ik snap echt niet waarom je IRL anders doet dan op FOK!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast, ik ga jou niet raken
met een baksteen misschien
Is alleen voorbestemd aan Enfaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
Als ik zo bagger krijg ik direct een maandban.
Alleen hetero's magen dat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
Ja misschien moet je er over door blijven zagen, dat helpt. Het is goed zo, ga verder met wat je ook maar aan het doen was.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
JC, snap je niet dat Fopje geen bans kan uitdelen en de (F)A's niet online zijn om dat hele kutkind te bannen (maar dus dat Fopje wel heeft doorgegeven)?
ik kijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef Dashington het volgende:
BJ nu is het tijd om pics te posten niemand die het ziet
okequote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja misschien moet je er over door blijven zagen, dat helpt. Het is goed zo, ga verder met wat je ook maar aan het doen was.
nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ze is een beetje rebels, heb jij nog wat chloroform of GHB?
Rebels? Moi?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ze is een beetje rebels, heb jij nog wat chloroform of GHB?
Ben benieuwd of ik morgen ban krijgquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee.
ga door met waar je mee bezig was. dan kan ik lachen.
99,99% zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:08 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik morgen ban krijg
Stom, even cursusje TOR volgen en heb zo weer een nieuw account en die tweken ban boeit mij geen flikker want ben zes jaar lurker geweestquote:
Waarom doe jij trouwens voor elke post een hartje?quote:
okquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:09 schreef Dashington het volgende:
[..]
Stom, even cursusje TOR volgen en heb zo weer een nieuw account en die tweken ban boeit mij geen flikker want ben zes jaar lurker geweest
Hij zit vol liefde, snap dat danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waarom doe jij trouwens achter elke post een hartje?
Dat is standaard PI geleerd van Enfatruskiloinquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waarom doe jij trouwens achter elke post een hartje?
Enftruskiloin haha, grappig kereltjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:09 schreef Dashington het volgende:
[..]
Dat is standaard PI geleerd van Enfatruskiloin
Ze zeggen dat ik kloon ben van hem, vind ik opzich een compliment weet je maar hij moet zijn grenzen kennen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Enftruskiloin haha, grappig kereltje
Pas op met je woorden je kunt niemand vertrouwen iedereen anoniemquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
entruskiloinhij is homofoob. had ooit discussie met hem en hij haatte homo's.
begon meteen direct en persoonlijk te worden enzo
Oh..da's wel wat minder inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
En het is Enfatruskiloinquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
Valt wel mee, is gewoon stoer doen op het internet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh..da's wel wat minder inderdaad.
Vuile vieze homomeppende Rus zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
precies. dus waarom voel jij je aangesproken?
Ik ben toch ook een homofoob volgens jou?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
Nee hij heeft wel connectiesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vuile vieze homomeppende Rus zeker
iedereen is volgens hen homofoobquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een homofoob volgens jou?
ik ken jou nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een homofoob volgens jou?
Burn ouchquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laatst zat je nog te janken in KLB feedback over mij
.. linkje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laatst zat je nog te janken in KLB feedback over mij
Interessant...... Wat is je BMI? #dtvquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:15 schreef BlueJeans het volgende:
....Ik kom er nu pas achter dat bij het online/offline poppetje kan zien of iemand een man of vrouw is.Oke, niet boeiend.
ik wacht op paxconquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:15 schreef Dashington het volgende:
[..]
Drink maar stevig verder want met jou wordt het vannacht niets meer
Je kan het ook aan de penis of vagina zien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:15 schreef BlueJeans het volgende:
....Ik kom er nu pas achter dat je bij het online/offline poppetje kan zien of iemand een man of vrouw is.Oke, niet boeiend.
Even berekenen, ik kom er later op terug.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Dashington het volgende:
[..]
Interessant...... Wat is je BMI? #dtv
Geen wonder dat jij niet in de buurt mag komen van basisscholenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan het ook aan de penis of vagina zien.
nou, geloof me, ik post daar nooit. dus. er loopt een tweede etsu rond of je bent te dom om mensen door elkaar te halenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is allemaal opgeschoond omdat iedereen zich ermee ging bemoeien.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Even berekenen, ik kom er later op terug.
Alleen een voor mods zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan het ook aan de penis of vagina zien.
Is het zo overduidelijk?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Dashington het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij niet in de buurt mag komen van basisscholen
18,5quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Dashington het volgende:
[..]
Interessant...... Wat is je BMI? #dtv
Misschien dat er een Etsu is met de Z, ik kijk wel ff.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, geloof me, ik post daar nooit. dus. er loopt een tweede etsu rond of je bent te dom om mensen door elkaar te halen
Jep, alleen bij jou is het wat lastiger te zien. De helft van de mods dacht dat je gewoon een grote clit had.quote:
Beter wordt hij geband dan voor het naaien van anderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien dat er een Etsu is met de Z, ik kijk wel ff.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien dat er een Etsu is met de Z, ik kijk wel ff.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jep, alleen bij jou is het wat lastiger te zien. De helft van de mods dacht dat je gewoon een grote clit had.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef Dashington het volgende:
[..]
Beter wordt hij geband dan voor het naaien van anderen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jep, alleen bij jou is het wat lastiger te zien. De helft van de mods dacht dat je gewoon een grote clit had.
Ik doe mijn best maar mijn computer trekt te zacht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
ik ben ook weg hier. niveau is te laag. ik kan hem niet nog lager trekken. sorry.
fopje, veel plezier en onthoud dat ik aan je blijf denken xoxooxox
doei
Truste, kusje op je gooch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
ik ben ook weg hier. niveau is te laag. ik kan hem niet nog lager trekken. sorry.
fopje, veel plezier en onthoud dat ik aan je blijf denken xoxooxox
doei
ik ben trots op jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:39 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zo voor twee uurtjes naar school. Knap dat ik daarvoor toch om 7 uur m'n bed uit kwam
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:55 schreef Muto het volgende:
Ik ben altijd trots op cacher. Maar dat wist ze al.
vertel, what happened?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:02 schreef xcachet het volgende:
Mijn beste vriendin van groep 1, 2 en 3 zit ook in deze coupe. Ze is vreemd geworden
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:00 schreef supersof het volgende:
goedemorgen
ik heb geen zin in school
nee 12.45-14.15quote:
Ohquote:
oh hier zeiken ze ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh9:15 - 12:30 hier. Alleen ben ik een kwartier later op school. Maar op het HBO zeiken ze daar 9/10 keer niet over
hoiquote:
jij ook in de mijnequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof heeft meerdere malen in mijn fobo zitten loeren.
ik doe er niet meer aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:34 schreef jagga het volgende:
goedemorgen !
![]()
/verliefd
walgelijk eigenlijk hoe vrolijk je kunt zijn als je verliefd bent
doe je niet meer aan? dat overkomt je toch gewoon?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe er niet meer aan
maar wel leuk voor je
Ja, ik had per ongeluk met een kloon gekeken en wilde al het bewijs uitwissen.quote:
ja dat voorkom ik dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef jagga het volgende:
[..]
doe je niet meer aan? dat overkomt je toch gewoon?
oke, met jou?quote:
hmm is toch niets aan ?quote:
ja nou enquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef jagga het volgende:
[..]
hmm is toch niets aan ?
Mijn geluk is, tis en wederzijds, en zij is echt way out of my league normaal gesproken
daar is deze sc eigenlijk voorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:42 schreef jagga het volgende:
ok ga weer even aan de arbeid, ipv de baas zn tijd te verknoeien op fok
later
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
je legt t topic stil, jc. vind je dit normaal?
mooi zoquote:
Hoe is de pasfoto?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef supersof het volgende:
Ik ben in het gemeentehuis leuk johhh
goedquote:
Nouja, meestal is het dus out of my league en niet wederzijds, dus eh, I'm outquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef jagga het volgende:
[..]
hmm is toch niets aan ?
Mijn geluk is, tis en wederzijds, en zij is echt way out of my league normaal gesproken
quote:
Hoezo ''quote:
dat we het eens zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo ''"
I would if I could
quote:
dan doe je er dus wel aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als ik iemand tegen kom ben ik weer los hoor
True, maar ik kijk nu niet naar iedereen als potentieeltjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:11 schreef supersof het volgende:
va niet zo zeuren enzo dat jij dat niet hebten het wel zou doen als het kon blabla out of my legeusuaudjf
Je vervalt weer in je oude patroon
oke goed zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, maar ik kijk nu niet naar iedereen als potentieeltjeMaarja, je hebt gelijk, bakkes wordt gehouden
jequote:
oepsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
lol een trolleybus stond midden op airborneplein stil en toen moest hij van die draden af en nu rijdt hij zonder aan die draden vast te zitten verder. Overal rook enzo
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef Jimbo het volgende:
ik noem supersof altijd sofje
omdat je erachter lief staat enzop
Daarom noem ik xcachet altijd cachiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef Jimbo het volgende:
ik noem supersof altijd sofje
omdat je erachter lief staat enzop
Hoe dat zo, vriend VA?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Volgens mij heb ik dit kwartiel ook verneukt. Fuck
die noem ik gewoon kut of doosquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom noem ik xcachet altijd cachie
neequote:
Mooiquote:
kijk ff links in de hoek van je kamer, daar heb ik gisteren een cadeau'tje achtergelatenquote:
Een cadeautje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kijk ff links in de hoek van je kamer, daar heb ik gisteren een cadeau'tje achtergelaten
jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Shit, aan elkaar?
Die reep toblerone jeweettoch
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:57 schreef jagga het volgende:
zo wel weer even genoeg "gewerkt"
hoi luitjes
ben jij dik?????quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef jagga het volgende:
sesam crackers met filet americain, en rollade en ham.
/goede lunch
Niet een specifiek forum neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef Herring het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen dus stel ik hem maar hier in GC in deze SC. Is er ook een vraagbaak?
KLB >> die kant opquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef Herring het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen dus stel ik hem maar hier in GC in deze SC. Is er ook een vraagbaak?
Vragen kunnen gewoon gesteld worden in het subforum waar het het beste bij past, wat is de vraag?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef Herring het volgende:
valt wel mee, hoezo ?quote:
Ik kom al in KLB maar heb gehoord dat ze daar niet lievv zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:00 schreef jagga het volgende:
[..]
KLB >> die kant opje kunt t allicht proberen...
in b4 TIS GEEN VRAAGBAAK HIER in minder dan 3 posts
*proestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
ik kom hier slachtoffers hosselen voor de diabeteskliniek
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
bij deze een soort van vergelijking, c.q. situatieschetsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:01 schreef Herring het volgende:
[..]
Ik kom al in KLB maar heb gehoord dat ze daar niet lievv zijn
stel je niet aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:03 schreef jagga het volgende:
[..]
bij deze een soort van vergelijking, c.q. situatieschets
Als deze SC sesamstraat is... dan is KLB vietnam meets happytreefriends meets southpark.. KLB SC is daar weer het afvoerputje van, gecombineerd met de anonimiteit die iedere internetter geniet, en dus ramvol etterbakken en feeksen zit.
/ex-klb
Schnitzel, schnitzel, schnitzelquote:
nopequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
Ezell en aldo hebben jullie gisteren weer afgesproken?
Ik ben dik. Hoeveel krijg je voor me?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
hahahaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
Woensdagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
Ezell en aldo hebben jullie gisteren weer afgesproken?
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:03 schreef jagga het volgende:
[..]
bij deze een soort van vergelijking, c.q. situatieschets
Als deze SC sesamstraat is... dan is KLB vietnam meets happytreefriends meets southpark.. KLB SC is daar weer het afvoerputje van, gecombineerd met de anonimiteit die iedere internetter geniet, en dus ramvol etterbakken en feeksen zit.
/ex-klb
Waarschijnlijk tien dozen patat en vier emmers mayonaise.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dik. Hoeveel krijg je voor me?
bolletjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:04 schreef jagga het volgende:
[..]
hahaha
nee, heb ook witte bolletjes, maar geen zin in.
en het is dit, of naar de friettent 50 mtr verderop, dan is deze keuze toch iets gezonder
maar het zijn bolletjes, geen kadetjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tien dozen patat en vier emmers mayonaise.
[..]
bolletjes
je zou ze kadetjes moeten noemen
is veel leuker
Feitje van de dagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef jagga het volgende:
[..]
maar het zijn bolletjes, geen kadetjeskadetjes zijn langwerpig enzo
Geen slechte deal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tien dozen patat en vier emmers mayonaise.
[..]
bolletjes
je zou ze kadetjes moeten noemen
is veel leuker
Uh, oké.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef jagga het volgende:
[..]
nee manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef jagga het volgende:
[..]
viezerikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen slechte deal.
Kadetjes doen me altijd denken aan billen.
Billenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen slechte deal.
Kadetjes doen me altijd denken aan billen.
deze man weetquote:
Mijn opa noemde het altijd zo.quote:
Ken maar 1 set billen waar ik aan zou willen zitten.quote:
welke ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn opa noemde het altijd zo.
[..]
Ken maar 1 set billen waar ik aan zou willen zitten.
Eh, okayquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ken maar 1 set billen waar ik aan zou willen zitten.
vunzig opaatjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Maar je weet het met die Aziaten, ze lijken allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
vunzig opaatje
zeker weten dat je niet allemaal buitenechtelijke familie hebt rondlopen?
klinkt wel als iets als voor je opa
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Maar je weet het met die Aziaten, ze lijken allemaal op elkaar.
want ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:13 schreef supersof het volgende:
Ik eet vandaag alleen fruit rozijnen en avond eten
Val je toch niet sneller van afquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:13 schreef supersof het volgende:
Ik eet vandaag alleen fruit rozijnen en avond eten
wil ik ook niet per sequote:
hoi typquote:
waar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:14 schreef Herring het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, heb even (2 weken 'gelurkt') als jehet zo kunt noemen.
vind ik leukquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef Herring het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dan zo'n sober regime opleggen?
Goed wel, weekend ditdat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoi schatje
hoe is het met mijn patatje?
Geen idee, met wiskunde weet je dat nooit.quote:
Wel eens konijn gegeten?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad.
Stel vieze konijnen.
Gewoon bah.
Succesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik leuk
Kijken of ik het volhoud
je kan toch wel een gevoel hebben eroverquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed wel, weekend ditdat.
Met u?
[..]
Geen idee, met wiskunde weet je dat nooit.
Tijd voor Def Rhymz?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed wel, weekend ditdat.
Met u?
[..]
Geen idee, met wiskunde weet je dat nooit.
Helemaal te gek nu ik met een echt patatje spreek.quote:
Nee, maar wel Aziatisch.quote:
Jawel, dat ging wel aardig denk ik. We gaan het beleven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan toch wel een gevoel hebben eroverkon je de vragen zo beantwoorden of twijfelde je blabla
Vervelend, maar mensen die uit die gebieden komen hebben vaak een lager IQ. Derhalve kan ik het ze niet echt kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal te gek nu ik met een echt patatje spreek.
Even een serieuze vraag:
Wat vind je ervan als mensen jou steeds Friet noemen?
Wel eens gegeten, ja. Was best lekker. Mooie kersensaus er overheen.quote:
Interessante waarneming. Zou je misschien eens een keer over moeten schrijven naar het NOS.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vervelend, maar mensen die uit die gebieden komen hebben vaak een lager IQ. Derhalve kan ik het ze niet echt kwalijk nemen.
Kersensaus klinkt vies.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens gegeten, ja. Was best lekker. Mooie kersensaus er overheen.
helemaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Interessante waarneming. Zou je misschien eens een keer over moeten schrijven naar het NOS.
[..]
Kersensaus klinkt vies.
Wie is hier nou de journalist (in opleiding), gij of ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Interessante waarneming. Zou je misschien eens een keer over moeten schrijven naar het NOS.
Kersensaus is zo lekker bij konijn.quote:[..]
Kersensaus klinkt vies.
Je bent zelf vies.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Kersensaus klinkt vies.
jawel, zelfs de postbode zegt datquote:
Kelly Clarksonquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie is hier nou de journalist (in opleiding), gij of ik?
Vers uit Spanje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, tegen deze bullshit kan ik niet op.
Jij wint.
jij bent zelf warm, rawrquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is warm hier
#sararaats
…quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is warm hier
#sararaats
Was gister ofzo een rel voor haar in F&F.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is warm hier
#sararaats
Ik verwacht een linkjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was gister ofzo een rel voor haar in F&F.
Daten?quote:
puntjepuntjepuntjequote:
hoe is de leef?quote:
Was allemaal verwijderd, helaas.quote:
waarom noem je me domquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, dat ging wel aardig denk ik. We gaan het beleven.
[..]
Vervelend, maar mensen die uit die gebieden komen hebben vaak een lager IQ. Derhalve kan ik het ze niet echt kwalijk nemen.
mompelt iets over aangesproken voelenquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe is de leef?
Nog steeds perfect?
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:31 schreef jagga het volgende:
[..]
mompelt iets over aangesproken voelen
Beter. Al moet ik kei en kei hard aan het werk wil ik nog wat halen... En soms moet sof me op mijn plaats zetten met wat dingenquote:
Watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Regel jij een kameel? Dan zorg ik voor een poppenhuis.
Voor school?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter. Al moet ik kei en kei hard aan het werk wil ik nog wat halen... En soms moet sof me op mijn plaats zetten met wat dingen
Maar die is snel verdrietigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was allemaal verwijderd, helaas.
Maar de SC ging op slot en gezeur in feedback dat de mod zwakzinnig was enzo.
Sara zelf verdrietig.
Ik sta nu op een verlies van 12 punten. Daar kan ik 8 punten van terughalen denk ik en ik kan van dit kwartiel 4 punten missen, maar die ga ik dan volgend kwartiel weer halen. Dus hopelijk na volgend kwartiel maar 4 verlies. Die kan ik volgend jaar pas terug halen.quote:
Hallo lieverd. Ben jij braaf geweest vandaag?quote:
Daten in deze tijd vereist veel voorbereiding.quote:
wat versta jij onder 'braaf'?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo lieverd. Ben jij braaf geweest vandaag?
[..]
Daten in deze tijd vereist veel voorbereiding.
Of je niet een glas water hebt laten vallen op je hoofd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef Etsu het volgende:
Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef Ezell het volgende:
nee, maar wel een emmerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je niet een glas water hebt laten vallen op je hoofd.
oke ik volg er geen fuck van maar succes vaatjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta nu op een verlies van 12 punten. Daar kan ik 8 punten van terughalen denk ik en ik kan van dit kwartiel 4 punten missen, maar die ga ik dan volgend kwartiel weer halen. Dus hopelijk na volgend kwartiel maar 4 verlies. Die kan ik volgend jaar pas terug halen.
Oh, dus dat is hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo lieverd. Ben jij braaf geweest vandaag?
[..]
Daten in deze tijd vereist veel voorbereiding.
Nouja, thanksquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke ik volg er geen fuck van maar succes vaatje
Vaatjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke ik volg er geen fuck van maar succes vaatje
dat heb ik zo geleerdquote:
Oh godquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
LR en ik zullen jou wel een keer een spoedcursus daten 2014 geven.
Ligt aan de dagen dat jij kan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god
Wanneer vindt het plaats?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt aan de dagen dat jij kan.
O ja, die zijn toevallig het duurst.
Omdat het friet is. Duhu.quote:
Wie moet ik nu weer afzuigen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt aan de dagen dat jij kan.
O ja, die zijn toevallig het duurst.
Etsuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer afzuigen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef xcachet het volgende:
Haha, powned
https://www.facebook.com/(...)89337&type=2&theater
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef Etsu het volgende:
LMI, nog 1 kreet om aandacht en ik maak nooit meer TT's met jouw naam erin.
Wat boeit mij die hele TT manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef Etsu het volgende:
LMI, nog 1 kreet om aandacht en ik maak nooit meer TT's met jouw naam erin.
Goed van mij he? Hij zoekt altijd aandacht en dat vindt iedereen hier irritant, dus beetje chantagequote:
Jij geeft het hem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed van mij he? Hij zoekt altijd aandacht en dat vindt iedereen hier irritant, dus beetje chantage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |