Kort verslagje.
Om 16:00 was ik op Utrecht CS, na een enerverende wandeling tussen allemaal winkelende klootzakken bereikte ik uiteindelijk de plaats waar het allemaal moest gaan gebeuren, Mick O'Connell's. Bij binnenkomst zag ik direct een uiterts net geklede en hygiënisch goed verzorgde jongeman zitten, dat moest GSbrder zijn. Ik was op de juiste plek.
Een aantal mensen had ik bij de meet van een paar jaar geleden al gezien dus die gezichten waren enigszins bekend. Eriksd zat als een soort barbapapa over een krukje gedrapeerd, Friek_ zat in de NRC te koekeloeren en Du_ke was druk bezig flinke bieren weg te tikken.
Er waren ook wat nieuwe gezichten voor mij. Reya met z’n maaivoet en bochel zat haiku’s van Herman van Rompuy op te dreunen en ondefinieerbaar vlees met een nog raadselachtiger sausje weg te buizen. Robin had ik ook nog niet eerder gezien maar bleek een hele aardige, zachte en geinteresseerde jongen te zijn. Hij liet zich niet teveel beīnvloeden door alle bedorven types die zich om hem heen hadden verzameld en bleef trouw aan het glaasje water aangezien dat kostentechnisch later ook handig zou zijn
Euribobber, de jongste van het stel, zat daar wel anders in. Na twee lauwe wijntjes veranderde hij in een soort Anneke Grönloh en probeerde met zijn luchtige niemendalletje Voorschrift te versieren. Echter, VS zat er met stoīcijnse bankharses voor zich uit te turen en de avances van Anneke maakte volgens mij weinig indruk.
Koos had ik ook nog niet eerder ontmoet en het was erg leuk hem een keer te spreken. Naarmate de avond vorderde en er al aardig wat flesjes wijn doorheen waren gegaan kwam spraakwaterval KoosVogels pas echt op gang, wat het alleen maar gezelliger maakte. TitusPullo had om zeven uur ergens anders een afspraak en heb ik helaas niet veel kunnen spreken, hopelijk komt er nog een gelegenheid wat nader kennis te maken want ik was ook naar dit heerschap erg nieuwsgierig.
Eriksd, met z’n onstilbare honger, zat al twee uur te zeuren wanneer we nu hamburgers gingen eten toen we besloten wat te gaan bestellen. De hele kring zat met een bordje op schoot een gore laffe burger weg te harken. Behalve Maaibelg natuurlijk met z'n vage vlees en Robin had iets vegetarisch dacht ik. Koos zat ook niet echt te genieten van zijn burger want op een gegeven moment probeerde hij burger plus frietjes in een bierglas te proppen, ik hem hem toen nog maar afgetopt met een cherry tomaatje. Uiteindelijk heeft Erik geen hap genomen van zijn burger

Na het eten gingen Robin en Anneke Grönloh op huis aan. Kort daarna werd het tijd om te verkassen. Nadat we onder toeziend oog van Waht hadden afgerekend, liep ik achter de meute aan verder de stad in en uiteindelijk kwamen we uit bij De Postillon. Aangezien een aantal heren daar slechte ervaringen hadden opgedaan bij een vorige meet ging een groepje verder waardoor de club genoodzaakt zich splitste, dit zou later allemaal weer goed komen. Het was inmiddels grafweer geworden in Utrecht met regen, wind, sneeuw en ijzel. Wegwijzer Kowloon was de enige met paraplu en heeft ons via Den Helder uiteindelijk in een vage kroeg naast Het College geloodst. Ik had het idee dat het meer een verbouwde shoarmatent was, maar goed. Uiteindelijk kwam daar ook het andere groepje weer terecht onder aanvoering van obersturmbannführer v_P, hij had een mooie pet op waardoor zijn neus ook droog bleef in de regen.
Na nog een biertje te hebben gedronken zijn GS, Erik en ik richting station gelopen.
Ik vond het een erg leuke meet en heb bijna met iedereen gesproken en gelachen. Jammer dat B_A en Betyar er niet bij konden zijn maar hopelijk zijn ze een volgende keer ook weer van de Partij.
Bedankt allen voor een leuke avond!