Happy birthday!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:09 schreef Cygne het volgende:
NoBoNo! Gefeliciteerd.
Zo, jarig. 25 met minimini in buik. Tof idee wel.
Nou in die zin dat ik een suikertest moest doen, maar dat doen ze tegenwoordig vrij snel volgens mij. Veel mensen zeggen tegen me: "nou fijn toch dan hebben ze vast wat spekkies". Maarja het moet wel binnen proporties blijven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cygne, happy bday!
Nikki, maakt men zich in het ziekenhuis ook zorgen om het gewicht van de kindjes?
Van wie moet dat? Het ziekenhuis maakt zich er blijkbaar geen zorgen over?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Maarja het moet wel binnen proporties blijven.
Van mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Van wie moet dat? Het ziekenhuis maakt zich er blijkbaar geen zorgen over?
Mijn 9 augustuskindje is heerlijk gemiddeld, en gaat nu bijna naar maat 68. Maar vriend en ik zijn beide niet echt groot..quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Augustuskindje hier, welke maar raden jullie aan? 62 of 68? ( ik 1.76, man 1.98 dus verwacht geen hele mini)
31 juli kindje hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Augustuskindje hier, welke maar raden jullie aan? 62 of 68? ( ik 1.76, man 1.98 dus verwacht geen hele mini)
Ook dat. En hier thermostaat kraan. En op de Tummy tub staat een baby die rood aanloopt als het water te warm isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het flauwekul, je controleert toch nog met je hand of elleboog hoe warm het water is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |