Ongeduldig is dus Merelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:48 schreef Ongeduldig het volgende:
En nu iedereen in m'n omgeving weet het, nu wordt het tijd om hier ook m'n kloon op te geven en onder m'n eigen naam verder te gaan...
Maar die username is al zo oud, en ik heb hier als puber zoveel stomme dingen gepost, dat ik tegenwoordig als Amsel door het forum-leven gaquote:
Haha om het even makkelijk te houdenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar die username is al zo oud, en ik heb hier als puber zoveel stomme dingen gepost, dat ik tegenwoordig als Amsel door het forum-leven ga
Nouja zegquote:
Ja bedankt meiden, jij ook he met je cadeautjequote:
Gefeliciteerd!quote:
Oh en jij ook natuurlijk.quote:
Haha! Fijn om als 'jezelf' te kunnen posten!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar die username is al zo oud, en ik heb hier als puber zoveel stomme dingen gepost, dat ik tegenwoordig als Amsel door het forum-leven ga
Dank je!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
En jij ook nog gefeliciteerd dame! wat leuk, nog zo'n prachtig kind
Done!quote:
Dat is helemaal onderzocht. Mijn man heeft 'huppeldepup'waardes en dat overheerst. Ik zal eens kijken of ik het kan terug vinden. Heb een paar pagina's opgeslagen op de laptop, maar die heeft m'n man nu.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe weet je zeker dat deze ook a-positief is?
Dat hele rhesus gebeuren vind ik af en toe maar moeilijk te begrijpen . Ik ben O-negatief en heb een O-negatief en een O-positief kind gekregen dus bij 1 nog een spuit na de bevalling.
Kinderen krijgen toch vnl bloedgroep van de pappa?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe weet je zeker dat deze ook a-positief is?
Dat hele rhesus gebeuren vind ik af en toe maar moeilijk te begrijpen . Ik ben O-negatief en heb een O-negatief en een O-positief kind gekregen dus bij 1 nog een spuit na de bevalling.
ah oke mooi piep dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is helemaal onderzocht. Mijn man heeft 'huppeldepup'waardes en dat overheerst. Ik zal eens kijken of ik het kan terug vinden. Heb een paar pagina's opgeslagen op de laptop, maar die heeft m'n man nu.
En spuiten heeft bij mij geen zin. Ik ben een uitzonderlijk geval. Ik doneer ook plasma voor de spuiten
Dus een beetje van mij komt in jou
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap wel gedaan, maar dat werd een miskraam met 10 weken. Bij deze zwangerschap ben ik met 10 weken weer begonnen, nog 4 te gaan. Hoezo, twijfel je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:13 schreef geppie het volgende:
Doen jullie trouwens ook aan pies doneren voor Mvm?
Als je Rhesus positief bent zijn er geen gevolgen voord de zwangerschap! Ik zit het document nog eens te lezen en dat staat daarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:46 schreef Hobbesje het volgende:
Ik heb ook die rhesus antistoffen, maar kan geen spuit krijgen omdat ikzelf positief ben...gevolg vaneen bloedtransfusie na mijn mk nov 2012. Hoop dat het geen gevolgen gaat hebben voor de zwangerschap.
Maandag op controle naar de vk. Dan maar eens horen wat de gyn heeft gezegd.
Nou nee ik heb me in een opwelling opgegevenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:36 schreef marel88 het volgende:
Merel/Amsel, welkom onder je echte naam!
[..]
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap wel gedaan, maar dat werd een miskraam met 10 weken. Bij deze zwangerschap ben ik met 10 weken weer begonnen, nog 4 te gaan. Hoezo, twijfel je?
Nee joh, niks mis mee. Maar aan de andere kant, het is hier wel tjokvol hormonen enzo, dus misschien toch wel een handige disclaimerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Het komt er overigens harder uit dan ik het bedoel waarschijnlijk, ik wil er niemand mee op de kast jagen
ja,daaromquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee joh, niks mis mee. Maar aan de andere kant, het is hier wel tjokvol hormonen enzo, dus misschien toch wel een handige disclaimer![]()
![]()
Kloon van een kloon!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik denk dat MvM het geweldig zou vinden als je met blauwe flessen (waar de pies in moet) naar je werk gaat, maar ik doe het niet (en ik denk eigenlijk dat niemand dat doet). Maar de dame van MvM zal het allemaal goed uitleggen hoor, het is niet zo ingewikkeld eigenlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef geppie het volgende:
[..]
Nou nee ik heb me in een opwelling opgegevenik weet bij god niet hoe het allemaal in zijn werk gaat. Maar ik neem aan dat het vrouwtje dat as dinsdag komt vertellen.
Maar vang je alleen je plas op als je thuis bent of ook op je werk?
Shit. iPhone heeft icoontjes bij bericht niet gepakt. Nu staat het er wel heel lullig ja. Mea culpa!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Er zijn gewoon aardig wat mensen IRL die mijn Fok-naam kennen. Niet zo gek toch die ik het nog geheim wilde houden toen we nog aan het proberen waren en de 12 weken nog niet gehaald hadden?
Fijn dat je een goed gesprek had. Het is toch niet niks allemaal he. Wat een ongelooflijke prestatie wordt dat, een tweeling op de wereld zetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty, mijn controle in het ziekenhuis was goed. Beide kindjes nog steeds p97, dus ze volgen eigenlijk keurig hun lijntje. Het hoofdje van een van de twee jongetjes was niet meer te meten want die lag al een beetje te laag en de beentjes van de ander kwamen niet goed in beeld, maar beide buikjes zaten dus nog steeds op p97. En beide kindjes liggen in hoofdligging. Als ze zo blijven liggen mag ik gewoon bevallen.
En eindelijk heb ik een hoop info gekregen mbt de bevalling. Dit was een heel fijne gyn, nam de tijd om dingen uit te leggen en vertelde ook waarom dingen wel/niet kunnen. Het beste nieuws was dat als het toch een keizersnede wordt en er is geen haast bij, mijn zusje erbij mag zijn.![]()
Verder heeft ze uitgelegd dat ik als baby 1 geboren is en baby 2 er niet uit wil ik een keizersnede onder algehele narcose zal krijgen. Hoewel ik dat wel een beetje eng vind is het wel fijn dat ik dit nu weet, zodat het niet rauw op mijn dak valt als het zover komt. En er is uitgelegd wie er allemaal bij de bevalling aanwezig zullen zijn qua medisch personeel. En dat zijn er toch minstens 4.Dat wordt dus nog een drukke boel.
En wat betreft de ctg tijdens de bevalling... dat wordt nog een uitdaging want tijdens de echo van gisteren werd ik ook weer niet goed na een minuut of 15-20 omdat ik op mijn rug moest liggen. Ik ben dus stiekem wel benieuwd hoe ze gaan zorgen dat die banden goed blijven zitten, want afgelopen woensdag waren beide hartjes weg toen ik op mijn zij draaide.
Klopt, want normaliter maak je dan geen antistoffen aan. Ze hadden vorig jaar met de mk ook al moeite om mijn bloedgroep te bepalen en kwamen daarom nog een keer prikken. Ik zal waarschijnlijk iig nooit meer positief bloed mogen ontvangen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als je Rhesus positief bent zijn er geen gevolgen voord de zwangerschap! Ik zit het document nog eens te lezen en dat staat daar
Is gedaan!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel in, voorlopig op 27 september.
Oh vandaar. Hopelijk is het allemaal niet nodigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Als er tijd is dan wordt het wel een ruggeprik, maar omdat de tweede het moeilijk kan krijgen als de eerste er eenmaal uit is kan het zijn dat er geen tijd is voor een ruggeprik en dan moet het onder narcose. Maar voorlopig ga ik ervan uit dat het gewoon eem normale bevalling wordt. kop in het zand steekt
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef Burdie het volgende:
Merel uit de kast, wat leuk! En och, er zijn velen onder ons die een laaaaange fok!historie hebben.
De OK tafel kantelen ze ietsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij 1 kind zal het vast ook al lastig zijn als je van houding wisselt, maar met twee denk ik helemaal. Maargoed, we zien wel. Ze kunnen me moeilijk flauw laten vallen daar toch?!
En nog zo'n vraag die dan bij me opkomt, hoe zou dat dan gaan bij een eventuele ks? Daar moet je toch ook voor op je rug liggen lijkt me. Dan mogen ze bij mij wel een mega snellle ks doen, want anders trek ik het niet.
Weinig vet eten vind ik niet zo moeilijk. Me inhouden op het gebied van suiker vind ik dus veel lastiger. Ik eet wel veel fruit, maar dan wil ik daarna toch ook nog het liefst chocolade, snoepjes, taart. Normaalgesproken heb ik dat helemaal niet. Nu loop ik echt kwijlend langs de tompoucen bij de Hema. Hoe zoeter, hoe beter.quote:Zwangere vrouwen moeten vooral in de laatste drie maanden van de zwangerschap op hun voeding letten. Eten ze dan te veel vet, dan is de kans groter dat hun kinderen later last krijgen van overgewicht en diabetes. Onderzoekers uit Keulen concluderen dit na onderzoek bij muizen.
Zit hier ook al bijna 11 jaar onder dezelfde naamquote:Op zondag 26 januari 2014 10:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb al tien jaar hetzelfde account.
Ach, en als je terugleest wat ik deed posten toen ik een jaar of 22 was... Zo schokkend is het niet. Ik schaam me er niet voor en ken toch niemand.
Mensen moeten het zelf weten, maar ik vind al die kloons wel verwarrend.
Ja idd! Ik heb echt heel veel zin in zoet, specifiek vette dingen niet eens heel erg.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:53 schreef Franny_G het volgende:
Uit de wetenschap bijlage van nrc dit weekend:
[..]
Weinig vet eten vind ik niet zo moeilijk. Me inhouden op het gebied van suiker vind ik dus veel lastiger. Ik eet wel veel fruit, maar dan wil ik daarna toch ook nog het liefst chocolade, snoepjes, taart. Normaalgesproken heb ik dat helemaal niet. Nu loop ik echt kwijlend langs de tompoucen bij de Hema. Hoe zoeter, hoe beter.
Whoei, wat leuk!quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan wordenMijn berekening is 5 oktober
Gefeliciteerd! Wil je in de OP?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kom heel voorzichtig een paar cellen aanmelden die als het goed is een mooi oktoberkindje gaan wordenMijn berekening is 5 oktober
Woehoe helemaal leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Is dat het ledikantje waarvan de schroeven eerst ontbraken? Wat irritant zeg!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:36 schreef Kimpossible het volgende:
Ledikantupdate: bopita heeft de verkeerde schroeven gestuurd dus we hebben nog geen bedje
Die ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Is dat het ledikantje waarvan de schroeven eerst ontbraken? Wat irritant zeg!
Haha ja, zeker... Thxquote:Op zondag 26 januari 2014 12:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Die ja.pakbon klopt, typenummers kloppen, maar het zakje schroeven en toestanden zijn echt heul niet om een bedje in elkaar te zetten. Maandag belt de winkel weer naar bopita om het zo snel mogelijk in orde te maken. Ik ben benieuwd. Het duurt niet heel lang meer of ik rag er gewoon dikke gammaschrieven in met de boormachine
Dat klinkt goed Enf! Doe je wel op t gemakje dan in de stad? Ik herken mezelf in jou, zo lang het gaat, ga je door. Met als gevolg dat het aan het einde van de dag zelden zo is dat je bekken en je buikje rustig zijnveel plezier wel!
Ben er hoor. Alleen nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burd meldplicht!
IMA welkom!Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |