SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1517-40.php
Genieten dit. Ze praten daar over mensen in elkaar meppen, maken elkaar uit voor neus, vinden JHK heel normaal want dat is 'algemeen' maar heel de wereld is te klein omdat er in de Arena 1 spandoek hing.![]()
En toen hadden ze een keer gewonnen tegen ons en wat gingen die kakkies toen uit hun plaatquote:Met vlaar die de microfoon pakte en "het legioen" toesprak
![]()
![]()
Wat mij betreft neemt het PBC dat hele volk eens goed onder handen. Wat een steekjes moeten daar niet los zitten..quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Genieten dit. Ze praten daar over mensen in elkaar meppen, maken elkaar uit voor neus, vinden JHK heel normaal want dat is 'algemeen' maar heel de wereld is te klein omdat er in de Arena 1 spandoek hing.![]()
Die ga ik vanavond even met mijn bord op schoot nalezen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Niet alleen de netwerksites. Ik kan jammer genoeg steeds meer Feyenoorders niet meer serieus nemen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef GGMM het volgende:
Die netwerksite's zijn dan ook dieptriest.![]()
Och, er zitten best wel normale tussen maar die blijven meestal op dagen zoals deze ook hier weg. Wat wel verstandig is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen de netwerksites. Ik kan jammer genoeg steeds meer Feyenoorders niet meer serieus nemen..![]()
Dat weet ik, sowieso.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och, er zitten best wel normale tussen maar die blijven meestal op dagen zoals deze ook hier weg. Wat wel verstandig is.
Het begint gewoon steeds meer trieste vormen aan te nemen, eerst wilden we nog dat supporters van beide ploegen aanwezig waren, maar nu is het maar beter dat ze niet meer aanwezig zijn, denk ik..![]()
Daley Blind is op dit moment toch wel het hart van Ajax![]()
Die man is altijd overal als ie op CDM start en die assist getuigen ook van pure klasse. Heb er van genoten.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
CDM
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Genieten dit. Ze praten daar over mensen in elkaar meppen, maken elkaar uit voor neus, vinden JHK heel normaal want dat is 'algemeen' maar heel de wereld is te klein omdat er in de Arena 1 spandoek hing.quote:Zonde. We begonnen goed, maar na wat simpele wisselingen van 020 raakten de boys in de war. Wel mooi om te zien dat er vooruitgang in zit. Begin van het seizoen werden we helemaal weggespeeld.
0-1 was mooi. Lekker vloekend juichen in de aRENa.
In plaats van jeeeeh.
Was het GOOOOOOOOOOODVER DOMME JONGENS HET IS TOCH NIET TE GELOVEN.
Het deed me denken aan de jaren dat je een meisje lag te knallen in de kamer naast haar ouders. Klaarkomen zonder herrie maken.
Ik denk dat ik zo in GTST kanquote:HR Kuiper schreef:
alweer zes van die graftakken bij mij langs geweest op t werk om van mij te horen dat die kutclub eigenlijk wel verdiend gewonnen heeft van ons :feyenoord is er geen spuitbus tegen dat volk
jozsef Kiprich. schreef:
Gewoon op de muil slaan kutvolk.![]()
![]()
Hier, een hele complottheorie over de krantquote:die blind is minder gezegend qua talent dan clasie, en inderdaad gaf hij een aantal keer een foute pass. maar niet elke paas kan namelijk altijd aankomen. maar toch is blind elke wedstrijd 1 van de betere bij ajax omdat hij een meer dan goede mentaliteit heeft, en nog een beetje redelijk kan voetballen ook.
maar goed, ajax heeft als huisblad de telegraaf, kritisch zijn indien nodig, dat dan ook goed aankaarten, maar ook de club en spelers weer ophemelen als daar de tijd rijp voor is, dat is de telegraaf. en wij? het AD? rotterdamse krant die alleen maar bezig is feyenoord in de ontwikkeling tegen te houden door propaganda machines op volle toeren te laten draaien om feyenoord tegen te werken in de publieke opinie. helaas moet feyenoord het doen zonder een echt inhoudelijk kritische krant op voetbalgebied die ook echt de pijnpuntne aanpakt omdat er daar journalisten zitten die totaal van voetbal geen kaas gegeten hebben. en kunnen we ook al niet dwepen met een krant die feyenoord op andere manieren wil helpen. het is een krant die op het lijf is geschreven van de ANS'jes en billy's op dit forum....hoe zout had je het gehad willen hebben
![]()
![]()
quote:Klopt. Maar tegen dit tuig helpt zelfs een rondleiding in Daniel den Hoed niet. Structureel worden wij benadeeld door die club. En structureel hangen er kwetsende spandoeken in dat stadion zonder dat de eigen directie daar tegen optreedt. Diep en diep triest.![]()
![]()
Dat moet je snel afleren, laat gaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig maar tegelijkertijd schaam ik me een beetje voor personen in deze samenleving.![]()
twitter:BvdPloegg twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:48:37Kolbeinn Sigthórsson vertrekt sowieso niet naar QPR. Dat vertelt zijn agent mij zojuist. Straks meer op http://t.co/Ou3kx7Pj7f reageer retweet
twitter:BvdPloegg twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:40:33Boban Lazic heeft de stage bij Stade Rennes afgeblazen. Speelstijl past niet bij hem. Hier meer: http://t.co/R6VdEhPKe6 #Ajax reageer retweet
![]()
God het is ook elke keer weer triester dan je van te voren denkt met die gasten he?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
bummerquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:BvdPloegg twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:48:37Kolbeinn Sigthórsson vertrekt sowieso niet naar QPR. Dat vertelt zijn agent mij zojuist. Straks meer op http://t.co/Ou3kx7Pj7f reageer retweet
twitter:BvdPloegg twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:40:33Boban Lazic heeft de stage bij Stade Rennes afgeblazen. Speelstijl past niet bij hem. Hier meer: http://t.co/R6VdEhPKe6 #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Denk dat Boban Lazic in zijn handjes mag klappen met een club als Rennesquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Qua naam misschien wel, maar als je voor jezelf kiest dan ga je naar een club die wel bij je past. Zo zijn niet veel spelers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Boban Lazic in zijn handjes mag klappen met een club als RennesWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nu niet gelukkigquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef OverRated het volgende:
Begin van het seizoen werden we helemaal weggespeeld.Ze hebben 20 minuten meegedaan.
![]()
Oh okee. 1 letter veranderen. Ik zei het op zn Engels, dat is wel eenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat CVM meer gebruikt wordt voor die positiewaard ja. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Sorry man. Excuses. Kusjekroel.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij heeft Raiola, die regelt wel wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Boban Lazic in zijn handjes mag klappen met een club als Rennes![]()
Gelukkig zijn er zat mensen, zo niet de meerderheid, die wel lekker van voetballen geniet. Of van andere dingen natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig maar tegelijkertijd schaam ik me een beetje voor personen in deze samenleving.Focus je daar op.
![]()
ik kende een normale Feyenoorder. Afgelopen jaar overleden aan kanker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och, er zitten best wel normale tussen maar die blijven meestal op dagen zoals deze ook hier weg. Wat wel verstandig is.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
dequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh okee. 1 letter veranderen. Ik zei het op zn Engels, dat is wel eenwaard ja. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Sorry man. Excuses. Kusjekroel.
was niet van mij
![]()
![]()
O sorry, dan is alleen de kusjekroel op je van toepassing.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O sorry, dan is alleen de kusjekroel op je van toepassing.![]()
![]()
Die kreeg Toivonen tenslotte ook bij Rennesquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft Raiola, die regelt wel wat.![]()
![]()
Sorry, maar met zoveel idioten op 1 hoop vervormt het toch een beetje het beeld van de gemiddelde Feyenoordsupporter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er zat mensen, zo niet de meerderheid, die wel lekker van voetballen geniet. Of van andere dingen natuurlijkFocus je daar op.
![]()
Daarom zat Lazic er ook denk ik, hij moest er toch heen. Hij regelt alles, knap wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kreeg Toivonen tenslotte ook bij Rennes
Van der Wiel naar PSG ook zo gegaan. Had de contacten al door de transfer van Ibrahimovic.![]()
Zal ik eens met een cliche gooien: de slechten verpesten het altijd voor de goeden plus dat de 'slechten' altijd meer opvallen dan die 'goeden'.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar met zoveel idioten op 1 hoop vervormt het toch een beetje het beeld van de gemiddelde Feyenoordsupporter.![]()
Bij marokkanen zijn er meer slechte dan goede.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal ik eens met een cliche gooien: de slechten verpesten het altijd voor de goeden plus dat de 'slechten' altijd meer opvallen dan die 'goeden'.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Goed voorbeeld want volgens mij is dat dus ook niet zo... Maar ik heb geen cijfers bij de hand.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij marokkanen zijn er meer slechte dan goede.![]()
In A'dam west iig wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed voorbeeld want volgens mij is dat dus ook niet zo... Maar ik heb geen cijfers bij de hand.AFCA
Iets heel anders. Mijn laatste x in de arena was ergens in oktober geloof ik, Utrecht-thuis. Nu was ik er zondag en gisteren...en ik had gewoon bereikSinds wanneer is dat gelukt?
Normaal moest je altijd afspreken van ik ben zo en zo laat op dat punt omdat bellen/appen geen enkele zin heeft in en rondom de Arena. Nu kreeg ik nog gewoon whatsappjes de hele avond door.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Ik heb nog maar 3 marokkanen gezien die normaal deden, en ik heb er heel wat gezien.AFCA
Off topic maar ik wil er nog wel op reagerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb nog maar 3 marokkanen gezien die normaal deden, en ik heb er heel wat gezien.Ligt zeker aan de wijk dat wil ik toegeven.
![]()
Ben niet zo van de spelletjestermen. Daar heeft men bij Ajax mooiere benamingen voor.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Sigthórsson verlaat Ajax niet voor QPR
Kolbeinn Sigthórsson zit niet te wachten op Queens Park Rangers. De IJslander werd donderdagmorgen in verband gebracht met de Engelse eerstedivisionist, maar zijn broer en agent laat aan Ajax Showtime weten dat de spits Ajax niet zal verlaten.
Andri Sigthórsson benadrukt vanuit IJsland dat de Ajacied geen trek heeft in de Championship. 'Kolbeinn zal Ajax niet verlaten voor een club uit de eerste divisie in Engeland. Hij is gefocust en zal hard werken om bij Ajax zoveel mogelijk goals te maken.' Op de vraag of QPR een telefoontje achterwege kan laten, reageert broer Sigthórsson lachend: 'Iedereen mag mij bellen, maar Sigthórsson blijft waar hij is.
De spits gaf kortgeleden al aan dat hij bij Ajax wil slagen. Door blessureleed kwam hij in drie seizoenen slechts tot 46 wedstrijden, waarin hij 21 goals maakte. Pas als een echt grote naam zich meldt, die ook voor Ajax interessant is, kan er eventueel gepraat worden. 'Dan moet het echt een 'big team' zijn, dat ook wat te bieden heeft voor de club. Voor een lagere divisie doet Kolbeinn het niet', sluit zijn agent af.![]()
Siggy doe nou gewoon, geweldige ervaring veel geld wat wil je nog meer.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2014 16:06:57 ]![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)k-bereik-in-de-arenaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:01 schreef kalinhos het volgende:
Iets heel anders. Mijn laatste x in de arena was ergens in oktober geloof ik, Utrecht-thuis. Nu was ik er zondag en gisteren...en ik had gewoon bereikSinds wanneer is dat gelukt?
Normaal moest je altijd afspreken van ik ben zo en zo laat op dat punt omdat bellen/appen geen enkele zin heeft in en rondom de Arena. Nu kreeg ik nog gewoon whatsappjes de hele avond door.![]()
Of je pakt wat je pakken kanquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Qua naam misschien wel, maar als je voor jezelf kiest dan ga je naar een club die wel bij je past. Zo zijn niet veel spelers.![]()
Hij heeft hier nog een contract tot 2015, alle tijd...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of je pakt wat je pakken kan![]()
Het was ook wel een intens treurig spandoek. Mensen die zoiets verzinnen en ook nog daadwerkelijk ten uitvoer brengen mogen wmb een nekschot krijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Genieten dit. Ze praten daar over mensen in elkaar meppen, maken elkaar uit voor neus, vinden JHK heel normaal want dat is 'algemeen' maar heel de wereld is te klein omdat er in de Arena 1 spandoek hing.
Zelfs Geer en Goor zijn nog smaakvoller
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het ís ook een intens treurig doek. Maar die verontwaardiging is eigenlijk net zo treurig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Het was ook wel een intens treurig spandoek. Mensen die zoiets verzinnen en ook nog daadwerkelijk ten uitvoer brengen mogen wmb een nekschot krijgen.
Zelfs Geer en Goor zijn nog smaakvoller'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Las op Ajax Netwerk dat het waarschijnlijk om een reanimatie ging.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand trouwens wat er gaande was op de lange zijde met al die ambulancebroeders?![]()
quote:Het was een reanimatie, ik zat er vlak boven. De meneer ging tegen de vlakte. Een mede-supporter heeft mond-op-mond toegepast en hartmassage. Toen de persoon werd afgevoerd leek hij bij kennis. Wat mij wel heeft verbaasd is dat na alarmering er eerst een steward komt kijken, die loopt naar boven om met 4 collega's terug te komen. Daarna gaat er weer iemand naar boven en pas na enige minuten kwam er een Medical Support team naar beneden. Die even later zelf weer naar boven gingen om een brancard te halen. Waarom was dat brancard al niet gehaald door die stewards? En waarom duurt het zolang voor er medische assistentie aanwezig is? Dit allemaal aanschouwend - en tussendoor viel ook nog de 1-1 - kun je beter in de ArenA geen hartaanval krijgen. Hulde overigens voor de supporter die gelijk heeft ingegrepen!!
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1983-22.php![]()
Ik neem de moeite niet eens om het te lezen. Hopelijk zijn er wst pedagogisch verantwoorde corrigerende tikken uitgedeeldquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het ís ook een intens treurig doek. Maar die verontwaardiging is eigenlijk net zo treurig.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
In de zomer is Siggy niet weg te denken uit de basis.
Dat gezeik over hem toch altijd, er is gewoon niets beters wat betaalbaar is en naar Ajax wil komen. Het lijkt wel alsof we nooit geluk hebben met spelers zoals Guidetti en zulk soort B-spelers
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Man onwel geworden geloof ik, jaar of 40-50. Toevallig ging ik 2 minuten later naar de wc en kwamen de ambulance mensen de gang over met hem op de brancard. Hij was wel bij kennis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand trouwens wat er gaande was op de lange zijde met al die ambulancebroeders?
Weet iemand wat er op Noord 2 gebeurde halverwege e 1e helft? Ik zat er onder en zag ineens iedereen een bepaalde kant op kijkenHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
En voor mensen die voor de Jong opteren als spits. Vorig seizoen hadden we niet 'genoeg stootkracht' met hem voorin. En schreeuwden we om goalbein. Nu vice versa, get real.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Schreeuwen om Sigthorsson? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
En voor mensen die voor de Jong opteren als spits. Vorig seizoen hadden we niet 'genoeg stootkracht' met hem voorin. En schreeuwden we om goalbein. Nu vice versa, get real.![]()
Toen de Jong niet genoeg kansen afmaakte enzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schreeuwen om Sigthorsson? Waar heb je het over?Charlie: How's it going in there?
Hoor dit voor het eerst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Toen de Jong niet genoeg kansen afmaakte enzo.![]()
Leuk voor jequote:Charlie: How's it going in there?
Ja wie dan? In potentie is siggy onze beste spits. Ik pleit dan ook dat hij gewoon het volle vertrouwen krijgt. Net als Visser die nu weer begint op te krabbelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan, Hoesen en Siggy zijn gewoon allemaal niet goed genoeg. Tijd voor een fatsoenlijke spitsCharlie: How's it going in there?
Ik ook, nog nooit iemand om siggy horen schreeuwen. gast heeft gewoon geen voetballend vermogen, kan geen bal vast houden, kan niemand passeren.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee die negatieve tendens rond hem is pas begin dit seizoen echt ontstaat. Daarvoor was hij onbetwist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, nog nooit iemand om siggy horen schreeuwen. gast heeft gewoon geen voetballend vermogen, kan geen bal vast houden, kan niemand passeren.Charlie: How's it going in there?
Maar hij maakt wel belangrijke kools...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, nog nooit iemand om siggy horen schreeuwen. gast heeft gewoon geen voetballend vermogen, kan geen bal vast houden, kan niemand passeren.![]()
![]()
Yep, en daar ben ik ook wel gewoon blij mee natuurlijk. Maar je ergert je vaak ook kapot aan zijn gestuntel met de bal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij maakt wel belangrijke kools...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De 2-2 in de JCS (die hij voor de rest dramatisch speelde)
2 kools tegen Feyenoord (met een bazenkopgoal, dat dan wel)
de 1-1 tegen Twente
De 1-0 tegen PSV![]()
![]()
Ontstaan. En nee, je hebt de afgelopen jaren niet echt opgelet blijkbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee die negatieve tendens rond hem is pas begin dit seizoen echt ontstaat. Daarvoor was hij onbetwist.![]()
Jawel hoor. Gewoon de beste spits in de selectie. Maar omdat hij een serie dramatische wedstrijden heeft gespeeld is vedergewicht Hoesen ineens een betere keuze? Of middenvelder de Jong, die het moet hebben van slimme looplijnen om te scoren en geen duels?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ontstaan. En nee, je hebt de afgelopen jaren niet echt opgelet blijkbaar.Charlie: How's it going in there?
ja, daarom is het jammer dat hij die nou weer moest makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De 2-2 in de JCS (die hij voor de rest dramatisch speelde)
2 kools tegen Feyenoord (met een bazenkopgoal, dat dan wel)
de 1-1 tegen Twente
De 1-0 tegen PSV.
het is een aardige vent en hij doet wel zijn best, maar je ziet hem soms klungelen met de bal dat hij bijna beschamend is.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op de gols tegen feyenoord en psv na, waren het allemaal ontzettende kutgoals.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom is het jammer dat hij die nou weer moest maken.
het is een aardige vent en hij doet wel zijn best, maar je ziet hem soms klungelen met de bal dat hij bijna beschamend is.![]()
Zolang die er nog niet is, hoeft van mij geen van die 3 weg, Bojan speelde ook aardig gisterenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan, Hoesen en Siggy zijn gewoon allemaal niet goed genoeg. Tijd voor een fatsoenlijke spits![]()
Ja want een spits die 30 kutgoals maakt is slechter dan een spits met 15 zondagschotenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de gols tegen feyenoord en psv na, waren het allemaal ontzettende kutgoals.Charlie: How's it going in there?
Hoesen stuntelt net zo erg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, en daar ben ik ook wel gewoon blij mee natuurlijk. Maar je ergert je vaak ook kapot aan zijn gestuntel met de bal.AFCA
Ach nee, weg hoeft ie ook weer niet, maar hoop dat de anderen ook nog wat kansen krijgen, meerdoen op 3 fronten kan heel zwaar zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang die er nog niet is, hoeft van mij geen van die 3 weg, Bojan speelde ook aardig gisterenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je spel wat je wil spelen daar is Sigthorsson niet goed genoeg voor. Wil je hem ten volste benutten dan moet je het spel op hem afstemmen en dan ben je weer veel te afhankelijk van 1 speler. De kracht van de kampioenschappen van Ajax was dat het juist niet van 1 scorende speler afhankelijk was, veel moeilijker te verdedigen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gewoon de beste spits in de selectie. Maar omdat hij een serie dramatische wedstrijden heeft gespeeld is vedergewicht Hoesen ineens een betere keuze? Of middenvelder de Jong, die het moet hebben van slimme looplijnen om te scoren en geen duels?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En aan de handelingssnelheid van De jong gaan we ons ook weer mateloos ergeren.quote:Charlie: How's it going in there?
Jij mag hem de allerbeste spits van Ajax vinden hoor, geen probleem. Ik zeg alleen maar dat er al veel langer kritiek is op hem. Dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gewoon de beste spits in de selectie. Maar omdat hij een serie dramatische wedstrijden heeft gespeeld is vedergewicht Hoesen ineens een betere keuze? Of middenvelder de Jong, die het moet hebben van slimme looplijnen om te scoren en geen duels?![]()
Guus Hupperts maakt mooie goalsquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja want een spits die 30 kutgoals maakt is slechter dan een spits met 15 zondagschotenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is gewoon pertinent onwaar. De kritiek is pas dit seizoen echt grote vormen aan gaan nemen, vooral ook omdat we zeer matig zijn gestart.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij mag hem de allerbeste spits van Ajax vinden hoor, geen probleem. Ik zeg alleen maar dat er al veel langer kritiek is op hem. Dat is gewoon een feit.Charlie: How's it going in there?
Hupperts moet je lekker op de weilanden in de provincie laten draven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus Hupperts maakt mooie goals![]()
2012/2013...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is gewoon pertinent onwaar. De kritiek is pas dit seizoen echt grote vormen aan gaan nemen, vooral ook omdat we zeer matig zijn gestart.![]()
Guus Hupperts is dan ook een speler die eraan zit te komen. Wel jammer van zijn naam, met alle respect. Als hij Slavic, Cissé of Rodriguez had geheten had hij veel meer aandacht gehad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus Hupperts maakt mooie goalsCharlie: How's it going in there?
OOaaah hahahHAHAha Einz!!! is die nieuw??!?!?!quote:Charlie: How's it going in there?
Dat zal best maar net zei je toch echt dat er voor dit seizoen geen kritiek op hem was. En dat klopt niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is gewoon pertinent onwaar. De kritiek is pas dit seizoen echt grote vormen aan gaan nemen, vooral ook omdat we zeer matig zijn gestart.![]()
Guus Cisse klinkt welquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Guus Hupperts is dan ook een speler die eraan zit te komen. Wel jammer van zijn naam, met alle respect. Als hij Slavic, Cissé of Rodriguez had geheten had hij veel meer aandacht gehad.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zag hem net pas, ik moest werkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
OOaaah hahahHAHAha Einz!!! is die nieuw??!?!?!![]()
![]()
Oh sorry dan, even vergeten dat sommige mensen ook nog dingen moeten doen enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zag hem net pas, ik moest werken
Nee geen uitgesproken kritiek. Meer een discussie Siggy/Hoesen pro/con discussie. Aangezien beiden in redelijke vorm staken tegen het eind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zal best maar net zei je toch echt dat er voor dit seizoen geen kritiek op hem was. En dat klopt niet.
En het in beginsel verschillende spitsen zijnCharlie: How's it going in there?
De handelingssnelheid van Sig ligt zowaar nog lager.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En aan de handelingssnelheid van De jong gaan we ons ook weer mateloos ergeren.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Pure bullshit, hij is misschien niet het meest gestroomlijnd aan de bal. Maar handelingssnelheid heeft hij genoeg. In tegenstelling tot Siem die een redelijke techniek heeft maar matige handelingssnelheid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De handelingssnelheid van Sig ligt zowaar nog lager.Charlie: How's it going in there?
En bij Siem valt het in de spits wel mee. Dat doet hij gewoon heel goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De handelingssnelheid van Sig ligt zowaar nog lager.![]()
Heel goed?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En bij Siem valt het in de spits wel mee. Dat doet hij gewoon heel goed.Charlie: How's it going in there?
Oneens. Weet ook totaal niet hoe hij zich moet bewegen in het Ajax spel wat onder De Boer wordt gespeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pure bullshit, hij is misschien niet het meest gestroomlijnd aan de bal. Maar handelingssnelheid heeft hij genoeg. In tegenstelling tot Siem die een redelijke techniek heeft maar matige handelingssnelheid.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja. Siem speelt al 3 jaar lang zijn beste voetbal als hij in de spits staat en datzelfde geldt voor heel Ajax.quote:![]()
Dit dus. Dat kan geen toeval meer zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja. Siem speelt al 3 jaar lang zijn beste voetbal als hij in de spits staat en datzelfde geldt voor heel Ajax.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Man van 45~ had hartstilstand, was 3 rijen voor mij, Eerst dachten ze dat die dood was want geen pols maar toen is zijn hart weer gaan kloppen door de defibrillator (denk ik)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand trouwens wat er gaande was op de lange zijde met al die ambulancebroeders?
Was wel sad voor de familie of de vrienden waarmee die was, En dat Ajax scoorde terwijl ze bezig waren om zijn leven te redden.hhhhh![]()
Okquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oneens. Weet ook totaal niet hoe hij zich moet bewegen in het Ajax spel wat onder De Boer wordt gespeeld.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja. Siem speelt al 3 jaar lang zijn beste voetbal als hij in de spits staat en datzelfde geldt voor heel Ajax.Met de Jong heb je geen echte spits op de '9' positie. Krijg je weer de verhalen dat er 'niemand in de 16' loopt.
Nu je dit argument zo geeft moet ik mijn mening bijstellen. Sigthorsson, de beste Ajax spitsquote:.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ajax heeft ook geen echte spits nodig voor op 9. En Klaassen en Fischer duiken dan nog genoeg in de spits.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Met de Jong heb je geen echte spits op de '9' positie. Krijg je weer de verhalen dat er 'niemand in de 16' loopt.
Ja de Jong is geen 9, als ie fit is gaan we daar wel weer over zeiken, het gebrek aan bezetting in de 16. Het is kiezen of delen, Siggy komt wel weer terug joh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu je dit argument zo geeft moet ik mijn mening bijstellen. Sigthorsson, de beste Ajax spits.
Siggy is er nooit geweest, dus hoe kan hij dan terug komenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja de Jong is geen 9, als ie fit is gaan we daar wel weer over zeiken, het gebrek aan bezetting in de 16. Het is kiezen of delen, Siggy komt wel weer terug joh.?
Dan laten we die mensen zoals jij dat toch lekker roepen? Ik zie al sinds de aanstelling van de Boer dat het geen fuck uit maar of er wel of niet een echte spits staat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ok
[..]Met de Jong heb je geen echte spits op de '9' positie. Krijg je weer de verhalen dat er 'niemand in de 16' loopt.
We, we, we. Verander dat eens in 'ik', dan klopt het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja de Jong is geen 9, als ie fit is gaan we daar wel weer over zeiken, het gebrek aan bezetting in de 16. Het is kiezen of delen, Siggy komt wel weer terug joh.![]()
Fischer duikt alleen op in de 16 als hij de bal aan de voet heeft. Klaassen is niet koud genoeg, ondanks zijn mooie techniek en loopacties.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax heeft ook geen echte spits nodig voor op 9. En Klaassen en Fischer duiken dan nog genoeg in de spits.Charlie: How's it going in there?
Om de zoveel jaar verandert het voetbal. Op dit moment zijn eendimensionale afmakers als Sig gewoon een uitstervend ras. Er zijn betere opties voorhanden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ook Sigthorsson laat behoorlijk wat 1 op 1 kansen onbenut hoor. En dat is juist zijn enige kracht. Te verwaarlozen dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Fischer duikt alleen op in de 16 als hij de bal aan de voet heeft. Klaassen is niet koud genoeg, ondanks zijn mooie techniek en loopacties.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zie dat het wel uitmaakt. Zonder siggy hadden we PSV gelijkgespeeld, en ook tegen andere toppers had je niets klaargemaakt. Dat is het surplus van het spits t.o.v een 9,5. Toegegeven met De jong voetbal je beter, maar er dient ook gewoon iemand te staan die ze erin ramt. Dat doet Siggy, tegen PSV, en ook gisteren had hij weer veel dreiging toen hij erin kwam.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan laten we die mensen zoals jij dat toch lekker roepen? Ik zie al sinds de aanstelling van de Boer dat het geen fuck uit maar of er wel of niet een echte spits staat.
[..]
We, we, we. Verander dat eens in 'ik', dan klopt het.Charlie: How's it going in there?
Ver-trouw-en.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook Sigthorsson laat behoorlijk wat 1 op 1 kansen onbenut hoor. En dat is juist zijn enige kracht. Te verwaarlozen dus.Charlie: How's it going in there?
Wedstrijd van gisteren niet gezien? Het kan aan mij liggen maar volgens mij zag ik bij de 2-1 toch echt een Bojan uitzakken, Fischer naar de spits lopen en Blind linksbuiten die hem voorgaf.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Fischer duikt alleen op in de 16 als hij de bal aan de voet heeft. Klaassen is niet koud genoeg, ondanks zijn mooie techniek en loopacties.![]()
Globaal gezien en enigszins overdreven, je begrijpt mijn punt wel neem ik aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wedstrijd van gisteren niet gezien? Het kan aan mij liggen maar volgens mij zag ik bij de 2-1 toch echt een Bojan uitzakken, Fischer naar de spits lopen en Blind linksbuiten die hem voorgaf.Charlie: How's it going in there?
Oneens.quote:Charlie: How's it going in there?
Wat een onzin. Wie zegt dat we het zonder Siggy niet veel beter hadden gedaan tegen PSV? Mooie speculaties van je hoor. Maar ik vind het wel best zo. Gelukkig is De Boer er ook achter dat Sigthorsson geen basisspeler hoort te zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zie dat het wel uitmaakt. Zonder siggy hadden we PSV gelijkgespeeld, en ook tegen andere toppers had je niets klaargemaakt. Dat is het surplus van het spits t.o.v een 9,5. Toegegeven met De jong voetbal je beter, maar er dient ook gewoon iemand te staan die ze erin ramt. Dat doet Siggy, tegen PSV, en ook gisteren had hij weer veel dreiging toen hij erin kwam.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik begrijp het helemaal en kom opnieuw tot de conclusie dat je alleen maar onzin loopt te verkondigen. Je loopt hier allemaal onzin als feiten te presenteren die van geen kant kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Globaal gezien en enigszins overdreven, je begrijpt mijn punt wel neem ik aan.![]()
Ik ben er ook wel klaar mee ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal en kom opnieuw tot de conclusie dat je alleen maar onzin loopt te verkondigen. Je loopt hier allemaal onzin als feiten te presenteren die van geen kant kloppen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Gut feeling. Zonder een echte spits van kaliber, ga je die wedstrijden never over het dode punt tillen. Siggy was het verschil met PSV, krijgt een kans en legt hem erin. Dat zie jij toch ook? Daarnaast geloof ik oprecht dat de Boer Siggy als basisklant ziet als hij zijn vorm herpakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wie zegt dat we het zonder Siggy niet veel beter hadden gedaan tegen PSV? Mooie speculaties van je hoor. Maar ik vind het wel best zo. Gelukkig is De Boer er ook achter dat Sigthorsson geen basisspeler hoort te zijn.Charlie: How's it going in there?
Ja, dat zegt al genoeg. Mag ik je glazen bol ook even bekijken ouwe waarzegster.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Onzin omdat ik Siggy de best beschikbare spits vind? Wat een zielig mannetje ben je toch, knulquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal en kom opnieuw tot de conclusie dat je alleen maar onzin loopt te verkondigen. Je loopt hier allemaal onzin als feiten te presenteren die van geen kant kloppen.
Hij heeft in 16 wedstrijden 14 keer een basisplaats gekregen in de Eredivsie. Hoeveel vertrouwen heeft hij nodig dan?quote:![]()
Ik heb een glazen bol, maar een Siem de Jong die het hele seizoen al uit de running is gaat onze messias wel even zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat zegt al genoeg. Mag ik je glazen bol ook even bekijken ouwe waarzegster.
Nee, over het 'feit' dat Fischer nooit in de 16 opduikt. Daar hadden we het over namelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin omdat ik Siggy de best beschikbare spits vind? Wat een zielig mannetje ben je toch, knul![]()
Gut feeling.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb een glazen bol, maar een Siem de Jong die het hele seizoen al uit de running is gaat onze messias wel even zijn.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Uhm, deze discussie altijd? Misschien is dat het manco. Hij hoort waarschijnlijk ook niet anders dan dat hij niet bij Ajax hoort etc. Die jongen neemt teveel hooi op zijn vork, als hij die ballen er gewoon in ramt maalt niemand om zijn gebreken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft in 16 wedstrijden 14 keer een basisplaats gekregen in de Eredivsie. Hoeveel vertrouwen heeft hij nodig dan?Charlie: How's it going in there?
Haha ben jij amateurpsycholoog ofzo? Wat een raar wezen ben jij zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uhm, deze discussie altijd? Misschien is dat het manco. Hij hoort waarschijnlijk ook niet anders dan dat hij niet bij Ajax hoort etc. Die jongen neemt teveel hooi op zijn vork, als hij die ballen er gewoon in ramt maalt niemand om zijn gebreken.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Aannemelijk gevoel, jongenquote:
Dat hoort hij helemaal niet man, denk jij nou echt dat hij hier meeleest ofzo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uhm, deze discussie altijd? Misschien is dat het manco. Hij hoort waarschijnlijk ook niet anders dan dat hij niet bij Ajax hoort etc. Die jongen neemt teveel hooi op zijn vork, als hij die ballen er gewoon in ramt maalt niemand om zijn gebreken..
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uhm, deze discussie altijd? Misschien is dat het manco. Hij hoort waarschijnlijk ook niet anders dan dat hij niet bij Ajax hoort etc. Die jongen neemt teveel hooi op zijn vork, als hij die ballen er gewoon in ramt maalt niemand om zijn gebreken.![]()
![]()
Argumenten heb jij nog nooit van gehoord, dus ik probeerde het even op jouw manier. Je komt alleen maar met aannames. Aannames die even slecht zijn als die van SIg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aannemelijk gevoel, jongenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Voetballers zijn op mensen, ik durf niet te garanderen dat hij niet zoekt op zichzelf, en al het commentaar leest. Dat zou ik namelijk wel doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoort hij helemaal niet man, denk jij nou echt dat hij hier meeleest ofzo?.
Jij bent dan ook een mongool.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voetballers zijn op mensen, ik durf niet te garanderen dat hij niet zoekt op zichzelf, en al het commentaar leest. Dat zou ik namelijk wel doenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Argumenten? Ik geef talloze argumenten waarom ik Siggy de beste spits in de selectie vind. GVD logisch dat die subjectieve weergave niet op objectieve argumenten rust toch? De een vindt voetballend vermogen belangrijker, ik de kooltjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Argumenten heb jij nog nooit van gehoord, dus ik probeerde het even op jouw manier. Je komt alleen maar met aannames. Aannames die even slecht zijn als die van SIg.Charlie: How's it going in there?
Natuurlijk niet man, dat interesseert ze geen moer, wat een zooi internetdweebs ervan vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voetballers zijn op mensen, ik durf niet te garanderen dat hij niet zoekt op zichzelf, en al het commentaar leest. Dat zou ik namelijk wel doen
En je zegt het zelf, ALS hij die ballen er nou wel inschiet krijgt hij uiteraard een stuk minder kritiek, lijkt me logisch.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Okquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een mongool.
Is goed Piet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Argumenten? Ik geef talloze argumenten waarom ik Siggy de beste spits in de selectie vind. GVD logisch dat die subjectieve weergave niet op objectieve argumenten rust toch? De een vindt voetballend vermogen belangrijker, ik de kooltjes.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Behalve Derk. Dat lijkt me wel zo een gozer die zichzelf iedere dag googledquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man, dat interesseert ze geen moer, wat een zooi internetdweebs ervan vinden.
En je zegt het zelf, ALS hij die ballen er nou wel inschiet krijgt hij uiteraard een stuk minder kritiek, lijkt me logisch.![]()
Whatever kerel,quote:
Ga gewoon niet lopen zeiken als de Jong weer eens onzichtbaar was, en we toch wel een afmaker missen
Hoe kom je dan op Sigthorsson? Buiten het feit dat Siem een betere voetballer is scoort hij ook nog eens meer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Argumenten? Ik geef talloze argumenten waarom ik Siggy de beste spits in de selectie vind. GVD logisch dat die subjectieve weergave niet op objectieve argumenten rust toch? De een vindt voetballend vermogen belangrijker, ik de kooltjes.Ah je begint weer overnieuw. Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Whatever kerel,
Ga gewoon niet lopen zeiken als de Jong weer eens onzichtbaar was, en we toch wel een afmaker missen![]()
Ik ga dan ook nooit zeiken dat we een afmaker missen. Die hebben we namelijk ook niet nodig, zie de vorige 3 kampioenschappenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Whatever kerel,
Ga gewoon niet lopen zeiken als de Jong weer eens onzichtbaar was, en we toch wel een afmaker missen![]()
.
Moses Daddy ook. Hij had toen de gifjes die ik hier had gepost als afbeelding op zijn facebook gezet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Behalve Derk. Dat lijkt me wel zo een gozer die zichzelf iedere dag googled![]()
![]()
![]()
Ik begin overnieuw? Ik heb de aanname dat de Jong als 9 geen vuist kan maken. Dat rust op wedstrijden als Spartak moskou thuis, en Man united Thuis. Etc. Siggy heeft ook weinig laten zien, mede door blessures. Maar hij heeft zeker de potentie om een goede (Ajax) spits te worden (zie goals in toppers, goals in AZ-periode etc.)quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kom je dan op Sigthorsson? Buiten het feit dat Siem een betere voetballer is scoort hij ook nog eens meer.
[..]
Ah je begint weer overnieuw. Je ziet dingen die er niet zijn.Charlie: How's it going in there?
Vaak genoeg kreten als "Ajax mist een speler die er x-aantal inlegt" voorbij zien komen. Om dit te ontkrachten met kampioenschappen is natuurlijk makkelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga dan ook nooit zeiken dat we een afmaker missen. Die hebben we namelijk ook niet nodig, zie de vorige 3 kampioenschappen![]()
.
Maar hij liet het wel weer zien in de kampioenswedstrijd tegen FC Twente en in de wedstrijd tegen Manchester City. Goede samplesizes gebruik je man. Sigthorsson had er natuurlijk 5 gemaakt tegen Manchester United.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik begin overnieuw? Ik heb de aanname dat de Jong als 9 geen vuist kan maken. Dat rust op wedstrijden als Spartak moskou thuis, en Man united Thuis. Etc. Siggy heeft ook weinig laten zien, mede door blessures. Maar hij heeft zeker de potentie om een goede (Ajax) spits te worden (zie goals in toppers, goals in AZ-periode etc.)Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Niet van mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vaak genoeg kreten als "Ajax mist een speler die er x-aantal inlegt" voorbij zien komen. Om dit te ontkrachten met kampioenschappen is natuurlijk makkelijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
dat roepen alleen smoofie en litmanenafca jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vaak genoeg kreten als "Ajax mist een speler die er x-aantal inlegt" voorbij zien komen. Om dit te ontkrachten met kampioenschappen is natuurlijk makkelijk.![]()
Er is een verschil tussen "iemand die er x inlegt" en "iemand die de kansen die hij krijgt niet kinderlijk verneukt".
Get woke, go broke!![]()
Ja en Hoesen maakte de winnende tegen Barca. Eriksen stond spits tegen Cityquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar hij liet het wel weer zien in de kampioenswedstrijd tegen FC Twente en in de wedstrijd tegen Manchester City. Goede samplesizes gebruik je man. Sigthorsson had er natuurlijk 5 gemaakt tegen Manchester United.Charlie: How's it going in there?
Tegen Roda had hij er minimaal 2 in moeten leggen. Toch zie ik in hem een goede spits verstopt zitten. Die ook redelijk mee kan voetballen, in principe heeft hij ook nog zijn fysiek mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Er is een verschil tussen "iemand die er x inlegt" en "iemand die de kansen die hij krijgt niet kinderlijk verneukt".
Het is wel waar. Als je ED-kampioen als maatstaf neemt dan is het niet nodig uiteraard. Maar als het eens niet loopt in een wedstrijd (zie PSV) is een echte spits toch gevaarlijk. Die kunnen wedstrijden over het dode punt tillen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat roepen alleen smoofie en litmanenafca jaCharlie: How's it going in there?
Voor een boer met lepra kan hij idd redelijk meevoetballen. Na de neef van BOerrigter hebben we nu dus de zus van SIgthorsson op het forum.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tegen Roda had hij er minimaal 2 in moeten leggen. Toch zie ik in hem een goede spits verstopt zitten. Die ook redelijk mee kan voetballen, in principe heeft hij ook nog zijn fysiek mee.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Een linksback ook (zie Roda). Maar hou je daar maar aan vast ja, het is toch moeilijk zoeken naar redenen om Sigthorsson nog een goeie spits te vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel waar. Als je ED-kampioen als maatstaf neemt dan is het niet nodig uiteraard. Maar als het eens niet loopt in een wedstrijd (zie PSV) is een echte spits toch gevaarlijk. Die kunnen wedstrijden over het dode punt tillen.![]()
Riedewald is het daarmee oneens. Net als Klaassen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel waar. Als je ED-kampioen als maatstaf neemt dan is het niet nodig uiteraard. Maar als het eens niet loopt in een wedstrijd (zie PSV) is een echte spits toch gevaarlijk. Die kunnen wedstrijden over het dode punt tillen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja, in potentie wel te verstaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor een boer met lepra kan hij idd redelijk meevoetballen. Na de neef van BOerrigter hebben we nu dus de zus van SIgthorsson op het forum.
Als hij immers alles had dan speelde hij wel voor de wereldtop en niet voor Ajax. Interesse van QPR zegt genoeg. Hij krijgt te weinig waardering, wordt teveel gelet op zijn matige spel terwijl hij nog steeds goals maakt, die een zwaarwegend belang kunnen hebben uiteindelijk.Charlie: How's it going in there?
Voor een spits die alleen maar nuttig is om zijn goals maakt hij te weinig goals. Niet meer dan Siem de Jong die als aanspeelpunt veel beter fungeert. Dus zijn enige voordeel is er dus eigenlijk niet eens. Maar goed, ik kan net zo goed tegen een muur aan typen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, in potentie wel te verstaan.
Als hij immers alles had dan speelde hij wel voor de wereldtop en niet voor Ajax. Interesse van QPR zegt genoeg. Hij krijgt te weinig waardering, wordt teveel gelet op zijn matige spel terwijl hij nog steeds goals maakt, die een zwaarwegend belang kunnen hebben uiteindelijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja, laten we nu puur geluk ook als kwaliteit bestempelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een linksback ook (zie Roda). Maar hou je daar maar aan vast ja, het is toch moeilijk zoeken naar redenen om Sigthorsson nog een goeie spits te vinden.
Dus als Riedewald op de goede plek staat is het puur geluk, doet Sigthorsson dat dan is het zijn klasse?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, laten we nu puur geluk ook als kwaliteit bestempelenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Eens, hij maakt NU te weinig goals. Ik betwijfel of Siem de Jong het direct beter doet in zijn algemeen. Het voetbal wordt waarschijnlijk soepeler, maar beslist de Jong ook 'dode wedstrijden' als spits? Zoals Siggy tegen PSV en Twente, waar hij persoonlijk een punt afhaalt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor een spits die alleen maar nuttig is om zijn goals maakt hij te weinig goals. Niet meer dan Siem de Jong die als aanspeelpunt veel beter fungeert. Dus zijn enige voordeel is er dus eigenlijk niet eens. Maar goed, ik kan net zo goed tegen een muur aan typen.Charlie: How's it going in there?
Als je ballen in de 16 pompt met iedereen naar voren kan ook een verdediger een keer een bal op het doel schieten he. Dat hij 2 keer scoort is natuurlijk waanzinnig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus als Riedewald op de goede plek staat is het puur geluk, doet Sigthorsson dat dan is het zijn klasse?Charlie: How's it going in there?
Ja, de kampioenswedstrijd tegen Twente?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens, hij maakt NU te weinig goals. Ik betwijfel of Siem de Jong het direct beter doet in zijn algemeen. Het voetbal wordt waarschijnlijk soepeler, maar beslist de Jong ook 'dode wedstrijden' als spits? Zoals Siggy tegen PSV en Twente, waar hij persoonlijk een punt afhaalt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Riedewald is puur geluk maar een blunder van die drama verdedigers bij Twente is de klasse van Sigthorsson.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens, hij maakt NU te weinig goals. Ik betwijfel of Siem de Jong het direct beter doet in zijn algemeen. Het voetbal wordt waarschijnlijk soepeler, maar beslist de Jong ook 'dode wedstrijden' als spits? Zoals Siggy tegen PSV en Twente, waar hij persoonlijk een punt afhaalt.![]()
![]()
Die hadden we met castillion in de spits ook gewonnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, de kampioenswedstrijd tegen Twente?Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die hadden we met castillion in de spits ook gewonnen.!
Ja want, hij aast daarop.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Riedewald is puur geluk maar een blunder van die drama verdedigers bij Twente is de klasse van Sigthorsson.Charlie: How's it going in there?
Ja die wedstrijd kon niet fout gaan natuurlijk. 7 jaar geen titel, laatste strijd in de ArenA, schudden op haar grondvesten. Landzaat eigen goal, kon niet mis.quote:Charlie: How's it going in there?
Pippo Inzaghi ook . Die kon er eigenlijk ook geen reet vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja want, hij aast daarop.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kon ie ook niet, had alleen een feilloos instinct en stond altijd goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pippo Inzaghi ook . Die kon er eigenlijk ook geen reet vanBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:UEFA sluit tribunedeel bij Ajax - Salzburg
De aanklager van de UEFA is in hoger beroep gegaan tegen een besluit van de UEFA. Het betrof een boete van 25.000 euro die Ajax was opgelegd. Deze sanctie hield verband met een spandoek dat op 6 november vorig jaar tijdens de thuiswedstrijd tegen Celtic FC verscheen op de tribune. Op het spandoek was een kwetsende tekst te lezen richting Ajax’ tegenstander van die avond. De zogeheten 'Appeals Body' van de UEFA, waar het hoger beroep diende, heeft bij haar besluit op 22 januari jongstleden de geldboete ingetrokken. Wel is Ajax opgelegd dat tijdens de volgende wedstrijd in Europees verband, op donderdag 20 februari (Ajax – Salzburg), een vak leeg dient te blijven.
Het betreft vak 127 (Zuid, eerste ring), het vak waar het bewuste spandoek destijds werd getoond. Ajax heeft de kaartverkoop voor dit vak gestaakt en is bezig met verplaatsing van de mensen die hier reeds een plaatsbewijs hadden aangeschaft.
Woensdagavond werd Ajax wederom in verlegenheid gebracht. Tijdens de bekerklassieker tegen Feyenoord was op de tribune van de Amsterdam ArenA korte tijd een spandoek te zien dat refereerde aan een overleden Feyenoord-fan. Ajax doet afstand van dergelijk verwerpelijk gedrag. Directeur Marketing Edwin van der Sar: ,,Er hing gisteren een fantastische sfeer in een wederom volle ArenA. Voor ons is dit een smet op de verder goed verlopen avond. Het overgrote deel van het publiek deed nota bene in de rust nog mee aan de actie ‘Sta op tegen kanker’. Ik begreep dat het een reactie was op eerdere, soortgelijke gedragingen van de Rotterdamse aanhang, maar dat neemt niet weg dat we dit afkeuren.”
Het betreffende spandoek bleek in stukken het stadion binnengesmokkeld.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)dia+by+SocialManager![]()
UEFA maffia!
Gaat er overigens wel belachelijk uitzien, zo'n leeg vak in een verder vol zuid.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Uefatevens is 127 gewoon toegankelijk als de rest van 125 t/m 129 open is. Dus eigenlijk worden er gewoon minder kaarten verkocht voor die tribune
![]()
Ja, of gaan ze dat met hekwerken afsluiten. Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Uefatevens is 127 gewoon toegankelijk als de rest van 125 t/m 129 open is. Dus eigenlijk worden er gewoon minder kaarten verkocht voor die tribune
Straf van niks.AFCA!![]()
gewoon wat lege zijkantenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:49 schreef Silenus het volgende:
UEFA maffia!
Gaat er overigens wel belachelijk uitzien, zo'n leeg vak in een verder vol zuid.![]()
![]()
die worden verplaatst naar 128 ofzo johquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef Silenus het volgende:
Dan hoeven die mensen ook niet 'verplaatst' te worden.
tevens:
"@ajaxlife: Het komt er trouwens op neer dat de Uefa de eerder opgelegde straf niet hoog genoeg vond. En 'bij zichzelf' in beroep ging. #ajasal #ajax"![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die worden verplaatst naar 128 ofzo joh
tevens:
"@ajaxlife: Het komt er trouwens op neer dat de Uefa de eerder opgelegde straf niet hoog genoeg vond. En 'bij zichzelf' in beroep ging. #ajasal #ajax"![]()
![]()
![]()
Dat is een baas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch naar NEC was mij helemaal ontgaan
Ben benieuwd hoe hij zich kan laten gelden.![]()
Zullen wel stewards staan om dat vak leeg te houden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
Treurig. Gewoon treurig van de UEFAquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Ajax moet deel van tribune sluiten voor thuisduel met Red Bull Salzburg
Donderdag, 23 januari 2014 om 17:52
Ajax krijgt een zwaardere straf van de UEFA voor het kwetsende spandoek dat te zien was in de thuiswedstrijd tegen Celtic. De Amsterdammers kregen in eerste instantie te horen dat zij 25.000 euro moesten betalen, maar deze boete is ingetrokken. De aanklager van de UEFA heeft echter besloten dat een deel van de F-side leeg moet blijven tijdens het duel Ajax-Red Bull Salzburg.
Op donderdag 20 februari mogen er geen fans op vak 127 (Zuid, eerste ring) zitten. Dit is het vak waar het bewuste spandoek, met daarop de tekst 'Fenian Bastards', destijds werd getoond. Ajax meldt op de website van de club dat het de kaartverkoop voor dit vak heeft gestaakt en dat het bezig is met verplaatsing van de mensen die reeds een plaatsbewijs hadden aangeschaft.
Woensdag ging het opnieuw mis met een spandoek in de Amsterdam ArenA: tijdens de Klassieker tegen Feyenoord was korte tijd een banner te zien dat refereerde aan een overleden Feyenoord-fan. Directeur Marketing Edwin van der Sar: "Voor ons is dit een smet op de verder goed verlopen avond. Het overgrote deel van het publiek deed nota bene in de rust nog mee aan de actie ‘Sta op tegen kanker’. Ik begreep dat het een reactie was op eerdere, soortgelijke gedragingen van de Rotterdamse aanhang, maar dat neemt niet weg dat we dit afkeuren."![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: