abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2014 @ 19:57:12 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135974357
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Enf :{w practise what you preach! :+

[..]

_O- :D

Oke. Zal ik nuanceren? Manlief heeft stofgezogen en gedweild. Daar genoot ik van. Ik heb zelfs niet de badkamer/wc/keuken gedaan :+ :')
Misschien morgen. Een deel :D
Ach zo'n spreuk is mooi om je eraan te herinneren dat je niet altijd maar alles schoon moet hebben toch? ^^
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:58:10 #152
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135974406
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Dyre het volgende:
Goh, dat is wel iets waar je niet bij nadenkt van tevoren :P Als het ergens veilig en stabiel kan staan, zou ik het wel hoger zetten, voor je eigen gemak, maar anders zou ik het niet durven denk ik.

Bedankt voor de Noppies-broekentip ;) online shoppen *O*
Als je nog even een weekje of 10
geduld hebt, dan kan er zo twee overnemen ;)
doei
pi_135974446
Geduld? Wat is dat _O-

Maar als je ze tegen die tijd nog hebt, heb ik wel interesse denk ik :)
pi_135974511
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:54 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Verspreken niet, van de daken schreeuwen wel :D

En ik was r van overtuigd dat ieeeeedereeen het heus aan me kon zien. Want ik was toch ook al vet dik zo rond m'n darmbol? :')

loopt wel los! Puntje bij paaltje was bijna iedereen verrast haha.
Haha, echt he? Ik dacht ook echt dat onze ouders het al lang doorhadden, maar dat bleek juist helemaal niet zo :+

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:56 schreef Dyre het volgende:
Iedereen die aan me vraagt hoe het gaat krijgt een hoofd als een tomaat en een ' euh ja wel goed, niets nieuws :@' terug :') Ik heb het idee dat *iedereen* het weet nu, maar dat zal achteraf wel meevallen :D
:D
  zondag 26 januari 2014 @ 20:01:06 #155
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135974543
Geen idee Dyre, maar mocht je het hebben,dan heb je straks nog twee extra mooie spijkerbroeken :P
doei
pi_135974545
Fijn dat ik niet enige ben die moeite heeft met de vluchtkoffer. :) Ik heb ook al onderbroektenten gekocht, dat dan weer wel. En voor mijn man heb ik sowieso nog niets verzameld. Voor mezelf wel wat toiletspullen en een badjas en pantoffels, maar nog geen overige kleding als pyjama's, bevalkleding etc. En normaal ben ik het type dat lijstjes maakt en dan gaat inpakken zodat ik niets vergeet. Nu is het allemaal een beetje rommelig. :D

Ons wiegje stond niet op klossen hoor. :D Ik vond het wel fijn dat L. wat lager lag want ik kon zo mijn arm naar beneden hangen en een speentje in haar mond doen. Anders had ik eerst over de rand van het wiegje gemoeten en nu was de wiegrand gelijk aan de hoogte van mijn matras.
  zondag 26 januari 2014 @ 20:04:03 #157
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135974680
En waar gaan jullie dan in bevallen? Een t shirt? Bigshirt? Ik moet sowieso 2 dagen blijven, geen idee wat ik allemaal moet inpakken voor mezelf, en hoeveel
Joopie.. #bevallenvoorbeginners :')
doei
  zondag 26 januari 2014 @ 20:06:38 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135974805
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:04 schreef Bolletje... het volgende:
En waar gaan jullie dan in bevallen? Een t shirt? Bigshirt? Ik moet sowieso 2 dagen blijven, geen idee wat ik allemaal moet inpakken voor mezelf, en hoeveel
Joopie.. #bevallenvoorbeginners :')
Ik wil eigenlijk een zwart bigshirt, maar kan die hier in het dorp niet vinden -O-.
Ik heb nu een t-shirt liggen met daarop de tekst "I'm tweeting this" _O-.
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 20:08:18 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135974887
Iemand enig idee wat je nog meer kunt doen als je een blaasintsteking hebt? Buiten veel drinken,cranberrysap.

mijn nichtje heeft er last van en gaat gepaard met harde buiken, ze word er angstig van.
en is pas 1april uitgerekend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_135974918
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Burdie het volgende:

We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed :?. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
Ja, dat is bij ons ook zo. Het leek mij niet veilig om het wiegje te verhogen, maar dat ligt natuurlijk ook wel aan het soort wiegje. Wij hebben de green lullaby.

Dus we moeten maar even zien hoe het gaat, denk ik.

Verder had ik vandaag echt een off-day. Hoe relaxed ik gisteren was, vandaag kwam denk ik de terugval na de realisatie dat mijn bevalling misschien toch ook medisch gaat worden en ik gewoon zo graag wil dat ze komt en het wachten niet goed meer trek. Ik werd ook nog eens heel emotioneel toen ik verdrietig op bed was gaan liggen en toen dat lege wiegje zag staan naast het bed.

Morgenochtend hebben we weer afspraak in het ziekenhuis en ik heb net met mijn vriend een lijstje met vragen opgesteld. Zaterdag heb ik geen gynaecoloog gezien, alleen een verloskundige en een co-assistente. Toen ik aan die laatste iets vroeg zei ze: 'oh dat weet ik niet, maar ik ga wel even een folder voor u halen'. Dat wil ik morgen niet op die manier. :{ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 26 januari 2014 @ 20:09:09 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135974925
Naar de huisarts voor een AB kuurtje.
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 20:10:49 #162
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135974996
Ik denk dat ik gewoon in een hemdje van de h&m beval. Ik word altijd een beetje benauwd van hoogsluitende shirts en veel stof

En echt naar de ha idd bar, icm die harde buiken zou ik het risico niet nemen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 26 januari 2014 @ 20:11:39 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135975032
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:09 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, dat is bij ons ook zo. Het leek mij niet veilig om het wiegje te verhogen, maar dat ligt natuurlijk ook wel aan het soort wiegje. Wij hebben de green lullaby.

[ afbeelding ]

Dus we moeten maar even zien hoe het gaat, denk ik.

Verder had ik vandaag echt een off-day. Hoe relaxed ik gisteren was, vandaag kwam denk ik de terugval na de realisatie dat mijn bevalling misschien toch ook medisch gaat worden en ik gewoon zo graag wil dat ze komt en het wachten niet goed meer trek. Ik werd ook nog eens heel emotioneel toen ik verdrietig op bed was gaan liggen en toen dat lege wiegje zag staan naast het bed.

Morgenochtend hebben we weer afspraak in het ziekenhuis en ik heb net met mijn vriend een lijstje met vragen opgesteld. Zaterdag heb ik geen gynaecoloog gezien, alleen een verloskundige en een co-assistente. Toen ik aan die laatste iets vroeg zei ze: 'oh dat weet ik niet, maar ik ga wel even een folder voor u halen'. Dat wil ik morgen niet op die manier. :{ .
Moet je nog naar de VK of ben je al overgedragen? Misschien kunnen ze je morgen strippen, dan komt ze misschien nog vanzelf :).
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 20:12:51 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135975087
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:10 schreef Kimpossible het volgende:
Ik denk dat ik gewoon in een hemdje van de h&m beval. Ik word altijd een beetje benauwd van hoogsluitende shirts en veel stof

En echt naar de ha idd bar, icm die harde buiken zou ik het risico niet nemen!
Ik zou het liefst bloot bevallen, maar kan heel lastig inschatten of ik me dan op dat moment daar misschien opgelaten om zou voelen :@.
KuikenGuppy
pi_135975157
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand enig idee wat je nog meer kunt doen als je een blaasintsteking hebt? Buiten veel drinken,cranberrysap.

mijn nichtje heeft er last van en gaat gepaard met harde buiken, ze word er angstig van.
en is pas 1april uitgerekend
Zure dingen drinken. Maar huisarts is wel nr 1
S. 2014
J. 2016
pi_135975199
Ik ben van plan om in een t-shirt of singlet te bevallen. Ik moet alleen nog even een geschikt t-shirt vinden.

Bar, even naar de HA inderdaad.

Franny het is ook spannend allemaal. :*
pi_135975274
IMA op mijn werk viel het de heren op dat ik veel aan het vreten was :+ ... sommigen noemden het z-woord ook maar ik bleef gewoon ontkennen :+
pi_135975350
Ja, ik ben al overgedragen. Ik krijg morgen sowieso inwendig onderzoek om te zien hoe het met de baarmoedermond is en of ik al iets van ontsluiting heb. Dat is tot nu toe niet gebeurd omdat ik (nog) niet gestript wilde worden. Op basis daarvan zullen we bekijken wat de stappen gaan zijn.

Bar: natuurlijk naar de huisarts. Met zoiets moet je niet blijven lopen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135975898
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou het liefst bloot bevallen, maar kan heel lastig inschatten of ik me dan op dat moment daar misschien opgelaten om zou voelen :@.
Ik was ook zo bezig met wat ik aanwilde tijdens het bevallen, maar na het douchen vond ik alles te veel moeite en lag naakt op bed.. Het kon me allemaal echt niks meer schelen :D Maar dat was wel het moment dat ik een weeen storm had en daarna vrij snel mocht beginnen met persen.... Maar ik vond het echt fijn want ik had het bloedheet en toen Luc er was kon hij ook gelijk bovenop me liggen zonder geklooi :D O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135976505
Ik had het tijdens het persen zo heet dat ik tussen de weeën door zo ongeveer het shirt dat ik aan had losscheurde :D

Om het vlak na de geboorte ijskoud te krijgen, ik lag echt te bibberen en klappertanden (van de inspanning, schijnt heel normaal te zijn).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135976602
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er is :o!

We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed :?. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
Dat is nou juist een klusje voor je vriend ;). En na de kraamweek weer lekker je bed naar beneden.
pi_135976855
En *O* voor naakt bevallen. Je onderkant is toch al out and exposed dus wat maken die blote tieten dan nog uit. Heerlijk je baby meteen op je blote borst O+.
pi_135977118
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Phaidra het volgende:
Ik had het tijdens het persen zo heet dat ik tussen de weeën door zo ongeveer het shirt dat ik aan had losscheurde :D

:D _O-
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_135977258
Oh ik krijg er helemaal zin in! Ben zo benieuwd hoe het zal gaan. En naar kleine Jaap enzo natuurlijk. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 26 januari 2014 @ 20:56:02 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135977945
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef DJMomo het volgende:
Oh ik krijg er helemaal zin in! Ben zo benieuwd hoe het zal gaan. En naar kleine Jaap enzo natuurlijk. O+
O+ O+ O+ Ik heb er ook zoveel zin in O+ O+ O+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')