Beetje aanmoediging moet kunnen tochquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
dat wijf wat er tegenaan schopt dan
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
Aangezien de levensstandaard lager is in de 8 blubber provincies stel ik voor dat die lui een lager minimumloon krijgen alsook een aangepaste kindertoeslag etc.
Mijn kat kreeg vandaag het compliment een glorieus mooie vacht te hebben voor een ruim 15 jarige kater.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tevens zouden ze hun examen Nederlands moeten afleggen in een van de 4 superieure provincies bij een examinator die de taal wel fatsoenlijk beheerst
vind je hier alles buiten london ook achtergesteld?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Stuart het volgende:
Ik schaam mij diep en wens op geen moment te worden geassocieerd met een boer
Spannend. Hopelijk heeft hij niet zijn pak aanquote:
dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spannend. Hopelijk heeft hij niet zijn pak aan
Wat een mooi complimentquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje aanmoediging moet kunnen tochMisschien moet ik toch maar beginnen met hardlopen.
[..]
[..]
Mijn kat kreeg vandaag het compliment een glorieus mooie vacht te hebben voor een ruim 15 jarige kater.
Hopelijk weet deze informatie je uit dit boeren dipje te trekken
Alles buiten zone 2 zelfsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind je hier alles buiten london ook achtergesteld?
Waar woon je eigenlijk in Londen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef Stuart het volgende:
Ik schaam mij diep en wens op geen moment te worden geassocieerd met een boer
Zone 1quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk in Londen?
Ik ben wel eens in die buitenwijken geweest en dat is echt een en al treurnis
wie waren er allemaal??quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Ik kan ook niet meer stellen nooit FOK!kers te hebben gemeet
Moet je het compliment aan mijn kat nou weer overtreffen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:00 schreef supersof het volgende:
ik kwam vandaag een meisje tegen van de basisschool waar ik enigszins mee bevriend was en ze was met haar moeder bij het gemeentehuis. die moeder zei dat ik er goed uit zagdaar ben ik blij om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#swagOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Uh. Jimbo, Liesje nog wat. Karina, Greys, Bart en Sp3c. Ik kende enkel Jimbo en Karina van FOK!.quote:
Het is immers niet alledaags dat Stuart zelf het dorp komt bezoekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:02 schreef Stuart het volgende:
Ik ben wel eens in Emmen geweest trouwens. Daar werd ik als een soort icoon onthaald. Maar goed, dat snap ik ook wel. Die lui maken geen flikker mee verder![]()
vond je het eng?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh. Jimbo, Liesje nog wat. Karina, Greys, Bart en Sp3c. Ik kende enkel Jimbo en Karina van FOK!.
Ik heb mij redelijk weten te redden
Deze anekdote doet me denken aan toen ik een antiliaanse vriend mee nam naar de achterhoekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:02 schreef Stuart het volgende:
Ik ben wel eens in Emmen geweest trouwens. Daar werd ik als een soort icoon onthaald. Maar goed, dat snap ik ook wel. Die lui maken geen flikker mee verder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |