kijk ff links in de hoek van je kamer, daar heb ik gisteren een cadeau'tje achtergelatenquote:
Een cadeautje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kijk ff links in de hoek van je kamer, daar heb ik gisteren een cadeau'tje achtergelaten
jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Shit, aan elkaar?
Die reep toblerone jeweettoch
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:57 schreef jagga het volgende:
zo wel weer even genoeg "gewerkt"
hoi luitjes
ben jij dik?????quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef jagga het volgende:
sesam crackers met filet americain, en rollade en ham.
/goede lunch
Niet een specifiek forum neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef Herring het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen dus stel ik hem maar hier in GC in deze SC. Is er ook een vraagbaak?
KLB >> die kant opquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef Herring het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen dus stel ik hem maar hier in GC in deze SC. Is er ook een vraagbaak?
Vragen kunnen gewoon gesteld worden in het subforum waar het het beste bij past, wat is de vraag?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef Herring het volgende:
valt wel mee, hoezo ?quote:
Ik kom al in KLB maar heb gehoord dat ze daar niet lievv zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:00 schreef jagga het volgende:
[..]
KLB >> die kant opje kunt t allicht proberen...
in b4 TIS GEEN VRAAGBAAK HIER in minder dan 3 posts
*proestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
ik kom hier slachtoffers hosselen voor de diabeteskliniek
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
bij deze een soort van vergelijking, c.q. situatieschetsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:01 schreef Herring het volgende:
[..]
Ik kom al in KLB maar heb gehoord dat ze daar niet lievv zijn
stel je niet aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:03 schreef jagga het volgende:
[..]
bij deze een soort van vergelijking, c.q. situatieschets
Als deze SC sesamstraat is... dan is KLB vietnam meets happytreefriends meets southpark.. KLB SC is daar weer het afvoerputje van, gecombineerd met de anonimiteit die iedere internetter geniet, en dus ramvol etterbakken en feeksen zit.
/ex-klb
Schnitzel, schnitzel, schnitzelquote:
nopequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
Ezell en aldo hebben jullie gisteren weer afgesproken?
Ik ben dik. Hoeveel krijg je voor me?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
hahahaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
Woensdagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
Ezell en aldo hebben jullie gisteren weer afgesproken?
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:03 schreef jagga het volgende:
[..]
bij deze een soort van vergelijking, c.q. situatieschets
Als deze SC sesamstraat is... dan is KLB vietnam meets happytreefriends meets southpark.. KLB SC is daar weer het afvoerputje van, gecombineerd met de anonimiteit die iedere internetter geniet, en dus ramvol etterbakken en feeksen zit.
/ex-klb
Waarschijnlijk tien dozen patat en vier emmers mayonaise.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dik. Hoeveel krijg je voor me?
bolletjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:04 schreef jagga het volgende:
[..]
hahaha
nee, heb ook witte bolletjes, maar geen zin in.
en het is dit, of naar de friettent 50 mtr verderop, dan is deze keuze toch iets gezonder
maar het zijn bolletjes, geen kadetjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tien dozen patat en vier emmers mayonaise.
[..]
bolletjes
je zou ze kadetjes moeten noemen
is veel leuker
Feitje van de dagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef jagga het volgende:
[..]
maar het zijn bolletjes, geen kadetjeskadetjes zijn langwerpig enzo
Geen slechte deal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tien dozen patat en vier emmers mayonaise.
[..]
bolletjes
je zou ze kadetjes moeten noemen
is veel leuker
Uh, oké.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef jagga het volgende:
[..]
nee manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef jagga het volgende:
[..]
viezerikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen slechte deal.
Kadetjes doen me altijd denken aan billen.
Billenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen slechte deal.
Kadetjes doen me altijd denken aan billen.
deze man weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |