Dat klinkt alsof Robin en ik op het gezelligste moment zijn weggegaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:28 schreef remlof het volgende:
We hebben een afscheiding, ik zit met Friek_, P_T, Vs en Reya in De Postillon, de rest is ergens ergens anders heen kennelijk wegens traumatische ervaringen van GS in deze tent,
Zo ben ik; een volksmenner.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:28 schreef remlof het volgende:
We hebben een afscheiding, ik zit met Friek_, P_T, Vs en Reya in De Postillon, de rest is ergens ergens anders heen kennelijk wegens traumatische ervaringen van GS in deze tent,
Graag gedaan. Ik heb nog meer herrie op m'n laptop staan.quote:
Danseressen enzo?quote:Op zondag 26 januari 2014 03:01 schreef Reya het volgende:
Ik was na de meet weer in de Postillon, en toen was het publiek duidelijk erop vooruit gegaan.
Dat lijkt me sterk, in onze afwezigheid.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:01 schreef Reya het volgende:
Ik was na de meet weer in de Postillon, en toen was het publiek duidelijk erop vooruit gegaan.
quote:Op zondag 26 januari 2014 08:25 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, veel te vroeg wakker door al het bier. Gatverdamme.
Waren wel dure biertjes en bitterballen voor mij. Heb zestig euro neergelegd terwijl ik mijn eten en een paar Paulaners al los had afgerekendquote:Op zondag 26 januari 2014 10:07 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij was de eindscore 580 euro in de Mick O'Connells. De rekening betalen ging in vergelijking met de vorige keer toch behoorlijk soepel.
Voor mij ook, ik heb in totaal over de 2 kroegen ¤90 neergelegd. Het was gezellig en daar ging het om.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waren wel dure biertjes en bitterballen voor mij. Heb zestig euro neergelegd terwijl ik mijn eten en een paar Paulaners al los had afgerekend.
Dronken lor.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:31 schreef Euribob het volgende:
Ik denk dat ik wel een eerlijke prijs heb betaald voor mijn cola's en hamburger.
Ja, mooie vent die Koos. Tot hoe laat zijn jullie nog gebleven eigenlijk?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:52 schreef Friek_ het volgende:
Wel mooi dat Koos nog tot het einde bleef terwijl hij halverwege al bezopen was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |