Waar zijn we mee bezig Insoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Net weer even een gedicht ingesproken voor LR
Als we 3keer winnen wel jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 keer in de week feyenoord, ik word er best blij van
Jeetje.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als we 3keer winnen wel ja
ik heb eigenlijk geen zin in vanavondbeetje aan het nakateren van woensdag nog
Goh ben je er ook weerquote:
Het is dat ik je whatsapp niet heb Stijn, anders had ik je nu streng doch rechtvaardig toegesproken via een voicebericht.quote:
Dat dacht ik al, gezien je geen goed woord voor deze sc over hebt als je daar zitquote:
Ik moet indruk maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, gezien je geen goed woord voor deze sc over hebt als je daar zit
Daar was ik al bang voorquote:
Mwah, had toch niet echt verwacht dat ze daar gingen winnen. Dat is echt al heel lang niet gelukt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als we 3keer winnen wel ja
ik heb eigenlijk geen zin in vanavondbeetje aan het nakateren van woensdag nog
Doe je nog een voorspelling voor vanavond?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik je whatsapp niet heb Stijn, anders had ik je nu streng doch rechtvaardig toegesproken via een voicebericht.
De laatste drie jaar valt de mate van kansloosheid wel mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, had toch niet echt verwacht dat ze daar gingen winnen. Dat is echt al heel lang niet gelukt.
Ik heb het dan ook over een letterlijke kater, als in tot gister kon ik amper uit mn ogen kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, had toch niet echt verwacht dat ze daar gingen winnen. Dat is echt al heel lang niet gelukt.
Kan niet kijken, maar de kans dat Den Haag een resultaat boekt acht ik kleiner dan 15%.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je nog een voorspelling voor vanavond?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste drie jaar valt de mate van kansloosheid wel mee.
Oh, ik dacht dat kan het niet zijn na een paar dagen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over een letterlijke kater, als in tot gister kon ik amper uit mn ogen kijken.
heb geloof ik echt randje alcoholvergiftiging gelegen
Nep supporter!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet kijken, maar de kans dat Den Haag een resultaat boekt acht ik kleiner dan 15%.
Geen dank
ik vind dat je ertussen moet gaan zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet kijken, maar de kans dat Den Haag een resultaat boekt acht ik kleiner dan 15%.
Geen dank
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen dank
én de klootzak die ik ben, zat ik donderdag 0900 gewoon in de auto naar leeuwardenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Oh, ik dacht dat kan het niet zijn na een paar dagen.
Het Kyocera-stadion tijdens wedstrijden valt te vergelijken met wedstrijden in de ArenAquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind dat je ertussen moet gaan zitten
geheel leeg?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Kyocera-stadion tijdens wedstrijden valt te vergelijken met wedstrijden in de ArenA
Prachtig LR, prachtig.quote:
Ik vind LR wel een DH boyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar komt het wel bij in de buurt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |