Ik kreeg er twee en een beetje, omdat ik in dezelfde post aangaf express tieten te posten vanwege mijn twee weken durende vakantie. Ik ging in werkelijkheid drie weken weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom staat de halve vlag van TUrkije in het shirt?
[..]
Daar krijg je maar 1 weekje voor toch?
Toen ik het expres aangaf kreeg ik vrijspraakquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:19 schreef Muto het volgende:
Ik kreeg er twee en een beetje, omdat ik in dezelfde post aangaf express tieten te posten vanwege mijn twee weken durende vakantie. Ik ging in werkelijkheid drie weken weg.
Haha handig hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg er twee en een beetje, omdat ik in dezelfde post aangaf express tieten te posten vanwege mijn twee weken durende vakantie. Ik ging in werkelijkheid drie weken weg.
Ik kreeg 6 maanden voor een dictatoriale verwijzing. Ik word altijd harder gestraft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik postte een keer 20 pics van tieten en kreeg alleen een note van stevenmac.
Mijn langste was 3 weken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg 6 maanden voor een dictatoriale verwijzing. Ik word altijd harder gestraft.
Ban werd flinker lager. Echt 3 dagen ofzo. Ik lulde er met 1 PM 177 dagen af.quote:
Ik ga dit shirt bestellen denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
sofje
ken je die blanke boy toevallig
hij zit in syrie man hij is van arnhem
Ik 2 maanden voor een niet naakte foto maar een optelsom of zo. Ik snap nog steeds niet hoe iets wat niet naakt is een optelsom kan zijn van naakt maar ach...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg 6 maanden voor een dictatoriale verwijzing. Ik word altijd harder gestraft.
De Stylquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga dit shirt bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
[..]
Ik 2 maanden voor een niet naakte foto maar een optelsom of zo. Ik snap nog steeds niet hoe iets wat niet naakt is een optelsom kan zijn van naakt maar ach...
Ja, jij hebt ook wel een metamorfose ondergaan.quote:
optelsom? Het zou dan inderdaad eerder aftrekbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga dit shirt bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
[..]
Ik 2 maanden voor een niet naakte foto maar een optelsom of zo. Ik snap nog steeds niet hoe iets wat niet naakt is een optelsom kan zijn van naakt maar ach...
Die halfjaar was volledig onterecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij hebt ook wel een metamorfose ondergaan.
Waarom ook alweer? Was met Ara toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die halfjaar was volledig onterecht.
Dat vind ik altijd van die nutteloze provocatiesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik liep altijd door arnhem met rotterdam hoodie
nooit problemen
waar zijn nou die vitesse supporters
Nein. Was een jaar ervoor al.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ook alweer? Was met Ara toch?
Nou ja. De 2 op kerstman lijkende mannen deden wel wat anders dan enkel aftrekken. Dus het optellen daarin begreep ik nog welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Muto het volgende:
[..]
optelsom? Het zou dan inderdaad eerder aftrekbaar moeten zijn.
niemand gaf een fuck daar in kroeg waar ik vaak kwam hadden ze 10 feyenoord shirts van 10 seizoenen hangenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die nutteloze provocatiesHet kan een keer per ongeluk gebeuren maar kom op.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein. Was een jaar ervoor al.
Bans mogen niet besproken worden dusja
Oh ik weet al waardoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein. Was een jaar ervoor al.
Bans mogen niet besproken worden dusja
nee vriendin van me kent hemquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
sofje
no mang wel mensen die hem ook kennenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee vriendin van me kent hem
weet niet precies het verhaal
maar is best erg
ken jij hem?
Volgens mij zijn er al 6 Syrie strijders uit Delft kapot geschotenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
sofje
wij accepteren iedereenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik liep altijd door arnhem met rotterdam hoodie
nooit problemen
waar zijn nou die vitesse supporters
Hoi Sof ik ben eigenlijk een Nijmegenaar.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Sof ik ben eigenlijk een Nijmegenaar.
ja iedereen zegt dat hij daar heen gaat om zijn familie te helpenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
no mang wel mensen die hem ook kennen
vind het wel grappig dat die moeder zegt dat ie naar syrie is gegaan om mensen te "helpen"
nopequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef Toto69 het volgende:
Kan ik met een buitenlandse pas checken hoe veel geld erop staat bij zo'n automaat?
rot opquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Sof ik ben eigenlijk een Nijmegenaar.
Welke familiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja iedereen zegt dat hij daar heen gaat om zijn familie te helpen
hij is 18 toch?
quote:
quote:
feyenoord morgenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht wel. PauperclubBeetje Den Haag vernederen.
huh dat zei die vriendinquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke familieHijs is gewoon 100% nederlander.
Hij gaat daar gewoon vechten voor de islam.
nee inso jou niet want jij accepteert arnhemquote:
ja ik zag toen zo filmpje van z'n moeder die glashard beweerde dat het zo'n goede jongen was en dat ie alleen mensen wilde helpenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
huh dat zei die vriendin
naja zal wel
Makkie. Den Haag is echt om te janken dit seizoen.quote:
Het Syrische verzetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
wel respect trouwens in ieder geval iemand die actie onderneemt dan alleen klagen zoals meeste nederlanders
wat is daarmee?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik zag toen zo filmpje van z'n moeder die glashard beweerde dat het zo'n goede jongen was en dat ie alleen mensen wilde helpen
in syrie![]()
en hij is wel moslim?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
wel respect trouwens in ieder geval iemand die actie onderneemt dan alleen klagen zoals meeste nederlanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
assad ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Syrische verzetStel vieze terroristen, niks meer niks minder
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 24-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 230 supersof
02. 215 Toto69
03. 207 Etsu
04. 197 JanCees
05. 186 Fok-it
06. 183 VoornaamAchternaam
07. 161 Ezell
08. 139 Littlerabbit
09. 115 xcachet
10. 105 Typisch
11. 094 Kaneelstokje
12. 093 Dashington
13. 092 AldoTheApache
14. 075 Jimbo
15. 053 OmgevallenFlat
16. 052 Muto
17. 049 Tyron
18. 037 BlueJeans
19. 035 Insomnia_
20. 031 Spatieloos
Reeks-statistieken!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
kijk ditIk snap de dubbelkoppige adelaar niet helemaal. Nijmegen ligt toch dichter bij de Duitse grens dan Arnhem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit weekend Vitesse - NEC overigens. Kom je kijken?
Omliggende dorpen daar ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
al is het maar dat je uit kan gaan in nijmegen zonder gelijk te hoeve nvechten
hoezo datquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij is de ` haat'' tussen Arnhem en Nijmegen een beetje wannabe overgenomen van Rotterdam-Amsterdam
Ja dat lijkt zo, met die kut facebook dingen ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo dat
fkhvyefkjwebeilqwfr
ik wil schelden maar ik doe het ndeiwuhfiuwe
niet
Assad was een buitengewoon vooruitstrevende leider. En ja ook hij is niet goed bezig, maar waarom had hij zich in eerste instantie moeten laten verdrijven door wat verkapte al qaeda strijders?quote:
ik scheld nooit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
fhvkhfvwegkjvnwrgv
fdvik bwoil
ik wil de laatste tijd heel veel schelden
vanavond werden mijn ouder boos
fegrwbEquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat lijkt zo, met die kut facebook dingen ook
rustig sofquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
fegrwbE
]TFBHPADF\
WAAArom moet dat meteen over zijn genomen
kut randstadnfw\ef rgdie zich weer bete voelt
neequote:
oh hoeft van mij niet. vind het allebei waardeloos maar ik kan het ergens wel waarderen dat iemand de veilige haven in nederland verlaat om in een 3e wereld land te vechten voor iets waar je in geloofd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assad was een buitengewoon vooruitstrevende leider. En ja ook hij is niet goed bezig, maar waarom had hij zich in eerste instantie moeten laten verdrijven door wat verkapte al qaeda strijders?
In Klaagbaak waren ze ook erg content met mijn Brabant/Limburg is kut randstad domineert posts.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
fegrwbE
]TFBHPADF\
WAAArom moet dat meteen over zijn genomen
kut randstadnfw\ef rgdie zich weer bete voelt
kut leven manquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Klaagbaak waren ze ook erg content met mijn Brabant/Limburg is kut randstad domineert posts.
Al kan ik geen normale foto van de lucht nemen omdat ik tussen tig huizen zit...
gvdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ben je dan even idioot
het is ook wel beter en groter en blablaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Al is het natuurlijk wel zo dat de Randstad zich vaak superieur voelt ten opzichte van andere provincies.
Ten opzichte van een aantal is dat niet meer dan logisch, daar niet van
Ik kan je helaas mededelen dat dat vaak wel het geval is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef supersof het volgende:
maar om de rest dan gelijk boeren en minderwaardig te noemen
Gelderland heb ik niks op tegenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
het is ook wel beter en groter en blabla
maar om de rest dan gelijk boeren en minderwaardig te noemen
dat brothersquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
christenen die niet elk jaar uitgebreid suikerfeest vieren op uitnodiging van broeders
watquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je helaas mededelen dat dat vaak wel het geval is.
Waarom Groningen en Friesland? Buiten het makkelijk scoren om.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelderland heb ik niks op tegen
Overijssel ook nog niet heel erg,
Maar Groningen,Friesland en vooral Limburg. Is wel echt treurnis hoor
En Drente en Flevolandquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja man standaard vroegerquote:
en zeeland en brabantquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch, met pijn in het hart is de omgeving Eindhoven momenteel het meest in trek.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:41 schreef Stuart het volgende:
Noord Holland
Zuid Holland
Utrecht
Gelderland
8 boeren provincies
Ik verdedigde je Groningen ietwat hoor!quote:
Groningen vanwege het ongelooflijke minderwaardigheidscomplex wat ze schijnen te hebben, terwijl ze zich zelf distantiėren, in mindere mate dan Limburgers maar oke. Ik heb er 6 jaar in de buurt gewoond en ik weet dat Drentenaren en Groningers je gewoon niet accepteren als ze horen dat je uit het westen komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom Groningen en Friesland? Buiten het makkelijk scoren om.
Ik ken die omgeving eigenlijk nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch, met pijn in het hart is de omgeving Eindhoven momenteel het meest in trek.
Heb ik gelezen, waarvoor dankquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch, met pijn in het hart is de omgeving Eindhoven momenteel het meest in trek.
[..]
Ik verdedigde je Groningen ietwat hoor!
hoe vaak ben je er geweest?quote:
NEVERquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
lol het is gewoon allemaal nederland
accepteer dat gewoon
het hoort gewoon bij je land hoor
"Wat ze schijnen te hebben" ? Goede onderbouwing welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groningen vanwege het ongelooflijke minderwaardigheidscomplex wat ze schijnen te hebben, terwijl ze zich zelf distantiėren, in mindere mate dan Limburgers maar oke. Ik heb er 6 jaar in de buurt gewoond en ik weet dat Drentenaren en Groningers je gewoon niet accepteren als ze horen dat je uit het westen komt.
En Friesland eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Met hun eigen taaltje, eigen vlag en volkslied.
Die mensen claimen niet eens meer in Nederland te wonen maar in Friesland, ga toch weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |