Je kan het ook aan de penis of vagina zien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:15 schreef BlueJeans het volgende:
....Ik kom er nu pas achter dat je bij het online/offline poppetje kan zien of iemand een man of vrouw is.Oke, niet boeiend.
Even berekenen, ik kom er later op terug.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Dashington het volgende:
[..]
Interessant...... Wat is je BMI? #dtv
Geen wonder dat jij niet in de buurt mag komen van basisscholenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan het ook aan de penis of vagina zien.
nou, geloof me, ik post daar nooit. dus. er loopt een tweede etsu rond of je bent te dom om mensen door elkaar te halenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is allemaal opgeschoond omdat iedereen zich ermee ging bemoeien.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Even berekenen, ik kom er later op terug.
Alleen een voor mods zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan het ook aan de penis of vagina zien.
Is het zo overduidelijk?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Dashington het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij niet in de buurt mag komen van basisscholen
18,5quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef Dashington het volgende:
[..]
Interessant...... Wat is je BMI? #dtv
Misschien dat er een Etsu is met de Z, ik kijk wel ff.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, geloof me, ik post daar nooit. dus. er loopt een tweede etsu rond of je bent te dom om mensen door elkaar te halen
Jep, alleen bij jou is het wat lastiger te zien. De helft van de mods dacht dat je gewoon een grote clit had.quote:
Beter wordt hij geband dan voor het naaien van anderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien dat er een Etsu is met de Z, ik kijk wel ff.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien dat er een Etsu is met de Z, ik kijk wel ff.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jep, alleen bij jou is het wat lastiger te zien. De helft van de mods dacht dat je gewoon een grote clit had.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef Dashington het volgende:
[..]
Beter wordt hij geband dan voor het naaien van anderen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jep, alleen bij jou is het wat lastiger te zien. De helft van de mods dacht dat je gewoon een grote clit had.
Ik doe mijn best maar mijn computer trekt te zacht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
ik ben ook weg hier. niveau is te laag. ik kan hem niet nog lager trekken. sorry.
fopje, veel plezier en onthoud dat ik aan je blijf denken xoxooxox
doei
Truste, kusje op je gooch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
ik ben ook weg hier. niveau is te laag. ik kan hem niet nog lager trekken. sorry.
fopje, veel plezier en onthoud dat ik aan je blijf denken xoxooxox
doei
ik ben trots op jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:39 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zo voor twee uurtjes naar school. Knap dat ik daarvoor toch om 7 uur m'n bed uit kwam
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:55 schreef Muto het volgende:
Ik ben altijd trots op cacher. Maar dat wist ze al.
vertel, what happened?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:02 schreef xcachet het volgende:
Mijn beste vriendin van groep 1, 2 en 3 zit ook in deze coupe. Ze is vreemd geworden
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:00 schreef supersof het volgende:
goedemorgen
ik heb geen zin in school
nee 12.45-14.15quote:
Ohquote:
oh hier zeiken ze ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh9:15 - 12:30 hier. Alleen ben ik een kwartier later op school. Maar op het HBO zeiken ze daar 9/10 keer niet over
hoiquote:
jij ook in de mijnequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof heeft meerdere malen in mijn fobo zitten loeren.
ik doe er niet meer aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:34 schreef jagga het volgende:
goedemorgen !
![]()
/verliefd
walgelijk eigenlijk hoe vrolijk je kunt zijn als je verliefd bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |