Ik kreeg er twee en een beetje, omdat ik in dezelfde post aangaf express tieten te posten vanwege mijn twee weken durende vakantie. Ik ging in werkelijkheid drie weken weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom staat de halve vlag van TUrkije in het shirt?
[..]
Daar krijg je maar 1 weekje voor toch?
Toen ik het expres aangaf kreeg ik vrijspraakquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:19 schreef Muto het volgende:
Ik kreeg er twee en een beetje, omdat ik in dezelfde post aangaf express tieten te posten vanwege mijn twee weken durende vakantie. Ik ging in werkelijkheid drie weken weg.
Haha handig hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg er twee en een beetje, omdat ik in dezelfde post aangaf express tieten te posten vanwege mijn twee weken durende vakantie. Ik ging in werkelijkheid drie weken weg.
Ik kreeg 6 maanden voor een dictatoriale verwijzing. Ik word altijd harder gestraft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik postte een keer 20 pics van tieten en kreeg alleen een note van stevenmac.
Mijn langste was 3 weken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg 6 maanden voor een dictatoriale verwijzing. Ik word altijd harder gestraft.
Ban werd flinker lager. Echt 3 dagen ofzo. Ik lulde er met 1 PM 177 dagen af.quote:
Ik ga dit shirt bestellen denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
sofje
ken je die blanke boy toevallig
hij zit in syrie man hij is van arnhem
Ik 2 maanden voor een niet naakte foto maar een optelsom of zo. Ik snap nog steeds niet hoe iets wat niet naakt is een optelsom kan zijn van naakt maar ach...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg 6 maanden voor een dictatoriale verwijzing. Ik word altijd harder gestraft.
De Stylquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga dit shirt bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
[..]
Ik 2 maanden voor een niet naakte foto maar een optelsom of zo. Ik snap nog steeds niet hoe iets wat niet naakt is een optelsom kan zijn van naakt maar ach...
Ja, jij hebt ook wel een metamorfose ondergaan.quote:
optelsom? Het zou dan inderdaad eerder aftrekbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga dit shirt bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
[..]
Ik 2 maanden voor een niet naakte foto maar een optelsom of zo. Ik snap nog steeds niet hoe iets wat niet naakt is een optelsom kan zijn van naakt maar ach...
Die halfjaar was volledig onterecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij hebt ook wel een metamorfose ondergaan.
Waarom ook alweer? Was met Ara toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die halfjaar was volledig onterecht.
Dat vind ik altijd van die nutteloze provocatiesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik liep altijd door arnhem met rotterdam hoodie
nooit problemen
waar zijn nou die vitesse supporters
Nein. Was een jaar ervoor al.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ook alweer? Was met Ara toch?
Nou ja. De 2 op kerstman lijkende mannen deden wel wat anders dan enkel aftrekken. Dus het optellen daarin begreep ik nog welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Muto het volgende:
[..]
optelsom? Het zou dan inderdaad eerder aftrekbaar moeten zijn.
niemand gaf een fuck daar in kroeg waar ik vaak kwam hadden ze 10 feyenoord shirts van 10 seizoenen hangenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die nutteloze provocatiesHet kan een keer per ongeluk gebeuren maar kom op.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein. Was een jaar ervoor al.
Bans mogen niet besproken worden dusja
Oh ik weet al waardoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein. Was een jaar ervoor al.
Bans mogen niet besproken worden dusja
nee vriendin van me kent hemquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
sofje
ken je die blanke boy toevallig
hij zit in syrie man hij is van arnhem
no mang wel mensen die hem ook kennenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee vriendin van me kent hem
weet niet precies het verhaal
maar is best erg
ken jij hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |