waar ben jequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:30 schreef Etsu het volgende:
Ik ben bij Rotterdam Alexander.
Ik wacht op je, Jimbo.
14.gifquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:57 schreef Muto het volgende:
Ik verzin momenteel een nieuwe sig. Spannend hè?
Hallo Jimbo.quote:
1-2-3 ?quote:
Ik heb nog geen ideequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo Jimbo.
Wat ga je doen vandaag?
Straks eerst even de stad in. Ik wilde naar de Oosterhof, maar zie dat Etsu daar is. Dat is eng, dus maar even van locatie switchen. Vanavond bij vrienden Feyenoord kijken + eten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee
Vanavond een verjaardag van een feyenoord maatje van me dus ik oop dat t voetbal op staat.
en jij mr muto?
Idd, dalijk loop je hem tegen het lijf. Dat wil niemand natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Straks eerst even de stad in. Ik wilde naar de Oosterhof, maar zie dat Etsu daar is. Dat is eng, dus maar even van locatie switchen. Vanavond bij vrienden Feyenoord kijken + eten.
Volgens mij is het de bedoeling dat we zelf daar verschillende hapjes gaan maken voor tijdens de wedstrijd. Ondertussen biertje en cola'tje erbij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd, dalijk loop je hem tegen het lijf. Dat wil niemand natuurlijk.
Gaan je maten eten maken ? of ga je uit eten of iets?
Helemaal niets mis mee lijkt me zoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat we zelf daar verschillende hapjes gaan maken voor tijdens de wedstrijd. Ondertussen biertje en cola'tje erbij.
ohjai k vergat even dat er zulke jonge mensen hier zijnquote:
colaatjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat we zelf daar verschillende hapjes gaan maken voor tijdens de wedstrijd. Ondertussen biertje en cola'tje erbij.
Bedankt voor de verbetering. Hoe laat ga je richting Utrecht?quote:
geen probleem. Hoge komma bij verkleinwoorden gebruik ja alleen bij afkortingen. A4'tjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Bedankt voor de verbetering. Hoe laat ga je richting Utrecht?
Oh in dat gevalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
geen probleem. Hoge komma bij verkleinwoorden gebruik ja alleen bij afkortingen. A4'tje
Ik zit nu in de bus
yesquote:
Ik moet altijd om de videoclip lachen bij die liedjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dit is zo slecht dat ik er vrolijk van wordt.
Ze nemen zichzelf echt bloedserieus jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet altijd om de videoclip lachen bij die liedjes.
Hij begrijpt zijn tekst wel goed. Hij leeft echt helemaal mee.quote:
Dat kanaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf echt bloedserieus ja
Maar Sof, ga maar. Ik red het wel even zonder je. GA MAAR
1quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohjai k vergat even dat er zulke jonge mensen hier zijn
vroeger heette het nog alexanderium 1 (oosterhof) 2 (gedeelte bij de mediamarkt ) en 3 (meest rechter gebouw met de parkeergarage op het dak)
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit overstijgt Windows video maker wel
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op de een of andere manier beland ik altijd weer bij Zanger Rinus of John Enter.
PIJPEHHH!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit nummer blijft ook geniaal. Gewoon schaamteloos over je bezoek aan een hoer werkzaam in een caravan zingen op de scooter![]()
heb jij al gegeten?quote:
niet echt.. jij?quote:
cachot beschermt onsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij moet Sof beschermen?Dit gaat helemaal mis.
oke mooi ik ook niet en ik heb hongerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
niet echt.. jij?
[..]
cachot beschermt ons
in jou rawrrquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oke mooi ik ook niet en ik heb honger
Waar heb jij zin in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |