quote:Op zondag 26 januari 2014 20:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een zwart bigshirt, maar kan die hier in het dorp niet vinden.
Ik heb nu een t-shirt liggen met daarop de tekst "I'm tweeting this".
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Als jij Japie er even snel uitwerkt heb je binnen no-time vast weer gewone voetjes Momo.
Hier ook een diepe navelquote:Op zondag 26 januari 2014 19:09 schreef Chanty het volgende:
Ik heb echt een hele diepe navel dus ben benieuwd of die gaat ploppen. Lijkt me idd best pijnlijk. Staat toch heel wat spanning op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jazeker joh! Zo erg is het niet eensquote:Denk dat je daar zo weer vanaf bent
Ik heb toen bij de H&M een hele fijne, dunnere badjas gehaaldquote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef Dot. het volgende:En ik heb alleen een mega dikke badjas, dus ik wil nog een dunnere zodat we niet de 20 kilo koffer mee hoeven te nemen...
We hebben vanmiddag wat buikfoto's gemaakt, heel mooi! Alleen ik ben niet zo'n goed fotomodel![]()
Ik bedacht me vanmiddag dat ik het juist wel fijn vond dat ik geen zomerbaby krijg. Nu hoef ik iig mn benen niet zo vaak te scherenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?
Serieus. Doe mij maar een zomerbaby. Dan kun je tenminste slippers aan. Nu kom ik niet verder dan losse gympies of uggs. En dat voor iemand met een schoenen tiken niet raar dat ik liever niet meer sta of loop he? Man wat een moeie benen
Ja das ook wel een goeie. Nu doe ik het eens per week ofzo. Verder heb ik er de puf niet echt voor. Wat een gedoe met zo'n buik.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmiddag dat ik het juist wel fijn vond dat ik geen zomerbaby krijg. Nu hoef ik iig mn benen niet zo vaak te scheren
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Dot. het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag dat ik het juist wel fijn vond dat ik geen zomerbaby krijg. Nu hoef ik iig mn benen niet zo vaak te scheren
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
En heb je 's zomers niet veel meer last van vocht vasthouden enzo? Bij warm weer is dat toch altijd erger?
Mijne is begin november geboren, maar ik moest dus wel de zomer door. Merkte dat qua vocht vasthouden idd goedquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
En heb je 's zomers niet veel meer last van vocht vasthouden enzo? Bij warm weer is dat toch altijd erger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik in ieder geval niet gemist aan de zwangerschap![]()
![]()
Dat was behoorlijk wat vocht dan idd!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef mignonne het volgende:
hahaha herkenbaar, ik had ook van die boomstronkjes <3 bij allebei, zowel in de zomer als in de winter dus![]()
En aan het einde van de kraamweek zat ik weer op mn pre-zwangerschapsgewicht. En dat voor iemand die bijna 25 kg aankwam...
Er is hoopquote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef mignonne het volgende:
hahaha herkenbaar, ik had ook van die boomstronkjes <3 bij allebei, zowel in de zomer als in de winter dus![]()
En aan het einde van de kraamweek zat ik weer op mn pre-zwangerschapsgewicht. En dat voor iemand die bijna 25 kg aankwam...
Daar zit je dan wel bijna de hele kraamweek voor op de wcquote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Er is hoopNa de kraamweek alles kwijt, yes please!
Ach, van die weinig geconcentreerde urine plast vast fijner icm ontplofte molquote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Daar zit je dan wel bijna de hele kraamweek voor op de wc![]()
En 's nachts lekk0r zwet0n in je bedbrr
Oooh, fijn te horen dat het kanquote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef mignonne het volgende:
Kan de kraam mooi elke dag het bed verschonenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Daar zit je dan wel bijna de hele kraamweek voor op de wc![]()
En 's nachts lekk0r zwet0n in je bedbrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |