abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2014 @ 18:50:27 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135971669
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef Dyre het volgende:
Oh, dat vind ik hartstikke leuk staan :D Je bedoelt zo'n streepje van je schaamstreek naar je navel toch?
Ja zo'n ding. Tot over mijn navel zelfs. Dacht eerst dat het een afdruk van mijn broek was maar lig inmiddels al een uur te weken en zie nog steeds een lichte schaduw. Zal de komende tijd wel donkerder worden. Toch apart wat zo'n lichaam allemaal bedenkt :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 26 januari 2014 @ 18:52:02 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135971729
Heb je ook extra donshaartjes, Chanty?
KuikenGuppy
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 18:56:56 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135971913
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef Bolletje... het volgende:
Ik post hier trouwens gewoon onder mijn oude bekende naam, was verder geen geheim meer dat ik zwanger ben, en zo lang niet gepost dat de meesten mij toch niet meer kennen :D
Ben nu wel benieuwd wie ik dus eigenlijk wel "ken".
ah, je bent het dus toch!
ik vroeg me al af of je dezelfde bolletje was die hier vroeger rondhing :)
leuk!
pi_135971945
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:50 schreef Dyre het volgende:
Zo, ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht.
Ik zit nog maar in mijn 10e week, maar ik ben hard aan nieuwe broeken toe, dan kan ik ze maar beter 'op de groei' halen :D

Eerst behoorlijk depressief geworden in het pashokje van de H&M, want ik kom met mijn dikke benen en kont nauwelijks in maat 44... Maar toen ik eenmaal een fijne broek had gevonden was ik wel helemaal blij! Wat zitten ze fijn! Zonder riem!

Was wel eng om in het zwangerschapshoekje te neuzen, misschien kom ik wel collega's tegen :o
Lekker he :D

Oh en online shoppen!
S. 2014
J. 2016
  zondag 26 januari 2014 @ 18:58:01 #130
52229 Chanty
pi_135971951
Nope niet dat me is opgevallen (meer haar). Ik weet nog niet wat ik van zo'n streep moet vinden maar ik doe er toch niks tegen en hij gaat weer weg dus ik omarm hem maar want zwanger O+
pi_135972014
Bij sjaak bleef die streep echt heel lang na zijn geboorte nog zichtbaar. Dit keer is ie pas laat gekomen en nog best licht. Heb nu meer last van een bijna plompende navel. Dat doet zeer zeg. Voelt helemaal blauw aan.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 26 januari 2014 @ 19:09:26 #132
52229 Chanty
pi_135972343
Ik heb echt een hele diepe navel dus ben benieuwd of die gaat ploppen. Lijkt me idd best pijnlijk. Staat toch heel wat spanning op
pi_135972504
Mijn navel ging niet ploppen.. heb ook een diepe :+ ... maar deze ronde lijkt het wel wat harder te gaan allemaal.

Heeft zon lijn eigenlijk nog een functie? Want het is allemaal heel mooi bedacht enzo en alles heeft zijn reden (nou ja... de reden van striemen moet ik dan nog even bedenken...) maar waar zon linea huppelepup dienst voor doet :?
  zondag 26 januari 2014 @ 19:15:55 #134
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135972612
Mijn navel plopt ook, ondanks diep, maar dat doet me gelukkig geen zeer.

Ik vind zon lijn ook wel heel tof eigenlijk. Hier in sommig licht wel een soortje schim te zien, maar niet noemenswaardig. Wel extra haar (8>

Dyre lekker aan de shop! Wij hebben lekker in een andere stad gewinkeld toen O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 26 januari 2014 @ 19:26:27 #135
52229 Chanty
pi_135972985
Volgens mij heeft het geen reden. De oorzaak Is kennelijk toename van oestrogeen.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Linea_nigra

Wel ergens anders gelezen dat je tepels donkerder worden zodat de baby t gemakkelijker vindt. Dus dan is dit een side effect. Geen idee of het waar is trouwens.
pi_135973022
Hier 9,5e maand na de geboorte nog steeds m'n linea negra zichtbaar. Wel een stuk lichter hoor. Met een beetje geluk wordt ie over een tijdje vanzelf weer donkerder :P.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:30:17 #137
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135973130
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:56 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ah, je bent het dus toch!
ik vroeg me al af of je dezelfde bolletje was die hier vroeger rondhing :)
leuk!
Haha ja ik ben het ;)

Hier overigens wel extra haar op buik maar geen linea negra. En nog geen plopnavel, maar ook diepe navel, waar nu nauwelijks nog iets van over is. Had een litteken binnenin van een laparascopie, en die zit nu aan de buitenkant :')

Voor wie wat grote maat heeft, de spijker broeken van Noppies vallen erg ruim! Oa ook online bij Wehkamp te koop.
doei
pi_135973285
Chanty zo'n streep is O+

Ik heb normaal ook een diepe navel, maar nu niet meer hoor. Sterker nog het hele gebied rondom mijn navel doet pijn en is helemaal donkerpaars geworden. Ik denk niet dat dat ooit nog goed komt eigenlijk.

Ik heb vanmiddag lekker nog 2 uurtjes geslapen. Dat kon ik wel gebruiken want ik was weer veel te vroeg wakker vandaag.

Ik ben overigens al 3 weken 'bezig' met project vluchtkoffer. Ik ben wel begonnen en ik wil het ding af hebben, maar iets houdt me tegen om het ook echt af te maken. Dat klinkt lekker vaag, maar zo voelt het een beetje. Alsof het ineens gaat gebeuren als die koffer af is ofzo. Ik heb het nu maar weer op mijn lijstje voor komend weekend gezet.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:41:35 #139
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135973644
Ik herken dat wel hoor nik. Aan de ene kant wil ik ontzettend graag dat alles helemaal af is, Inc. Vluchttas, maar aan de andere kant ben ik bang dat de baby dan ineens komt :X

Zo zijn er hier nog wat kleine dingetjes om te kopen, nog een vluchtkoffer, strijk }:| , en natuurlijk het ledikant. Op t gemakje maar, tot 37 weken O-)
  zondag 26 januari 2014 @ 19:45:18 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135973817
Mijn navel doet rare dingen, de bovenkant is geplopt, maar de onderkant is nog diep :?. Ik blijf het een facinerend ding vinden _O- .

Nikki, herkenbaar wat je schrijft over de 'vluchtkoffer'. Het is dat mijn man het vorig weekend op z'n heupen kreeg en dat er van hem Niks Anders gedaan mocht worden voordat De Vluchttas ingepakt was (we hebben er serieus bijna ruzie om gehad, ik vond dat ik nog wel ff mocht ontbijten :+ :') ) maar anders was 'ie nu nog niet af denk ik :@. Ik heb wel nav het inpakken nog best wat dingen moeten kopen (onderbroektenten bijvoorbeeld), en had daar op deze manier nog genoeg tijd voor. Het enige wat nog niet is ingpakt, is, ironisch genoeg, de spullen voor mijn man voor als we een nachtje in het ziekenhuis zouden moeten blijven _O-.
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 19:47:00 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135973885
Kim; ja, dat is ook zo, je hebt nooit garanties. Het is zo lastig zoiets.

Twink: vervelend he, dat je ook niet weet wat je kan verwachten? Ach jeetje -O- dat is balen joh.
Precies! Loslaten en per dag bekijken werkt idd het beste :Y Anders zit je jezelf alleen maar in de weg.

Ik wil nog een keer dat bordje bestellen: 'A clean house is a sign of a wasted life!' XD _O-

Dyre fijn dat je positiekleding hebt kunnen scoren, zit lekker he! :D

Chanty linea negra! :P Bij mij is ie nooit weggeweest van mn 1e dochter :+ hij wordt nu ook al wat donkerder :P

Mijn navel is niet zozeer geplopt maar is wel sneller naar buiten gekomen bij deze zwangerschap :P hij is nog wel redelijk plat nu.
Ja precies Burdie, wat jij zegt! :D De bovenkant is meer naar buiten, want er zit een moedervlek in mn navel die ik normaal niet zie maar nu wel :+ XD

Oh, mijn hormonen zijn echt blij vandaag. O+ lekker schoongemaakt in huis en bij de hema een onwijssss leuke romper gescoord (met vogeltjes e.d. erop) en bij C&A zo'n schattig boxpakje met dino's :D (lekker nerdy!). O+ Heerlijk.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:48:43 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135973947
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:41 schreef Kimpossible het volgende:
Ik herken dat wel hoor nik. Aan de ene kant wil ik ontzettend graag dat alles helemaal af is, Inc. Vluchttas, maar aan de andere kant ben ik bang dat de baby dan ineens komt :X
Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er is :o!

We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed :?. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 19:50:08 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135974000
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:47 schreef Enfermera het volgende:
O+ lekker schoongemaakt in huis
Enf :{w practise what you preach! :+

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:47 schreef Enfermera het volgende:
'A clean house is a sign of a wasted life!' XD _O-
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 19:50:40 #144
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135974027
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er is :o!

We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed :?. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
Ons wiegje staat biij het voeteneind, dus das sowieso al eventjes opstaan. Ik weet het eigenlijk niet. Eigenlijk wel gek, want doet men dat dan met cosleepers? Zijn die op hoogte in te stellen?

En Enf. Je bent een boef! Toch ook nog schoongemaakt ~O> Maarrrr schoongemaakte huisjes zijn voor hormonen zo O+
pi_135974029
Goh, dat is wel iets waar je niet bij nadenkt van tevoren :P Als het ergens veilig en stabiel kan staan, zou ik het wel hoger zetten, voor je eigen gemak, maar anders zou ik het niet durven denk ik.

Bedankt voor de Noppies-broekentip ;) online shoppen *O*
  zondag 26 januari 2014 @ 19:51:46 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135974080
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ons wiegje staat biij het voeteneind, dus das sowieso al eventjes opstaan. Ik weet het eigenlijk niet. Eigenlijk wel gek, want doet men dat dan met cosleepers? Zijn die op hoogte in te stellen?
Dat vraag ik me nu dus ook af, of moeten die ook op klossen? :')

A new mission for google :9
KuikenGuppy
pi_135974105
Waren/zijn jullie in het begin ook bang om je te verspreken op het werk bijvoorbeeld? Ik heb normaal gesproken een belabberd pokerface :')
  zondag 26 januari 2014 @ 19:54:07 #148
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135974192
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Waren/zijn jullie in het begin ook bang om je te verspreken op het werk bijvoorbeeld? Ik heb normaal gesproken een belabberd pokerface :')
Verspreken niet, van de daken schreeuwen wel :D

En ik was r van overtuigd dat ieeeeedereeen het heus aan me kon zien. Want ik was toch ook al vet dik zo rond m'n darmbol? :')

loopt wel los! Puntje bij paaltje was bijna iedereen verrast haha.
pi_135974301
Iedereen die aan me vraagt hoe het gaat krijgt een hoofd als een tomaat en een ' euh ja wel goed, niets nieuws :@' terug :') Ik heb het idee dat *iedereen* het weet nu, maar dat zal achteraf wel meevallen :D
pi_135974339
Ik heb altijd al een streep gehad! Van mijn schaambot tot rond mijn rib, ik weet niet beter ;). Hij is nu wel iets donkerder.
Navel plopt hier ook, soort van!

Enf O+, hormonen blij!

Hier ook bezig met de vluchtkoffer omdat het moet van vriend! Alles moet klaarstaan :+
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')