de Z?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben best makkelijk hoor. Maar mensen die de Z in elk woord gebruiken haat ik ja
Ja, ztoerquote:
als we elkaar zien moeten we maar een high five doenquote:
Sambucca is in Berlijn zo'n 60% goedkoper dan hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom drinken jullie allemaal zoete rotzooi![]()
ja is goedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
als we elkaar zien moeten we maar een high five doen
Sinds wanneer heb jij vrienden?quote:
Bruine ogen kun je blauw laten laseren haar valt te blekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen en blank.
Niet dan.
Daar heb je wel een puntquote:
ik metquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is goed
ik ga me voorstellen als
hoi ik ben insomnia _
wat is daar mee dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
hopelijk kun je mij concentratiegebrek handlen sof
Ja sorry, maar dat zeg je zovaakquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt
Jammer dit
Dat maakt de stelling "al mijn..." dus een stuk realistischer. Dan hoeft hij enkel nog van zichzelf te houden als blanke ubermenschquote:
I love mequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt de stelling "al mijn..." dus een stuk realistischer. Dan hoeft hij enkel nog van zichzelf te houden als blanke ubermensch
dus je kan geen gesprek voerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Buiten dat ik geen concentratie heb
Jezelf als vriend hebben is niks mis meequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt de stelling "al mijn..." dus een stuk realistischer. Dan hoeft hij enkel nog van zichzelf te houden als blanke ubermensch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |