quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ben er hoor. Alleen nogal
Mo, dat is schrikken ja. Hadden ze eea wel laten testen, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burd meldplicht!
IMA welkom!
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ben er hoor. Alleen nogal
Oh jeetje, dat hakt er wel in ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burd meldplicht!
IMA welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Half.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mo, dat is schrikken ja. Hadden ze eea wel laten testen, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:55 schreef Burdie het volgende:
RFR heeft zich ook nog niet gemeld! Ik wil verse babies
Ja dat weet ik. Sorry wilde je niet bang maken ofzo. Maar moest t ff kwijtquote:
Och, ik heb het de laatste tijd een beetje van me afgezet. Knopje om en niet meer aan denken. Zoiets.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:32 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Sorry wilde je niet bang maken ofzo. Maar moest t ff kwijt
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Och, ik heb het de laatste tijd een beetje van me afgezet. Knopje om en niet meer aan denken. Zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Zoals ik al zei, ik heb onder die naam genoeg stomme dingen gezegdquote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Mereltje het volgende:
Merel ken je naam nog van vroegere Fokperiode, hadden nog wat onenigheid over onze naam, waren we beide bijna tegelijk uitgerekend. Maar helaas voor mij is dit geëindigd in een miskraam. Wie weet kom ik me in dit topic snel weer melden.
Van harte en welkom!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan wordenMijn berekening is 5 oktober
Je hebt verschillen in ernst in het Down Syndroom he. Sommige mensen zijn 'maar' licht verstandelijk gehandicapt, anderen heel erg diep verstandelijk gehandicapt en die zijn echt niet allemaal lief en vrolijk. En vaak komen er ook lichamelijke handicaps bij, zoals ernstige hartafwijkingen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:43 schreef Kimpossible het volgende:
Wat rot mo, wel heel fijn dat t kindje het zo goed doet.
Mbt aandoeningen probeer ik mezelf altijd maar een opsteker te geven door te bedenken dat down by far niet het ergste is wat je kan overkomen. Er zijn zoveel mentale en psychische toestanden die je nooit kunt uitsluiten en vooral in het latere leven voor problemen zorgen, dat down voor sommige mensen een cadeautje was geweest als ze hadden mogen kiezen. Dat klinkt heel cru en naar en ik wil het ook echt niet bagatelliseren, want iedereen wil graag een gezonde kruimel, maar na een berg ervaring in de gehandicaptenzorg en een vriend die daar zijn brood mee verdient, weet ik dat het ook zoveel erger kan.garanties heb je nooit. Een gezond kind en 1 verkeerde bacterie of nare epileptische aanval kan meer schade opleveren dan wat ook.
Nogmaals, niet om het te bagataliseren, want ik zou er ook even stuk van zijn als onze mini niet gezond blijkt te zijn, maar meer zo van 'komt wel goed schatje' ofzo.
Dat weet ik, we hebben hier in huis erg veel ervaring met down en diverse andere handicaps. Ik zeg overigens ook niet dat mijn benadering eerlijk is, maar dat is hoe ik het voor mezelf rechtklets op de momenten dat ook wij bang zijn voor dat soort dingen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt verschillen in ernst in het Down Syndroom he. Sommige mensen zijn 'maar' licht verstandelijk gehandicapt, anderen heel erg diep verstandelijk gehandicapt en die zijn echt niet allemaal lief en vrolijk. En vaak komen er ook lichamelijke handicaps bij, zoals ernstige hartafwijkingen.
Ik weet dus niet of het minder erg is dan andere handicaps.
ik dacht het al, je moeder had gister een berichtje op Facebook geplaatst!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:48 schreef Ongeduldig het volgende:
En nu iedereen in m'n omgeving weet het, nu wordt het tijd om hier ook m'n kloon op te geven en onder m'n eigen naam verder te gaan...
Ik niet hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef Burdie het volgende:
Merel uit de kast, wat leuk! En och, er zijn velen onder ons die een laaaaange fok!historie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |