Klopt, want normaliter maak je dan geen antistoffen aan. Ze hadden vorig jaar met de mk ook al moeite om mijn bloedgroep te bepalen en kwamen daarom nog een keer prikken. Ik zal waarschijnlijk iig nooit meer positief bloed mogen ontvangen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als je Rhesus positief bent zijn er geen gevolgen voord de zwangerschap! Ik zit het document nog eens te lezen en dat staat daar
Is gedaan!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel in, voorlopig op 27 september.
Oh vandaar. Hopelijk is het allemaal niet nodigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Als er tijd is dan wordt het wel een ruggeprik, maar omdat de tweede het moeilijk kan krijgen als de eerste er eenmaal uit is kan het zijn dat er geen tijd is voor een ruggeprik en dan moet het onder narcose. Maar voorlopig ga ik ervan uit dat het gewoon eem normale bevalling wordt. kop in het zand steekt
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef Burdie het volgende:
Merel uit de kast, wat leuk! En och, er zijn velen onder ons die een laaaaange fok!historie hebben.
De OK tafel kantelen ze ietsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij 1 kind zal het vast ook al lastig zijn als je van houding wisselt, maar met twee denk ik helemaal. Maargoed, we zien wel. Ze kunnen me moeilijk flauw laten vallen daar toch?!
En nog zo'n vraag die dan bij me opkomt, hoe zou dat dan gaan bij een eventuele ks? Daar moet je toch ook voor op je rug liggen lijkt me. Dan mogen ze bij mij wel een mega snellle ks doen, want anders trek ik het niet.
Weinig vet eten vind ik niet zo moeilijk. Me inhouden op het gebied van suiker vind ik dus veel lastiger. Ik eet wel veel fruit, maar dan wil ik daarna toch ook nog het liefst chocolade, snoepjes, taart. Normaalgesproken heb ik dat helemaal niet. Nu loop ik echt kwijlend langs de tompoucen bij de Hema. Hoe zoeter, hoe beter.quote:Zwangere vrouwen moeten vooral in de laatste drie maanden van de zwangerschap op hun voeding letten. Eten ze dan te veel vet, dan is de kans groter dat hun kinderen later last krijgen van overgewicht en diabetes. Onderzoekers uit Keulen concluderen dit na onderzoek bij muizen.
Zit hier ook al bijna 11 jaar onder dezelfde naamquote:Op zondag 26 januari 2014 10:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb al tien jaar hetzelfde account.
Ach, en als je terugleest wat ik deed posten toen ik een jaar of 22 was... Zo schokkend is het niet. Ik schaam me er niet voor en ken toch niemand.
Mensen moeten het zelf weten, maar ik vind al die kloons wel verwarrend.
Ja idd! Ik heb echt heel veel zin in zoet, specifiek vette dingen niet eens heel erg.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:53 schreef Franny_G het volgende:
Uit de wetenschap bijlage van nrc dit weekend:
[..]
Weinig vet eten vind ik niet zo moeilijk. Me inhouden op het gebied van suiker vind ik dus veel lastiger. Ik eet wel veel fruit, maar dan wil ik daarna toch ook nog het liefst chocolade, snoepjes, taart. Normaalgesproken heb ik dat helemaal niet. Nu loop ik echt kwijlend langs de tompoucen bij de Hema. Hoe zoeter, hoe beter.
Whoei, wat leuk!quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan wordenMijn berekening is 5 oktober
Gefeliciteerd! Wil je in de OP?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan wordenMijn berekening is 5 oktober
Woehoe helemaal leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Is dat het ledikantje waarvan de schroeven eerst ontbraken? Wat irritant zeg!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:36 schreef Kimpossible het volgende:
Ledikantupdate: bopita heeft de verkeerde schroeven gestuurd dus we hebben nog geen bedje
Die ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Is dat het ledikantje waarvan de schroeven eerst ontbraken? Wat irritant zeg!
Haha ja, zeker... Thxquote:Op zondag 26 januari 2014 12:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Die ja.pakbon klopt, typenummers kloppen, maar het zakje schroeven en toestanden zijn echt heul niet om een bedje in elkaar te zetten. Maandag belt de winkel weer naar bopita om het zo snel mogelijk in orde te maken. Ik ben benieuwd. Het duurt niet heel lang meer of ik rag er gewoon dikke gammaschrieven in met de boormachine
Dat klinkt goed Enf! Doe je wel op t gemakje dan in de stad? Ik herken mezelf in jou, zo lang het gaat, ga je door. Met als gevolg dat het aan het einde van de dag zelden zo is dat je bekken en je buikje rustig zijnveel plezier wel!
Ben er hoor. Alleen nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burd meldplicht!
IMA welkom!Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |