ik snap echt niet waarom je IRL anders doet dan op FOK!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast, ik ga jou niet raken
met een baksteen misschien
Is alleen voorbestemd aan Enfaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
Als ik zo bagger krijg ik direct een maandban.
Alleen hetero's magen dat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
Ja misschien moet je er over door blijven zagen, dat helpt. Het is goed zo, ga verder met wat je ook maar aan het doen was.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
JC, snap je niet dat Fopje geen bans kan uitdelen en de (F)A's niet online zijn om dat hele kutkind te bannen (maar dus dat Fopje wel heeft doorgegeven)?
ik kijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef Dashington het volgende:
BJ nu is het tijd om pics te posten niemand die het ziet
okequote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja misschien moet je er over door blijven zagen, dat helpt. Het is goed zo, ga verder met wat je ook maar aan het doen was.
nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ze is een beetje rebels, heb jij nog wat chloroform of GHB?
Rebels? Moi?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ze is een beetje rebels, heb jij nog wat chloroform of GHB?
Ben benieuwd of ik morgen ban krijgquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee.
ga door met waar je mee bezig was. dan kan ik lachen.
99,99% zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:08 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik morgen ban krijg
Stom, even cursusje TOR volgen en heb zo weer een nieuw account en die tweken ban boeit mij geen flikker want ben zes jaar lurker geweestquote:
Waarom doe jij trouwens voor elke post een hartje?quote:
okquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:09 schreef Dashington het volgende:
[..]
Stom, even cursusje TOR volgen en heb zo weer een nieuw account en die tweken ban boeit mij geen flikker want ben zes jaar lurker geweest
Hij zit vol liefde, snap dat danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waarom doe jij trouwens achter elke post een hartje?
Dat is standaard PI geleerd van Enfatruskiloinquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waarom doe jij trouwens achter elke post een hartje?
Enftruskiloin haha, grappig kereltjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:09 schreef Dashington het volgende:
[..]
Dat is standaard PI geleerd van Enfatruskiloin
Ze zeggen dat ik kloon ben van hem, vind ik opzich een compliment weet je maar hij moet zijn grenzen kennen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Enftruskiloin haha, grappig kereltje
Pas op met je woorden je kunt niemand vertrouwen iedereen anoniemquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
entruskiloinhij is homofoob. had ooit discussie met hem en hij haatte homo's.
begon meteen direct en persoonlijk te worden enzo
Oh..da's wel wat minder inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
En het is Enfatruskiloinquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
Valt wel mee, is gewoon stoer doen op het internet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh..da's wel wat minder inderdaad.
Vuile vieze homomeppende Rus zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
precies. dus waarom voel jij je aangesproken?
Ik ben toch ook een homofoob volgens jou?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
Nee hij heeft wel connectiesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vuile vieze homomeppende Rus zeker
iedereen is volgens hen homofoobquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een homofoob volgens jou?
ik ken jou nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een homofoob volgens jou?
Burn ouchquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laatst zat je nog te janken in KLB feedback over mij
.. linkje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laatst zat je nog te janken in KLB feedback over mij
Interessant...... Wat is je BMI? #dtvquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:15 schreef BlueJeans het volgende:
....Ik kom er nu pas achter dat bij het online/offline poppetje kan zien of iemand een man of vrouw is.Oke, niet boeiend.
ik wacht op paxconquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:15 schreef Dashington het volgende:
[..]
Drink maar stevig verder want met jou wordt het vannacht niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |