quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lui zagen voor het eerst een echte neger leek het wel
Wereldvreemd zijn die luiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lui zagen voor het eerst een echte neger leek het wel
Nee. Al was het in het begin wel ietwat ongemakkelijk omdat ik geen idee wie de FOK!kers waren en Jimbo er nog niet wasquote:
Het was tijdens carnaval, tegen het eind van de avond was hij vrienden met iedereen.quote:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Stuart het volgende:
Ik weet nog wel dat ik zo'n mongool van het forum ontmoette en die stelde zichzelf voor met zijn forumnaam
was jimbo te laat zodat hij je niet kon steunenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al was het in het begin wel ietwat ongemakkelijk omdat ik geen idee wie de FOK!kers waren en Jimbo er nog niet wasDus ik maar ergens bij staan, en "Uh hallo, uhm"
![]()
Maar verder niet. Als het niet gezellig was had ik ook gewoon weer weg kunnen gaan.
quote:
Ik snap niet waarom mensen dat doen, ik zou me gewoon voorstellen met m'n voornaam.quote:
Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al was het in het begin wel ietwat ongemakkelijk omdat ik geen idee wie de FOK!kers waren en Jimbo er nog niet wasDus ik maar ergens bij staan, en "Uh hallo, uhm"
![]()
Maar verder niet. Als het niet gezellig was had ik ook gewoon weer weg kunnen gaan.
Gelukkig wist ik mij bijtijds te herpakken en er een nieuw compliment van te maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry je had het over compliment en toen moest ik daar aan denken
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen dat doen, ik zou me gewoon voorstellen met m'n voornaam.
Same!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen dat doen, ik zou me gewoon voorstellen met m'n voornaam.
wazzaaaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Hallo, ik ben Insomnia lage streep.
waarom?quote:
Daarom. Schaamteloos op de maandag drinken. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he
je woont toch in noord holland?quote:
Goede liveclip als altijd.quote:
mijn katquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Wie hef dr zeepsop in mien flessie bier gedoan
hoezoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Ik haat het ook als Nederlanders hier (UK) Nederlands tegen me spreken
hoezo datquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Ik haat het ook als Nederlanders hier (UK) Nederlands tegen me spreken
Net zoals ik het haat van die bontkraagjes in Nederland als ze dat in hun eigen gebrabbel doen
Het ergste is dat ik dat prima versta in de regelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Net zoals ik het haat van die bontkraagjes in Nederland als ze dat in hun eigen gebrabbel doen
dan vind hij het goedquote:
Volgens mij heb jij aan vrijwel alles een pesthekelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Nou heb ik sowieso een pesthekel aan van die bontkraagfiguren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |