abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135954574
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:29 schreef Amsel het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wil je in de OP?
Neh, dat kan nog wel, even wennen nog ;)
pi_135954874
Vlindur en IMA gefeliciteerd! *O* !!

En burdie! Meldplicht! :o
♥ J & S
pi_135954931
En Momo waar zit jij O+ ?
♥ J & S
pi_135955070
Merel ken je naam nog van vroegere Fokperiode, hadden nog wat onenigheid over onze naam, waren we beide bijna tegelijk uitgerekend. Maar helaas voor mij is dit geëindigd in een miskraam. Wie weet kom ik me in dit topic snel weer melden.

Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!
pi_135955501
Gefeliciteerd geppie en IMA!

Zoetigheid, check :') Het is daarbij heul handig om een kleuter te hebben rondlopen en de wetenschap dat na 20.00u eten een nacht maagzuur oplevert. Scheelt weer in de kilo's :@
pi_135955769
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan worden :D Mijn berekening is 5 oktober :)
Woehoe helemaal leuk! Gefeliciteerd!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_135956286
quote:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan worden :D Mijn berekening is 5 oktober :)
Welkom! *O*
pi_135956337
IMA gefeliciteerd! *O*
pi_135956596
quote:
*O* *O*
Welkom!
  zondag 26 januari 2014 @ 12:36:34 #90
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135956821
Burdie meldplicht *O*

Ima, ook van hieruit nog even van harte met je streepjes! *O*

Chanty, beterschap :*

Mootje waar ben je?

Ledikantupdate: bopita heeft de verkeerde schroeven gestuurd dus we hebben nog geen bedje :')
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_135956969
Momo waar ben je??
S. 2014
J. 2016
pi_135957175
Ja, goede vraag!

Heb net begrepen dat een paar kennissen niet meer durfden te vragen hoe het gaat, omdat ze maar geen nieuws hoorden.

Tja, het wachten is op zichzelf al best lastig, maar soms voel ik me gewoon bijna lullig tegenover iedereen die zo benieuwd is en meeleeft. Heb nu maar even wat updates de wereld in gestuurd.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135957225
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:36 schreef Kimpossible het volgende:

Ledikantupdate: bopita heeft de verkeerde schroeven gestuurd dus we hebben nog geen bedje :')
Is dat het ledikantje waarvan de schroeven eerst ontbraken? Wat irritant zeg!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 26 januari 2014 @ 12:51:08 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135957332
Momo :* trek je het nog een beetje? Oh en nog niet gemeld zie ik..

Geppie gefeli en welkom! :*

Vlindur spannend van dat antagonisme. Fijn dat ze je dan idd lekker in de gaten houden! :*

Ben zelf ook negatief maar eerste dochter is dat ook, toen dus geen actie :) Ben benieuwd wat het nu is. We weten namelijk de bloedgroep van mn man niet, soort irritant vind ik dat wel :+ ben zo benieuwd of hij uberhaupt positief is!

Nog even over bv; ik weet dat mijn moeder me wakker maakte voor een laatste voeding, en wel enigzins op verzoek voedde. Niet zoals mijn oma ze 's avonds in bed legde en 's ochtends pas weer ging kijken idd :') Bijzonder hoe de inzichten dan zo veranderd zijn. Gelukkig, wel.

Franny wat heb je je baby een suikerkick gegeven whihi :D
Leuk dat stukje uit de krant :) En idd, als je kind zo hoog zit en met al dat maagzuur heb je denk weinig behoefte aan vet eten :')

IMA welkom!! :D :* *O*

Hier gaat het best goed. Gisteren heeeeerlijk dagje en vooral gezellig avondje gehad met manlief, lekker eten en snackjes :9 O+ En een goeie film :D
Vandaag al aardig wat gedaan maar harde buiken en bekkenpijn valt mee.. Zo apart dat dat elke dag weer verschilt. We gaan zo nog even naar de stad ivm nieuwe schoentjes voor mevrouw, eens kijken of we dit keer wel kunnen slagen..
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 26 januari 2014 @ 12:53:49 #95
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135957425
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Is dat het ledikantje waarvan de schroeven eerst ontbraken? Wat irritant zeg!
Die ja. :{ pakbon klopt, typenummers kloppen, maar het zakje schroeven en toestanden zijn echt heul niet om een bedje in elkaar te zetten. Maandag belt de winkel weer naar bopita om het zo snel mogelijk in orde te maken. Ik ben benieuwd. Het duurt niet heel lang meer of ik rag er gewoon dikke gammaschrieven in met de boormachine O-)

Dat klinkt goed Enf! Doe je wel op t gemakje dan in de stad? Ik herken mezelf in jou, zo lang het gaat, ga je door. Met als gevolg dat het aan het einde van de dag zelden zo is dat je bekken en je buikje rustig zijn ;) veel plezier wel!
  zondag 26 januari 2014 @ 12:55:09 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135957467
RFR heeft zich ook nog niet gemeld! Ik wil verse babies O+
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 12:59:49 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135957625
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:53 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Die ja. :{ pakbon klopt, typenummers kloppen, maar het zakje schroeven en toestanden zijn echt heul niet om een bedje in elkaar te zetten. Maandag belt de winkel weer naar bopita om het zo snel mogelijk in orde te maken. Ik ben benieuwd. Het duurt niet heel lang meer of ik rag er gewoon dikke gammaschrieven in met de boormachine O-)

Dat klinkt goed Enf! Doe je wel op t gemakje dan in de stad? Ik herken mezelf in jou, zo lang het gaat, ga je door. Met als gevolg dat het aan het einde van de dag zelden zo is dat je bekken en je buikje rustig zijn ;) veel plezier wel!
Haha ja, zeker... Thx :*
Ja precies :') Nee klopt. We gaan ook echt niet lang en ik ga mezelf wel streng toespreken dat ik straks niet nog eens de halve badkamer, de wc en de keuken ga schoonmaken en ook nog ga koken :@
Gelukkig morgen dochter hele dag naar de gastouder, ik kijk of ik even een paar uurtjes kan werken en verder rustennnn! O+

Balen van die schroeven joh. Voor hormonen is dat helemaal erg, kan ik me zo voorstellen :+
pi_135957672
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:43 schreef klaprooss het volgende:
En Momo waar zit jij O+ ?
Ben er hoor. Alleen nogal :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burd meldplicht!
IMA welkom!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135957915
Ik weet mijn bloedgroep niet. Wel ooit geprikt maar staat nergens in mijn medisch dossier.

En vandaag ook wel zin in bankdag maar schoonmama viert dr verjaardag.

Momo, kan me voorstellen dat dat erin hakt. :*
  zondag 26 januari 2014 @ 13:09:02 #100
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135957927
Ohhh Momo, jeutje. ;( Wat een heftig nieuws!!
  zondag 26 januari 2014 @ 13:10:05 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135957961
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef DJMomo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burd meldplicht!
IMA welkom!
Mo, dat is schrikken ja. Hadden ze eea wel laten testen, of niet?
KuikenGuppy
pi_135958009
IMA van harte gefeliciteerd!

Zandsculptuur meldplicht :o

En kloon alert! Ik ben ook een kloon van een kloon, mijn eerste account dateert uit 2001 ofzo :) Ik weet niet eens de paswoorden meer.

Momo wat heftig. Kan me voorstellen dat je daar goed van schrikt :{
pi_135958146
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef DJMomo het volgende:

[..]

SPOILER
Burd meldplicht!
IMA welkom!
Oh jeetje, dat hakt er wel in ja.

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_135958173
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mo, dat is schrikken ja. Hadden ze eea wel laten testen, of niet?
Half.

SPOILER
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135958487
Ben erg benieuwd of ik deze keer wel nesteldrang krijg. Vast niet, mij kennende :')

Thnx Asy!! :*

Wat sneu Momo ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_135958578
Brrr Momo. My worst fear... :{
pi_135958681
Al die kloons.. :N
:) Ik had eerst wel een ander account maar heb daar zo goed als nooit mee gepost. En ik wist de inlogcodes niet meer..

Amsel, welkom!

quote:
11s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:21 schreef Burdie het volgende:
Ehm. *meld* :P :o :D.
*O*

IMA ook welkom!

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:55 schreef Burdie het volgende:
RFR heeft zich ook nog niet gemeld! Ik wil verse babies O+
:@
Alles nog rustig hier. Heb mijn moeder nog even zenuwachtig gemaakt door haar een screenshot te sturen van mijn zwangerschapsapp, daar staat heel groot '14 days to go!' op. Dat krijg je ervan als je zo paniekerig reageert op alles :6 :D .

Momo, dat is even schrikken zeg!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135958743
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Brrr Momo. My worst fear... :{
Ja dat weet ik. Sorry wilde je niet bang maken ofzo. Maar moest t ff kwijt
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135958874
Oef Mo! Dat is zeker even schrikken.
♥ J & S
pi_135958923
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:32 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Sorry wilde je niet bang maken ofzo. Maar moest t ff kwijt
Och, ik heb het de laatste tijd een beetje van me afgezet. Knopje om en niet meer aan denken. Zoiets.
pi_135959050
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:36 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Och, ik heb het de laatste tijd een beetje van me afgezet. Knopje om en niet meer aan denken. Zoiets.
^O^ houd dat vast!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135959055
Pfff, dat is ook confronterend nieuws ja...

SPOILER
  zondag 26 januari 2014 @ 13:43:13 #113
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135959191
Wat rot mo, wel heel fijn dat t kindje het zo goed doet.

Mbt aandoeningen probeer ik mezelf altijd maar een opsteker te geven door te bedenken dat down by far niet het ergste is wat je kan overkomen. Er zijn zoveel mentale en psychische toestanden die je nooit kunt uitsluiten en vooral in het latere leven voor problemen zorgen, dat down voor sommige mensen een cadeautje was geweest als ze hadden mogen kiezen. Dat klinkt heel cru en naar en ik wil het ook echt niet bagatelliseren, want iedereen wil graag een gezonde kruimel, maar na een berg ervaring in de gehandicaptenzorg en een vriend die daar zijn brood mee verdient, weet ik dat het ook zoveel erger kan. :@ garanties heb je nooit. Een gezond kind en 1 verkeerde bacterie of nare epileptische aanval kan meer schade opleveren dan wat ook.

Nogmaals, niet om het te bagataliseren, want ik zou er ook even stuk van zijn als onze mini niet gezond blijkt te zijn, maar meer zo van 'komt wel goed schatje' ofzo.
pi_135959440
Mo heftig.. zeker als ze het zelf niet aan zagen komen.

Enf ene dag gaat het beter als de andere dag. Zo ook hier. Gister bijna geen last.. kon gewoon mijn di g doen tot het moment dat ik moest niezen en gewoon sterretjes zag van de scherpte vd pijn. Rest van de dag (en nu nog) last gehad. Dus dan even wat minder :) .. sowieso sinds de komst van Djen is het leven met de dag .. kijken wat kan en wat niet kan. En anderz verhuist het naar morgen jammer dan :)

Op een gegeven moment kwam ik ook tot de conclusie dat ik mij huis bv blinkend schoon wilde hebben voor anderen, voor onverwacht bezoek. Niet eens voor mezelf en voor mijn gezin. Dat was wel even eeb inzicht :)
pi_135960247
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Mereltje het volgende:
Merel ken je naam nog van vroegere Fokperiode, hadden nog wat onenigheid over onze naam, waren we beide bijna tegelijk uitgerekend. Maar helaas voor mij is dit geëindigd in een miskraam. Wie weet kom ik me in dit topic snel weer melden.

Zoals ik al zei, ik heb onder die naam genoeg stomme dingen gezegd ;)

Sterkte en ik hoop dat we je hier heel snel terugzien!
pi_135962063
quote:
Van harte en welkom!

En Mo, wat heftig, zulk nieuws zo dichtbij, in je eigen laatste loodjes...
pi_135962367
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:43 schreef Kimpossible het volgende:
Wat rot mo, wel heel fijn dat t kindje het zo goed doet.

Mbt aandoeningen probeer ik mezelf altijd maar een opsteker te geven door te bedenken dat down by far niet het ergste is wat je kan overkomen. Er zijn zoveel mentale en psychische toestanden die je nooit kunt uitsluiten en vooral in het latere leven voor problemen zorgen, dat down voor sommige mensen een cadeautje was geweest als ze hadden mogen kiezen. Dat klinkt heel cru en naar en ik wil het ook echt niet bagatelliseren, want iedereen wil graag een gezonde kruimel, maar na een berg ervaring in de gehandicaptenzorg en een vriend die daar zijn brood mee verdient, weet ik dat het ook zoveel erger kan. :@ garanties heb je nooit. Een gezond kind en 1 verkeerde bacterie of nare epileptische aanval kan meer schade opleveren dan wat ook.

Nogmaals, niet om het te bagataliseren, want ik zou er ook even stuk van zijn als onze mini niet gezond blijkt te zijn, maar meer zo van 'komt wel goed schatje' ofzo.
Je hebt verschillen in ernst in het Down Syndroom he. Sommige mensen zijn 'maar' licht verstandelijk gehandicapt, anderen heel erg diep verstandelijk gehandicapt en die zijn echt niet allemaal lief en vrolijk. En vaak komen er ook lichamelijke handicaps bij, zoals ernstige hartafwijkingen.

Ik weet dus niet of het minder erg is dan andere handicaps.
  zondag 26 januari 2014 @ 15:04:23 #118
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135962678
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je hebt verschillen in ernst in het Down Syndroom he. Sommige mensen zijn 'maar' licht verstandelijk gehandicapt, anderen heel erg diep verstandelijk gehandicapt en die zijn echt niet allemaal lief en vrolijk. En vaak komen er ook lichamelijke handicaps bij, zoals ernstige hartafwijkingen.

Ik weet dus niet of het minder erg is dan andere handicaps.
Dat weet ik, we hebben hier in huis erg veel ervaring met down en diverse andere handicaps. Ik zeg overigens ook niet dat mijn benadering eerlijk is, maar dat is hoe ik het voor mezelf rechtklets op de momenten dat ook wij bang zijn voor dat soort dingen.
  zondag 26 januari 2014 @ 15:08:00 #119
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135962818
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:48 schreef Ongeduldig het volgende:
En nu iedereen in m'n omgeving weet het, nu wordt het tijd om hier ook m'n kloon op te geven en onder m'n eigen naam verder te gaan...
ik dacht het al, je moeder had gister een berichtje op Facebook geplaatst! :D
doei
  zondag 26 januari 2014 @ 15:12:12 #120
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135962998
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef Burdie het volgende:
Merel uit de kast, wat leuk! En och, er zijn velen onder ons die een laaaaange fok!historie hebben O-).
Ik niet hoor O-)
doei
  zondag 26 januari 2014 @ 15:17:19 #121
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135963242
Ik post hier trouwens gewoon onder mijn oude bekende naam, was verder geen geheim meer dat ik zwanger ben, en zo lang niet gepost dat de meesten mij toch niet meer kennen :D
Ben nu wel benieuwd wie ik dus eigenlijk wel "ken".
doei
pi_135964738
Zo, ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht.
Ik zit nog maar in mijn 10e week, maar ik ben hard aan nieuwe broeken toe, dan kan ik ze maar beter 'op de groei' halen :D

Eerst behoorlijk depressief geworden in het pashokje van de H&M, want ik kom met mijn dikke benen en kont nauwelijks in maat 44... Maar toen ik eenmaal een fijne broek had gevonden was ik wel helemaal blij! Wat zitten ze fijn! Zonder riem!

Was wel eng om in het zwangerschapshoekje te neuzen, misschien kom ik wel collega's tegen :o
  zondag 26 januari 2014 @ 18:26:43 #123
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135970841
:W vanuit bad.
Volgens mij krijg ik een pigmentstreep op mijn buik.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_135971409
Oh, dat vind ik hartstikke leuk staan :D Je bedoelt zo'n streepje van je schaamstreek naar je navel toch?
  zondag 26 januari 2014 @ 18:50:22 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135971666
Linea nigra heet dat :).
Vind ik ook mooi O+. Mijn man niet, dus die is blij dat ik 'm nauwelijks heb :').
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 18:50:27 #126
52229 Chanty
pi_135971669
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef Dyre het volgende:
Oh, dat vind ik hartstikke leuk staan :D Je bedoelt zo'n streepje van je schaamstreek naar je navel toch?
Ja zo'n ding. Tot over mijn navel zelfs. Dacht eerst dat het een afdruk van mijn broek was maar lig inmiddels al een uur te weken en zie nog steeds een lichte schaduw. Zal de komende tijd wel donkerder worden. Toch apart wat zo'n lichaam allemaal bedenkt :+
  zondag 26 januari 2014 @ 18:52:02 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135971729
Heb je ook extra donshaartjes, Chanty?
KuikenGuppy
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 18:56:56 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135971913
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef Bolletje... het volgende:
Ik post hier trouwens gewoon onder mijn oude bekende naam, was verder geen geheim meer dat ik zwanger ben, en zo lang niet gepost dat de meesten mij toch niet meer kennen :D
Ben nu wel benieuwd wie ik dus eigenlijk wel "ken".
ah, je bent het dus toch!
ik vroeg me al af of je dezelfde bolletje was die hier vroeger rondhing :)
leuk!
pi_135971945
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:50 schreef Dyre het volgende:
Zo, ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht.
Ik zit nog maar in mijn 10e week, maar ik ben hard aan nieuwe broeken toe, dan kan ik ze maar beter 'op de groei' halen :D

Eerst behoorlijk depressief geworden in het pashokje van de H&M, want ik kom met mijn dikke benen en kont nauwelijks in maat 44... Maar toen ik eenmaal een fijne broek had gevonden was ik wel helemaal blij! Wat zitten ze fijn! Zonder riem!

Was wel eng om in het zwangerschapshoekje te neuzen, misschien kom ik wel collega's tegen :o
Lekker he :D

Oh en online shoppen!
S. 2014
J. 2016
  zondag 26 januari 2014 @ 18:58:01 #130
52229 Chanty
pi_135971951
Nope niet dat me is opgevallen (meer haar). Ik weet nog niet wat ik van zo'n streep moet vinden maar ik doe er toch niks tegen en hij gaat weer weg dus ik omarm hem maar want zwanger O+
pi_135972014
Bij sjaak bleef die streep echt heel lang na zijn geboorte nog zichtbaar. Dit keer is ie pas laat gekomen en nog best licht. Heb nu meer last van een bijna plompende navel. Dat doet zeer zeg. Voelt helemaal blauw aan.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 26 januari 2014 @ 19:09:26 #132
52229 Chanty
pi_135972343
Ik heb echt een hele diepe navel dus ben benieuwd of die gaat ploppen. Lijkt me idd best pijnlijk. Staat toch heel wat spanning op
pi_135972504
Mijn navel ging niet ploppen.. heb ook een diepe :+ ... maar deze ronde lijkt het wel wat harder te gaan allemaal.

Heeft zon lijn eigenlijk nog een functie? Want het is allemaal heel mooi bedacht enzo en alles heeft zijn reden (nou ja... de reden van striemen moet ik dan nog even bedenken...) maar waar zon linea huppelepup dienst voor doet :?
  zondag 26 januari 2014 @ 19:15:55 #134
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135972612
Mijn navel plopt ook, ondanks diep, maar dat doet me gelukkig geen zeer.

Ik vind zon lijn ook wel heel tof eigenlijk. Hier in sommig licht wel een soortje schim te zien, maar niet noemenswaardig. Wel extra haar (8>

Dyre lekker aan de shop! Wij hebben lekker in een andere stad gewinkeld toen O+
  zondag 26 januari 2014 @ 19:26:27 #135
52229 Chanty
pi_135972985
Volgens mij heeft het geen reden. De oorzaak Is kennelijk toename van oestrogeen.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Linea_nigra

Wel ergens anders gelezen dat je tepels donkerder worden zodat de baby t gemakkelijker vindt. Dus dan is dit een side effect. Geen idee of het waar is trouwens.
pi_135973022
Hier 9,5e maand na de geboorte nog steeds m'n linea negra zichtbaar. Wel een stuk lichter hoor. Met een beetje geluk wordt ie over een tijdje vanzelf weer donkerder :P.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:30:17 #137
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135973130
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:56 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ah, je bent het dus toch!
ik vroeg me al af of je dezelfde bolletje was die hier vroeger rondhing :)
leuk!
Haha ja ik ben het ;)

Hier overigens wel extra haar op buik maar geen linea negra. En nog geen plopnavel, maar ook diepe navel, waar nu nauwelijks nog iets van over is. Had een litteken binnenin van een laparascopie, en die zit nu aan de buitenkant :')

Voor wie wat grote maat heeft, de spijker broeken van Noppies vallen erg ruim! Oa ook online bij Wehkamp te koop.
doei
pi_135973285
Chanty zo'n streep is O+

Ik heb normaal ook een diepe navel, maar nu niet meer hoor. Sterker nog het hele gebied rondom mijn navel doet pijn en is helemaal donkerpaars geworden. Ik denk niet dat dat ooit nog goed komt eigenlijk.

Ik heb vanmiddag lekker nog 2 uurtjes geslapen. Dat kon ik wel gebruiken want ik was weer veel te vroeg wakker vandaag.

Ik ben overigens al 3 weken 'bezig' met project vluchtkoffer. Ik ben wel begonnen en ik wil het ding af hebben, maar iets houdt me tegen om het ook echt af te maken. Dat klinkt lekker vaag, maar zo voelt het een beetje. Alsof het ineens gaat gebeuren als die koffer af is ofzo. Ik heb het nu maar weer op mijn lijstje voor komend weekend gezet.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:41:35 #139
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135973644
Ik herken dat wel hoor nik. Aan de ene kant wil ik ontzettend graag dat alles helemaal af is, Inc. Vluchttas, maar aan de andere kant ben ik bang dat de baby dan ineens komt :X

Zo zijn er hier nog wat kleine dingetjes om te kopen, nog een vluchtkoffer, strijk }:| , en natuurlijk het ledikant. Op t gemakje maar, tot 37 weken O-)
  zondag 26 januari 2014 @ 19:45:18 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135973817
Mijn navel doet rare dingen, de bovenkant is geplopt, maar de onderkant is nog diep :?. Ik blijf het een facinerend ding vinden _O- .

Nikki, herkenbaar wat je schrijft over de 'vluchtkoffer'. Het is dat mijn man het vorig weekend op z'n heupen kreeg en dat er van hem Niks Anders gedaan mocht worden voordat De Vluchttas ingepakt was (we hebben er serieus bijna ruzie om gehad, ik vond dat ik nog wel ff mocht ontbijten :+ :') ) maar anders was 'ie nu nog niet af denk ik :@. Ik heb wel nav het inpakken nog best wat dingen moeten kopen (onderbroektenten bijvoorbeeld), en had daar op deze manier nog genoeg tijd voor. Het enige wat nog niet is ingpakt, is, ironisch genoeg, de spullen voor mijn man voor als we een nachtje in het ziekenhuis zouden moeten blijven _O-.
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 19:47:00 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135973885
Kim; ja, dat is ook zo, je hebt nooit garanties. Het is zo lastig zoiets.

Twink: vervelend he, dat je ook niet weet wat je kan verwachten? Ach jeetje -O- dat is balen joh.
Precies! Loslaten en per dag bekijken werkt idd het beste :Y Anders zit je jezelf alleen maar in de weg.

Ik wil nog een keer dat bordje bestellen: 'A clean house is a sign of a wasted life!' XD _O-

Dyre fijn dat je positiekleding hebt kunnen scoren, zit lekker he! :D

Chanty linea negra! :P Bij mij is ie nooit weggeweest van mn 1e dochter :+ hij wordt nu ook al wat donkerder :P

Mijn navel is niet zozeer geplopt maar is wel sneller naar buiten gekomen bij deze zwangerschap :P hij is nog wel redelijk plat nu.
Ja precies Burdie, wat jij zegt! :D De bovenkant is meer naar buiten, want er zit een moedervlek in mn navel die ik normaal niet zie maar nu wel :+ XD

Oh, mijn hormonen zijn echt blij vandaag. O+ lekker schoongemaakt in huis en bij de hema een onwijssss leuke romper gescoord (met vogeltjes e.d. erop) en bij C&A zo'n schattig boxpakje met dino's :D (lekker nerdy!). O+ Heerlijk.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:48:43 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135973947
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:41 schreef Kimpossible het volgende:
Ik herken dat wel hoor nik. Aan de ene kant wil ik ontzettend graag dat alles helemaal af is, Inc. Vluchttas, maar aan de andere kant ben ik bang dat de baby dan ineens komt :X
Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er is :o!

We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed :?. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 19:50:08 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135974000
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:47 schreef Enfermera het volgende:
O+ lekker schoongemaakt in huis
Enf :{w practise what you preach! :+

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:47 schreef Enfermera het volgende:
'A clean house is a sign of a wasted life!' XD _O-
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 19:50:40 #144
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135974027
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er is :o!

We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed :?. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
Ons wiegje staat biij het voeteneind, dus das sowieso al eventjes opstaan. Ik weet het eigenlijk niet. Eigenlijk wel gek, want doet men dat dan met cosleepers? Zijn die op hoogte in te stellen?

En Enf. Je bent een boef! Toch ook nog schoongemaakt ~O> Maarrrr schoongemaakte huisjes zijn voor hormonen zo O+
pi_135974029
Goh, dat is wel iets waar je niet bij nadenkt van tevoren :P Als het ergens veilig en stabiel kan staan, zou ik het wel hoger zetten, voor je eigen gemak, maar anders zou ik het niet durven denk ik.

Bedankt voor de Noppies-broekentip ;) online shoppen *O*
  zondag 26 januari 2014 @ 19:51:46 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135974080
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ons wiegje staat biij het voeteneind, dus das sowieso al eventjes opstaan. Ik weet het eigenlijk niet. Eigenlijk wel gek, want doet men dat dan met cosleepers? Zijn die op hoogte in te stellen?
Dat vraag ik me nu dus ook af, of moeten die ook op klossen? :')

A new mission for google :9
KuikenGuppy
pi_135974105
Waren/zijn jullie in het begin ook bang om je te verspreken op het werk bijvoorbeeld? Ik heb normaal gesproken een belabberd pokerface :')
  zondag 26 januari 2014 @ 19:54:07 #148
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135974192
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Waren/zijn jullie in het begin ook bang om je te verspreken op het werk bijvoorbeeld? Ik heb normaal gesproken een belabberd pokerface :')
Verspreken niet, van de daken schreeuwen wel :D

En ik was r van overtuigd dat ieeeeedereeen het heus aan me kon zien. Want ik was toch ook al vet dik zo rond m'n darmbol? :')

loopt wel los! Puntje bij paaltje was bijna iedereen verrast haha.
pi_135974301
Iedereen die aan me vraagt hoe het gaat krijgt een hoofd als een tomaat en een ' euh ja wel goed, niets nieuws :@' terug :') Ik heb het idee dat *iedereen* het weet nu, maar dat zal achteraf wel meevallen :D
pi_135974339
Ik heb altijd al een streep gehad! Van mijn schaambot tot rond mijn rib, ik weet niet beter ;). Hij is nu wel iets donkerder.
Navel plopt hier ook, soort van!

Enf O+, hormonen blij!

Hier ook bezig met de vluchtkoffer omdat het moet van vriend! Alles moet klaarstaan :+
♥ J & S
  zondag 26 januari 2014 @ 19:57:12 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135974357
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Enf :{w practise what you preach! :+

[..]

_O- :D

Oke. Zal ik nuanceren? Manlief heeft stofgezogen en gedweild. Daar genoot ik van. Ik heb zelfs niet de badkamer/wc/keuken gedaan :+ :')
Misschien morgen. Een deel :D
Ach zo'n spreuk is mooi om je eraan te herinneren dat je niet altijd maar alles schoon moet hebben toch? ^^
  zondag 26 januari 2014 @ 19:58:10 #152
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135974406
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Dyre het volgende:
Goh, dat is wel iets waar je niet bij nadenkt van tevoren :P Als het ergens veilig en stabiel kan staan, zou ik het wel hoger zetten, voor je eigen gemak, maar anders zou ik het niet durven denk ik.

Bedankt voor de Noppies-broekentip ;) online shoppen *O*
Als je nog even een weekje of 10
geduld hebt, dan kan er zo twee overnemen ;)
doei
pi_135974446
Geduld? Wat is dat _O-

Maar als je ze tegen die tijd nog hebt, heb ik wel interesse denk ik :)
pi_135974511
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:54 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Verspreken niet, van de daken schreeuwen wel :D

En ik was r van overtuigd dat ieeeeedereeen het heus aan me kon zien. Want ik was toch ook al vet dik zo rond m'n darmbol? :')

loopt wel los! Puntje bij paaltje was bijna iedereen verrast haha.
Haha, echt he? Ik dacht ook echt dat onze ouders het al lang doorhadden, maar dat bleek juist helemaal niet zo :+

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:56 schreef Dyre het volgende:
Iedereen die aan me vraagt hoe het gaat krijgt een hoofd als een tomaat en een ' euh ja wel goed, niets nieuws :@' terug :') Ik heb het idee dat *iedereen* het weet nu, maar dat zal achteraf wel meevallen :D
:D
  zondag 26 januari 2014 @ 20:01:06 #155
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135974543
Geen idee Dyre, maar mocht je het hebben,dan heb je straks nog twee extra mooie spijkerbroeken :P
doei
pi_135974545
Fijn dat ik niet enige ben die moeite heeft met de vluchtkoffer. :) Ik heb ook al onderbroektenten gekocht, dat dan weer wel. En voor mijn man heb ik sowieso nog niets verzameld. Voor mezelf wel wat toiletspullen en een badjas en pantoffels, maar nog geen overige kleding als pyjama's, bevalkleding etc. En normaal ben ik het type dat lijstjes maakt en dan gaat inpakken zodat ik niets vergeet. Nu is het allemaal een beetje rommelig. :D

Ons wiegje stond niet op klossen hoor. :D Ik vond het wel fijn dat L. wat lager lag want ik kon zo mijn arm naar beneden hangen en een speentje in haar mond doen. Anders had ik eerst over de rand van het wiegje gemoeten en nu was de wiegrand gelijk aan de hoogte van mijn matras.
  zondag 26 januari 2014 @ 20:04:03 #157
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135974680
En waar gaan jullie dan in bevallen? Een t shirt? Bigshirt? Ik moet sowieso 2 dagen blijven, geen idee wat ik allemaal moet inpakken voor mezelf, en hoeveel
Joopie.. #bevallenvoorbeginners :')
doei
  zondag 26 januari 2014 @ 20:06:38 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135974805
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:04 schreef Bolletje... het volgende:
En waar gaan jullie dan in bevallen? Een t shirt? Bigshirt? Ik moet sowieso 2 dagen blijven, geen idee wat ik allemaal moet inpakken voor mezelf, en hoeveel
Joopie.. #bevallenvoorbeginners :')
Ik wil eigenlijk een zwart bigshirt, maar kan die hier in het dorp niet vinden -O-.
Ik heb nu een t-shirt liggen met daarop de tekst "I'm tweeting this" _O-.
KuikenGuppy
  zondag 26 januari 2014 @ 20:08:18 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135974887
Iemand enig idee wat je nog meer kunt doen als je een blaasintsteking hebt? Buiten veel drinken,cranberrysap.

mijn nichtje heeft er last van en gaat gepaard met harde buiken, ze word er angstig van.
en is pas 1april uitgerekend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_135974918
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Burdie het volgende:

Ja, dat is bij ons ook zo. Het leek mij niet veilig om het wiegje te verhogen, maar dat ligt natuurlijk ook wel aan het soort wiegje. Wij hebben de green lullaby.

Dus we moeten maar even zien hoe het gaat, denk ik.

Verder had ik vandaag echt een off-day. Hoe relaxed ik gisteren was, vandaag kwam denk ik de terugval na de realisatie dat mijn bevalling misschien toch ook medisch gaat worden en ik gewoon zo graag wil dat ze komt en het wachten niet goed meer trek. Ik werd ook nog eens heel emotioneel toen ik verdrietig op bed was gaan liggen en toen dat lege wiegje zag staan naast het bed.

Morgenochtend hebben we weer afspraak in het ziekenhuis en ik heb net met mijn vriend een lijstje met vragen opgesteld. Zaterdag heb ik geen gynaecoloog gezien, alleen een verloskundige en een co-assistente. Toen ik aan die laatste iets vroeg zei ze: 'oh dat weet ik niet, maar ik ga wel even een folder voor u halen'. Dat wil ik morgen niet op die manier. :{ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')