Gelukkig is er nachtopvang.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:41 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)echt-aanstaande.html
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:41 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)echt-aanstaande.html
Te hard geklaagd over je tienurige werkweek?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Hopelijk heb ik morgen geen keelpijn meer.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Te hard geklaagd over je tienurige werkweek?
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef 99.999 het volgende:
Pff de kans op deelname wordt kleiner. Te gezellig vanavond
Als je toch nog met je mobiel op FOK! zit zal dat wel meevallenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef 99.999 het volgende:
Pff de kans op deelname wordt kleiner. Te gezellig vanavond
Ja de ellende begint pasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je toch nog met je mobiel op FOK! zit zal dat wel meevallen
Nonsens, ook ik zal met kater verschijnebquote:
Tot vanmiddag dan specuquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:44 schreef Specularium het volgende:
Ik durf pas als iedereen dronken is.
Rond een uur of 5 ofzo gok ik.
Ben net wakker met koppijn en een fikse verkoudheid.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 02:06 schreef waht het volgende:
[..]
Nonsens, ook ik zal met kater verschijneb
Je hebt immers tentakels genoeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:45 schreef robin007bond het volgende:
Helaas ben ik ook verkouden, maar dat weerhoudt me niet.
Ik nies altijd op mijn arm, dus geen zorgen bij het geven van een hand.
Hoelaat ga je weg dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:33 schreef remlof het volgende:
Niets zal mij ervan weerhouden te komen
Uiterlijk om een uur of vijf.
Tof, check whatsapp.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoelaat ga je weg dan?
Ik kan eventueel wel via Arnhem rijden en je oppikken op de heenweg, voel me ietsie beter. Maar ga wel met de auto.
Denk dat je nog wat vroeg bent. Meute arriveert pas rond 16:00 gok ik zo.quote:
Dan heeft ie mooi de tijd om nog even langs de coffeeshop te gaan en zich in te drinken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat je nog wat vroeg bent. Meute arriveert pas rond 16:00 gok ik zo.
Voordeur komt ook dus daar ga je al.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er was toch afgesproken dat er geen vrouwen zouden zijn?
Ik ook zoiets.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:49 schreef 99.999 het volgende:
Heb mezelf toch maar richting station verplaatst. Ben er tegen half vier denk ik.
Chapeau, that's the spiwit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:49 schreef 99.999 het volgende:
Heb mezelf toch maar richting station verplaatst. Ben er tegen half vier denk ik.
Jij rolt ook maar van borrel naar borrel hè.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:49 schreef 99.999 het volgende:
Ben er nog niet van overtuigd dat dit een goed idee isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij rolt ook maar van borrel naar borrel hè.
Neem een blik bier in de trein om jezelf daarvan te overtuigenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben er nog niet van overtuigd dat dit een goed idee is
Voor het echte alcoholisten imago.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem een blik bier in de trein om jezelf daarvan te overtuigen
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:49 schreef 99.999 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat je nog wat vroeg bent. Meute arriveert pas rond 16:00 gok ik zo.
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen. Menthol ook.quote:
Zie je zoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:25 schreef Specularium het volgende:
Ik ben later, zal wel uurtje of 7 worden.
Maar dit is gewoon tof doen omdat het kan.
quote:
Klopt, we hebbon het ook over jou!quote:
Mag.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, we hebbon het ook over jou!
Klinkt als een betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:00 schreef robin007bond het volgende:
Euribob is een geweldige gozer. Aldus Euribob.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
Als jullie er tegen 23u00 nog zitten kom ik ook nog wel even langs.
Net als heel Vitesse?quote:
Wat ongezellig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:28 schreef remlof het volgende:
We hebben een afscheiding, ik zit met Friek_, P_T, Vs en Reya in De Postillon, de rest is ergens ergens anders heen kennelijk wegens traumatische ervaringen van GS in deze tent,
Dat klinkt alsof Robin en ik op het gezelligste moment zijn weggegaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:28 schreef remlof het volgende:
We hebben een afscheiding, ik zit met Friek_, P_T, Vs en Reya in De Postillon, de rest is ergens ergens anders heen kennelijk wegens traumatische ervaringen van GS in deze tent,
Zo ben ik; een volksmenner.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:28 schreef remlof het volgende:
Graag gedaan. Ik heb nog meer herrie op m'n laptop staan.quote:
Danseressen enzo?quote:Op zondag 26 januari 2014 03:01 schreef Reya het volgende:
Ik was na de meet weer in de Postillon, en toen was het publiek duidelijk erop vooruit gegaan.
Dat lijkt me sterk, in onze afwezigheid.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:01 schreef Reya het volgende:
Ik was na de meet weer in de Postillon, en toen was het publiek duidelijk erop vooruit gegaan.
quote:Op zondag 26 januari 2014 08:25 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, veel te vroeg wakker door al het bier. Gatverdamme.
Waren wel dure biertjes en bitterballen voor mij. Heb zestig euro neergelegd terwijl ik mijn eten en een paar Paulaners al los had afgerekendquote:Op zondag 26 januari 2014 10:07 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij was de eindscore 580 euro in de Mick O'Connells. De rekening betalen ging in vergelijking met de vorige keer toch behoorlijk soepel.
Voor mij ook, ik heb in totaal over de 2 kroegen ¤90 neergelegd. Het was gezellig en daar ging het om.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waren wel dure biertjes en bitterballen voor mij. Heb zestig euro neergelegd terwijl ik mijn eten en een paar Paulaners al los had afgerekend.
Dronken lor.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:31 schreef Euribob het volgende:
Ik denk dat ik wel een eerlijke prijs heb betaald voor mijn cola's en hamburger.
Ja, mooie vent die Koos. Tot hoe laat zijn jullie nog gebleven eigenlijk?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:52 schreef Friek_ het volgende:
Wel mooi dat Koos nog tot het einde bleef terwijl hij halverwege al bezopen was.
Dat ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS kon niet van jou afblijven?
Goede vraag, ik heb nog even tien minuten wat filosofische inzichten overgeleverd Kowloon, maar daarna vertrokken we ook (in die tent naast 't College dus). Maar hoe dat precies ging moet je me niet vragen.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, mooie vent die Koos. Tot hoe laat zijn jullie nog gebleven eigenlijk?
Eens, bovendien was het water gratis.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:31 schreef Euribob het volgende:
Ik denk dat ik wel een eerlijke prijs heb betaald voor mijn cola's en hamburger.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:09 schreef Kowloon het volgende:
Leuk verslag Tem! En een leuke meet heren.
Kowloon en ik hebben er tegen tweeen een einde aan gebreid.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, mooie vent die Koos. Tot hoe laat zijn jullie nog gebleven eigenlijk?
Nog aardig lang uitgehouden in die shoarmatent.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Kowloon en ik hebben er tegen tweeen een einde aan gebreid.
Dan hebben jullie nog lang snode plannen gesmeed.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Kowloon en ik hebben er tegen tweeen een einde aan gebreid.
Uiteindelijk kwamen we uit in 'Olivier', best een aardige tent overigens.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Nog aardig lang uitgehouden in die shoarmatent.
Ja, daar wilde ik eerst eigenlijk heen maar men sloeg linksaf ipv rechtsaf.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwamen we uit in 'Olivier', best een aardige tent overigens.
Alvast een goede secundaire bestemming voor de volgende keer.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, daar wilde ik eerst eigenlijk heen maar men sloeg linksaf ipv rechtsaf.
Ik heb het aan waht gegeven, dus dat moet goed zijn gekomen.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vond het jammer dat ik sommigen maar zo kort gesproken heb, maar ik vond het erg geslaagd. Jammer dat B_A er niet was, wij meenden hem tot twee keer toe te hebben gezien.
Ik heb trouwens geschat wat ik in O'Connells verschuldigd was, omdat ik geen drankprijzen had gezien. Ik ben blij dat het klopte, heeft Bob niets achterover gedrukt.
Ik heb een griepje te pakken. Als ik weer beter ben zal ik wel wat schrijven.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef waht het volgende:
Ik reken minstens op de notulen van robin007bond.
Misschien af en toe wat jus d'orange drinken.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een griepje te pakken. Als ik weer beter ben zal ik wel wat schrijven.
GS was onberispelijk gekleed.quote:
Binnen (alle kenmerken aanwezig voor een slechte akoustiekquote:Op zondag 26 januari 2014 17:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwamen we uit in 'Olivier', best een aardige tent overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |