Tip van de zwangerschapsgymjuf was om onder de douche te plassen, dan prikt het niet zoquote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ach, van die weinig geconcentreerde urine plast vast fijner icm ontplofte molelluk nadeel hep ze voordeel!
17 x per dag douchenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip van de zwangerschapsgymjuf was om onder de douche te plassen, dan prikt het niet zo![]()
![]()
.
Ik wil niet je bubble bursten maar eh... koester die tipquote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip van de zwangerschapsgymjuf was om onder de douche te plassen, dan prikt het niet zo![]()
![]()
.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
17 x per dag douchenen dan na de kraamperiode standaard aandrang voelen op het moment dat de waterstralen je lijf raken, omdat Pavlov. Hahaha
Ja, met een beetje pech dat ook nog.quote:
*knip*quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
![]()
.
hier ook! Maar 'gelukkig' nog een katheter die ze om die reden ook nog wat langer hebben laten zitten. Was ook 25 kilo lichter twee weken na haar geboorte.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Daar zit je dan wel bijna de hele kraamweek voor op de wc![]()
En 's nachts lekk0r zwet0n in je bedbrr
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:24 schreef Vlindur het volgende:
En echt. Dat plassen onder de douche is zo fijn! Verzacht de boel enorm.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet er bij het terug kijken van de foto's weer om lachen
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik in ieder geval niet gemist aan de zwangerschap![]()
![]()
als ik dat krijg kan ik samen met oma zitten klagen over dikke olifantenpoten
En coole navel!
[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty op 27-01-2014 08:14:40 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Jij stopt ook met 34 weken toch? Ik vind het werken an sich ook niet zwaar, maar het reizen wel. Zo lang ik op m'n werk maar genoeg afwissel met zitten en lopen gaat het prima, maar een uur enkele reis in die rot Sprinter is gegarandeerd rug en kontpijnquote:Op maandag 27 januari 2014 07:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Och het valt allemaal wel mee hoor, ik voel me in het weekend meestal brakker dan doordeweeks. Dan heb ik moeite om uit bed te komen, op te staan van de bank etc. Allemaal pijntjes in mijn rug. Als ik werk heb ik van dat alles (bijna) geen last. May sound strange, maar zo is het echt. Enige wat wel zwaar wordt nu is aankleden. Die sokken en schoenen krijg ik bijna niet meer zelf aan door mijn dikke buik.
Daar ga je! Ik wens je een heel fijne bevalling!quote:Op maandag 27 januari 2014 09:31 schreef Franny_G het volgende:
Och jongens, het lijkt begonnen te zijn..
Toch uit zichzelf! Fijn!quote:Op maandag 27 januari 2014 09:31 schreef Franny_G het volgende:
Och jongens, het lijkt begonnen te zijn..
Dat was ook echtquote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?!quote:Op maandag 27 januari 2014 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
O ja, in het ziekenhuis js. Die knijpfles mee naar het toilet wat je met meerdere patienten moest delen. Blegh. Ik hoop echt dat ik deze keer thuis beval.
Ohquote:Op maandag 27 januari 2014 09:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het toilet delen met meerdere patienten, niet die fles natuurlijk.
Wow, knap! Ik heb erg veel vakantiedagen, dus of ik nu eerder met verlof ga of vakantie opneem maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 27 januari 2014 09:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik hoop met 36 weken pas te stoppen met werken Dot. Ik wil graag veel tijd met de babies hebben en zolang het werken goed gaat en de babies goed groeien ga ik door.
Ik ga op mijn werk nu ook af en toe een stukje lopen. Even de benen strekken.En reistijd heb ik bijna niet. Ongeveer 40 minuten per dag, dus dat valt reuze mee.
Franny spannend! Zet 'm op!![]()
Zelfs dan schijnt het wel weer goed te komenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had een paar kleine hechtinkjes. Denk dat ik het komende keer ook wel een beetje eng vind, maar komt ook wel weer goed. Tenzij totaalruptuur ofzo
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Onderuit halen? Nee, realiteit lieve Fazz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |