doe je niet meer aan? dat overkomt je toch gewoon?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe er niet meer aan
maar wel leuk voor je
Ja, ik had per ongeluk met een kloon gekeken en wilde al het bewijs uitwissen.quote:
ja dat voorkom ik dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef jagga het volgende:
[..]
doe je niet meer aan? dat overkomt je toch gewoon?
oke, met jou?quote:
hmm is toch niets aan ?quote:
ja nou enquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef jagga het volgende:
[..]
hmm is toch niets aan ?
Mijn geluk is, tis en wederzijds, en zij is echt way out of my league normaal gesproken
daar is deze sc eigenlijk voorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:42 schreef jagga het volgende:
ok ga weer even aan de arbeid, ipv de baas zn tijd te verknoeien op fok
later
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
je legt t topic stil, jc. vind je dit normaal?
mooi zoquote:
Hoe is de pasfoto?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef supersof het volgende:
Ik ben in het gemeentehuis leuk johhh
goedquote:
Nouja, meestal is het dus out of my league en niet wederzijds, dus eh, I'm outquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef jagga het volgende:
[..]
hmm is toch niets aan ?
Mijn geluk is, tis en wederzijds, en zij is echt way out of my league normaal gesproken
quote:
Hoezo ''quote:
dat we het eens zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo ''"
I would if I could
quote:
dan doe je er dus wel aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als ik iemand tegen kom ben ik weer los hoor
True, maar ik kijk nu niet naar iedereen als potentieeltjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:11 schreef supersof het volgende:
va niet zo zeuren enzo dat jij dat niet hebten het wel zou doen als het kon blabla out of my legeusuaudjf
Je vervalt weer in je oude patroon
oke goed zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, maar ik kijk nu niet naar iedereen als potentieeltjeMaarja, je hebt gelijk, bakkes wordt gehouden
jequote:
oepsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
lol een trolleybus stond midden op airborneplein stil en toen moest hij van die draden af en nu rijdt hij zonder aan die draden vast te zitten verder. Overal rook enzo
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef Jimbo het volgende:
ik noem supersof altijd sofje
omdat je erachter lief staat enzop
Daarom noem ik xcachet altijd cachiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef Jimbo het volgende:
ik noem supersof altijd sofje
omdat je erachter lief staat enzop
Hoe dat zo, vriend VA?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Volgens mij heb ik dit kwartiel ook verneukt. Fuck
die noem ik gewoon kut of doosquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom noem ik xcachet altijd cachie
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |