Volgens mij zijn er al 6 Syrie strijders uit Delft kapot geschotenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
sofje
ken je die blanke boy toevallig
hij zit in syrie man hij is van arnhem
wij accepteren iedereenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik liep altijd door arnhem met rotterdam hoodie
nooit problemen
waar zijn nou die vitesse supporters
Hoi Sof ik ben eigenlijk een Nijmegenaar.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Sof ik ben eigenlijk een Nijmegenaar.
ja iedereen zegt dat hij daar heen gaat om zijn familie te helpenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
no mang wel mensen die hem ook kennen
vind het wel grappig dat die moeder zegt dat ie naar syrie is gegaan om mensen te "helpen"
nopequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef Toto69 het volgende:
Kan ik met een buitenlandse pas checken hoe veel geld erop staat bij zo'n automaat?
rot opquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Sof ik ben eigenlijk een Nijmegenaar.
Welke familiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja iedereen zegt dat hij daar heen gaat om zijn familie te helpen
hij is 18 toch?
quote:
quote:
feyenoord morgenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht wel. PauperclubBeetje Den Haag vernederen.
huh dat zei die vriendinquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke familieHijs is gewoon 100% nederlander.
Hij gaat daar gewoon vechten voor de islam.
nee inso jou niet want jij accepteert arnhemquote:
ja ik zag toen zo filmpje van z'n moeder die glashard beweerde dat het zo'n goede jongen was en dat ie alleen mensen wilde helpenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
huh dat zei die vriendin
naja zal wel
Makkie. Den Haag is echt om te janken dit seizoen.quote:
Het Syrische verzetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
wel respect trouwens in ieder geval iemand die actie onderneemt dan alleen klagen zoals meeste nederlanders
wat is daarmee?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik zag toen zo filmpje van z'n moeder die glashard beweerde dat het zo'n goede jongen was en dat ie alleen mensen wilde helpen
in syrie![]()
en hij is wel moslim?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
wel respect trouwens in ieder geval iemand die actie onderneemt dan alleen klagen zoals meeste nederlanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |