hoe is de leef?quote:
Was allemaal verwijderd, helaas.quote:
waarom noem je me domquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, dat ging wel aardig denk ik. We gaan het beleven.
[..]
Vervelend, maar mensen die uit die gebieden komen hebben vaak een lager IQ. Derhalve kan ik het ze niet echt kwalijk nemen.
mompelt iets over aangesproken voelenquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe is de leef?
Nog steeds perfect?
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:31 schreef jagga het volgende:
[..]
mompelt iets over aangesproken voelen
Beter. Al moet ik kei en kei hard aan het werk wil ik nog wat halen... En soms moet sof me op mijn plaats zetten met wat dingenquote:
Watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Regel jij een kameel? Dan zorg ik voor een poppenhuis.
Voor school?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter. Al moet ik kei en kei hard aan het werk wil ik nog wat halen... En soms moet sof me op mijn plaats zetten met wat dingen
Maar die is snel verdrietigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was allemaal verwijderd, helaas.
Maar de SC ging op slot en gezeur in feedback dat de mod zwakzinnig was enzo.
Sara zelf verdrietig.
Ik sta nu op een verlies van 12 punten. Daar kan ik 8 punten van terughalen denk ik en ik kan van dit kwartiel 4 punten missen, maar die ga ik dan volgend kwartiel weer halen. Dus hopelijk na volgend kwartiel maar 4 verlies. Die kan ik volgend jaar pas terug halen.quote:
Hallo lieverd. Ben jij braaf geweest vandaag?quote:
Daten in deze tijd vereist veel voorbereiding.quote:
wat versta jij onder 'braaf'?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo lieverd. Ben jij braaf geweest vandaag?
[..]
Daten in deze tijd vereist veel voorbereiding.
Of je niet een glas water hebt laten vallen op je hoofd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef Etsu het volgende:
Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef Ezell het volgende:
nee, maar wel een emmerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je niet een glas water hebt laten vallen op je hoofd.
oke ik volg er geen fuck van maar succes vaatjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta nu op een verlies van 12 punten. Daar kan ik 8 punten van terughalen denk ik en ik kan van dit kwartiel 4 punten missen, maar die ga ik dan volgend kwartiel weer halen. Dus hopelijk na volgend kwartiel maar 4 verlies. Die kan ik volgend jaar pas terug halen.
Oh, dus dat is hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo lieverd. Ben jij braaf geweest vandaag?
[..]
Daten in deze tijd vereist veel voorbereiding.
Nouja, thanksquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke ik volg er geen fuck van maar succes vaatje
Vaatjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke ik volg er geen fuck van maar succes vaatje
dat heb ik zo geleerdquote:
Oh godquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
LR en ik zullen jou wel een keer een spoedcursus daten 2014 geven.
Ligt aan de dagen dat jij kan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god
Wanneer vindt het plaats?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt aan de dagen dat jij kan.
O ja, die zijn toevallig het duurst.
Omdat het friet is. Duhu.quote:
Wie moet ik nu weer afzuigen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt aan de dagen dat jij kan.
O ja, die zijn toevallig het duurst.
Etsuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer afzuigen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef xcachet het volgende:
Haha, powned
https://www.facebook.com/(...)89337&type=2&theater
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef Etsu het volgende:
LMI, nog 1 kreet om aandacht en ik maak nooit meer TT's met jouw naam erin.
Wat boeit mij die hele TT manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef Etsu het volgende:
LMI, nog 1 kreet om aandacht en ik maak nooit meer TT's met jouw naam erin.
Goed van mij he? Hij zoekt altijd aandacht en dat vindt iedereen hier irritant, dus beetje chantagequote:
Jij geeft het hem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed van mij he? Hij zoekt altijd aandacht en dat vindt iedereen hier irritant, dus beetje chantage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |