Wel grappig hoor, we spreken elkaar bijna niet overdag, altijd snachtsquote:
Trustenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:09 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
trustenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:09 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
hoezo?: +quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
fokkie als je ooit wil beginnen, een gouden tip:
begin met de evangelieën
Makkelijk door te komen en je krijgt een aardig idee.quote:
Heb al redelijk groot deel gelezen, zou het meer moeten lezenquote:
is wel redelijk vergelijkbaar met de bijbel toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb al redelijk groot deel gelezen, zou het meer moeten lezen
mwoa...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is wel redelijk vergelijkbaar met de bijbel toch?
Niet voor niets van ONZquote:
Sorry, ga verderquote:
Ja. Ik was het wel van plan het hier bij te houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit was je enige inbreng dus Fopje?
Beetje jammer
slaapzequote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja. Ik was het wel van plan het hier bij te houden.
Lig lekker in bed en nu ga ik slapen.
Loze uitspraken dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja. Ik was het wel van plan het hier bij te houden.
Lig lekker in bed en nu ga ik slapen.
NGCquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb me gister als een debiel gedragen.
quote:
Ben je zo dik ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik spreek namens de massa.
Je bent niet goed bij je eikelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik spreek namens de massa.
Ben je met m'n ballen aan het spelen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. We leven in een vrij land.
Je verwart me met Etsu.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je met m'n ballen aan het spelen?
Joden lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verwart me met Etsu.
Ik ben weer weg.
Dat is wel extreem lang. Kan je het niet meer cancelen en ergens anders bestellen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:16 schreef Jimbo het volgende:
bestel ik net een laptop, levertijd zou morgen zijn.
Ging iets fout met betalen, dus ik terug naar t scherm...levertijd, 2 weken
Al gedaan ja, maar ga nu maar ff wachten op de mediamarkt geen btw actie van woensdag. Wie weet koop ik wel een alternatief voor 500 minderquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel extreem lang. Kan je het niet meer cancelen en ergens anders bestellen?
Ah. Ja mijn laptop was sowieso maar 450 euro. En ik fap nog steeds dagelijks op mijn SSD die ik erin heb gezet. Mijn laptop staat gewoon binnen 6 seconden aan, werkzaam en alles.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Al gedaan ja, maar ga nu maar ff wachten op de mediamarkt geen btw actie van woensdag. Wie weet koop ik wel een alternatief voor 500 minder
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je met m'n ballen aan het spelen?
Ben je wel helemaal goed bij je appel? Dit zeg je niet tegen een 15 jarige, heb je een boom in je oog of zo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is een quote van Jan/Johan Boskamp.
Ik word helemaal ziek van die gozer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal goed bij je appel? Dit zeg je niet tegen een 15 jarige, heb je een boom in je oog of zo?
oh okequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is een quote van Jan/Johan Boskamp.
Liefste, ik kan niet zonder jouquote:
welk liedje is datquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liefste, ik kan niet zonder jou
zonder jou kan ik niet leven
Oh liefste, ik kan best zonder jou
Je hebt niets meer te geven aan mij - blijf bij mij
Tot zover het dagelijkse liefdesliedje. Succes met Tjacka vandaag de rest moet je wel aankunnen.
Recht uit het hart toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
welk liedje is dat
en dankje, ezell gaat mij beschermen zegt ze
Dat nietquote:
Voor je het weet gooit hij met prullenbakken en loopt hij tegen barkrukken aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Recht uit het hart toch.
Met een beetje inspiratie van
En we hebben het wel over een hooligan he. Neem tenminste een kettingslot mee.![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor je het weet gooit hij met prullenbakken en loopt hij tegen barkrukken aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |