wauw jij kunt echt een goede mening vormen zeg voor die ene keerquote:
Ja zoiets kan je nooit objectief beoordelen toch? Voor mij hebben ze een minderwaardigheidscomplex maar dat zullen ze nooit van zichzelf vinden dus jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Wat ze schijnen te hebben" ? Goede onderbouwing wel
En Friesland is inderdaad wel een apart volkje, maar dat zijn ze al door de hele geschiedenis heen. Wel succesvol overigens
Wat anderen al aangeven. Het hebben van een 'eigen' taal en shit. Ik stel voor dat ze zich afscheiden van Nederland. Stelletje minderwaardige tyfusboerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
wauw jij kunt echt een goede mening vormen zeg voor die ene keer
blijf jij maar lekker in londen verpieterenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat anderen al aangeven. Het hebben van een 'eigen' taal en shit. Ik stel voor dat ze zich afscheiden van Nederland. Stelletje minderwaardige tyfusboeren
Hebben niet eens normale bedden die lui. Alleen van die hunebeddenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Drenthe overigens ook hoor. 6 jaar gewoond. echt, ik woon nog liever in Almere dan daar.
Gaat me niet daarom hoor. Natuur is prima daar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hebben niet eens normale bedden die lui. Alleen van die hunebedden
Oké man. Gaat het verder goed met je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat anderen al aangeven. Het hebben van een 'eigen' taal en shit. Ik stel voor dat ze zich afscheiden van Nederland. Stelletje minderwaardige tyfusboeren
Tijd heeft wel flink stilgestaan ja. Wel mooie natuur daarentegen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Drenthe overigens ook hoor. 6 jaar gewoond. echt, ik woon nog liever in Almere dan daar.
Ik overweeg me aan te sluiten bij een gangquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker in londen verpieteren
Arrogante domme tyfusboerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat me niet daarom hoor. Natuur is prima daar.
Meer mentaliteitskwestie.
Nee arrogant is niet het juiste woord.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is Stuart ooit misbruikt op een kinderboerderij
Wat de boer niet kentquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee arrogant is niet het juiste woord.
In het Westen zijn ze arrogant.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Wat zeg ik toch zinnige dingen met drank op
Kan overigens heel makkelijk. Uit onzekerheid en frustratie stel je je al snel raar op en vijandig op.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
je kan vrij moeilijk arrogant overkomen als je je minderwaardig voelt namelijk.
Het ergste is dat ik wist welk filmpje het was zonder te kijken door het muziekje. Dat filmpje wordt ook steeds erger naarmate het eindequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pje_heeft_alles.html
die gast op die bank!!!!
laat ze gewoon lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed, ik hou het maar gewoon op pure onwetendheid. Om ze nog enigszins in hun waarde te laten.
oh dan kijk ik nog een stukjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan overigens heel makkelijk. Uit onzekerheid en frustratie stel je je al snel raar op en vijandig op.
[..]
Het ergste is dat ik wist welk filmpje het was zonder te kijken door het muziekje. Dat filmpje wordt ook steeds erger naarmate het einde![]()
ja dat zeg ikquote:
Die lui zijn echt niet te verstaanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Emmen heeft overigens uitstekende restaurants
Emm`n. Alles goud? Ik krieg het niet voor mekaar mien jong.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emm`n. Alles goud? Ik krieg het niet voor mekaar mien jong.
Ik stop er ook met regelmaat meerdere in mijn mond. Praten wordt dan toch moeilijker ja.quote:
Best erg wel dat je het zover laat komen als familiequote:
Die jongens uit Emmen weten van wantenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stop er ook met regelmaat meerdere in mijn mond. Praten wordt dan toch moeilijker ja.
Hij bedoelt M&M`s. Ik zal de clue maar alvast verklappen om pijnlijke momenten te voorkomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die jongens uit Emmen weten van wanten
Ja, dat was me wel duidelijk hoor maar ik wilde daar express niet op reagerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelt M&M`s. Ik zal de clue maar alvast verklappen om pijnlijke momenten te voorkomen.
Tevens zouden ze hun examen Nederlands moeten afleggen in een van de 4 superieure provincies bij een examinator die de taal wel fatsoenlijk beheerstquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
Aangezien de levensstandaard lager is in de 8 blubber provincies stel ik voor dat die lui een lager minimumloon krijgen alsook een aangepaste kindertoeslag etc.
dat wijf wat er tegenaan schopt danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stop er ook met regelmaat meerdere in mijn mond. Praten wordt dan toch moeilijker ja.
[..]
Best erg wel dat je het zover laat komen als familie
gelukkigquote:
Beetje aanmoediging moet kunnen tochquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
dat wijf wat er tegenaan schopt dan
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
Aangezien de levensstandaard lager is in de 8 blubber provincies stel ik voor dat die lui een lager minimumloon krijgen alsook een aangepaste kindertoeslag etc.
Mijn kat kreeg vandaag het compliment een glorieus mooie vacht te hebben voor een ruim 15 jarige kater.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tevens zouden ze hun examen Nederlands moeten afleggen in een van de 4 superieure provincies bij een examinator die de taal wel fatsoenlijk beheerst
vind je hier alles buiten london ook achtergesteld?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Stuart het volgende:
Ik schaam mij diep en wens op geen moment te worden geassocieerd met een boer
Spannend. Hopelijk heeft hij niet zijn pak aanquote:
dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spannend. Hopelijk heeft hij niet zijn pak aan
Wat een mooi complimentquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje aanmoediging moet kunnen tochMisschien moet ik toch maar beginnen met hardlopen.
[..]
[..]
Mijn kat kreeg vandaag het compliment een glorieus mooie vacht te hebben voor een ruim 15 jarige kater.
Hopelijk weet deze informatie je uit dit boeren dipje te trekken
Alles buiten zone 2 zelfsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind je hier alles buiten london ook achtergesteld?
Waar woon je eigenlijk in Londen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Stuart het volgende:
Ik schaam mij diep en wens op geen moment te worden geassocieerd met een boer
Zone 1quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk in Londen?
Ik ben wel eens in die buitenwijken geweest en dat is echt een en al treurnis
wie waren er allemaal??quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Ik kan ook niet meer stellen nooit FOK!kers te hebben gemeet
Moet je het compliment aan mijn kat nou weer overtreffen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:00 schreef supersof het volgende:
ik kwam vandaag een meisje tegen van de basisschool waar ik enigszins mee bevriend was en ze was met haar moeder bij het gemeentehuis. die moeder zei dat ik er goed uit zagdaar ben ik blij om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#swagOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Uh. Jimbo, Liesje nog wat. Karina, Greys, Bart en Sp3c. Ik kende enkel Jimbo en Karina van FOK!.quote:
Het is immers niet alledaags dat Stuart zelf het dorp komt bezoekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:02 schreef Stuart het volgende:
Ik ben wel eens in Emmen geweest trouwens. Daar werd ik als een soort icoon onthaald. Maar goed, dat snap ik ook wel. Die lui maken geen flikker mee verder![]()
vond je het eng?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh. Jimbo, Liesje nog wat. Karina, Greys, Bart en Sp3c. Ik kende enkel Jimbo en Karina van FOK!.
Ik heb mij redelijk weten te redden
Deze anekdote doet me denken aan toen ik een antiliaanse vriend mee nam naar de achterhoekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:02 schreef Stuart het volgende:
Ik ben wel eens in Emmen geweest trouwens. Daar werd ik als een soort icoon onthaald. Maar goed, dat snap ik ook wel. Die lui maken geen flikker mee verder![]()
sorry je had het over compliment en toen moest ik daar aan denkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je het compliment aan mijn kat nou weer overtreffen?![]()
Maar ik stem best in met de moeder in kwestie hoor.
Wat danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze anekdote doet me denken aan toen ik een antiliaanse vriend mee nam naar de achterhoek
Die lui zagen voor het eerst een echte neger leek het welquote:
Hoe vond die het?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze anekdote doet me denken aan toen ik een antiliaanse vriend mee nam naar de achterhoek
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lui zagen voor het eerst een echte neger leek het wel
Wereldvreemd zijn die luiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lui zagen voor het eerst een echte neger leek het wel
Nee. Al was het in het begin wel ietwat ongemakkelijk omdat ik geen idee wie de FOK!kers waren en Jimbo er nog niet wasquote:
Het was tijdens carnaval, tegen het eind van de avond was hij vrienden met iedereen.quote:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Stuart het volgende:
Ik weet nog wel dat ik zo'n mongool van het forum ontmoette en die stelde zichzelf voor met zijn forumnaam
was jimbo te laat zodat hij je niet kon steunenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al was het in het begin wel ietwat ongemakkelijk omdat ik geen idee wie de FOK!kers waren en Jimbo er nog niet wasDus ik maar ergens bij staan, en "Uh hallo, uhm"
![]()
Maar verder niet. Als het niet gezellig was had ik ook gewoon weer weg kunnen gaan.
quote:
Ik snap niet waarom mensen dat doen, ik zou me gewoon voorstellen met m'n voornaam.quote:
Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al was het in het begin wel ietwat ongemakkelijk omdat ik geen idee wie de FOK!kers waren en Jimbo er nog niet wasDus ik maar ergens bij staan, en "Uh hallo, uhm"
![]()
Maar verder niet. Als het niet gezellig was had ik ook gewoon weer weg kunnen gaan.
Gelukkig wist ik mij bijtijds te herpakken en er een nieuw compliment van te maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry je had het over compliment en toen moest ik daar aan denken
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen dat doen, ik zou me gewoon voorstellen met m'n voornaam.
Same!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen dat doen, ik zou me gewoon voorstellen met m'n voornaam.
wazzaaaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Hallo, ik ben Insomnia lage streep.
waarom?quote:
Daarom. Schaamteloos op de maandag drinken. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he
je woont toch in noord holland?quote:
Goede liveclip als altijd.quote:
mijn katquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Wie hef dr zeepsop in mien flessie bier gedoan
hoezoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Ik haat het ook als Nederlanders hier (UK) Nederlands tegen me spreken
hoezo datquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Ik haat het ook als Nederlanders hier (UK) Nederlands tegen me spreken
Net zoals ik het haat van die bontkraagjes in Nederland als ze dat in hun eigen gebrabbel doen
Het ergste is dat ik dat prima versta in de regelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Net zoals ik het haat van die bontkraagjes in Nederland als ze dat in hun eigen gebrabbel doen
dan vind hij het goedquote:
Volgens mij heb jij aan vrijwel alles een pesthekelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Nou heb ik sowieso een pesthekel aan van die bontkraagfiguren
Ik ben best makkelijk hoor. Maar mensen die de Z in elk woord gebruiken haat ik jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aan vrijwel alles een pesthekel
check check checkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen en blank.
Niet dan.
de Z?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben best makkelijk hoor. Maar mensen die de Z in elk woord gebruiken haat ik ja
Ja, ztoerquote:
als we elkaar zien moeten we maar een high five doenquote:
Sambucca is in Berlijn zo'n 60% goedkoper dan hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom drinken jullie allemaal zoete rotzooi![]()
ja is goedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
als we elkaar zien moeten we maar een high five doen
Sinds wanneer heb jij vrienden?quote:
Bruine ogen kun je blauw laten laseren haar valt te blekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen en blank.
Niet dan.
Daar heb je wel een puntquote:
ik metquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is goed
ik ga me voorstellen als
hoi ik ben insomnia _
wat is daar mee dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
hopelijk kun je mij concentratiegebrek handlen sof
Ja sorry, maar dat zeg je zovaakquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt
Jammer dit
Dat maakt de stelling "al mijn..." dus een stuk realistischer. Dan hoeft hij enkel nog van zichzelf te houden als blanke ubermenschquote:
I love mequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt de stelling "al mijn..." dus een stuk realistischer. Dan hoeft hij enkel nog van zichzelf te houden als blanke ubermensch
dus je kan geen gesprek voerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Buiten dat ik geen concentratie heb
Jezelf als vriend hebben is niks mis meequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt de stelling "al mijn..." dus een stuk realistischer. Dan hoeft hij enkel nog van zichzelf te houden als blanke ubermensch
Over concentratie gesproken. Ik FOK! alweer bijna 2 uur.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Buiten dat ik geen concentratie heb
hahaquote:
ik welquote:
Vertel me Rensiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
Inso ik kwam net iets geks tegen op Facebook.
Bespaar ons de smerige detailsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
Inso ik kwam net iets geks tegen op Facebook.
Gelukkig alsnog misbruikt in de kinderboerderij. Dat is een ervaring welke niemand mag ontgaan.quote:
Ik moet er ook niet aan denken om zoiets op te moeten zettenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
bij kamp denk ik aan tenten.
Ik haat tenten
Je hebt vroeger nog nooit op een camping gestaan op vakantie?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken om zoiets op te moeten zetten
Ik weet niets meer van vroegerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt vroeger nog nooit op een camping gestaan op vakantie?
ik nog nooitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt vroeger nog nooit op een camping gestaan op vakantie?
Jouw schuld. Jij begon over concentratiequote:
wtf manquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb de namen maar even een kleurtje gegeven.
[ afbeelding ]
wtf. je weet toch wel waar je op vakantie bent geweest?quote:
Moet je als kind toch wel keertje gedaan hebbenquote:
Neequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtf. je weet toch wel waar je op vakantie bent geweest?
stuart is oud hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtf. je weet toch wel waar je op vakantie bent geweest?
Nee want dit is niet mijn vriend, een vriend van mij had deze status geliked. Of misschien is hij niet beschermd, even kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha
Rens. Als ik je friendrequest accept. Kan ik dan reageren?
Oud vies mannetjequote:
oh ohquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die nog nooit inbetweeners hebben gezien kan ik niet serieus nemen
Heb alleen die film gezienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat als ik stel helemaal geen series te kijken?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen kabel op het platteland rightquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik stel helemaal geen series te kijken?
Ken je die youtube docu ook? Soort oh oh cherso alleen dan de engelse versie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
film was slecht, serie was briljant
Wat een onlogische zinquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik stel helemaal geen series te kijken?
ik ken alleen geordie shorequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je die youtube docu ook? Soort oh oh cherso alleen dan de engelse versie.
What happens in huppelde pup stays in huppelde pup. ben naam ff kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |