laat ze gewoon lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed, ik hou het maar gewoon op pure onwetendheid. Om ze nog enigszins in hun waarde te laten.
oh dan kijk ik nog een stukjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan overigens heel makkelijk. Uit onzekerheid en frustratie stel je je al snel raar op en vijandig op.
[..]
Het ergste is dat ik wist welk filmpje het was zonder te kijken door het muziekje. Dat filmpje wordt ook steeds erger naarmate het einde![]()
ja dat zeg ikquote:
Die lui zijn echt niet te verstaanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Emmen heeft overigens uitstekende restaurants
Emm`n. Alles goud? Ik krieg het niet voor mekaar mien jong.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emm`n. Alles goud? Ik krieg het niet voor mekaar mien jong.
Ik stop er ook met regelmaat meerdere in mijn mond. Praten wordt dan toch moeilijker ja.quote:
Best erg wel dat je het zover laat komen als familiequote:
Die jongens uit Emmen weten van wantenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stop er ook met regelmaat meerdere in mijn mond. Praten wordt dan toch moeilijker ja.
Hij bedoelt M&M`s. Ik zal de clue maar alvast verklappen om pijnlijke momenten te voorkomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die jongens uit Emmen weten van wanten
Ja, dat was me wel duidelijk hoor maar ik wilde daar express niet op reagerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelt M&M`s. Ik zal de clue maar alvast verklappen om pijnlijke momenten te voorkomen.
Tevens zouden ze hun examen Nederlands moeten afleggen in een van de 4 superieure provincies bij een examinator die de taal wel fatsoenlijk beheerstquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
Aangezien de levensstandaard lager is in de 8 blubber provincies stel ik voor dat die lui een lager minimumloon krijgen alsook een aangepaste kindertoeslag etc.
dat wijf wat er tegenaan schopt danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stop er ook met regelmaat meerdere in mijn mond. Praten wordt dan toch moeilijker ja.
[..]
Best erg wel dat je het zover laat komen als familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |