Wel grappig hoor, we spreken elkaar bijna niet overdag, altijd snachtsquote:
Trustenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:09 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
trustenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:09 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
hoezo?: +quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
fokkie als je ooit wil beginnen, een gouden tip:
begin met de evangelieën
Makkelijk door te komen en je krijgt een aardig idee.quote:
Heb al redelijk groot deel gelezen, zou het meer moeten lezenquote:
is wel redelijk vergelijkbaar met de bijbel toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb al redelijk groot deel gelezen, zou het meer moeten lezen
mwoa...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is wel redelijk vergelijkbaar met de bijbel toch?
Niet voor niets van ONZquote:
Sorry, ga verderquote:
Ja. Ik was het wel van plan het hier bij te houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit was je enige inbreng dus Fopje?
Beetje jammer
slaapzequote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja. Ik was het wel van plan het hier bij te houden.
Lig lekker in bed en nu ga ik slapen.
Loze uitspraken dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja. Ik was het wel van plan het hier bij te houden.
Lig lekker in bed en nu ga ik slapen.
NGCquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb me gister als een debiel gedragen.
quote:
Ben je zo dik ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik spreek namens de massa.
Je bent niet goed bij je eikelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik spreek namens de massa.
Ben je met m'n ballen aan het spelen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. We leven in een vrij land.
Je verwart me met Etsu.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je met m'n ballen aan het spelen?
Joden lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verwart me met Etsu.
Ik ben weer weg.
Dat is wel extreem lang. Kan je het niet meer cancelen en ergens anders bestellen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:16 schreef Jimbo het volgende:
bestel ik net een laptop, levertijd zou morgen zijn.
Ging iets fout met betalen, dus ik terug naar t scherm...levertijd, 2 weken
Al gedaan ja, maar ga nu maar ff wachten op de mediamarkt geen btw actie van woensdag. Wie weet koop ik wel een alternatief voor 500 minderquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel extreem lang. Kan je het niet meer cancelen en ergens anders bestellen?
Ah. Ja mijn laptop was sowieso maar 450 euro. En ik fap nog steeds dagelijks op mijn SSD die ik erin heb gezet. Mijn laptop staat gewoon binnen 6 seconden aan, werkzaam en alles.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Al gedaan ja, maar ga nu maar ff wachten op de mediamarkt geen btw actie van woensdag. Wie weet koop ik wel een alternatief voor 500 minder
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je met m'n ballen aan het spelen?
Ben je wel helemaal goed bij je appel? Dit zeg je niet tegen een 15 jarige, heb je een boom in je oog of zo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is een quote van Jan/Johan Boskamp.
Ik word helemaal ziek van die gozer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal goed bij je appel? Dit zeg je niet tegen een 15 jarige, heb je een boom in je oog of zo?
oh okequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is een quote van Jan/Johan Boskamp.
Liefste, ik kan niet zonder jouquote:
welk liedje is datquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liefste, ik kan niet zonder jou
zonder jou kan ik niet leven
Oh liefste, ik kan best zonder jou
Je hebt niets meer te geven aan mij - blijf bij mij
Tot zover het dagelijkse liefdesliedje. Succes met Tjacka vandaag de rest moet je wel aankunnen.
Recht uit het hart toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
welk liedje is dat
en dankje, ezell gaat mij beschermen zegt ze
Dat nietquote:
Voor je het weet gooit hij met prullenbakken en loopt hij tegen barkrukken aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Recht uit het hart toch.
Met een beetje inspiratie van
En we hebben het wel over een hooligan he. Neem tenminste een kettingslot mee.![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor je het weet gooit hij met prullenbakken en loopt hij tegen barkrukken aan.
Ik kan hem wel streng voor je toespreken in een voice bericht. Al mag een beetje meer vertrouwen in Ezell ook wel.quote:
Ekte liefde.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZO even Inso een gedicht teruggestuurd over Whatsapp.
ik moet er gewoon een hebben die mn game pc quasi vervangt :/quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ja mijn laptop was sowieso maar 450 euro. En ik fap nog steeds dagelijks op mijn SSD die ik erin heb gezet. Mijn laptop staat gewoon binnen 6 seconden aan, werkzaam en alles.
waar ben jequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:30 schreef Etsu het volgende:
Ik ben bij Rotterdam Alexander.
Ik wacht op je, Jimbo.
14.gifquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:57 schreef Muto het volgende:
Ik verzin momenteel een nieuwe sig. Spannend hč?
Hallo Jimbo.quote:
1-2-3 ?quote:
Ik heb nog geen ideequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo Jimbo.
Wat ga je doen vandaag?
Straks eerst even de stad in. Ik wilde naar de Oosterhof, maar zie dat Etsu daar is. Dat is eng, dus maar even van locatie switchen. Vanavond bij vrienden Feyenoord kijken + eten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee
Vanavond een verjaardag van een feyenoord maatje van me dus ik oop dat t voetbal op staat.
en jij mr muto?
Idd, dalijk loop je hem tegen het lijf. Dat wil niemand natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Straks eerst even de stad in. Ik wilde naar de Oosterhof, maar zie dat Etsu daar is. Dat is eng, dus maar even van locatie switchen. Vanavond bij vrienden Feyenoord kijken + eten.
Volgens mij is het de bedoeling dat we zelf daar verschillende hapjes gaan maken voor tijdens de wedstrijd. Ondertussen biertje en cola'tje erbij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd, dalijk loop je hem tegen het lijf. Dat wil niemand natuurlijk.
Gaan je maten eten maken ? of ga je uit eten of iets?
Helemaal niets mis mee lijkt me zoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat we zelf daar verschillende hapjes gaan maken voor tijdens de wedstrijd. Ondertussen biertje en cola'tje erbij.
ohjai k vergat even dat er zulke jonge mensen hier zijnquote:
colaatjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat we zelf daar verschillende hapjes gaan maken voor tijdens de wedstrijd. Ondertussen biertje en cola'tje erbij.
Bedankt voor de verbetering. Hoe laat ga je richting Utrecht?quote:
geen probleem. Hoge komma bij verkleinwoorden gebruik ja alleen bij afkortingen. A4'tjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Bedankt voor de verbetering. Hoe laat ga je richting Utrecht?
Oh in dat gevalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
geen probleem. Hoge komma bij verkleinwoorden gebruik ja alleen bij afkortingen. A4'tje
Ik zit nu in de bus
yesquote:
Ik moet altijd om de videoclip lachen bij die liedjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dit is zo slecht dat ik er vrolijk van wordt.
Ze nemen zichzelf echt bloedserieus jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet altijd om de videoclip lachen bij die liedjes.
Hij begrijpt zijn tekst wel goed. Hij leeft echt helemaal mee.quote:
Dat kanaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf echt bloedserieus ja
Maar Sof, ga maar. Ik red het wel even zonder je. GA MAAR
1quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohjai k vergat even dat er zulke jonge mensen hier zijn
vroeger heette het nog alexanderium 1 (oosterhof) 2 (gedeelte bij de mediamarkt ) en 3 (meest rechter gebouw met de parkeergarage op het dak)
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit overstijgt Windows video maker wel
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op de een of andere manier beland ik altijd weer bij Zanger Rinus of John Enter.
PIJPEHHH!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit nummer blijft ook geniaal. Gewoon schaamteloos over je bezoek aan een hoer werkzaam in een caravan zingen op de scooter![]()
heb jij al gegeten?quote:
niet echt.. jij?quote:
cachot beschermt onsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij moet Sof beschermen?Dit gaat helemaal mis.
oke mooi ik ook niet en ik heb hongerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
niet echt.. jij?
[..]
cachot beschermt ons
in jou rawrrquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oke mooi ik ook niet en ik heb honger
Waar heb jij zin in?
Ik zou de film kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
laat cachet dit maar niet horen
ze zou maar merken dat ik haar date hossel
we moeten het onopvallend doenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
laat cachet dit maar niet horen
ze zou maar merken dat ik haar date hossel
Klinkt als een goede film toch?quote:
Koenraad II kan m'n reet likken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1FdUzBjsZv5
Als ik mijn boek hardop oplees is het zowaar nog minder interessant dan ik het momenteel vind
Einde van uitstellen.
Interessante stof om te leren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik mijn boek hardop oplees is het zowaar nog minder interessant dan ik het momenteel vind
Einde van uitstellen.
Inderdaad, flikker.quote:
http://vocaroo.com/i/s0Awt1eyTkVgquote:
Insgelijks.quote:
hoe weet jij dat mijn stem leuk isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, flikker.
[..]
http://vocaroo.com/i/s0Awt1eyTkVg
Alsjeblieft. Nog een stukje voor de fans
[..]
Insgelijks.Vergeet Ezell niet streng toe te spreken voor het ontkennen hiervan
Je voicemail die ik door Ezell opbeldequote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe weet jij dat mijn stem leuk is
ohja shitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je voicemail die ik door Ezell opbelde
Op aansporing van een mede forum user een nummer bellen puur en alleen voor een voicemail heeft wel iets treurigsquote:
ja het klinkt wel apart maar ik ben er nu aan gewend dat mensen dat doenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op aansporing van een mede forum user een nummer bellen puur en alleen voor een voicemail heeft wel iets treurigs
Al was ik zeer content met het stemgeluid. Dat zonder meer.
hoi hoe ging je geprek?quote:
prima, krijg contract opgestuurd volgende weekquote:
ah netjes. wat eet je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima, krijg contract opgestuurd volgende week
zit nu in een tentje te eten en een beetje toeristen te kijken en dood te gaan van het vreselijke accent
Lekker bezig. Al neemt Karina je dit niet in dank af.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit nu in een tentje te eten en een beetje toeristen te kijken en dood te gaan van het vreselijke accent
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja het klinkt wel apart maar ik ben er nu aan gewend dat mensen dat doen
lekkerquote:
ja, die praat ook als een eckte eckte Amsterdamse toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Al neemt Karina je dit niet in dank af.
jep, mag ook wel voor die prijzen hierquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Kan ik ook door als netjes ABN sprekend persoon?
Oké Muto, bedankt. Ik zal het noteren.quote:
jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die praat ook als een eckte eckte Amsterdamse toch?
ik denk dat sjeolmeets een dieperdieptepunt zijn rouwensquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op aansporing van een mede forum user een nummer bellen puur en alleen voor een voicemail heeft wel iets treurigs
Al was ik zeer content met het stemgeluid. Dat zonder meer.
Ja hé.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar zit wel een hoop sperma in zeg
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeveel heb je betaald danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die praat ook als een eckte eckte Amsterdamse toch?
[..]
jep, mag ook wel voor die prijzen hier
Dat kan nog onder het mom van schaamteloos drinken op de maandagquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat sjeolmeets een dieperdieptepunt zijn rouwens
tmiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar dat is nog niks vergeleken met wat ik doorgaans aan het ejaculeren ben.
Leuke dat je het noteert.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Muto, bedankt. Ik zal het noteren.
[..]
ja
Feyenoord jongenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:35 schreef Typisch het volgende:
nu moet ik bedenken wat ik de rest van de dag ga doen, lastig is dat
de leven
Moet je weer tappen vandaag?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:35 schreef Typisch het volgende:
nu moet ik bedenken wat ik de rest van de dag ga doen, lastig is dat
de leven
Maar wel al om 18:45 toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is niet de hele dag toch
[..]
neen, mag morgen weer geld verdienen
vertrouwen in?quote:
jawel, nummer laatst moet je gewoon winnenquote:
Succes. Moge de zalm goed gevallen zijn en je reis huiswaarts geen ongewenste verrassingen met zich doen laten meebrengen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, nummer laatst moet je gewoon winnen
ik ga maar weer richting CS, later
en fok houd van jequote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan nog onder het mom van schaamteloos drinken op de maandag
Ach... wie houd ik ook voor de gek. FOK! is mijn leven, mijn leven dat is FOK!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:34 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb zojuist een nieuwe jas besteld.
Zo. Nu schaam ik mij voldoende om FOK! de komende uren niet meer aan te durven klikken. Tot vanavond/morgenquote:
Interessant fragmentjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde van uitstellen.
Wanneer was ditquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0Awt1eyTkVg
Alsjeblieft. Nog een stukje voor de fans
En ach, al die extra kosten van de WOII waren best g oed voor de economie enzoquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Nu schaam ik mij voldoende om FOK! de komende uren niet meer aan te durven klikken. Tot vanavond/morgen
http://vocaroo.com/i/s0zy26vm5snk
?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:58 schreef Jimbo het volgende:
Isdat die gast van 'Wikipedia, de vrije encyclopedie? '
quote:
was toch bij man bijt hond of iets dergelijks een keer?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:02 schreef Jimbo het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler Even kikken op het beluister
[ afbeelding ]
Geeeen ideequote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
was toch bij man bijt hond of iets dergelijks een keer?
mannetje hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze denk ik
http://www.dumpert.nl/med(...)ce_of_wikipedia.html
quote:
trquote:
Kutjong. Mijn glorieuze stem vinden lijken op een beroepsautistquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:02 schreef Jimbo het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler Even kikken op het beluister
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kutjong. Mijn glorieuze stem vinden lijken op een beroepsautist
Oké ik vergeef je. Toch even dit gedicht aan Yvonne opsturen. Admin worden moet er dan toch wel inzittenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik had me al gecorrigeerd erna, stom konijn
Het tot vanavond is bijna geluktquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Nu schaam ik mij voldoende om FOK! de komende uren niet meer aan te durven klikken. Tot vanavond/morgen
http://vocaroo.com/i/s0zy26vm5snk
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Het tot vanavond is bijna geluktSchaamte verdwijnt snel.
bedankt Inso. REVOLUTIEquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Net weer even een gedicht ingesproken voor LR
quote:
Waar zijn we mee bezig Insoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Net weer even een gedicht ingesproken voor LR
Als we 3keer winnen wel jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 keer in de week feyenoord, ik word er best blij van
Jeetje.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als we 3keer winnen wel ja
ik heb eigenlijk geen zin in vanavondbeetje aan het nakateren van woensdag nog
Goh ben je er ook weerquote:
Het is dat ik je whatsapp niet heb Stijn, anders had ik je nu streng doch rechtvaardig toegesproken via een voicebericht.quote:
Dat dacht ik al, gezien je geen goed woord voor deze sc over hebt als je daar zitquote:
Ik moet indruk maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, gezien je geen goed woord voor deze sc over hebt als je daar zit
Daar was ik al bang voorquote:
Mwah, had toch niet echt verwacht dat ze daar gingen winnen. Dat is echt al heel lang niet gelukt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als we 3keer winnen wel ja
ik heb eigenlijk geen zin in vanavondbeetje aan het nakateren van woensdag nog
Doe je nog een voorspelling voor vanavond?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik je whatsapp niet heb Stijn, anders had ik je nu streng doch rechtvaardig toegesproken via een voicebericht.
De laatste drie jaar valt de mate van kansloosheid wel mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, had toch niet echt verwacht dat ze daar gingen winnen. Dat is echt al heel lang niet gelukt.
Ik heb het dan ook over een letterlijke kater, als in tot gister kon ik amper uit mn ogen kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, had toch niet echt verwacht dat ze daar gingen winnen. Dat is echt al heel lang niet gelukt.
Kan niet kijken, maar de kans dat Den Haag een resultaat boekt acht ik kleiner dan 15%.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je nog een voorspelling voor vanavond?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste drie jaar valt de mate van kansloosheid wel mee.
Oh, ik dacht dat kan het niet zijn na een paar dagen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over een letterlijke kater, als in tot gister kon ik amper uit mn ogen kijken.
heb geloof ik echt randje alcoholvergiftiging gelegen
Nep supporter!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet kijken, maar de kans dat Den Haag een resultaat boekt acht ik kleiner dan 15%.
Geen dank
ik vind dat je ertussen moet gaan zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet kijken, maar de kans dat Den Haag een resultaat boekt acht ik kleiner dan 15%.
Geen dank
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen dank
én de klootzak die ik ben, zat ik donderdag 0900 gewoon in de auto naar leeuwardenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Oh, ik dacht dat kan het niet zijn na een paar dagen.
Het Kyocera-stadion tijdens wedstrijden valt te vergelijken met wedstrijden in de ArenAquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind dat je ertussen moet gaan zitten
geheel leeg?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Kyocera-stadion tijdens wedstrijden valt te vergelijken met wedstrijden in de ArenA
Prachtig LR, prachtig.quote:
Ik vind LR wel een DH boyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar komt het wel bij in de buurt ja.
Sorry mijn opgedragen revolutie strijdgedichten hebben denk ik zo'n indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:12 schreef Jimbo het volgende:
Over LR gesproken, valt me wel tegen dat hij mn gedicht niet mooi vond
Daar kan je oprecht trots op zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry mijn opgedragen revolutie strijdgedichten hebben denk ik zo'n indruk gemaakt.
Geen slecht nummer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal los met zijn Haagse mat.
meh, niet zo van de nederlandse meukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn band Klein Orkest vind ik ook wel leuke nederlandstalige muziek
Nederlandse muziek kan best goed zijn, alleen moet je het niet in de noemer 'populair' zoeken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh, niet zo van de nederlandse meuk
http://vocaroo.com/i/s0kC7Mb0ufX8quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:12 schreef Jimbo het volgende:
Over LR gesproken, valt me wel tegen dat hij mn gedicht niet mooi vond
Hahaha het werd toch triesterquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:17 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga maar koken, triester dan dit word ik vandaag niet
Sorry. Ik wil echt heel graag aan het bier vanavond maar heb alles toch moeten afzeggen.quote:
Verkeerde reeks, maar Schaken gaat wel wat mensen het zwijgen opleggen weer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO Den Haag
Coutinho;
Zuiverloon, Bakker, Beugelsdijk, Meijers;
Malone, Holla, Van Haaren;
Alberg, Van Duinen, Schet
Feyenoord
Mulder;
Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi;
Clasie, Immers, Goossens;
Schaken, Pellč, Boëtius.
Waarom afzeggen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil echt heel graag aan het bier vanavond maar heb alles toch moeten afzeggen.
Mijn ode aan FOK! was inderdaad sterker.
Omdat ik maandag 8:30 het tentamen van mijn enig niet gehaalde p vak heb en erg achterloop qua leren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom afzeggen?
En ik heb je ode aan FOK! (gelukkig?) niet gehoord/gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik maandag 8:30 het tentamen van mijn enig niet gehaalde p vak heb en erg achterloop qua leren.
Oh enMoet je vooral van die kut voice messages gaan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk eigenlijk dat er wel een direct verband tussen zit. Tevens vind ik je buitensporig kritisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je vooral van die kut voice messages gaan maken.
was het erg ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef JanCees het volgende:
Wat een verschrikkelijke kater was dit.
Klinkt wel spannend, ik zou draaien voor jouw voiceberichten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een hel van een kater na een fles sambuca en bier weten te voorkomen door 2 liter fles cola light te drinken terwijl ik voice berichten stuurde naar LR en Fok-it
HOUZEE HOUZEE
vervelend zijn diequote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kon/kan al de hele dag niet normaal functioneren.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0kC7Mb0ufX8
[..]
Hahaha het werd toch triester
feyenoodquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:24 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, mn R is van mn keyboard afgebroken
dan kom je al snel bij feyenooitquote:
dan kun je xcachet weer op jouw belachelijke manier groeten bedoel je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan kom je al snel bij feyenooit![]()
maar ik heb t gefixt, heb t klemmetje van een nog nooit gebruikte toets afgehaald, en die zit nu met een druppeltje secondelijm aan het rubbertje eronder geplakt
ik kan weer HOERRRRRRRRR typen
Belachelijk nee, maar ja dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
[..]
dan kun je xcachet weer op jouw belachelijke manier groeten bedoel je?
jupquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rustige dag geweest als het topic nog niet vol is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |