Ik moet altijd om de videoclip lachen bij die liedjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dit is zo slecht dat ik er vrolijk van wordt.
Ze nemen zichzelf echt bloedserieus jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet altijd om de videoclip lachen bij die liedjes.
Hij begrijpt zijn tekst wel goed. Hij leeft echt helemaal mee.quote:
Dat kanaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf echt bloedserieus ja
Maar Sof, ga maar. Ik red het wel even zonder je. GA MAAR
1quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohjai k vergat even dat er zulke jonge mensen hier zijn
vroeger heette het nog alexanderium 1 (oosterhof) 2 (gedeelte bij de mediamarkt ) en 3 (meest rechter gebouw met de parkeergarage op het dak)
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit overstijgt Windows video maker wel
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op de een of andere manier beland ik altijd weer bij Zanger Rinus of John Enter.
PIJPEHHH!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit nummer blijft ook geniaal. Gewoon schaamteloos over je bezoek aan een hoer werkzaam in een caravan zingen op de scooter![]()
heb jij al gegeten?quote:
niet echt.. jij?quote:
cachot beschermt onsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij moet Sof beschermen?Dit gaat helemaal mis.
oke mooi ik ook niet en ik heb hongerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
niet echt.. jij?
[..]
cachot beschermt ons
in jou rawrrquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oke mooi ik ook niet en ik heb honger
Waar heb jij zin in?
Ik zou de film kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
laat cachet dit maar niet horen
ze zou maar merken dat ik haar date hossel
we moeten het onopvallend doenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
laat cachet dit maar niet horen
ze zou maar merken dat ik haar date hossel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |