!quote:Op maandag 27 januari 2014 09:31 schreef Franny_G het volgende:
Och jongens, het lijkt begonnen te zijn..
Toch uit zichzelf! Fijn!quote:Op maandag 27 januari 2014 09:31 schreef Franny_G het volgende:
Och jongens, het lijkt begonnen te zijn..
Dat was ook echtquote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?!quote:Op maandag 27 januari 2014 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
O ja, in het ziekenhuis js. Die knijpfles mee naar het toilet wat je met meerdere patienten moest delen. Blegh. Ik hoop echt dat ik deze keer thuis beval.
Ohquote:Op maandag 27 januari 2014 09:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het toilet delen met meerdere patienten, niet die fles natuurlijk.
Wow, knap! Ik heb erg veel vakantiedagen, dus of ik nu eerder met verlof ga of vakantie opneem maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 27 januari 2014 09:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik hoop met 36 weken pas te stoppen met werken Dot. Ik wil graag veel tijd met de babies hebben en zolang het werken goed gaat en de babies goed groeien ga ik door.
Ik ga op mijn werk nu ook af en toe een stukje lopen. Even de benen strekken.En reistijd heb ik bijna niet. Ongeveer 40 minuten per dag, dus dat valt reuze mee.
Franny spannend! Zet 'm op!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |