Woehoe helemaal leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan wordenMijn berekening is 5 oktober
Welkom!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan wordenMijn berekening is 5 oktober
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Is dat het ledikantje waarvan de schroeven eerst ontbraken? Wat irritant zeg!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:36 schreef Kimpossible het volgende:
Ledikantupdate: bopita heeft de verkeerde schroeven gestuurd dus we hebben nog geen bedje
Die ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Is dat het ledikantje waarvan de schroeven eerst ontbraken? Wat irritant zeg!
Haha ja, zeker... Thxquote:Op zondag 26 januari 2014 12:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Die ja.pakbon klopt, typenummers kloppen, maar het zakje schroeven en toestanden zijn echt heul niet om een bedje in elkaar te zetten. Maandag belt de winkel weer naar bopita om het zo snel mogelijk in orde te maken. Ik ben benieuwd. Het duurt niet heel lang meer of ik rag er gewoon dikke gammaschrieven in met de boormachine
Dat klinkt goed Enf! Doe je wel op t gemakje dan in de stad? Ik herken mezelf in jou, zo lang het gaat, ga je door. Met als gevolg dat het aan het einde van de dag zelden zo is dat je bekken en je buikje rustig zijnveel plezier wel!
Ben er hoor. Alleen nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burd meldplicht!
IMA welkom!Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ben er hoor. Alleen nogal
Mo, dat is schrikken ja. Hadden ze eea wel laten testen, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burd meldplicht!
IMA welkom!
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ben er hoor. Alleen nogal
Oh jeetje, dat hakt er wel in ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burd meldplicht!
IMA welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Half.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mo, dat is schrikken ja. Hadden ze eea wel laten testen, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:55 schreef Burdie het volgende:
RFR heeft zich ook nog niet gemeld! Ik wil verse babies
Ja dat weet ik. Sorry wilde je niet bang maken ofzo. Maar moest t ff kwijtquote:
Och, ik heb het de laatste tijd een beetje van me afgezet. Knopje om en niet meer aan denken. Zoiets.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:32 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Sorry wilde je niet bang maken ofzo. Maar moest t ff kwijt
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Och, ik heb het de laatste tijd een beetje van me afgezet. Knopje om en niet meer aan denken. Zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Zoals ik al zei, ik heb onder die naam genoeg stomme dingen gezegdquote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Mereltje het volgende:
Merel ken je naam nog van vroegere Fokperiode, hadden nog wat onenigheid over onze naam, waren we beide bijna tegelijk uitgerekend. Maar helaas voor mij is dit geëindigd in een miskraam. Wie weet kom ik me in dit topic snel weer melden.
Van harte en welkom!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Je hebt verschillen in ernst in het Down Syndroom he. Sommige mensen zijn 'maar' licht verstandelijk gehandicapt, anderen heel erg diep verstandelijk gehandicapt en die zijn echt niet allemaal lief en vrolijk. En vaak komen er ook lichamelijke handicaps bij, zoals ernstige hartafwijkingen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:43 schreef Kimpossible het volgende:
Wat rot mo, wel heel fijn dat t kindje het zo goed doet.
Mbt aandoeningen probeer ik mezelf altijd maar een opsteker te geven door te bedenken dat down by far niet het ergste is wat je kan overkomen. Er zijn zoveel mentale en psychische toestanden die je nooit kunt uitsluiten en vooral in het latere leven voor problemen zorgen, dat down voor sommige mensen een cadeautje was geweest als ze hadden mogen kiezen. Dat klinkt heel cru en naar en ik wil het ook echt niet bagatelliseren, want iedereen wil graag een gezonde kruimel, maar na een berg ervaring in de gehandicaptenzorg en een vriend die daar zijn brood mee verdient, weet ik dat het ook zoveel erger kan.garanties heb je nooit. Een gezond kind en 1 verkeerde bacterie of nare epileptische aanval kan meer schade opleveren dan wat ook.
Nogmaals, niet om het te bagataliseren, want ik zou er ook even stuk van zijn als onze mini niet gezond blijkt te zijn, maar meer zo van 'komt wel goed schatje' ofzo.
Dat weet ik, we hebben hier in huis erg veel ervaring met down en diverse andere handicaps. Ik zeg overigens ook niet dat mijn benadering eerlijk is, maar dat is hoe ik het voor mezelf rechtklets op de momenten dat ook wij bang zijn voor dat soort dingen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt verschillen in ernst in het Down Syndroom he. Sommige mensen zijn 'maar' licht verstandelijk gehandicapt, anderen heel erg diep verstandelijk gehandicapt en die zijn echt niet allemaal lief en vrolijk. En vaak komen er ook lichamelijke handicaps bij, zoals ernstige hartafwijkingen.
Ik weet dus niet of het minder erg is dan andere handicaps.
ik dacht het al, je moeder had gister een berichtje op Facebook geplaatst!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:48 schreef Ongeduldig het volgende:
En nu iedereen in m'n omgeving weet het, nu wordt het tijd om hier ook m'n kloon op te geven en onder m'n eigen naam verder te gaan...
Ik niet hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef Burdie het volgende:
Merel uit de kast, wat leuk! En och, er zijn velen onder ons die een laaaaange fok!historie hebben.
Ja zo'n ding. Tot over mijn navel zelfs. Dacht eerst dat het een afdruk van mijn broek was maar lig inmiddels al een uur te weken en zie nog steeds een lichte schaduw. Zal de komende tijd wel donkerder worden. Toch apart wat zo'n lichaam allemaal bedenktquote:Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef Dyre het volgende:
Oh, dat vind ik hartstikke leuk staanJe bedoelt zo'n streepje van je schaamstreek naar je navel toch?
ah, je bent het dus toch!quote:Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef Bolletje... het volgende:
Ik post hier trouwens gewoon onder mijn oude bekende naam, was verder geen geheim meer dat ik zwanger ben, en zo lang niet gepost dat de meesten mij toch niet meer kennen
Ben nu wel benieuwd wie ik dus eigenlijk wel "ken".
Lekker hequote:Op zondag 26 januari 2014 15:50 schreef Dyre het volgende:
Zo, ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht.
Ik zit nog maar in mijn 10e week, maar ik ben hard aan nieuwe broeken toe, dan kan ik ze maar beter 'op de groei' halen
Eerst behoorlijk depressief geworden in het pashokje van de H&M, want ik kom met mijn dikke benen en kont nauwelijks in maat 44... Maar toen ik eenmaal een fijne broek had gevonden was ik wel helemaal blij! Wat zitten ze fijn! Zonder riem!
Was wel eng om in het zwangerschapshoekje te neuzen, misschien kom ik wel collega's tegen
Haha ja ik ben hetquote:Op zondag 26 januari 2014 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah, je bent het dus toch!
ik vroeg me al af of je dezelfde bolletje was die hier vroeger rondhing
leuk!
Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er isquote:Op zondag 26 januari 2014 19:41 schreef Kimpossible het volgende:
Ik herken dat wel hoor nik. Aan de ene kant wil ik ontzettend graag dat alles helemaal af is, Inc. Vluchttas, maar aan de andere kant ben ik bang dat de baby dan ineens komt![]()
Enfquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:47 schreef Enfermera het volgende:
'A clean house is a sign of a wasted life!' XD
Ons wiegje staat biij het voeteneind, dus das sowieso al eventjes opstaan. Ik weet het eigenlijk niet. Eigenlijk wel gek, want doet men dat dan met cosleepers? Zijn die op hoogte in te stellen?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja he, alsof je het dan jinxt ofzo... ik vind het ook heel raar voelen dat die tas nu klaar staat. En het bed omhoog is ook zo... raar? Ineens ziet je uitzicht vanuit bed er heel anders uit, en je weet dat het pas weer 'normaal' wordt als de babbie er is!
We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
Dat vraag ik me nu dus ook af, of moeten die ook op klossen?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ons wiegje staat biij het voeteneind, dus das sowieso al eventjes opstaan. Ik weet het eigenlijk niet. Eigenlijk wel gek, want doet men dat dan met cosleepers? Zijn die op hoogte in te stellen?
Verspreken niet, van de daken schreeuwen welquote:Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Waren/zijn jullie in het begin ook bang om je te verspreken op het werk bijvoorbeeld? Ik heb normaal gesproken een belabberd pokerface
quote:
Als je nog even een weekje of 10quote:Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Dyre het volgende:
Goh, dat is wel iets waar je niet bij nadenkt van tevorenAls het ergens veilig en stabiel kan staan, zou ik het wel hoger zetten, voor je eigen gemak, maar anders zou ik het niet durven denk ik.
Bedankt voor de Noppies-broekentiponline shoppen
Haha, echt he? Ik dacht ook echt dat onze ouders het al lang doorhadden, maar dat bleek juist helemaal niet zoquote:Op zondag 26 januari 2014 19:54 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Verspreken niet, van de daken schreeuwen wel![]()
En ik was r van overtuigd dat ieeeeedereeen het heus aan me kon zien. Want ik was toch ook al vet dik zo rond m'n darmbol?![]()
loopt wel los! Puntje bij paaltje was bijna iedereen verrast haha.
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:56 schreef Dyre het volgende:
Iedereen die aan me vraagt hoe het gaat krijgt een hoofd als een tomaat en een ' euh ja wel goed, niets nieuws' terug
Ik heb het idee dat *iedereen* het weet nu, maar dat zal achteraf wel meevallen
Ik wil eigenlijk een zwart bigshirt, maar kan die hier in het dorp niet vindenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:04 schreef Bolletje... het volgende:
En waar gaan jullie dan in bevallen? Een t shirt? Bigshirt? Ik moet sowieso 2 dagen blijven, geen idee wat ik allemaal moet inpakken voor mezelf, en hoeveel
Joopie.. #bevallenvoorbeginners
Ja, dat is bij ons ook zo. Het leek mij niet veilig om het wiegje te verhogen, maar dat ligt natuurlijk ook wel aan het soort wiegje. Wij hebben de green lullaby.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Burdie het volgende:
We hebben trouwens wel een vreemde issue nu, want het bed is echt vele malen hoger dan het wiegje dat naast ons bed komt. Hoe moet ik dan straks gemakkelijk mijn baby in en uit die wieg halen voor het voeden op bed. Zouden jullie het wiegje dan ook tijdelijk omhoog doen oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |