Gefeliciteerd!quote:
HEEL spontaan. Ergens was er nog een wens voor een derde (algemeen bekend volgens mij) , maar omdat de jongens er dankzij het ziekenhuis zijn hebben we nooit veilig gedaan, want 'het heeft toch geen zin en anders is het welkom.' en nu bleef mn menstruatie wel heel lang weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Vlindur!Gefeliciteerd! Wat leuk! Zomaar helemaal spontaan?!
fijn! Pas je goed op jezelf?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef DJMomo het volgende:
Ego
Sterren geen reden tot ongerustheid. Bloeddruk eerder laag dan hoog. Goed in de gaten blijven houden.
Kortom. Sticker
Zolang het medisch verantwoord is. Ik wil zo graag dat ze komt op haar moment. Maar als ik de 42 weken haal, heb ik er geloof ik niet zoveel meer over te zeggen. Dan gaan ze een afspraak maken voor een inleiding en zal ik tijdens de bevalling ook aan een monitor moeten om de baby in de gaten te houden. Maar morgen in het ziekenhuis zal ik het allemaal even goed navragen en bespreken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef Burdie het volgende:
Franny, buikspieroefeningen mogen sowieso pas na 3 maanden.
Wachten duurt lang he... Heb je erover na gedacht hoe lang je wilt blijven doorlopen en hoe evt. verder?
of zij!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
HEEL spontaan. Ergens was er nog een wens voor een derde (algemeen bekend volgens mij) , maar omdat de jongens er dankzij het ziekenhuis zijn hebben we nooit veilig gedaan, want 'het heeft toch geen zin en anders is het welkom.' en nu bleef mn menstruatie wel heel lang weg.
Ik ben 6.1 week zwanger. Uitgerekende datum is 18 september, dus ergens begin september zal hij geboren worden als alles goed gaat![]()
.
Doe mijn best. Lastig vandaag met gillende peuter.quote:
Wat leuk!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
HEEL spontaan. Ergens was er nog een wens voor een derde (algemeen bekend volgens mij) , maar omdat de jongens er dankzij het ziekenhuis zijn hebben we nooit veilig gedaan, want 'het heeft toch geen zin en anders is het welkom.' en nu bleef mn menstruatie wel heel lang weg.
Ik ben 6.1 week zwanger. Uitgerekende datum is 18 september, dus ergens begin september zal hij geboren worden als alles goed gaat![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |