Kan niet kijken, maar de kans dat Den Haag een resultaat boekt acht ik kleiner dan 15%.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je nog een voorspelling voor vanavond?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste drie jaar valt de mate van kansloosheid wel mee.
Oh, ik dacht dat kan het niet zijn na een paar dagen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over een letterlijke kater, als in tot gister kon ik amper uit mn ogen kijken.
heb geloof ik echt randje alcoholvergiftiging gelegen
Nep supporter!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet kijken, maar de kans dat Den Haag een resultaat boekt acht ik kleiner dan 15%.
Geen dank
ik vind dat je ertussen moet gaan zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet kijken, maar de kans dat Den Haag een resultaat boekt acht ik kleiner dan 15%.
Geen dank
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen dank
én de klootzak die ik ben, zat ik donderdag 0900 gewoon in de auto naar leeuwardenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Oh, ik dacht dat kan het niet zijn na een paar dagen.
Het Kyocera-stadion tijdens wedstrijden valt te vergelijken met wedstrijden in de ArenAquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind dat je ertussen moet gaan zitten
geheel leeg?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Kyocera-stadion tijdens wedstrijden valt te vergelijken met wedstrijden in de ArenA
Prachtig LR, prachtig.quote:
Ik vind LR wel een DH boyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar komt het wel bij in de buurt ja.
Sorry mijn opgedragen revolutie strijdgedichten hebben denk ik zo'n indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:12 schreef Jimbo het volgende:
Over LR gesproken, valt me wel tegen dat hij mn gedicht niet mooi vond
Daar kan je oprecht trots op zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry mijn opgedragen revolutie strijdgedichten hebben denk ik zo'n indruk gemaakt.
Geen slecht nummer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal los met zijn Haagse mat.
meh, niet zo van de nederlandse meukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn band Klein Orkest vind ik ook wel leuke nederlandstalige muziek
Nederlandse muziek kan best goed zijn, alleen moet je het niet in de noemer 'populair' zoeken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh, niet zo van de nederlandse meuk
http://vocaroo.com/i/s0kC7Mb0ufX8quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:12 schreef Jimbo het volgende:
Over LR gesproken, valt me wel tegen dat hij mn gedicht niet mooi vond
Hahaha het werd toch triesterquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:17 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga maar koken, triester dan dit word ik vandaag niet
Sorry. Ik wil echt heel graag aan het bier vanavond maar heb alles toch moeten afzeggen.quote:
Verkeerde reeks, maar Schaken gaat wel wat mensen het zwijgen opleggen weer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO Den Haag
Coutinho;
Zuiverloon, Bakker, Beugelsdijk, Meijers;
Malone, Holla, Van Haaren;
Alberg, Van Duinen, Schet
Feyenoord
Mulder;
Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi;
Clasie, Immers, Goossens;
Schaken, Pellè, Boëtius.
Waarom afzeggen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil echt heel graag aan het bier vanavond maar heb alles toch moeten afzeggen.
Mijn ode aan FOK! was inderdaad sterker.
Omdat ik maandag 8:30 het tentamen van mijn enig niet gehaalde p vak heb en erg achterloop qua leren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom afzeggen?
En ik heb je ode aan FOK! (gelukkig?) niet gehoord/gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik maandag 8:30 het tentamen van mijn enig niet gehaalde p vak heb en erg achterloop qua leren.
Oh enMoet je vooral van die kut voice messages gaan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk eigenlijk dat er wel een direct verband tussen zit. Tevens vind ik je buitensporig kritisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je vooral van die kut voice messages gaan maken.
was het erg ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef JanCees het volgende:
Wat een verschrikkelijke kater was dit.
Klinkt wel spannend, ik zou draaien voor jouw voiceberichten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een hel van een kater na een fles sambuca en bier weten te voorkomen door 2 liter fles cola light te drinken terwijl ik voice berichten stuurde naar LR en Fok-it
HOUZEE HOUZEE
vervelend zijn diequote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kon/kan al de hele dag niet normaal functioneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |