Ik kan hem wel streng voor je toespreken in een voice bericht. Al mag een beetje meer vertrouwen in Ezell ook wel.quote:
Ekte liefde.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZO even Inso een gedicht teruggestuurd over Whatsapp.
ik moet er gewoon een hebben die mn game pc quasi vervangt :/quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ja mijn laptop was sowieso maar 450 euro. En ik fap nog steeds dagelijks op mijn SSD die ik erin heb gezet. Mijn laptop staat gewoon binnen 6 seconden aan, werkzaam en alles.
waar ben jequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:30 schreef Etsu het volgende:
Ik ben bij Rotterdam Alexander.
Ik wacht op je, Jimbo.
14.gifquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:57 schreef Muto het volgende:
Ik verzin momenteel een nieuwe sig. Spannend hè?
Hallo Jimbo.quote:
1-2-3 ?quote:
Ik heb nog geen ideequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo Jimbo.
Wat ga je doen vandaag?
Straks eerst even de stad in. Ik wilde naar de Oosterhof, maar zie dat Etsu daar is. Dat is eng, dus maar even van locatie switchen. Vanavond bij vrienden Feyenoord kijken + eten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee
Vanavond een verjaardag van een feyenoord maatje van me dus ik oop dat t voetbal op staat.
en jij mr muto?
Idd, dalijk loop je hem tegen het lijf. Dat wil niemand natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Straks eerst even de stad in. Ik wilde naar de Oosterhof, maar zie dat Etsu daar is. Dat is eng, dus maar even van locatie switchen. Vanavond bij vrienden Feyenoord kijken + eten.
Volgens mij is het de bedoeling dat we zelf daar verschillende hapjes gaan maken voor tijdens de wedstrijd. Ondertussen biertje en cola'tje erbij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd, dalijk loop je hem tegen het lijf. Dat wil niemand natuurlijk.
Gaan je maten eten maken ? of ga je uit eten of iets?
Helemaal niets mis mee lijkt me zoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat we zelf daar verschillende hapjes gaan maken voor tijdens de wedstrijd. Ondertussen biertje en cola'tje erbij.
ohjai k vergat even dat er zulke jonge mensen hier zijnquote:
colaatjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat we zelf daar verschillende hapjes gaan maken voor tijdens de wedstrijd. Ondertussen biertje en cola'tje erbij.
Bedankt voor de verbetering. Hoe laat ga je richting Utrecht?quote:
geen probleem. Hoge komma bij verkleinwoorden gebruik ja alleen bij afkortingen. A4'tjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Bedankt voor de verbetering. Hoe laat ga je richting Utrecht?
Oh in dat gevalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
geen probleem. Hoge komma bij verkleinwoorden gebruik ja alleen bij afkortingen. A4'tje
Ik zit nu in de bus
yesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |