Het is alleen down therequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:51 schreef Burdie het volgende:
Badthermometer kregen wij cadeau bij het kraampakket.
Kwijlen, check.
Overbeharing, gelukkig niet, maar ik kan het toch niet meer zien down there.
Ja, dit wordt een sexy topic.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef Burdie het volgende:
Handig toch? Kunnen ze straks bij het evt. hechten goed zien welke huid binnen en welke huid buiten hoort.
Nah... Echt? Gefeliciteerd!quote:
Fijn!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef DJMomo het volgende:
Ego
Sterren geen reden tot ongerustheid. Bloeddruk eerder laag dan hoog. Goed in de gaten blijven houden.
Kortom. Sticker
Hi! Bedankt voor je geruststellende woorden! Ik had inderdaad inmiddels even gelezen wat het is en het kan op zich wel kloppen want ik had (quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:47 schreef GotC het volgende:
Nobono en vrouw, van harte gefeliciteerd met K.jeld!![]()
Dat was onze 2e naam
!
Franny, dat betekent dat je buikspieren wijken. Er zit dus wat ruimte tussen je voorste buikspieren. Hebben heul veul zwangeren, niks bijzonders. Je kan het voelen door plat op je rug te liggen en je hoofd op te tillen. Je voelt dan het gat in de lengte op je buik.
Wel moet je opletten met bv uit bed komen: niet met je buikspieren direct overeind komen, maar eerst op je zij rollen en jezelf vervolgens overeind duwen met je armen. Het komt meestal vanzelf goed na de bevalling, maar je kan ook langs een fysio ervoor.
Ik heb ook een flinke diastase gehad (gehele lengte buik en 4 cm breed..), maar is na een paar weken weer bijgetrokken.
*weer wegrent*
Gefeliciteerd!quote:
HEEL spontaan. Ergens was er nog een wens voor een derde (algemeen bekend volgens mij) , maar omdat de jongens er dankzij het ziekenhuis zijn hebben we nooit veilig gedaan, want 'het heeft toch geen zin en anders is het welkom.' en nu bleef mn menstruatie wel heel lang weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Vlindur!Gefeliciteerd! Wat leuk! Zomaar helemaal spontaan?!
fijn! Pas je goed op jezelf?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef DJMomo het volgende:
Ego
Sterren geen reden tot ongerustheid. Bloeddruk eerder laag dan hoog. Goed in de gaten blijven houden.
Kortom. Sticker
Zolang het medisch verantwoord is. Ik wil zo graag dat ze komt op haar moment. Maar als ik de 42 weken haal, heb ik er geloof ik niet zoveel meer over te zeggen. Dan gaan ze een afspraak maken voor een inleiding en zal ik tijdens de bevalling ook aan een monitor moeten om de baby in de gaten te houden. Maar morgen in het ziekenhuis zal ik het allemaal even goed navragen en bespreken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef Burdie het volgende:
Franny, buikspieroefeningen mogen sowieso pas na 3 maanden.
Wachten duurt lang he... Heb je erover na gedacht hoe lang je wilt blijven doorlopen en hoe evt. verder?
of zij!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
HEEL spontaan. Ergens was er nog een wens voor een derde (algemeen bekend volgens mij) , maar omdat de jongens er dankzij het ziekenhuis zijn hebben we nooit veilig gedaan, want 'het heeft toch geen zin en anders is het welkom.' en nu bleef mn menstruatie wel heel lang weg.
Ik ben 6.1 week zwanger. Uitgerekende datum is 18 september, dus ergens begin september zal hij geboren worden als alles goed gaat![]()
.
Doe mijn best. Lastig vandaag met gillende peuter.quote:
Wat leuk!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
HEEL spontaan. Ergens was er nog een wens voor een derde (algemeen bekend volgens mij) , maar omdat de jongens er dankzij het ziekenhuis zijn hebben we nooit veilig gedaan, want 'het heeft toch geen zin en anders is het welkom.' en nu bleef mn menstruatie wel heel lang weg.
Ik ben 6.1 week zwanger. Uitgerekende datum is 18 september, dus ergens begin september zal hij geboren worden als alles goed gaat![]()
.
Hij?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt allemaal, gaat hier hartstikke goed we mogen zo lekker naar huis met z'n 3en.
Vlindur gefeliciteerd!
Krijg je daar een brief van het uwv van ja? Nog niets gezien hier...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:38 schreef Theeleuter het volgende:
Noh, wat een lekker kereltje Nobono. Gefeliciteerd!![]()
Welkom nieuwe zwangeren! Razz en Vlindur![]()
Verder ent vage uitleg over zwangerschapsverlof. Snap niet zo goed hoe HR die berekening wil maken. M.I. ben ik 25 februari 36 weken zwanger en is dat mijn eerste verlofdag, blijkbaar is het pas een dag later![]()
Want, ze namen uitgerekende datum + 1 dag en daar 4 weken van te voren.....
Ik wacht brief van UWV wel af.
En ben aan het kijken wanneer ik nog meer her en der een dag vrij kan nemen, nu heb ik er nog wat aan. Ben nog enigszins mobiel, al gaat alles langzamer
Ja, heb volgens mij bij mijn dochter iig een bevestigingsbrief gehad van UWVquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:43 schreef
Dot. het volgende:
[..]
Krijg je daar een brief van het uwv van ja? Nog niets gezien hier...
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:58 schreef Spewey het volgende:
Oh vlinder wat geweldig!! En die shock is heel herkenbaar, wij konden het ook niet zelf
( en nu snap ik ineens je interesse in die Kik KID)
Nee.. volgende week eerst de echo. Dan pas ga ik landen denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:05 schreef RunForrestRun het volgende:
Welkom Vlindur! Alweer een klein beetje bekomen van de schrik
Om de drie uur toch? Of 's nachts niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar nu weet ik wel tenminste dat je een baby om de 6 uur moet voeden ook al issie niet wakker. Toch wat opgestoken
Ga je flesvoeden of borstvoeden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo, pfoe. Even bijkomen van het viva-forum![]()
Ik was aan het googlen op nachtvoeding bij babies aangezien ik daar nog niet echt kaas van gegeten heb. Ik kwam terecht op het forum vol met horrorverhalen over nachtvoedingen tot 18 maanden![]()
Maar nu weet ik wel tenminste dat je een baby om de 6 uur moet voeden ook al issie niet wakker. Toch wat opgestoken
Om de 3 uur, 's nachts max 5.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:16 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Om de drie uur toch? Of 's nachts niet?![]()
*zoekt informatiepakket erbij*
De bedoeling is flesvoedingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ga je flesvoeden of borstvoeden?
En bedankt!
Oh, daar las ik ergens met 5 a 6 uurquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Om de 3 uur, 's nachts max 5.
Zeiden ze hier op de voorlichtingsavond.
Dan is het in het begin alsnog maximaal 5 uur dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Simpelweg omdat het me veel gedoe lijkt (of heb ik het mis?).
Ja okquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
Wat is sneller:
1. Shirt omhoog en kind kan drinken
of
2. water langzaam opwarmen, schepjes afmeten, roeren en dan pas je kind kunnen voeden.
Dat regelen je baby en je lichaam in principe zelf. ls je baby tevreden en groeit 'ie goed, dan krijgt 'ie genoeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja okMaar hoe weet je dan bij borstvoeding dat de baby genoeg gedronken heeft?
Als ze loslaten in de regel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja okMaar hoe weet je dan bij borstvoeding dat de baby genoeg gedronken heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |