Mijn opa noemde het altijd zo.quote:
Ken maar 1 set billen waar ik aan zou willen zitten.quote:
welke ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn opa noemde het altijd zo.
[..]
Ken maar 1 set billen waar ik aan zou willen zitten.
Eh, okayquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ken maar 1 set billen waar ik aan zou willen zitten.
vunzig opaatjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Maar je weet het met die Aziaten, ze lijken allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
vunzig opaatje
zeker weten dat je niet allemaal buitenechtelijke familie hebt rondlopen?
klinkt wel als iets als voor je opa
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Maar je weet het met die Aziaten, ze lijken allemaal op elkaar.
want ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:13 schreef supersof het volgende:
Ik eet vandaag alleen fruit rozijnen en avond eten
Val je toch niet sneller van afquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:13 schreef supersof het volgende:
Ik eet vandaag alleen fruit rozijnen en avond eten
wil ik ook niet per sequote:
hoi typquote:
waar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:14 schreef Herring het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, heb even (2 weken 'gelurkt') als jehet zo kunt noemen.
vind ik leukquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef Herring het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dan zo'n sober regime opleggen?
Goed wel, weekend ditdat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoi schatje
hoe is het met mijn patatje?
Geen idee, met wiskunde weet je dat nooit.quote:
Wel eens konijn gegeten?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad.
Stel vieze konijnen.
Gewoon bah.
Succesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik leuk
Kijken of ik het volhoud
je kan toch wel een gevoel hebben eroverquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed wel, weekend ditdat.
Met u?
[..]
Geen idee, met wiskunde weet je dat nooit.
Tijd voor Def Rhymz?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed wel, weekend ditdat.
Met u?
[..]
Geen idee, met wiskunde weet je dat nooit.
Helemaal te gek nu ik met een echt patatje spreek.quote:
Nee, maar wel Aziatisch.quote:
Jawel, dat ging wel aardig denk ik. We gaan het beleven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan toch wel een gevoel hebben eroverkon je de vragen zo beantwoorden of twijfelde je blabla
Vervelend, maar mensen die uit die gebieden komen hebben vaak een lager IQ. Derhalve kan ik het ze niet echt kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal te gek nu ik met een echt patatje spreek.
Even een serieuze vraag:
Wat vind je ervan als mensen jou steeds Friet noemen?
Wel eens gegeten, ja. Was best lekker. Mooie kersensaus er overheen.quote:
Interessante waarneming. Zou je misschien eens een keer over moeten schrijven naar het NOS.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vervelend, maar mensen die uit die gebieden komen hebben vaak een lager IQ. Derhalve kan ik het ze niet echt kwalijk nemen.
Kersensaus klinkt vies.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens gegeten, ja. Was best lekker. Mooie kersensaus er overheen.
helemaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Interessante waarneming. Zou je misschien eens een keer over moeten schrijven naar het NOS.
[..]
Kersensaus klinkt vies.
Wie is hier nou de journalist (in opleiding), gij of ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Interessante waarneming. Zou je misschien eens een keer over moeten schrijven naar het NOS.
Kersensaus is zo lekker bij konijn.quote:[..]
Kersensaus klinkt vies.
Je bent zelf vies.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Kersensaus klinkt vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |