Ik heb niet de indruk dat we elkaar destijds de put in praatten. De gesprekken die toen gevoerd werden zetten bij mij in ieder geval vaak aan tot nadenken/reflectie.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In plaats van elkaar de put in praten, is er nu meer sprake van elkaar de put uitpraten
En ja, soms komt daar wat meer smalltalk bij kijken.
Ik vind het allang al goed dat er (door een aantal users) zo open wordt gepraat over issues.
Edit: Wat die persoonlijkheidsstoornissen betreft, dit topic gaat toch over depressie -en- angst?
Of bedoelen jullie er wat anders mee?
Eigenlijk vind ik niet dat de insteek van dit topic de laatste tijd veranderd is. Enige dat mij wel is opgevallen is dat er wat meer gelachen wordt in dit topic...moet kunnen toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat we elkaar destijds de put in praatten. De gesprekken die toen gevoerd werden zetten bij mij in ieder geval vaak aan tot nadenken/reflectie.
Daarbij heb ik nu de indruk dat mensen ook niet echt uit de put gepraat worden
Het topic gaat over depressie en angststoornissen. Dat gaat soms hand-in-hand met persoonlijkheidsproblematiek (dat heb ikzelf ook) maar ik denk niet dat dat de overhand moet krijgen. Bovendien is daar al een ander pracht-topic voor.
Ik leef blijkbaar toch in een andere wereld want ik zie dat anders. Ik zie met name veel 'enabling' hier en vicieuze cirkels waar er destijds juist mensen open over hun depressie/angst konden spreken met goede adviezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In plaats van elkaar de put in praten, is er nu meer sprake van elkaar de put uitpraten
En ja, soms komt daar wat meer smalltalk bij kijken.
Ik vind het allang al goed dat er (door een aantal users) zo open wordt gepraat over issues.
Wat is enabling en welke vicieuze cirkels bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik leef blijkbaar toch in een andere wereld want ik zie dat anders. Ik zie met name veel 'enabling' hier en vicieuze cirkels waar er destijds juist mensen open over hun depressie/angst konden spreken met goede adviezen.
Nja, het valt mij wel op. In het afgelopen jaar heb ik hier zowat gewoond (Fok!-wise) en zoals ik al zei heb ik niet vaak meer de behoefte om hier iets te delen. Juist doordat er qua sfeer iets is veranderd, wat het voor mij in ieder geval niet prettig maakt om te posten.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik niet dat de insteek van dit topic de laatste tijd veranderd is. Enige dat mij wel is opgevallen is dat er wat meer gelachen wordt in dit topic...moet kunnen toch?
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik je dm'en? Want ik begrijp er werkelijk geen snars meer van. En ik heb ook het idee dat er iets opgeblazen wordt wat helemaal niet nodig is ook.
Te laatquote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is pm makkelijker, dm is maar 255 letters enzo
Goede tijd om te gaan slapen ook, om maar weer eens een actuele doch oude, spreekwoordelijke koe uit de sloot te halen.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn, we geven gewoon het tijdstip de schuld
Ik ga zo ook maar even afsluiten. Was weer eens ouderwets gezelliequote:Op maandag 27 januari 2014 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede tijd om te gaan slapen ook, om maar weer eens een actuele doch oude, spreekwoordelijke koe uit de sloot te halen.
Slaap lekker en dank je!
Dat is vervelend, want je zat er ook al tegenaan te hikken... nog langer wachten dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:57 schreef kvd het volgende:
![]()
Kom net onder de douche vandaan...gemiste oproep, voicemail, sms en-mail...de psych is ziek.... een paar dagen wachten op diagnose en advies (voorlopig as donderdag, maar denk dat die verschoven gaat worden aangezien hij mij daar ook in de groep moet bespreken en dat zou vandaag gebeuren)....ik baal
Ik dacht eigenlijk dat tt in dit topic niet de bedoeling was omdat het dan een slowchat uitstraling krijgt?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 09:11 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat tt in dit topic niet de bedoeling was omdat het dan een slowchat uitstraling krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |