wauw jij kunt echt een goede mening vormen zeg voor die ene keerquote:
Ja zoiets kan je nooit objectief beoordelen toch? Voor mij hebben ze een minderwaardigheidscomplex maar dat zullen ze nooit van zichzelf vinden dus jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Wat ze schijnen te hebben" ? Goede onderbouwing wel
En Friesland is inderdaad wel een apart volkje, maar dat zijn ze al door de hele geschiedenis heen. Wel succesvol overigens
Wat anderen al aangeven. Het hebben van een 'eigen' taal en shit. Ik stel voor dat ze zich afscheiden van Nederland. Stelletje minderwaardige tyfusboerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
wauw jij kunt echt een goede mening vormen zeg voor die ene keer
blijf jij maar lekker in londen verpieterenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat anderen al aangeven. Het hebben van een 'eigen' taal en shit. Ik stel voor dat ze zich afscheiden van Nederland. Stelletje minderwaardige tyfusboeren
Hebben niet eens normale bedden die lui. Alleen van die hunebeddenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Drenthe overigens ook hoor. 6 jaar gewoond. echt, ik woon nog liever in Almere dan daar.
Gaat me niet daarom hoor. Natuur is prima daar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hebben niet eens normale bedden die lui. Alleen van die hunebedden
Oké man. Gaat het verder goed met je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat anderen al aangeven. Het hebben van een 'eigen' taal en shit. Ik stel voor dat ze zich afscheiden van Nederland. Stelletje minderwaardige tyfusboeren
Tijd heeft wel flink stilgestaan ja. Wel mooie natuur daarentegen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Drenthe overigens ook hoor. 6 jaar gewoond. echt, ik woon nog liever in Almere dan daar.
Ik overweeg me aan te sluiten bij een gangquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker in londen verpieteren
Arrogante domme tyfusboerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat me niet daarom hoor. Natuur is prima daar.
Meer mentaliteitskwestie.
Nee arrogant is niet het juiste woord.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is Stuart ooit misbruikt op een kinderboerderij
Wat de boer niet kentquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee arrogant is niet het juiste woord.
In het Westen zijn ze arrogant.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Wat zeg ik toch zinnige dingen met drank op
Kan overigens heel makkelijk. Uit onzekerheid en frustratie stel je je al snel raar op en vijandig op.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
je kan vrij moeilijk arrogant overkomen als je je minderwaardig voelt namelijk.
Het ergste is dat ik wist welk filmpje het was zonder te kijken door het muziekje. Dat filmpje wordt ook steeds erger naarmate het eindequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pje_heeft_alles.html
die gast op die bank!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |