gvdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ben je dan even idioot
het is ook wel beter en groter en blablaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Al is het natuurlijk wel zo dat de Randstad zich vaak superieur voelt ten opzichte van andere provincies.
Ten opzichte van een aantal is dat niet meer dan logisch, daar niet van
Ik kan je helaas mededelen dat dat vaak wel het geval is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef supersof het volgende:
maar om de rest dan gelijk boeren en minderwaardig te noemen
Gelderland heb ik niks op tegenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
het is ook wel beter en groter en blabla
maar om de rest dan gelijk boeren en minderwaardig te noemen
dat brothersquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
christenen die niet elk jaar uitgebreid suikerfeest vieren op uitnodiging van broeders
watquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je helaas mededelen dat dat vaak wel het geval is.
Waarom Groningen en Friesland? Buiten het makkelijk scoren om.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelderland heb ik niks op tegen
Overijssel ook nog niet heel erg,
Maar Groningen,Friesland en vooral Limburg. Is wel echt treurnis hoor
En Drente en Flevolandquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja man standaard vroegerquote:
en zeeland en brabantquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch, met pijn in het hart is de omgeving Eindhoven momenteel het meest in trek.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:41 schreef Stuart het volgende:
Noord Holland
Zuid Holland
Utrecht
Gelderland
8 boeren provincies
Ik verdedigde je Groningen ietwat hoor!quote:
Groningen vanwege het ongelooflijke minderwaardigheidscomplex wat ze schijnen te hebben, terwijl ze zich zelf distantiėren, in mindere mate dan Limburgers maar oke. Ik heb er 6 jaar in de buurt gewoond en ik weet dat Drentenaren en Groningers je gewoon niet accepteren als ze horen dat je uit het westen komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom Groningen en Friesland? Buiten het makkelijk scoren om.
Ik ken die omgeving eigenlijk nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch, met pijn in het hart is de omgeving Eindhoven momenteel het meest in trek.
Heb ik gelezen, waarvoor dankquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch, met pijn in het hart is de omgeving Eindhoven momenteel het meest in trek.
[..]
Ik verdedigde je Groningen ietwat hoor!
hoe vaak ben je er geweest?quote:
NEVERquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
lol het is gewoon allemaal nederland
accepteer dat gewoon
het hoort gewoon bij je land hoor
"Wat ze schijnen te hebben" ? Goede onderbouwing welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groningen vanwege het ongelooflijke minderwaardigheidscomplex wat ze schijnen te hebben, terwijl ze zich zelf distantiėren, in mindere mate dan Limburgers maar oke. Ik heb er 6 jaar in de buurt gewoond en ik weet dat Drentenaren en Groningers je gewoon niet accepteren als ze horen dat je uit het westen komt.
En Friesland eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Met hun eigen taaltje, eigen vlag en volkslied.
Die mensen claimen niet eens meer in Nederland te wonen maar in Friesland, ga toch weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |