Daarom. Schaamteloos op de maandag drinken. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he
je woont toch in noord holland?quote:
Goede liveclip als altijd.quote:
mijn katquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Wie hef dr zeepsop in mien flessie bier gedoan
hoezoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Ik haat het ook als Nederlanders hier (UK) Nederlands tegen me spreken
hoezo datquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Ik haat het ook als Nederlanders hier (UK) Nederlands tegen me spreken
Net zoals ik het haat van die bontkraagjes in Nederland als ze dat in hun eigen gebrabbel doen
Het ergste is dat ik dat prima versta in de regelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Net zoals ik het haat van die bontkraagjes in Nederland als ze dat in hun eigen gebrabbel doen
dan vind hij het goedquote:
Volgens mij heb jij aan vrijwel alles een pesthekelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef Stuart het volgende:
Nou heb ik sowieso een pesthekel aan van die bontkraagfiguren
Ik ben best makkelijk hoor. Maar mensen die de Z in elk woord gebruiken haat ik jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aan vrijwel alles een pesthekel
check check checkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen en blank.
Niet dan.
de Z?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben best makkelijk hoor. Maar mensen die de Z in elk woord gebruiken haat ik ja
Ja, ztoerquote:
als we elkaar zien moeten we maar een high five doenquote:
Sambucca is in Berlijn zo'n 60% goedkoper dan hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom drinken jullie allemaal zoete rotzooi![]()
ja is goedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
als we elkaar zien moeten we maar een high five doen
Sinds wanneer heb jij vrienden?quote:
Bruine ogen kun je blauw laten laseren haar valt te blekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen en blank.
Niet dan.
Daar heb je wel een puntquote:
ik metquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is goed
ik ga me voorstellen als
hoi ik ben insomnia _
wat is daar mee dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
hopelijk kun je mij concentratiegebrek handlen sof
Ja sorry, maar dat zeg je zovaakquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt
Jammer dit
Dat maakt de stelling "al mijn..." dus een stuk realistischer. Dan hoeft hij enkel nog van zichzelf te houden als blanke ubermenschquote:
I love mequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt de stelling "al mijn..." dus een stuk realistischer. Dan hoeft hij enkel nog van zichzelf te houden als blanke ubermensch
dus je kan geen gesprek voerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Buiten dat ik geen concentratie heb
Jezelf als vriend hebben is niks mis meequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt de stelling "al mijn..." dus een stuk realistischer. Dan hoeft hij enkel nog van zichzelf te houden als blanke ubermensch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |