Ja zo'n ding. Tot over mijn navel zelfs. Dacht eerst dat het een afdruk van mijn broek was maar lig inmiddels al een uur te weken en zie nog steeds een lichte schaduw. Zal de komende tijd wel donkerder worden. Toch apart wat zo'n lichaam allemaal bedenktquote:Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef Dyre het volgende:
Oh, dat vind ik hartstikke leuk staanJe bedoelt zo'n streepje van je schaamstreek naar je navel toch?
ah, je bent het dus toch!quote:Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef Bolletje... het volgende:
Ik post hier trouwens gewoon onder mijn oude bekende naam, was verder geen geheim meer dat ik zwanger ben, en zo lang niet gepost dat de meesten mij toch niet meer kennen
Ben nu wel benieuwd wie ik dus eigenlijk wel "ken".
Lekker hequote:Op zondag 26 januari 2014 15:50 schreef Dyre het volgende:
Zo, ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht.
Ik zit nog maar in mijn 10e week, maar ik ben hard aan nieuwe broeken toe, dan kan ik ze maar beter 'op de groei' halen
Eerst behoorlijk depressief geworden in het pashokje van de H&M, want ik kom met mijn dikke benen en kont nauwelijks in maat 44... Maar toen ik eenmaal een fijne broek had gevonden was ik wel helemaal blij! Wat zitten ze fijn! Zonder riem!
Was wel eng om in het zwangerschapshoekje te neuzen, misschien kom ik wel collega's tegen
Haha ja ik ben hetquote:Op zondag 26 januari 2014 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah, je bent het dus toch!
ik vroeg me al af of je dezelfde bolletje was die hier vroeger rondhing
leuk!
Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er isquote:Op zondag 26 januari 2014 19:41 schreef Kimpossible het volgende:
Ik herken dat wel hoor nik. Aan de ene kant wil ik ontzettend graag dat alles helemaal af is, Inc. Vluchttas, maar aan de andere kant ben ik bang dat de baby dan ineens komt![]()
Enfquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:47 schreef Enfermera het volgende:
'A clean house is a sign of a wasted life!' XD
Ons wiegje staat biij het voeteneind, dus das sowieso al eventjes opstaan. Ik weet het eigenlijk niet. Eigenlijk wel gek, want doet men dat dan met cosleepers? Zijn die op hoogte in te stellen?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er is!
We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
Dat vraag ik me nu dus ook af, of moeten die ook op klossen?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ons wiegje staat biij het voeteneind, dus das sowieso al eventjes opstaan. Ik weet het eigenlijk niet. Eigenlijk wel gek, want doet men dat dan met cosleepers? Zijn die op hoogte in te stellen?
Verspreken niet, van de daken schreeuwen welquote:Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Waren/zijn jullie in het begin ook bang om je te verspreken op het werk bijvoorbeeld? Ik heb normaal gesproken een belabberd pokerface
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |