Hij?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
HEEL spontaan. Ergens was er nog een wens voor een derde (algemeen bekend volgens mij) , maar omdat de jongens er dankzij het ziekenhuis zijn hebben we nooit veilig gedaan, want 'het heeft toch geen zin en anders is het welkom.' en nu bleef mn menstruatie wel heel lang weg.
Ik ben 6.1 week zwanger. Uitgerekende datum is 18 september, dus ergens begin september zal hij geboren worden als alles goed gaat![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt allemaal, gaat hier hartstikke goed we mogen zo lekker naar huis met z'n 3en.
Vlindur gefeliciteerd!
Krijg je daar een brief van het uwv van ja? Nog niets gezien hier...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:38 schreef Theeleuter het volgende:
Noh, wat een lekker kereltje Nobono. Gefeliciteerd!![]()
Welkom nieuwe zwangeren! Razz en Vlindur![]()
Verder ent vage uitleg over zwangerschapsverlof. Snap niet zo goed hoe HR die berekening wil maken. M.I. ben ik 25 februari 36 weken zwanger en is dat mijn eerste verlofdag, blijkbaar is het pas een dag later![]()
Want, ze namen uitgerekende datum + 1 dag en daar 4 weken van te voren.....
Ik wacht brief van UWV wel af.
En ben aan het kijken wanneer ik nog meer her en der een dag vrij kan nemen, nu heb ik er nog wat aan. Ben nog enigszins mobiel, al gaat alles langzamer
Ja, heb volgens mij bij mijn dochter iig een bevestigingsbrief gehad van UWVquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:43 schreef
Dot. het volgende:
[..]
Krijg je daar een brief van het uwv van ja? Nog niets gezien hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |