abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2014 @ 13:10:05 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135957961
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ben er hoor. Alleen nogal :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burd meldplicht!
IMA welkom!
Mo, dat is schrikken ja. Hadden ze eea wel laten testen, of niet?
KuikenGuppy
pi_135958009
IMA van harte gefeliciteerd!

Zandsculptuur meldplicht :o

En kloon alert! Ik ben ook een kloon van een kloon, mijn eerste account dateert uit 2001 ofzo :) Ik weet niet eens de paswoorden meer.

Momo wat heftig. Kan me voorstellen dat je daar goed van schrikt :{
pi_135958146
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ben er hoor. Alleen nogal :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burd meldplicht!
IMA welkom!
Oh jeetje, dat hakt er wel in ja.

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_135958173
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mo, dat is schrikken ja. Hadden ze eea wel laten testen, of niet?
Half.

SPOILER
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135958487
Ben erg benieuwd of ik deze keer wel nesteldrang krijg. Vast niet, mij kennende :')

Thnx Asy!! :*

Wat sneu Momo ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_135958578
Brrr Momo. My worst fear... :{
pi_135958681
Al die kloons.. :N
:) Ik had eerst wel een ander account maar heb daar zo goed als nooit mee gepost. En ik wist de inlogcodes niet meer..

Amsel, welkom!

quote:
11s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:21 schreef Burdie het volgende:
Ehm. *meld* :P :o :D.
*O*

IMA ook welkom!

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:55 schreef Burdie het volgende:
RFR heeft zich ook nog niet gemeld! Ik wil verse babies O+
:@
Alles nog rustig hier. Heb mijn moeder nog even zenuwachtig gemaakt door haar een screenshot te sturen van mijn zwangerschapsapp, daar staat heel groot '14 days to go!' op. Dat krijg je ervan als je zo paniekerig reageert op alles :6 :D .

Momo, dat is even schrikken zeg!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135958743
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Brrr Momo. My worst fear... :{
Ja dat weet ik. Sorry wilde je niet bang maken ofzo. Maar moest t ff kwijt
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135958874
Oef Mo! Dat is zeker even schrikken.
♥ J & S
pi_135958923
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:32 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Sorry wilde je niet bang maken ofzo. Maar moest t ff kwijt
Och, ik heb het de laatste tijd een beetje van me afgezet. Knopje om en niet meer aan denken. Zoiets.
pi_135959050
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:36 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Och, ik heb het de laatste tijd een beetje van me afgezet. Knopje om en niet meer aan denken. Zoiets.
^O^ houd dat vast!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135959055
Pfff, dat is ook confronterend nieuws ja...

SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 26 januari 2014 @ 13:43:13 #113
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135959191
Wat rot mo, wel heel fijn dat t kindje het zo goed doet.

Mbt aandoeningen probeer ik mezelf altijd maar een opsteker te geven door te bedenken dat down by far niet het ergste is wat je kan overkomen. Er zijn zoveel mentale en psychische toestanden die je nooit kunt uitsluiten en vooral in het latere leven voor problemen zorgen, dat down voor sommige mensen een cadeautje was geweest als ze hadden mogen kiezen. Dat klinkt heel cru en naar en ik wil het ook echt niet bagatelliseren, want iedereen wil graag een gezonde kruimel, maar na een berg ervaring in de gehandicaptenzorg en een vriend die daar zijn brood mee verdient, weet ik dat het ook zoveel erger kan. :@ garanties heb je nooit. Een gezond kind en 1 verkeerde bacterie of nare epileptische aanval kan meer schade opleveren dan wat ook.

Nogmaals, niet om het te bagataliseren, want ik zou er ook even stuk van zijn als onze mini niet gezond blijkt te zijn, maar meer zo van 'komt wel goed schatje' ofzo.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_135959440
Mo heftig.. zeker als ze het zelf niet aan zagen komen.

Enf ene dag gaat het beter als de andere dag. Zo ook hier. Gister bijna geen last.. kon gewoon mijn di g doen tot het moment dat ik moest niezen en gewoon sterretjes zag van de scherpte vd pijn. Rest van de dag (en nu nog) last gehad. Dus dan even wat minder :) .. sowieso sinds de komst van Djen is het leven met de dag .. kijken wat kan en wat niet kan. En anderz verhuist het naar morgen jammer dan :)

Op een gegeven moment kwam ik ook tot de conclusie dat ik mij huis bv blinkend schoon wilde hebben voor anderen, voor onverwacht bezoek. Niet eens voor mezelf en voor mijn gezin. Dat was wel even eeb inzicht :)
pi_135960247
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Mereltje het volgende:
Merel ken je naam nog van vroegere Fokperiode, hadden nog wat onenigheid over onze naam, waren we beide bijna tegelijk uitgerekend. Maar helaas voor mij is dit geëindigd in een miskraam. Wie weet kom ik me in dit topic snel weer melden.

Zoals ik al zei, ik heb onder die naam genoeg stomme dingen gezegd ;)

Sterkte en ik hoop dat we je hier heel snel terugzien!
pi_135962063
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan worden :D Mijn berekening is 5 oktober :)
Van harte en welkom!

En Mo, wat heftig, zulk nieuws zo dichtbij, in je eigen laatste loodjes...
pi_135962367
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:43 schreef Kimpossible het volgende:
Wat rot mo, wel heel fijn dat t kindje het zo goed doet.

Mbt aandoeningen probeer ik mezelf altijd maar een opsteker te geven door te bedenken dat down by far niet het ergste is wat je kan overkomen. Er zijn zoveel mentale en psychische toestanden die je nooit kunt uitsluiten en vooral in het latere leven voor problemen zorgen, dat down voor sommige mensen een cadeautje was geweest als ze hadden mogen kiezen. Dat klinkt heel cru en naar en ik wil het ook echt niet bagatelliseren, want iedereen wil graag een gezonde kruimel, maar na een berg ervaring in de gehandicaptenzorg en een vriend die daar zijn brood mee verdient, weet ik dat het ook zoveel erger kan. :@ garanties heb je nooit. Een gezond kind en 1 verkeerde bacterie of nare epileptische aanval kan meer schade opleveren dan wat ook.

Nogmaals, niet om het te bagataliseren, want ik zou er ook even stuk van zijn als onze mini niet gezond blijkt te zijn, maar meer zo van 'komt wel goed schatje' ofzo.
Je hebt verschillen in ernst in het Down Syndroom he. Sommige mensen zijn 'maar' licht verstandelijk gehandicapt, anderen heel erg diep verstandelijk gehandicapt en die zijn echt niet allemaal lief en vrolijk. En vaak komen er ook lichamelijke handicaps bij, zoals ernstige hartafwijkingen.

Ik weet dus niet of het minder erg is dan andere handicaps.
  zondag 26 januari 2014 @ 15:04:23 #118
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135962678
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je hebt verschillen in ernst in het Down Syndroom he. Sommige mensen zijn 'maar' licht verstandelijk gehandicapt, anderen heel erg diep verstandelijk gehandicapt en die zijn echt niet allemaal lief en vrolijk. En vaak komen er ook lichamelijke handicaps bij, zoals ernstige hartafwijkingen.

Ik weet dus niet of het minder erg is dan andere handicaps.
Dat weet ik, we hebben hier in huis erg veel ervaring met down en diverse andere handicaps. Ik zeg overigens ook niet dat mijn benadering eerlijk is, maar dat is hoe ik het voor mezelf rechtklets op de momenten dat ook wij bang zijn voor dat soort dingen.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 26 januari 2014 @ 15:08:00 #119
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135962818
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:48 schreef Ongeduldig het volgende:
En nu iedereen in m'n omgeving weet het, nu wordt het tijd om hier ook m'n kloon op te geven en onder m'n eigen naam verder te gaan...
ik dacht het al, je moeder had gister een berichtje op Facebook geplaatst! :D
doei
  zondag 26 januari 2014 @ 15:12:12 #120
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135962998
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef Burdie het volgende:
Merel uit de kast, wat leuk! En och, er zijn velen onder ons die een laaaaange fok!historie hebben O-).
Ik niet hoor O-)
doei
  zondag 26 januari 2014 @ 15:17:19 #121
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135963242
Ik post hier trouwens gewoon onder mijn oude bekende naam, was verder geen geheim meer dat ik zwanger ben, en zo lang niet gepost dat de meesten mij toch niet meer kennen :D
Ben nu wel benieuwd wie ik dus eigenlijk wel "ken".
doei
pi_135964738
Zo, ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht.
Ik zit nog maar in mijn 10e week, maar ik ben hard aan nieuwe broeken toe, dan kan ik ze maar beter 'op de groei' halen :D

Eerst behoorlijk depressief geworden in het pashokje van de H&M, want ik kom met mijn dikke benen en kont nauwelijks in maat 44... Maar toen ik eenmaal een fijne broek had gevonden was ik wel helemaal blij! Wat zitten ze fijn! Zonder riem!

Was wel eng om in het zwangerschapshoekje te neuzen, misschien kom ik wel collega's tegen :o
  zondag 26 januari 2014 @ 18:26:43 #123
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135970841
:W vanuit bad.
Volgens mij krijg ik een pigmentstreep op mijn buik.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_135971409
Oh, dat vind ik hartstikke leuk staan :D Je bedoelt zo'n streepje van je schaamstreek naar je navel toch?
  zondag 26 januari 2014 @ 18:50:22 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135971666
Linea nigra heet dat :).
Vind ik ook mooi O+. Mijn man niet, dus die is blij dat ik 'm nauwelijks heb :').
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')