Omdat je het blijkbaar nodig vond om de persoon met in totaal 1 post in dit topic daarop aan te sprekenquote:
Klopt...quote:Op maandag 27 januari 2014 09:09 schreef zomertje het volgende:
[..]
Dat is vervelend, want je zat er ook al tegenaan te hikken... nog langer wachten dus.
Ik hoop trouwens wel een positieve bijdrage te kunnen leveren aan dit topic. Ben redelijk nieuw, en dus niet gewend aan de 'oude' situatie. Depressie heb ik aardig onder controle, alleen de angst... :/
ik had het inderdaad niet hoeven quoten, want ik vroeg het me in het vorige topic ook al af. En dat die iemand maar 1 post heeft, is me niet eens opgevallenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat je het blijkbaar nodig vond om de persoon met in totaal 1 post in dit topic daarop aan te spreken
Binnen R&P zijn twee SC topics. Meer dan dat gaat het niet worden (zijn teveel discussies over geweest)quote:Op maandag 27 januari 2014 09:45 schreef zomertje het volgende:
Misschien is er behoefte aan een slowchat topic, buiten dit topic om dan uiteraard.
Het zou mooi zijn als het slowchat dan met name in het andere topic kanquote:Op maandag 27 januari 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Binnen R&P zijn twee SC topics. Meer dan dat gaat het niet worden (zijn teveel discussies over geweest)
Dus als iemand behoefte heeft aan SC, kan die in die twee topics terecht
De move duurt nog een maand.. maar kijk er wel naar uit ja. Heb wel zin in een nieuwe woning.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Het zou mooi zijn als het slowchat dan met name in het andere topic kanKijk jij al uit naar de grote move spoedig? Ben je uberhaupt weer begonnen met een nieuwe psych?
Ben net wakker dus nog niet zo scherp (1 en ander al in de soep gegaan vanochtend), maar daar heb ikzelf denk ik ook schuld aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als het slowchat dan met name in het andere topic kanKijk jij al uit naar de grote move spoedig? Ben je uberhaupt weer begonnen met een nieuwe psych?
Ditte ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Beetje offtopic, maar elk serieus topic neigt naar sc vroeger of later, daar is niet veel aan te doen behalve afspreken (en elkaar erop aanspreken) dat we naar sc aan het neigen zijn.
Eensquote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef kuolema het volgende:
Ik vind de slow chat hier juist zo gezellig![]()
Vind het zelf juist een fijne afwisseling. Ik weet dat het niet de bedoeling is van dit topic maar het gaat gewoon vanzelf en maakt het allemaal wat luchtiger.
Maar ik vind het vervelend om te lezen dat Minthy daardoor minder snel iets post ...
Kun je ook uitleggen hoe dat komt?
[..]
Ditte ja.
Wat vervelend zegquote:Op maandag 27 januari 2014 08:57 schreef kvd het volgende:
![]()
Kom net onder de douche vandaan...gemiste oproep, voicemail, sms en-mail...de psych is ziek.... een paar dagen wachten op diagnose en advies (voorlopig as donderdag, maar denk dat die verschoven gaat worden aangezien hij mij daar ook in de groep moet bespreken en dat zou vandaag gebeuren)....ik baal
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef Elvi het volgende:
Omdat het allemaal zo vaag blijft, maar het tijdsframe van 3/ 4 maanden zo specifiek is wordt ik er helemaal onzeker vanIk heb er zelfs over gedroomd
![]()
Het enige wat ik kan doen is erop letten dat ik niet verval in SC, maar als iemand verder een probleem met mij heeft heb ik liever dat dat dan via DM of PM uitgesproken wordt en niet zo vaag in het topic want ik word er onzeker van en ga het zitten invullen terwijl het misschien niets is. Dus als er iets is door mij waardoor mensen minder posten: pm me dan
Dus ja... ik kan er niet zo heel veel mee behalve op mn SC-gedrag te letten
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:03 schreef Raggingbull het volgende:
Zo mijn eindeloze verhaal heeft eindelijk een einde gekregen zal hem trouwens wel eventjes in een spoiler zetten.Hoe vond je het om dit op te schrijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het nu met sociale contacten/vrienden? En contact met je ouders? En wat zou je graag willen?
Je vluchtgedrag was eerst gamen en nu alcohol drinken. Waar vlucht je voor? Is het voor de eenzaamheid? Voor het denken? Voor het bewust zijn van jezelf?
Pubers en kinderen zijn enorm beïnvloedbaar. Je had behoefte aan contact en acceptatie en dat vond je bij de 'verkeerde' mensen. Zijn de dingen die je toen hebt gedaan (waardoor je bij de politie terecht kwam) ook iets waardoor jij je waardeloos voelt? Heb je er spijt van? Zo ja, waarom? Of is het meer de frustratie van het niet bereiken van wat je eigenlijk had gewild?
Wat vond je toen van de mensen waar je mee om ging en wat vind je nu van ze?
Sorry voor zoveel vragen maar ik kan nog geen goed beeld vormen aan de hand van je verhaal.Why are you wearing that stupid man suit?
Ik ben oprecht benieuwd naar de weekenden als je straks op je nieuwe stekkie zit. Met name het afgelopen jaar hebben we genoeg gelezen over de late uren in de kroeg, en dat leek toch een behoorlijke noodzakelijke leegte binnen je te vullen! Is het niet verstandig om alvast te weten of er wat leuke kroegen in de buurt zijn? Of dat je kunt pilzen met een aantal nieuwe collega's?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De move duurt nog een maand.. maar kijk er wel naar uit ja. Heb wel zin in een nieuwe woning.
Al vind ik het klote dat ik de kroeg moet achterlaten, hoe zielig dat ook klinkt. Was toch het enige leuke dat ik hier echt nog had in Enschede. Maargoed, dat komt ook wel weer goed.
Heb nog niet het gevoel dat ik ga stoppen met werken hier (moet enkel nog vandaag en morgen). Of dat ik met iets nieuws ga beginnen totaal ergens anders. Dus tis vooral nog onwerkelijk.
Ben nog niet begonnen met een nieuwe psych. Weet ook niet of ik dat ga doen. Eerst maar kijken hoe m'n stemming en m'n eetgedrag is wanneer ik daar zit. Mocht het dan echt finaal mis gaan dan zal ik wel weer eens aanbellen. Tot die tijd zie ik het allemaal wel.
De late uren in de kroegen zijn nog net zo erg als niet iets erger de laatste tijdquote:Op maandag 27 januari 2014 13:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd naar de weekenden als je straks op je nieuwe stekkie zit. Met name het afgelopen jaar hebben we genoeg gelezen over de late uren in de kroeg, en dat leek toch een behoorlijke noodzakelijke leegte binnen je te vullen! Is het niet verstandig om alvast te weten of er wat leuke kroegen in de buurt zijn? Of dat je kunt pilzen met een aantal nieuwe collega's?
Wat is dan de hoofdreden dat je zo veel naar de kroeg gaat? Het lijkt me toch een bepaalde sociale behoefte van je te vullen en weet zo niet of 1,2,3 daar mee stoppen als je zou verhuizen de beste oplossing zou zijn?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De late uren in de kroegen zijn nog net zo erg als niet iets erger de laatste tijd
En mijn bedoeling is juist tegen die tijd minder te gaan. Komende week nog even losgaan en daarna niet meer even. Dus eerste maand nog in Enschede niet en in Amersfoort ook rustig aan doen.
Moet beetje afkicken enzo. Daarbij is het ook beter voor de lijn.
Klopt, is ook een sociale leegte proberen te vullen.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is dan de hoofdreden dat je zo veel naar de kroeg gaat? Het lijkt me toch een bepaalde sociale behoefte van je te vullen en weet zo niet of 1,2,3 daar mee stoppen als je zou verhuizen de beste oplossing zou zijn?
Haquote:Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, is ook een sociale leegte proberen te vullen.
En het klopt ook dat verhuizen dat niet oplost. Maar ik weet ook dat de kroeg/drank geen goede oplossing is. Het is allemaal maar tijdelijk en relatief. Daarbij drank is slecht voor me en raak er niet fitter door. En m'n nieuwe baan zal toch meer van mij vragen dan m'n huidige (waar ik gewoon mag opbellen dat ik niet kom omdat ik weer eens doordeweeks tot half 7 in de kroeg heb gezeten)
In A'foort moeten kijken naar andere manieren om het op te vullen.
Meer centen zitten er momenteel niet in. Evt miss weer sport oppakken of via werk.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
HaSport? Hobby? Betere baan is waarschijnlijk meer centjes en dus meer opties
.
Ik vermoed dat het niet doorgaat. Zou het in ieder geval vreemd vinden aangezien mij nadrukkelijk werd verteld dat het eerst in het team zou worden besproken. En voor zover ik weet, hebben ze op maandag altijd hun overleg.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:21 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wat vervelend zegHopelijk gaat het wel lukken donderdag. Denk je dat je wat afleiding kunt vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |